SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die nog niet hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt gewoon MK dm-en en een prive link vragen![]()
![]()
Vraag je dat nou aan mij?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:49 schreef KoningWouter het volgende:
Over onzedelijk betasten te spreken.
Wanneer heb jij jezelf voor het laatst onzedelijk betast?Lach met een schone bips![]()
Wrom? Morgen komt de schoonmaakster weer, die maakt ook altijd het scherm schoon.quote:Lach met een schone bips![]()
kequote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wrom? Morgen komt de schoonmaakster weer, die maakt ook altijd het scherm schoon.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
DusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het lijkt soms sommigen inderdaad heel makkelijk voor de wind te gaan. Maar weet je wat 't is? Elk huisje heeft z'n kruisje.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:48 schreef kree het volgende:
[..]
toch is dat idd herkenbaar (helaas trouwens) want sommige lijkt het allemaal makkelijk en voor de wind te gaan, maar snap je wel, echt waar.
M'n ex (ja sorry!!) had op papier een goed leven. Intelligent, afgestudeerd op hoog niveau in 2 talen, eigen plekje. Fijne baan, goede band met ouders, geen schulden. Maar daar kwamen dan weer de ziekte van Crohn, Artrose/Psoriasis bij kijken waarvoor ze medicatie had wat haar 1 dag per week gewoon compleet uitschakelde fysiek dus het lijkt wel alsof niemand het echt perfect kan hebben.
Mijn moeder heeft op papier ook een ontzettend fijn leventje, maar die heeft COPD. Dus in de praktijk is ook dat niet top. M'n vader net zo. Geen schulden, sleutelt een beetje aan auto's en gaat overal en nergens heen voor klusjes. Ook hij, COPD. Dus je kan voor de buitenwereld nog zo'n fijn leventje hebben en het zo goed voor elkaar hebben. Je weet nooit wat er van binnen schuilgaat.
Denk dat jij daar ook wel over mee kan praten Kree.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Is er ook schapenbrie?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
broek uitquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hihaho ik zeg lekker nee
en doe zelf je broek maar naar benee
broek uit
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kaasplankjequote:Well, life can be a riot
Oh zijn we hier alWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In het vorige topic en in de keuken. Kaasplankje maken.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
een boplaaaaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In het vorige topic en in de keuken. Kaasplankje maken.
Jawelquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent wel een fruitig typje he![]()
![]()
Adem me in, adem me uit.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh. Wist niet dat we gingen tutoyeren.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
U mag gewoon je of jij tegen mij zeggen hoor.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik maak een uitzondering uiteraard.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh. Wist niet dat we gingen tutoyeren.Lach met een schone bips![]()
Liefquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik maak een uitzondering uiteraard.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ook Vans. En Mustang. En Wolky.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoezo oud ik draag ook Nikes en vanz![]()
![]()
quote:quote:Deze mensen hequote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij maakt ons ook blij, daarom geven we liefde terug.![]()
![]()
Waarom nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ftfyquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen fijne single moederkes gescout?![]()
Zeker welquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar bird spotten hoort ook wel bij scouting.![]()
Mijn dochter vond het niet sensa. Want er was een spel met veel rennen en met tikken en dan steen papier schaar en mensen verzonnen dat ze speciale kaarten hadden waardoor ze geen leven eraf konden krijgen.
Ofzo
Volgende week beter heb ik der gezegdBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zeker hoor en zeg ook heel makkelijk als andere vragen gaat wel goed?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het lijkt soms sommigen inderdaad heel makkelijk voor de wind te gaan. Maar weet je wat 't is? Elk huisje heeft z'n kruisje.
M'n ex (ja sorry!!) had op papier een goed leven. Intelligent, afgestudeerd op hoog niveau in 2 talen, eigen plekje. Fijne baan, goede band met ouders, geen schulden. Maar daar kwamen dan weer de ziekte van Crohn, Artrose/Psoriasis bij kijken waarvoor ze medicatie had wat haar 1 dag per week gewoon compleet uitschakelde fysiek dus het lijkt wel alsof niemand het echt perfect kan hebben.
Mijn moeder heeft op papier ook een ontzettend fijn leventje, maar die heeft COPD. Dus in de praktijk is ook dat niet top. M'n vader net zo. Geen schulden, sleutelt een beetje aan auto's en gaat overal en nergens heen voor klusjes. Ook hij, COPD. Dus je kan voor de buitenwereld nog zo'n fijn leventje hebben en het zo goed voor elkaar hebben. Je weet nooit wat er van binnen schuilgaat.
Denk dat jij daar ook wel over mee kan praten Kree.
Ja hoor, maar alleen al omdat ik geen zin heb om alle shit dus uit te leggen want kost uren en is ook helemaal geen makkelijk verhaal.
Hier op fok typen het wel lekker weg (want ja toch anoniem min of meer)
In het echt heb ik er wel weer problemen mee om dat zo ff uit te leggen, als ik dan weer eens niet lekker in mijn vel zit.
Ok en dit herken jij ook wss wel, want zeg je, ja "ok hoor" op vraag van hoe gaat t.
Nu durf ik te zeggen het gaat wel ok met mij mij en loopt allemaal; wel met werk enzo. maar altijd is er dat ding va verleden enzo die me parten speelt. of soms nog nu trouwens.
En dat is dan weer niet dat het slecht gaat, maar mis liefde ofzo in mijn leven.Do what you love, love what you do!![]()
Ga eens weg met dat ge "gvd" meerdere mensen hebben al aangegeven dat ze die afkorting vervelend vinden ook al weten ze waar 't voor staat. Typ het dan volledige "Gaarne Voor Djmo"quote:Well, life can be a riot
Arm dingquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:15 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn dochter vond het niet sensa. Want er was een spel met veel rennen en met tikken en dan steen papier schaar en mensen verzonnen dat ze speciale kaarten hadden waardoor ze geen leven eraf konden krijgen.
Ofzo
Volgende week beter heb ik der gezegdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Do what you love, love what you do!![]()
Lekker, vh weekend nog een keer van genietenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
dikke peperoni enzo, naja half op en toen zat ik alweer vol. rest in de koelkast![]()
![]()
Heb je nou al een keer koffie gedronken met die meid van laatst waar je een oogje op hebt?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
zeker hoor en zeg ook heel makkelijk als andere vragen gaat wel goed?
Ja hoor, maar alleen al omdat ik geen zin heb om alle shit dus uit te leggen want kost uren en is ook helemaal geen makkelijk verhaal.
In het echt heb ik er wel weer problemen mee om dat zo ff uit te leggen, als ik dan weer eens niet lekker in mijn vel zit.
Ok en dit herken jij ook wss wel, want zeg je, ja "ok hoor" op vraag van hoe gaat t.
Nu durf ik te zeggen het gaat wel ok met mij mij en loopt allemaal; wel met werk enzo. maar altijd is er dat ding va verleden enzo die me parten speelt. of soms nog nu trouwens.
En dat is dan weer niet dat het slecht gaat, maar mis liefde ofzo in mijn leven.![]()
Kun je over 4 dagen nog prima etenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
dikke peperoni enzo, naja half op en toen zat ik alweer vol. rest in de koelkast
Lach met een schone bips![]()
goed was iequote:
ga vaker daar bestellen. buiten thuisbezorgd om, want dit is goedkoper en verdienen hun meer op
Herken mij daar heel erg in ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
zeker hoor en zeg ook heel makkelijk als andere vragen gaat wel goed?
En dat is dan weer niet dat het slecht gaat, maar mis liefde ofzo in mijn leven.
Er zijn sowieso maar weinig mensen waar ik tegen durf te vertellen hoe het echt gaat. Wat jij zegt, FOK! = Anoniem, dan ben je al sneller geneigd om gewoon te vertellen over hoe het gaat, wat je dwarszit. Maar 1 vs 1 tegen een vriend of een paar vrienden vind ik i.i.g lastig.
Er zijn welgeteld 5 mensen die ik ten allen tijden eerlijk vertel hoe 't gaat. De rest draai ik er soms toch nog om heen, gewoon omdat dat gemakkelijk is.Well, life can be a riot
Deze man stelt een goede vraag!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je nou al een keer koffie gedronken met die meid van laatst waar je een oogje op hebt?Well, life can be a riot
Nice! Ik ben echt een liefhebber van goeie pozzaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
goed was ie
ga vaker daar bestellen. buiten thuisbezorgd om, want dit is goedkoper en verdienen hun meer op
Welke heb jij?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ow ik las pielemuis.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Volgens mij iets in de trant van... piemelsLach met een schone bips![]()
nee wel de dikke salamiquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is snelquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
lol nee had eerder vandaag gezegd al. ik wil het beetje niet te overhaasten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je nou al een keer koffie gedronken met die meid van laatst waar je een oogje op hebt?
ze maakte het net zelf uit he met haar lover.... op eigen initiatief .
En val in herhaling nu.
maar om kort samen te vatten, vind haar wel leuk ja. ken haar al heel lang... gedate vroeger...
etc dus alle aanleiding is er wel.
Maaaaaaaaaar aan ene kant wil ik dat graag, andere kant weer ik, haast nou niet kree, want krijg je alleen maar gezeik weer mee.
dus min of meer geef ik haar ff de tijd. want haast heb ik allang al niet meer jongens zo oud ben ik al.Do what you love, love what you do!![]()
makkelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kun je over 4 dagen nog prima eten
Owwww das die...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
lol nee had eerder vandaag gezegd al. ik wil het beetje niet te overhaasten.
En val in herhaling nu.
maar om kort samen te vatten, vind haar wel leuk ja. ken haar al heel lang... gedate vroeger...
Maaaaaaaaaar aan ene kant wil ik dat graag, andere kant weer ik, haast nou niet kree, want krijg je alleen maar gezeik weer mee.
dus min of meer geef ik haar ff de tijd. want haast heb ik allang al niet meer jongens zo oud ben ik al.Lach met een schone bips![]()
Heb je geproefdquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je liever peperoni salami of cervelaat?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Stuur haar een appje dan ff.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
lol nee had eerder vandaag gezegd al. ik wil het beetje niet te overhaasten.
En val in herhaling nu.
dus min of meer geef ik haar ff de tijd. want haast heb ik allang al niet meer jongens zo oud ben ik al.![]()
Dat is wel fijn om te horenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
klopt het is bij mij ook maar heel klein groepje, en het is niet eens dat ik me erover schaam dan om te vertellen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Herken mij daar heel erg in ja.
Er zijn sowieso maar weinig mensen waar ik tegen durf te vertellen hoe het echt gaat. Wat jij zegt, FOK! = Anoniem, dan ben je al sneller geneigd om gewoon te vertellen over hoe het gaat, wat je dwarszit. Maar 1 vs 1 tegen een vriend of een paar vrienden vind ik i.i.g lastig.
Er zijn welgeteld 5 mensen die ik ten allen tijden eerlijk vertel hoe 't gaat. De rest draai ik er soms toch nog om heen, gewoon omdat dat gemakkelijk is.
Maar meer van dat het gewoon lastig is en vertel het pas aan mensen die ik dan dus echt soort vertrouw ofzo. enne nu ben ik daar niet zo heel snel in.Do what you love, love what you do!![]()
Likkie likkie aan Justins…quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hou maar in je broek hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik heb nog mini bifi in de aanbieding voor de liefhebsters.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
eentje van de betere moet ik zeggen tot nu toe en heb bij heel wat dingen besteld.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nice! Ik ben echt een liefhebber van goeie pozza
LOL kleine toko is het die dit doen, maar iig 10x beter als de grote ketens.
Nou is beter dan wat ik laatst meemaakte, toen werd ik uitgelachen toen de broek uit ging "wat moet ik daar nou mee en liep ze weg"quote:
Snap dat wel, als vertrouwen eenmaal geschaad is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
klopt het is bij mij ook maar heel klein groepje, en het is niet eens dat ik me erover schaam dan om te vertellen.
Maar meer van dat het gewoon lastig is en vertel het pas aan mensen die ik dan dus echt soort vertrouw ofzo. enne nu ben ik daar niet zo heel snel in.
Maar wat ik dan wel weer gek vind (al is dat vanuit mij misschien wat hypocriet?) waarom je dan toch over bepaalde dingen zo open bent op FOK!?
Kijk over mijn ex praat ik nog met enige regelmaat want lang bevriend geweest, relatie gehad. Dus dan heb je veel anekdotes. Maar daar praat ik óók nog over met vrienden, niet alleen op FOK!Well, life can be a riot
Gast maar dat is eigenlijk altijd zo, een goeie hamburger haal je ook niet bij de McDonaldsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
eentje van de betere moet ik zeggen tot nu toe en heb bij heel wat dingen besteld.
LOL kleine toko is het die dit doen, maar iig 10x beter als de grote ketens.
Moest je toen naar een andere arts?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou is beter dan wat ik laatst meemaakte, toen werd ik uitgelachen toen de broek uit ging "wat moet ik daar nou mee en liep ze weg"Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
allang al gedaan, had gezegd bel wel ff mss. maar heb niet zo zin in nu weer uur lang gesprek.quote:
want als we eenmaal beginnen met kletsen dan duurt het meestal vrij lang.Do what you love, love what you do!![]()
Nee 100 euro bijbetalen dan zou ze doen alsof ie huge was. En traantje laten van de pijn omdat ie zo groot was.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moest je toen naar een andere arts?Lach met een schone bips![]()
ja beter even laten mssquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
allang al gedaan, had gezegd bel wel ff mss. maar heb niet zo zin in nu weer uur lang gesprek.
want als we eenmaal beginnen met kletsen dan duurt het meestal vrij lang.![]()
Maar je bent wel van de wrat af nu? Fijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee 100 euro bijbetalen dan zou ze doen alsof ie huge was. En traantje laten van de pijn omdat ie zo groot was.
Ik las ketsenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:27 schreef kree het volgende:
want als we eenmaal beginnen met kletsen dan duurt het meestal vrij lang.Lach met een schone bips![]()
Kan er weer jaartje of wat tegen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar je bent wel van de wrat af nu? FijnLach met een schone bips![]()
Goed zoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan er weer jaartje of wat tegen.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3059 / +83 / +92 / 8407 / 9221
2. KoningWouter / 945 / +67 / +77 / 3580 / 4058
3. KillemWieft / 775 / +32 / +66 / 592 / 871
4. _UserName_ / 729 / +74 / +71 / 950 / 1234
5. Dr.Mikey / 537 / +49 / +8 / 902 / 1124
6. Moeraskat / 513 / +65 / +52 / 3239 / 3498
7. Bally-b / 452 / +0 / +0 / 60 / 124
8. kree / 427 / +0 / +7 / 1609 / 1835
9. devzero / 416 / +1 / +0 / 313 / 414
10. hemarookworst / 353 / +2 / +6 / 1437 / 1691
11. Lovely / 328 / +22 / +3 / 1740 / 2030
12. mario390 / 324 / +0 / +6 / 224 / 353
13. gebrokenglas / 320 / +34 / +29 / 1958 / 2198
14. HappyCharly / 294 / +41 / +10 / 1609 / 1808
15. sp3c / 294 / +41 / +15 / 603 / 728
16. ToT / 233 / +23 / +0 / 1779 / 1905
17. Moonlight / 233 / +3 / +11 / 901 / 1041
18. Grotetijd / 232 / +3 / +2 / 1150 / 1312
19. loveislikeakiss / 230 / +26 / +27 / 1147 / 1321
20. Pinnenmutske / 226 / +7 / +1 / 480 / 634SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Ik niet, geen zak gedaan vandaag op werk want mooi weer voor zo'n beetje de eerste dag. Dus geen flikker te doen gehad.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik wel. Mega druk. Al wekenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ik niet, geen zak gedaan vandaag op werk want mooi weer voor zo'n beetje de eerste dag. Dus geen flikker te doen gehad.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gaan in ieder geval de dagen sneller, heb de hele dag beetje zitten internetten en youtube zitten kijken.quote:Lach met een schone bips![]()
kan ik uitleggen, waarom het makkelijker is hier op FOK voor mij.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Snap dat wel, als vertrouwen eenmaal geschaad is.
Maar wat ik dan wel weer gek vind (al is dat vanuit mij misschien wat hypocriet?) waarom je dan toch over bepaalde dingen zo open bent op FOK!?
Kijk over mijn ex praat ik nog met enige regelmaat want lang bevriend geweest, relatie gehad. Dus dan heb je veel anekdotes. Maar daar praat ik óók nog over met vrienden, niet alleen op FOK!
Omdat zeg maar je kunt wel alles vertellen (en krijg je ook alle shit of trouwens bemoedigingen over je van anderen, laat ik het positief houden. Want zeker dat is er ook wel.
Het lastige is in persoonlijke gesprekken en alles vertellen, dan kom je er niet zo makkelijk mee weg als hier op fok.
Kan het hier gewoon negeren natuurlijk of ff laten gaan. en weet de helft het na 2 uur al niet meer ofzo.
In een echt persoonlijk gesprek is dat lastiger en zeker als ze gaan doorvragen en dan kom je beetje in mijn gevoelens enzo en waar ik heel snel emo over kan worden dan ook nog.
Maar dan kun je er niet onder uit dus. iig niet zo makkelijk als hier en gewoon laten gaan.
dat vind ik lastig.Do what you love, love what you do!![]()
Cervelaatworst. Lekker plakjes snijden met kaasjes en komkommer.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je liever peperoni salami of cervelaat?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Had je beter naar buiten kunnen gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaan in ieder geval de dagen sneller, heb de hele dag beetje zitten internetten en youtube zitten kijken.![]()
Eh…. Oke.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaan in ieder geval de dagen sneller, heb de hele dag beetje zitten internetten en youtube zitten kijken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Cervelaatworst. Lekker plakjes snijden met kaasjes en komkommer.
Of om werk kunnen vragenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had je beter naar buiten kunnen gaanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zelfs dat nog gedaan en mobiel mee en niks te beleven, weinig rokjes te bekennen helaas.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had je beter naar buiten kunnen gaanLach met een schone bips![]()
Als ik dan toch weer in zo'n kring verjaardag beland raak (help), dan eet ik altijd die schaal maar leeg (jammie).quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Brieseksueel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je kan toch niet op je werk de hele dag pauze houden.quote:
Doe ik nietquote:
Ik welquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kan toch niet op je werk de hele dag pauze houden.
quote:
Hey Dotteke, ik ben vandaag door Zutphen geredenDe fonteinen stonden aan
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Einde mededeling.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:37 schreef StevenHyde het volgende:
Hey lekker dingquote:
@greysbones @Kissingbird @MizzezAmy wat hebben jullie me niet verteld?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:37 schreef StevenHyde het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:37 schreef StevenHyde het volgende:
O echt reed je bij c&a?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:greysbones @:kissingbird @:MizzezAmy wat hebben jullie me niet verteld?
hmmmmmsss wat is ditquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:greysbones @:kissingbird @:MizzezAmy wat hebben jullie me niet verteld?
Waar is mijn pet. De pet van ket.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo thuis ben ik er niet wat betreft winkels. Maar ik kwam vanaf Eefde (wat ze mooi hebben opgeknapt daar een stuk weg) en dan zo richting station. Links water met een soort park met veel fonteinen aanquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:greysbones @:kissingbird @:MizzezAmy wat hebben jullie me niet verteld?![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zaken die niet goed voor jouw gemoedsrust zijn, laat maar gaan.
OooookeeeeeeeeyyyyWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja hoho dat bepaal ik zelf wel. nu wil ik het weten ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zaken die niet goed voor jouw gemoedsrust zijn, laat maar gaan.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoho dat bepaal ik zelf wel. nu wil ik het weten ookquote:Mkaayquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:42 schreef StevenHyde het volgende:
Een bepaald southpark character zou zeggen: MkaayLach met een schone bips![]()
O dan was je wel heel dicht bij mijn huisquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zo thuis ben ik er niet wat betreft winkels. Maar ik kwam vanaf Eefde (wat ze mooi hebben opgeknapt daar een stuk weg) en dan zo richting station. Links water met een soort park met veel fonteinen aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb toen een keer met collega's een hele ochtend afgesproken dat we als running gag elke zin die we zouden uitspreken zouden eindigen met mkayyyy. Ook als een klant zou inbellen.quote:
Dat werd na een 10 minuten al super melig en flauw. Houd ik van.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Engquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan was je wel heel dicht bij mijn huisWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey Kreequote:
Ik heb nog gezwaaidquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan was je wel heel dicht bij mijn huis
beetje flauwe humor op werk enzo, ik hou er ook altijd wel van .quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb toen een keer met collega's een hele ochtend afgesproken dat we als running gag elke zin die we zouden uitspreken zouden eindigen met mkayyyy. Ook als een klant zou inbellen.
Dat werd na een 10 minuten al super melig en flauw. Houd ik van.
Het maakt iig hoop gelach altijd enzo. naja soms is de ene de lul ervan soms de andere en soms ik. Maar kan daar wel aardig tegen
Ik ook hoor. Beetje zelfspot op werk en dan kun je een leuke tijd samen hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
beetje flauwe humor op werk enzo, ik hou er ook altijd wel van .
Het maakt iig hoop gelach altijd enzo. naja soms is de ene de lul ervan soms de andere en soms ik. Maar kan daar wel aardig tegenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja voelt een beetje als stalken hequote:
Was jij datquote:
Hey GGquote:
ja idd, niet dat je je werk niet serieus moet nemen dan. want kan ik niet. maar beetje lol met je collega's eromheen maakt het alleen maar leuker.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Beetje zelfspot op werk en dan kun je een leuke tijd samen hebben.
Bedoel je zit toch 40 uur per week met die klojo's opgezadeld
20 minuutjes ongeveer met de auto vanafhierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja je moet er wat van maken idd. Hier hebben we ook weleens spelletjes gedaan na werk. Met bijv Airconsole en dan een teken spelletje. Pizza bestellen erbij. Is soms wel goed om samen te doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd, niet dat je je werk niet serieus moet nemen dan. want kan ik niet. maar beetje lol met je collega's eromheen maakt het alleen maar leuker.
Bedoel je zit toch 40 uur per week met die klojo's opgezadeldBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou nou nou, je moeder zat 9 maanden met jou opgezadeld. Hoe vaak heeft zij je klojo genoemd?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:49 schreef kree het volgende:
Bedoel je zit toch 40 uur per week met die klojo's opgezadeldLach met een schone bips![]()
Hebben/hadden ze in Deventer niet een boekenmarkt ieder jaar? Meen me te herinneren dat mijn pa me daar altijd mee naar toe sleepte en ik had daar helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
20 minuutjes ongeveer met de auto vanafhierLach met een schone bips![]()
Ja, heel groot.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hebben/hadden ze in Deventer niet een boekenmarkt ieder jaar? Meen me te herinneren dat mijn pa me daar altijd mee naar toe sleepte en ik had daar helemaal niks mee.How can I make this topic about me?![]()
Ik denk dat ze camera’s geplaatst hebben bij jequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou nou nou, je moeder zat 9 maanden met jou opgezadeld. Hoe vaak heeft zij je klojo genoemd?
Die van mij zijn lievvvvquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja klopt, langs de IJssel. Knetterdruk daar altijdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hebben/hadden ze in Deventer niet een boekenmarkt ieder jaar? Meen me te herinneren dat mijn pa me daar altijd mee naar toe sleepte en ik had daar helemaal niks mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hebben/hadden ze in Deventer niet een boekenmarkt ieder jaar? Meen me te herinneren dat mijn pa me daar altijd mee naar toe sleepte en ik had daar helemaal niks mee.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja en ook dickens festival. Schijnt echt niet normaal druk te zijn. Zelf nooit geweest.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hebben/hadden ze in Deventer niet een boekenmarkt ieder jaar? Meen me te herinneren dat mijn pa me daar altijd mee naar toe sleepte en ik had daar helemaal niks mee.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Een grote familie. Net de trosquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Verschrikkelijk vond ik dat, mijn pa echt een boekenwurm. Heb nog immer meer dan 10.000 boeken ofzo van hem staan. En overal bij iedere kraam kijken. Liep ik daar als kutjong mee met de bokkenpruik op want wilde liever met vriendjes voetballen enzo. Maar moest mee, want lezen is goed voor je.quote:Lach met een schone bips![]()
Niet eens zo verkeerd met die gekken aan de overkantquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze camera’s geplaatst hebben bij je
wss blij dat ik eruit was :p als eerste kindquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou nou nou, je moeder zat 9 maanden met jou opgezadeld. Hoe vaak heeft zij je klojo genoemd?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vond ik dat, mijn pa echt een boekenwurm. Heb nog immer meer dan 10.000 boeken ofzo van hem staan. En overal bij iedere kraam kijken. Liep ik daar als kutjong mee met de bokkenpruik op want wilde liever met vriendjes voetballen enzo. Maar moest mee, want lezen is goed voor je.
En bij het shoppen op zaterdag ook altijd even kijken bij De Slegte? En dat 'even' werd al snel een uur?How can I make this topic about me?![]()
En weet niet of ze nog leeft, maar hoevaak heeft ze je sindsdien klojo genoemd?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:57 schreef kree het volgende:
[..]
wss blij dat ik eruit was :p als eerste kindLach met een schone bips![]()
Zo herkenbaar dit......quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En bij het shoppen op zaterdag ook altijd even kijken bij De Slegte? En dat 'even' werd al snel een uur?Lach met een schone bips![]()
Ring ring ringquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet eens zo verkeerd met die gekken aan de overkant
Ownee Dotteke zei dat ze niet in Zutphen woonde maar in de buurt. En ik kwam vandaag door Zutphen, dus dacht ik meld het even. Wilde niet iemand onbehaaglijk laten voelen iig.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet eens zo verkeerd met die gekken aan de overkantBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
mijn ma leeft nog gelukkigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En weet niet of ze nog leeft, maar hoevaak heeft ze je sindsdien klojo genoemd?![]()
Euhm nouja klojo niet echt in die woorden, maar in andere woorden wel. LOL
ben niet voor niks door dr op straat gezet in het verleden he. enne oke ga niet in daarop dan ga je maar terugzoeken.
Maar was allemaal niet zo'n feest.
nu weer goed trouwens gelukkig. Want er blijft altijd wel toch dan die band tenzij je het heeeeeeeelemeaal verziekt denk.
Was dat voor
Inderdaadquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zin in een boekenwinkel
Voel ik ook niet door jou hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ownee Dotteke zei dat ze niet in Zutphen woonde maar in de buurt. En ik kwam vandaag door Zutphen, dus dacht ik meld het even. Wilde niet iemand onbehaaglijk laten voelen iig.
Ik woon in de gemeente Zutphen, in Warnsveld ligt dicht bij eefde en dicht bij Zutphen grenst aan beideWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ging altijd naar de Slegte in Arnhem. Mis dat ook echt. Nu heb je nog wel een leuke boekenwinkel daar: Colofon heet dat. Ook een kleine 2e hands afdeling. Maar kan niet op tegen de Slegte.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja maar vriend, ik snap haar wel een beetje. In een kerkelijk plaatsje als Katwijk kun je niet als jongetje in een jurk naar buiten. Zo ver zijn ze daar nog niet. Gelukkig kan dat op veel andere plaatsen wel, maar Katwijk heeft nog jaar of 20 daarvoor nodigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
mijn ma leeft nog gelukkig![]()
Euhm nouja klojo niet echt in die woorden, maar in andere woorden wel. LOL
ben niet voor niks door dr op straat gezet in het verleden he. enne oke ga niet in daarop dan ga je maar terugzoeken.
Maar was allemaal niet zo'n feest.
nu weer goed trouwens gelukkig. Want er blijft altijd wel toch dan die band tenzij je het heeeeeeeelemeaal verziekt denk.
Was dat voor
Die ken ik niet. In Groningen had je De Slegte en dat was eigenlijk De boekenwinkel.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ging altijd naar de Slegte in Arnhem. Mis dat ook echt. Nu heb je nog wel een leuke boekenwinkel daar: Colofon heet dat. Ook een kleine 2e hands afdeling. Maar kan niet op tegen de Slegte.How can I make this topic about me?![]()
Gelukkigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voel ik ook niet door jou hoor
Ik woon in de gemeente Zutphen, in Warnsveld ligt dicht bij eefde en dicht bij Zutphen grenst aan beide
Je mag hier alles komen leegroven gratis en voor niks, wel alles in 1x meenemen en zelf van zolder naar beneden halen dragenquote:
hmmms. nee niet doen dit gewoonquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar vriend, ik snap haar wel een beetje. In een kerkelijk plaatsje als Katwijk kun je niet als jongetje in een jurk naar buiten. Zo ver zijn ze daar nog niet. Gelukkig kan dat op veel andere plaatsen wel, maar Katwijk heeft nog jaar of 20 daarvoor nodigik snap je poging tot humor.
En ben ik helemaal oke mee, maar niet mijn. ma erbij betrekken dan graag
Slaap lekkerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ouchquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms. nee niet doen dit gewoonik snap je poging tot humor.
En ben ik helemaal oke mee, maar niet mijn. ma erbij betrekken dan graag
Met gekken aan de overkant bedoelde ik de buren die soms niet sporenquote:![]()
Had niets met jou te maken
* Moeraskat maakt notities…Grijszwarte tranen huilend.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan kom je niet even koffie drinken
Ja dat zeg je nu hèquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met gekken aan de overkant bedoelde ik de buren die soms niet sporen![]()
Had niets met jou te maken
Kan veel over mezelf zeggen, maar heb geen last van schizofrenie. Dan zou het gek aan de overkant zijn.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zou mooi zijn omdat ik hier woon er niemand meer doorheen zou mogen rijdenquote:![]()
Ik ben zelfs als eens langs het huis van Greys gereden in haar straat. En kom er vaak langs als ik naar Rheden ga
ZOu mooi zijn als dat niet mag omdat Greys daar woont
Ik kijk nergens meer van opquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kan veel over mezelf zeggen, maar heb geen last van schizofrenie. Dan zou het gek aan de overkant zijn.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Begint wel beetje een in de buurt show te worden hier, relatief gezien dan.quote:Lach met een schone bips![]()
ik ben niet tegen grappig doen over mezelf enzo. maarre ik zeg het ff, want is gevoelig puntje dat voor me.quote:
En zie het nut er ook niet zo van in.
over katwijk of persoonlijk over mij grappen maken, ga je gang hoor daar heb ik geen problemen mee
je krijgt ze net zo hard terug wel ook dan wss. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Dat is nu echt bolkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou mooi zijn omdat ik hier woon er niemand meer doorheen zou mogen rijden![]()
Ik ben zelfs als eens langs het huis van Greys gereden in haar straat. En kom er vaak langs als ik naar Rheden ga
ZOu mooi zijn als dat niet mag omdat Greys daar woontWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
GG woont niet in de buurtquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Begint wel beetje een in de buurt show te worden hier, relatief gezien dan.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ook nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maat, ik maakte geen grap over je ma. Maar over jou in een jurkje. Als je dat verkeerd opgevat hebt dan sorry daarvoor. Zo ben ik ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben niet tegen grappig doen over mezelf enzo. maarre ik zeg het ff, want is gevoelig puntje dat voor me.
En zie het nut er ook niet zo van in.![]()
Vriendjes weer?Lach met een schone bips![]()
neuh maar wil niet zo over mij ma erin sowieso.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat, ik maakte geen grap over je ma. Maar over jou in een jurkje. Als je dat verkeerd opgevat hebt dan sorry daarvoor. Zo ben ik ook![]()
Vriendjes weer?Do what you love, love what you do!![]()
Ik woon in een doodlopende straat. Als je hier doorheen gaat rijden, dan weet ik zeker dat ik wordt gebolkt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ge ken ok overdrijve ehWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh nou sorrrrryyyyyquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat weg
das helemaal niet gezelligWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Woont hij ook hier in de buurt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik toch niet
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: