Nee man, ik wil niks aan contracten meer. Laat alles doorlopen omdat ik het per maand kan opzeggen nu. Wil niet over 2/3/4/ maanden alles moeten afkopen. Zonde geld.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja beetje wel, mooi gaan shoppen, misschien krijg je wel ergens mooi welkomst cadeau
dat kan na een jaartjequote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee man, ik wil niks aan contracten meer. Laat alles doorlopen omdat ik het per maand kan opzeggen nu. Wil niet over 2/3/4/ maanden alles moeten afkopen. Zonde geld.
Nee ik zit juist spotgoedkoop omdat ik afgelopen abbo door laat lopenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:22 schreef KillemWieft het volgende:
Tijdelijk internet nodig? Ga dan voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Zoals de naam al verklapt, kan je elke maand opzeggen. Een jaarabonnement loopt minimaal 1 jaar. Daarna kan je ook maandelijks opzeggen. Tussendoor je abonnement aanpassen? Dat kan altijd via MijnKPN.
ja dat is dan wel weer, had ik met kpn mobiel, gewacht tot er een actie was, telefoon gekocht op afbetaling (600) maar wel een galaxy watch erbij van 219 ofzoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ik zit juist spotgoedkoop omdat ik afgelopen abbo door laat lopen
Yrustujquote:
ja, die!quote:
Mobiel koop ik sowieso altijd gewoon zelf. Maar moment. ff checken wat ik voor interwebz betaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja dat is dan wel weer, had ik met kpn mobiel, gewacht tot er een actie was, telefoon gekocht op afbetaling (600) maar wel een galaxy watch erbij van 219 ofzo
had een andere nodig, had deze inmiddels 5 jaar, begon traag te worden dus doe ik 2 jaar abo met cadeautje waar ik 5 jaar mee doequote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mobiel koop ik sowieso altijd gewoon zelf. Maar moment. ff checken wat ik voor interwebz betaal.
34,25 betaal ik nu zie ik voor 500/500quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
had een andere nodig, had deze inmiddels 5 jaar, begon traag te worden dus doe ik 2 jaar abo met cadeautje waar ik 5 jaar mee doe
ja.quote:
8u kwali, is nog niet nodigquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:29 schreef _UserName_ het volgende:
oh, jij gaat tussendoor nog slapen ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |