SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die vier jongste kinderen alleen met die twee gekke vrouwen is erg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
herriequote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vier jongste kinderen alleen met die twee gekke vrouwen is erg.Do what you love, love what you do!![]()
Prima exemplaar, maar mijn vrouw is mooier hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Speciaal voor Mikey
[ afbeelding ]
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
BeNeLux
dat Hadden we nooit op moeten geven, ipv Europees. graaiers zijn er en ben er geweest.
paar miljarden zou het schelen.Do what you love, love what you do!![]()
nee lol. haha dat quote ik verkeerd.quote:
hoewel, stel dat jij het zou zijn? wat zou je dan veranderen?Do what you love, love what you do!![]()
Eens we hadden Belgiė en Luxemburg moeten houden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:15 schreef kree het volgende:
BeNeLux
dat Hadden we nooit op moeten geven, ipv Europees. graaiers zijn er en ben er geweest.
paar miljarden zou het schelen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou een ander aannemenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:17 schreef kree het volgende:
[..]
nee lol. haha dat quote ik verkeerd.
hoewel, stel dat jij het zou zijn? wat zou je dan veranderen?Trust nobody![]()
juist ik stel je bij die aan als vice premier van NL.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eens we hadden Belgiė en Luxemburg moeten houden.
We moeten wat orde op zaken stellen collega.Do what you love, love what you do!![]()
Nuke it from orbit, it's the only way to be sure.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:17 schreef kree het volgende:
[..]
nee lol. haha dat quote ik verkeerd.
hoewel, stel dat jij het zou zijn? wat zou je dan veranderen?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
De prijzen voor tabaksproducten weer omlaagquote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
juist ik stel je bij die aan als vice premier van NL.
We moeten wat orde op zaken stellen collega.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
agenda punten
hoe kan het dat ,mensen die zeg maar vlak bij grens Duitsland wonen veel goedkoper boodschappen doen?
Goedkoper benzine
etc etc.
dit is discriminatie van de rest van het volk. en dat moet voor het gerecht komen.Do what you love, love what you do!![]()
precies, die moet even bij de agenda sowieso.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De prijzen voor tabaksproducten weer omlaagDo what you love, love what you do!![]()
Dat komt oa door dat de supermarkten die de prijzen oorlog gewonnen hebben vieze graaiers zijn geworden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:21 schreef kree het volgende:
agenda punten
hoe kan het dat ,mensen die zeg maar vlak bij grens Duitsland wonen veel goedkoper boodschappen doen?
Goedkoper benzine
etc etc.
dit is discriminatie van de rest van het volk. en dat moet voor het gerecht komen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik geloof je maat, anders had je nooit zoveel tijd in je huis en buitenwerk gestoken. Dat is een keeperquote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Prima exemplaar, maar mijn vrouw is mooier hoorKan niet anders.
Lach met een schone bips![]()
verder ben ik voor een hek enzo. om de Benelux. en iedereen die er in wil mag, maar mogen ze zich bewijzen eerst buiten de grenzen voor ze wat krijgen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kijk de laatste drie kwartier af van de documentaire en ben weg.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
we ontslaan ze president trump stijl. geen vergunning meer voor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat komt oa door dat de supermarkten die de prijzen oorlog gewonnen hebben vieze graaiers zijn geworden.Do what you love, love what you do!![]()
Zal goed werken als de omringende landen dan zelfde gaan doen. En de bootjes terug op gegeven moment zit ook al geen lucht meer in tegen de tijd dat ze weer daar zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:23 schreef kree het volgende:
verder ben ik voor een hek enzo. om de Benelux. en iedereen die er in wil mag, maar mogen ze zich bewijzen eerst buiten de grenzen voor ze wat krijgen.Lach met een schone bips![]()
Transgenders kunnen meedoen in een eigen sport divisie of bij de g afdeling maar niet meer bij vrouwen in geen enkele sport.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
we ontslaan ze president trump stijl. geen vergunning meer voor.
R.I.P DTS.![]()
Jep, ja, en jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geloof je maat, anders had je nooit zoveel tijd in je huis en buitenwerk gestoken. Dat is een keeperKan niet anders.
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Eigen afdeling ben ik wel mee eens.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Transgenders kunnen meedoen in een eigen sport divisie of bij de g afdeling maar niet meer bij vrouwen in geen enkele sport.
als ze erover komen. dan is goed plan in buitenland neerzetten ergens ofzo. met goeie voorzieningen btw ben niet harteloos. maar daar geven we een (noem wat) land ergens in Africa wat geld voor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal goed werken als de omringende landen dan zelfde gaan doen. En de bootjes terug op gegeven moment zit ook al geen lucht meer in tegen de tijd dat ze weer daar zijn.
En zetten daar op. daar uitzoeken en als ze ok zijn? prima dan krijgen ze paspoort etc.Do what you love, love what you do!![]()
Die hulp organisaties die bij de grenzen van europa helpen met die mensen binnenhalen en uit het water halen strafbaar stellen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
als ze erover komen. dan is goed plan in buitenland neerzetten ergens ofzo. met goeie voorzieningen btw ben niet harteloos. maar daar geven we een (noem wat) land ergens in Africa wat geld voor.
En zetten daar op. daar uitzoeken en als ze ok zijn? prima dan krijgen ze paspoort etc.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar mocht het zover komen op gegeven moment, die uitnodiging blijft staan mocht ik een huis daaro in aziėland kopen. Dan wil ik ook zo'n overkapping die jij mag bouwenquote:Als ik in appartement ga wonen is dan weer lastig.
Benelux moet zich afschermen van EU. in de Benelux moeten alle prijzen gelijk zijn.
Het zijn 3 landen. dus ok keer mss 10 die dat voorzitten. 30 man dus die het regelen. qua wetgeving.
Terug schalen moeten we de EU is een geldverslindende iets. wat100000 commissies weer heeft en die eronder nog net zoveel, die allemaal het prima vinden om jaren te praten.
kleinschaliger.
premier Kree weet t wel.Do what you love, love what you do!![]()
"noem wat" een land in Afrika want is lekker goedkoop?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
als ze erover komen. dan is goed plan in buitenland neerzetten ergens ofzo. met goeie voorzieningen btw ben niet harteloos. maar daar geven we een (noem wat) land ergens in Africa wat geld voor.
En zetten daar op. daar uitzoeken en als ze ok zijn? prima dan krijgen ze paspoort etc.Lach met een schone bips![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3059 / +92 / +0 / 8421 / 9236
2. KoningWouter / 945 / +77 / +0 / 3582 / 4060
3. KillemWieft / 775 / +66 / +0 / 592 / 871
4. _UserName_ / 729 / +71 / +0 / 950 / 1234
5. Dr.Mikey / 539 / +8 / +2 / 945 / 1173
6. Moeraskat / 513 / +52 / +0 / 3304 / 3563
7. Bally-b / 452 / +0 / +0 / 60 / 124
8. kree / 435 / +9 / +6 / 1672 / 1904
9. devzero / 416 / +0 / +0 / 313 / 414
10. hemarookworst / 354 / +7 / +0 / 1470 / 1725
11. Lovely / 328 / +3 / +0 / 1740 / 2030
12. gebrokenglas / 327 / +34 / +2 / 2011 / 2253
13. mario390 / 325 / +6 / +1 / 226 / 356
14. HappyCharly / 301 / +10 / +7 / 1705 / 1909
15. sp3c / 294 / +15 / +0 / 604 / 729
16. ToT / 233 / +0 / +0 / 1779 / 1905
17. Moonlight / 233 / +11 / +0 / 901 / 1041
18. Grotetijd / 233 / +2 / +1 / 1161 / 1323
19. loveislikeakiss / 230 / +27 / +0 / 1147 / 1321
20. Pinnenmutske / 226 / +1 / +0 / 486 / 640SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiėle liefje van @ieniminimuis O+![]()
bovendien speerpunt van de kree regering is. we blijven neutraal in oorlogen en bemoeien ons nergens mee. Zwitserland stijl.Do what you love, love what you do!![]()
Wat doen we met walen die niet mee willen werken?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:29 schreef kree het volgende:
Benelux moet zich afschermen van EU. in de Benelux moeten alle prijzen gelijk zijn.
Het zijn 3 landen. dus ok keer mss 10 die dat voorzitten. 30 man dus die het regelen. qua wetgeving.
Terug schalen moeten we de EU is een geldverslindende iets. wat100000 commissies weer heeft en die eronder nog net zoveel, die allemaal het prima vinden om jaren te praten.
kleinschaliger.
premier Kree weet t wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die kenne onder de eifeltoruh gaan bedeluhhhquote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat doen we met walen die niet mee willen werken?Lach met een schone bips![]()
genoeg opties daar hoor?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
"noem wat" een land in Afrika want is lekker goedkoop?
en geloof me daar iets ok opzetten voor vluchtelingen is goedkoper als ze hier hebben en aan lijntje houden die toch geen recht hebben eigenlijk. kost jaren echt onwijs veel geld terwijl het kansloze zaak is.Do what you love, love what you do!![]()
Damn die laatste aflevering arme kinderen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hou op met mij, Daar zouden ze gewoon in kampen gegooid worden want 90% wat Nederland daar heen stuurt gaat in de zakken van corrupte politici. Van humanitaire opvang is dan al lang geen sprake meer. Wil je als rijk land zo ver zakken? We zijn geen Italiėquote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:32 schreef kree het volgende:
[..]
genoeg opties daar hoor?
en geloof me daar iets ok opzetten voor vluchtelingen is goedkoper als ze hier hebben en aan lijntje houden die toch geen recht hebben eigenlijk. kost jaren echt onwijs veel geld terwijl het kansloze zaak is.Lach met een schone bips![]()
BolkjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Laters freunden![]()
Bekijk deze YouTube-video
Trust nobody![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
He manquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
GghbbbThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat is wel waar en daarom is er trouwens (werkelijk) toch wel een idee over in de regering nu.,quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hou op met mij, Daar zouden ze gewoon in kampen gegooid worden want 90% wat Nederland daar heen stuurt gaat in de zakken van corrupte politici. Van humanitaire opvang is dan al lang geen sprake meer. Wil je als rijk land zo ver zakken? We zijn geen Italiė
Tuurlijk snap ik dat ook wel,. zo corrupt als de pest. Maar hoe moeilijk kan het zijn om daar weer afspraken over te maken?
Het hele probleem is zodra ze over eu grenzen zijn dan hebben ze rechten. En denk niet dat alle vluchtelingen nu boot staanders zijn die ze oppikken vanaf het strand.
tuurlijk niet.
Ik ben voor, en mss klinkt dat wel hard, ze aan grenzen tegen te houden altijd. en als ze dan een chirug of tandarts zijn (wir schaffen das). dan mogen ze land in, de rest moet zich maar bewijzen ofzo ergens anders en kunnen we vast met EU wel subsidiėren, hele steden daar te bouwen. natuurlijk wordt t drama en wil het woord niet zeggen. maar die gasten kunnen zich niet gedragen ook, dus ook daar zal wel drama zijn
premier kree zit met probleem.Do what you love, love what you do!![]()
ff slapen hoor."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ben voor eigen buurtwacht dan ook nog. of politie, we subsidiėren de hele bouw van wijken en woningen daar. en dan mogen ze het zelf onderhouden, helemaal voor.Do what you love, love what you do!![]()
Ik van alleen het eerste stukje van je tekst even samen als conclusie zoals ik het lees.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:39 schreef kree het volgende:
[..]
dat is wel waar en daarom is er trouwens (werkelijk) toch wel een idee over in de regering nu.,
Tuurlijk snap ik dat ook wel,. zo corrupt als de pest. Maar hoe moeilijk kan het zijn om daar weer afspraken over te maken?
Het hele probleem is zodra ze over eu grenzen zijn dan hebben ze rechten. En denk niet dat alle vluchtelingen nu boot staanders zijn die ze oppikken vanaf het strand.
tuurlijk niet.
Ik ben voor, en mss klinkt dat wel hard, ze aan grenzen tegen te houden altijd. en als ze dan een chirug of tandarts zijn (wir schaffen das). dan mogen ze land in, de rest moet zich maar bewijzen ofzo ergens anders en kunnen we vast met EU wel subsidiėren, hele steden daar te bouwen. natuurlijk wordt t drama en wil het woord niet zeggen. maar die gasten kunnen zich niet gedragen ook, dus ook daar zal wel drama zijn
premier kree zit met probleem.
Jij hebt het over mensen van vlees en bloed toch? Die als ze deze grens over steken ineens rechten krijgen? Rechten die velen van het in eigen land niet hebben! En ja ik snap wel wat je bedoelt met de onrustzaaiers. Maar er zijn veel meer vluchtelingen die echt hulp en onderdak nodig hebben en die ga je juist buitensluiten. Vrouwen en kinderen uit oorlogsgebieden. je denkt te simpel maatje.Lach met een schone bips![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik post random smilies even net spannend die documentaire.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mja mss wel. en ik ben ook niet tegen die mensen helpen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik van alleen het eerste stukje van je tekst even samen als conclusie zoals ik het lees.
Jij hebt het over mensen van vlees en bloed toch? Die als ze deze grens over steken ineens rechten krijgen? Rechten die velen van het in eigen land niet hebben! En ja ik snap wel wat je bedoelt met de onrustzaaiers. Maar er zijn veel meer vluchtelingen die echt hulp en onderdak nodig hebben en die ga je juist buitensluiten. Vrouwen en kinderen uit oorlogsgebieden. je denkt te simpel maatje.
Het probleem is alleen we zitten aan max capaciteit als NL. en nu gaat het ten koste ook van de rest en jeugd.
hoe denk jij hoe lossen we dit op?
sowieso en hier ben ik het al mee eens sinds ik inschreef bij woningbouw en ik 10 jaar moet wachten of meer en de rest voor zie gaan.
1 land 1 regel. allemaal op de lijst dan, de laatste wachten waar het langste.Do what you love, love what you do!![]()
Maakte me al zorgen om je.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik post random smilies even net spannend die documentaire.Lach met een schone bips![]()
Ik vind wel dat de slechten het verpest hebben voor de goeie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat sowieso. maar dat is nog een heel zijdelings probleem wat we hebben door dit alles.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind wel dat de slechten het verpest hebben voor de goeie.Do what you love, love what you do!![]()
Nou ja en @kree ze houden teveel plekken bezet voor de echte vluchtelingen. Gelukszoekers heb ik ook niet zoveel mee op.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind wel dat de slechten het verpest hebben voor de goeie.Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: