SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
juistquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet idd en altijd eens met elkaar zijn kan ook niet..Do what you love, love what you do!![]()
wtf is een fissa? ja ik weet het wel, maargoed hoor het hier niet vaak
Do what you love, love what you do!![]()
mij ook niet, maarja het is iets wat erin gekomen is natuurlijk over loop van tijd.quote:
ben niet eens zo controversieel als jullie denken.
Maargoed als je kinderen hebt he? (ik niet). voed je ze dan ook op met die woorden ofzo of leg je uit wat ze betekenen?
Of is het meer import taal?Do what you love, love what you do!![]()
niet zo zeer voorstander van dat straat taaltje enzo? Maar is mijn eigen mening?
Ik vind het maar verbastering van eigen taal.Do what you love, love what you do!![]()
Dat zou jij toch wel moeten wetenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:42 schreef kree het volgende:
wtf is een fissa? ja ik weet het wel, maargoed hoor het hier niet vaak
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ben en Jerry’s gegetenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik weet het ook wel. dacht betekend vriendje, maar wil niet zeggen dat ik het oke vind om dit hier tussen onze jeugd en kinderen als normaal woord te gaan vinden?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat zou jij toch wel moeten wetenDo what you love, love what you do!![]()
Tegen straattaal zijn maar wel oke gebruiken
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:46 schreef KoningWouter het volgende:
Zat weer vast in het vorige topic hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je nog een leuk/ goed boek gelezen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Tegen straattaal zijn maar wel oke gebruikenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gelukkig ben je nu in dit topicquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:46 schreef KoningWouter het volgende:
Zat weer vast in het vorige topic hoor
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vermoeiendquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Katy!
Hoe was jouw dag vandaag?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
neeeeeeeee haha nu overdrijf je het, ik ben oke met buitenlandse termen of dingen. niet met brabbel taaltje wat de straat taal tegenwoordig is wss.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Tegen straattaal zijn maar wel oke gebruikenDo what you love, love what you do!![]()
Dikke fissa betekent dacht ik fittie, ruzie, rumoerigheid, rellen.. iets in die trend.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet het ook wel. dacht betekend vriendje, maar wil niet zeggen dat ik het oke vind om dit hier tussen onze jeugd en kinderen als normaal woord te gaan vinden?
PS: straattaal moet opbokken, verloedering der Nederlandse taal zou strafbaar moeten zijn.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Roosjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Guess whos backkkk, back againnn. Shadysss back![]()
![]()
Nee. Fissa is feest.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dikke fissa betekent dacht ik fittie, ruzie, rumoerigheid, rellen.. iets in die trend.
PS: straattaal moet opbokken, verloedering der Nederlandse taal zou strafbaar moeten zijn.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik lees nu the authenticity project. Dat is best een leuk boek. En voor de rest ben ik bezig met de invisibile library seriesquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je nog een leuk/ goed boek gelezen?Trotste mama van Ambar
Ja?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:44 schreef kree het volgende:
niet zo zeer voorstander van dat straat taaltje enzo? Maar is mijn eigen mening?
Ik vind het maar verbastering van eigen taal.![]()
Gewoon slecht geslapen. Dus was moe.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jo broer dat vind ik niet coolquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeeeeee haha nu overdrijf je het, ik ben oke met buitenlandse termen of dingen. niet met brabbel taaltje wat de straat taal tegenwoordig is wss.Trotste mama van Ambar
Nicequote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees nu the authenticity project. Dat is best een leuk boek. En voor de rest ben ik bezig met de invisibile library series
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
juist. ik vind het totaal niet passen ook? hier in ons NLquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dikke fissa betekent dacht ik fittie, ruzie, rumoerigheid, rellen.. iets in die trend.
PS: straattaal moet opbokken, verloedering der Nederlandse taal zou strafbaar moeten zijn.
of zijn anderen het daar niet mee eens?Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat is ruk. Nu lekker weekend. Voetjes omhoog en uitrusten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gewoon slecht geslapen. Dus was moe.![]()
![]()
Hij is niet helemaal barkiequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mooi weer en 's ochtend een paar uur in de zon kunnen zitten, is goed voor het aantal blz dat gelezen wordTrotste mama van Ambar
Oh, fissa is feestje lees ik net.. ik neem mijn woorden terug. Op het feit dat straattaal een verloedering is der Nederlandse taal na dan
Waarom denk je dat ik weekend hebquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is ruk. Nu lekker weekend. Voetjes omhoog en uitrusten.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vind t ook niet passen maar toch wordt het gezegd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
juist. ik vind het totaal niet passen ook? hier in ons NL
of zijn anderen het daar niet mee eens?
En zo worden er nog veel meer dingen gedaan en gezegd waar ik het niet mee eens ben.
Jammer voor mij.![]()
Zo rolt @roos94quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
@:roos94 klapt zo af en toe een post hier binnen en is dan ook gelijk weer weg![]()
![]()
![]()
jullie weten btw, ik had al bijna hitler snorretje laten groeien.
LOL. echt want zie dit alweer gebeuren, ik ben niet tegen anders heej
Maar waarom moet het anders? dat vraag ik me wel eens af?
Ben niet eens onwijs rechts ofzo als jullie dat denken, totaal eigenlijk niet.
\Do what you love, love what you do!![]()
Toevallig wel maar vaak in het weekend nietquote:ken jij mijn rooster?
want dit is best een knappe gok
Waarom bijna?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:51 schreef kree het volgende:
jullie weten btw, ik had al bijna hitler snorretje laten groeien.
LOL. echt want zie dit alweer gebeuren, ik ben niet tegen anders heej
Maar waarom moet het anders? dat vraag ik me wel eens af?
Ben niet eens onwijs rechts ofzo als jullie dat denken, totaal eigenlijk niet.
\![]()
GEEEEEEEEN ZINNNNNN INNNNNN
Dus ik neem fuet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ken jouw roosterquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toevallig wel maar vaak in het weekend nietken jij mijn rooster?
want dit is best een knappe gok
![]()
![]()
Zo rolt @roos94quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
@:roos94 klapt zo af en toe een post hier binnen en is dan ook gelijk weer weg![]()
Jawel.quote:
Ik reageerde op al je vraagtekens.![]()
Ben jij van onze planning?quote:
Jammer weerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik chop 'm d'ruit, zie morgenochtend wel welke fitties er zijn geweest
Laters
Kom je naar m’n osso?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik houd de wacht broeder! Morgenvroeg ben je de eerste die het hoort!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:54 schreef _UserName_ het volgende:
Laters![]()
![]()
Hopelijk slapen jullie ALLEMAAL lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:54 schreef _UserName_ het volgende:
Laters![]()
![]()
![]()
omdat soms is het heel makkelijk om een extreem standpunt in te nemen.quote:
(nu moet ik zeggen, zo saai weer eens hier dat ik dacht doe dat)
Of althans meer een stelling neerzetten.
Ik ben een passiefst. van nature. en haat het om ergens in de aandacht te staan.
maar heb wel meningen over dingen, of ze nou goed of slecht zijn in andere ogen. tja.
vertel je eigen mening dan maar?Do what you love, love what you do!![]()
4 uur?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:54 schreef _UserName_ het volgende:
LatersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik doelde op dat Hitler-snorretjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
omdat soms is het heel makkelijk om een extreem standpunt in te nemen.
(nu moet ik zeggen, zo saai weer eens hier dat ik dacht doe dat)
Of althans meer een stelling neerzetten.
Ik ben een passiefst. van nature. en haat het om ergens in de aandacht te staan.
maar heb wel meningen over dingen, of ze nou goed of slecht zijn in andere ogen. tja.
vertel je eigen mening dan maar?![]()
![]()
whah bij wijze van spreke omdat ik denk soms is dat er ook nog wel eens in meningen van sommigen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik doelde op dat Hitler-snorretje
laat ik duidelijk stellen, hahaha dat ben ik niet dus
Ik welquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
whah bij wijze van spreke omdat ik denk soms is dat er ook nog wel eens in meningen van sommigen.
laat ik duidelijk stellen, hahaha dat ben ik niet dus![]()
![]()
Dit is echt faja man.
Ook bij de Plus. Vd week 3 pakken gescoord.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In de aanbieding bij de HoogvlietBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daar kom ik nooit. Heb nog een half pak van een paar weken geleden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In de aanbieding bij de Hoogvliet
En als dat op is kijk ik wel waar ik dan zin in heb.![]()
Van weken geleden? Huh ik snap niet wat je zegtquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:00 schreef maily het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit. Heb nog een half pak van een paar weken geleden.
En als dat op is kijk ik wel waar ik dan zin in heb.Trotste mama van Ambar
Wat is deze tori
hier gaat het over sensaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:01 schreef StevenHyde het volgende:
Ken tegenwoordig alleen maar 'bruh' en 'rip' door mijn dochter
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Paar weken geleden was de BAStogne in de bonus en toen kocht ik drie pakken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van weken geleden? Huh ik snap niet wat je zegt![]()
Ik wil graag groene adidas sneakers, maar weet niet of ik te oud daarvoor benquote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Je bent nooit te oud voor schoenen joh. Wat een onzin.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil graag groene adidas sneakers, maar weet niet of ik te oud daarvoor ben![]()
ik zat nog te twijfelen over hoedjes.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil graag groene adidas sneakers, maar weet niet of ik te oud daarvoor benDo what you love, love what you do!![]()
Jij kunt dat hebben Amy!!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil graag groene adidas sneakers, maar weet niet of ik te oud daarvoor ben![]()
![]()
Had ik overigens verteld dat we woensdag 2e van de 33 teams waren geworden tijdens een pubquiz?Trotste mama van Ambar
Heb gevonden via google wat dat is. Ga dat straks wel ff tegen der zeggen als ik der vd scouting ophaal.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja zei je ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Had ik overigens verteld dat we woensdag 2e van de 33 teams waren geworden tijdens een pubquiz?![]()
Hoe bedoel je te oud? Heb zelf altijd hummel sneakers. Heerlijk zitten die altijd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil graag groene adidas sneakers, maar weet niet of ik te oud daarvoor benBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
stap je zo in de waggie kill.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
weet niet maar goeie scorequote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Had ik overigens verteld dat we woensdag 2e van de 33 teams waren geworden tijdens een pubquiz?
Ik ben allebeiquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:09 schreef StevenHyde het volgende:
Liever een slijmbal, dan een bal met slijm.![]()
![]()
Hoezo oud ik draag ook Nikes en vanzquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoe bedoel je te oud? Heb zelf altijd hummel sneakers. Heerlijk zitten die altijd.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
alsof enige man dat wat boeit die over zijn pubertijd heen is. hahahahaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoezo oud ik draag ook Nikes en vanzDo what you love, love what you do!![]()
Wat lul jij?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:11 schreef kree het volgende:
[..]
alsof enige man dat wat boeit die over zijn pubertijd heen is. hahahahaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb gevonden via google wat dat is. Ga dat straks wel ff tegen der zeggen als ik der vd scouting ophaal.
Ik heb het niet tegen jou, dus wat zit je nou weer te lallen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
mannen worden na hun 50ste pas volwassenquote:
als ze het al wordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, maar dat ging het toch niet eens overquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
mannen worden na hun 50ste pas volwassen
als ze het al worden
dan moet je het niet quoten he,. oepssssssquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb het niet tegen jou, dus wat zit je nou weer te lallen.Do what you love, love what you do!![]()
geen ideequote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar dat ging het toch niet eens over
ik lees maar half mee
Jij quote mij en ik steven ivm amyquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
dan moet je het niet quoten he,. oepssssssWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
en jij quote mij en ik reageer daaropquote:
wtf daarom reageer ik erop?Do what you love, love what you do!![]()
Geeft niet. Kree moet weer over iets anders beginnen zonder te lezen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
OMG. Laat maarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:15 schreef kree het volgende:
[..]
en jij quote mij en ik reageer daarop
wtf daarom reageer ik erop?![]()
Moet wel ff vragen? ben je nu boos op me?quote:
LOL eigenlijk is het wel weer grappig.Do what you love, love what you do!![]()
Taiwan gaat zich voorbereiden op een mogelijke Chinese invasie in 2027. Het Taiwanese ministerie van Defensie heeft dat bekendgemaakt. Simulatieoefeningen staan gepland voor deze zomer.
De invasiescenario's waar Taiwan zich op gaat voorbereiden zijn een reactie op recente "grijze-zone-intrusies" van China, staat in een rapport van het ministerie van Defensie. Grijze-zone-intrusies zijn acties die niet als gewapende conflicten aangemerkt worden, maar die wel verder gaan dan diplomatieke of economische drukmiddelen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Volwassen worden![]()
Gewoon altijd je innerlijke kind blijven omarmen
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ach sommige dingen vind ik niet eens per se voor kinderen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:19 schreef Grotetijd het volgende:
Volwassen worden![]()
Gewoon altijd je innerlijke kind blijven omarmen
Beetje reuring.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
er is een meer prangende vraag, wat zal ik eens voor eten bestellen?
Ben wel fan van Turkse pizza toko enzo laatste tijd.Do what you love, love what you do!![]()
Kan primaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker dan weerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:19 schreef Moeraskat het volgende:
Taiwan gaat zich voorbereiden op een mogelijke Chinese invasie in 2027. Het Taiwanese ministerie van Defensie heeft dat bekendgemaakt. Simulatieoefeningen staan gepland voor deze zomer.
De invasiescenario's waar Taiwan zich op gaat voorbereiden zijn een reactie op recente "grijze-zone-intrusies" van China, staat in een rapport van het ministerie van Defensie. Grijze-zone-intrusies zijn acties die niet als gewapende conflicten aangemerkt worden, maar die wel verder gaan dan diplomatieke of economische drukmiddelen.![]()
![]()
Mijn millenialbingokaart van wereldevents nog een beetje vol krijgenquote:Trotste mama van Ambar
Ja, misschien dat ik het gewoon doe, maar niet naar werk aandoen danquote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Chinees!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:20 schreef kree het volgende:
er is een meer prangende vraag, wat zal ik eens voor eten bestellen?
Ben wel fan van Turkse pizza toko enzo laatste tijd.Kun je 4 dagen van eten...
En hoi allemaal
Lach met een schone bips![]()
Geweldige schoen. Volgens mij heeft mijn zus deze. Mijn zus is 49 en het staat haar erg goed.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Same.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ach sommige dingen vind ik niet eens per se voor kinderen.
Al vind ik het bijvoorbeeld dan wel weer raar om een volwassen vent op een fatbike te zien
Well, life can be a riot
Ha allesie!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Chinees!Kun je 4 dagen van eten...
En hoi allemaal
Nogsteeds trotsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:05 schreef maily het volgende:
[..]
Paar weken geleden was de BAStogne in de bonus en toen kocht ik drie pakken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ja die chinees is ook ok, maar niet zo trek in eigenlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Chinees!Kun je 4 dagen van eten...
En hoi allemaalDo what you love, love what you do!![]()
Ik wel. Althans… hangt er vanaf waar ik ben en wat ik doe. En zeker niet onder een jurk/rok.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of met een Jip en Janneke agenda.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Same.
Al vind ik het bijvoorbeeld dan wel weer raar om een volwassen vent op een fatbike te zienWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik draag ze altijd, maar draag geen jurk/rokquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wel. Althans… hangt er vanaf waar ik ben en wat ik doe. En zeker niet onder een jurk/rok.
Ik sliep vannacht mijn knuffel omdat ik mij kut voeldeTrotste mama van Ambar
Aha!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik draag ze altijd, maar draag geen jurk/rokWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Liefquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik sliep vannacht mijn knuffel omdat ik mij kut voeldeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is raarquote:
Well, life can be a riot
Grappige sokken zijn wel oké hangt er ook wel vanaf bij welke schoenenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook leuk, zo'n helemaal witte vind ik al wel "volwassener"quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb deze
https://www.zalando.nl/ni(...)7kqWVsxoCYGQQAvD_BwE
Ik heb soms wat rare kronkels in mn hoofd
21:15 pepperoni. nou geen idee wat dat is, want nooit besteld. maar wie weet.Do what you love, love what you do!![]()
Sneakersquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Grappige sokken zijn wel oké hangt er ook wel vanaf bij welke schoenenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Denk dat het Pepperoni is en de bezorgtijd 21:15.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:27 schreef kree het volgende:
21:15 pepperoni. nou geen idee wat dat is, want nooit besteld. maar wie weet.Well, life can be a riot
Ik koop altijd kindersokken, omdat die goedkoper en leuker zijnTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik sliep vannacht mijn knuffel omdat ik mij kut voelde![]()
yupquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat het Pepperoni is en de bezorgtijd 21:15.
Ja ik draag deze wel met bepaalde dingen op t werkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook leuk, zo'n helemaal witte vind ik al wel "volwassener"
Ik heb soms wat rare kronkels in mn hoofd
btw trouwens, hebben jullie allemaal ook een charme offensief van whatsapp ontvangen?
My god zeg, alleen daarom zou ik al naar een ander iets willen. maarja iedereen gebruikt het beetje.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hou niet zo van mannen met sneakers. Of ja.quote:
Ik vind sneakers niet zo leuk bij mannen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat is een whatsapp?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:30 schreef kree het volgende:
btw trouwens, hebben jullie allemaal ook een charme offensief van whatsapp ontvangen?
My god zeg, alleen daarom zou ik al naar een ander iets willen. maarja iedereen gebruikt het beetje.Lach met een schone bips![]()
Helemaal primaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mannen met sneakers. Of ja.
Ik vind sneakers niet zo leuk bij mannen.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik vind sneakers niet zo leuk bij vrouwen en mannen.Trotste mama van Ambar
Ehm nee.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja je weet wel, zeg maar dat appje wat iedereen gebruikt?Lach met een schone bips![]()
S3 veiligheidsschoenen met stalen neuzen, voor de echte mannenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind sneakers niet zo leuk bij vrouwen en mannen.
Ja ontvangenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:30 schreef kree het volgende:
My god zeg, alleen daarom zou ik al naar een ander iets willen. maarja iedereen gebruikt het beetje.Raar opeens.
Well, life can be a riot
Ik heb alleen maar sneakers van hummel.
Ja en paar bergschoenen, hardloopschoenen en wielrenschoenen. Maar dat is another cookBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hangt er ook wel vanaf in welke situatie hoor. Als hij sport of rondom het huis bezig is.quote:
Maar niet van die suède sneakers /gympen onder een nette broek.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
S3 veiligheidsschoenen met stalen neuzen, voor de echte mannen
Trotste mama van Ambar
Ik heb Jordans, pas ook nieuwe air max besteld. Heb Adidas Gore Tex schoenen. En nog stuk of wat nette schoenen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:31 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb alleen maar sneakers van hummel.
Ja en paar bergschoenen, hardloopschoenen en wielrenschoenen. Maar dat is another cookLach met een schone bips![]()
vond het ook apart. wtf man. val me niet lastig met je eigen bedrijfsspam en over hoe veilig het is.quote:
Owja ik heb ook nog nette schoenen idd voor trouwfeesten etc. Maar die draag ik 5x in mijn leven ofzo.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Idem, geen dresscode op de zaakquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:33 schreef StevenHyde het volgende:
Owja ik heb ook nog nette schoenen idd voor trouwfeesten etc. Maar die draag ik 5x in mijn leven ofzo.
Ik heb allerlei soorten schoenenstaan ook door mn hele huis heen, paar of 30 a 40 denk ik
Ik hou daar wel vanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:33 schreef StevenHyde het volgende:
Owja ik heb ook nog nette schoenen idd voor trouwfeesten etc. Maar die draag ik 5x in mijn leven ofzo.
LYLTquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Idem, geen dresscode op de zaak![]()
![]()
![]()
meen je niet? wtf?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb allerlei soorten schoenenstaan ook door mn hele huis heen, paar of 30 a 40 denk ik
Dresscode op werk? Als ik maar kleren aan hebTrotste mama van Ambar
Mijn man heeft een schoenen verslaving. Meer dan 100 paar.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Het is sowieso een kledingverslaving, eigenlijk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb een Ivar stellingkast in de gang staan met al met mijn schoenenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Trotste mama van Ambar
Ik kon haast niet meer typen van de tranen in mijn ogen van lachenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga je ons weer ergens laten instinken vanavond makker?
Ik ga eens even kijken of ik lekkere dingen op tafel kan zettenkaaaaas en chips
no shit, maar ff serieus want vraag me dat dan af, waarom heb je zoveel verschillende schoenen nodig?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een Ivar stellingkast in de gang staan met al met mijn schoenenDo what you love, love what you do!![]()
Oooh dat is wel heel veel! Ik schaam me al voor mijn schoenenbergquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn man heeft een schoenen verslaving. Meer dan 100 paar.
Het is sowieso een kledingverslaving, eigenlijk.
Ghehehe was mooi gister ja
Well, life can be a riot
Hahaha ja ik heb ook hier echt geschaterlacht. Ik zag het helemaal voor me, zo'n oude bok met 20 usb verloopstekkertjes en bandjes.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kon haast niet meer typen van de tranen in mijn ogen van lachen![]()
![]()
Ik heb last van een gevoel en ik kan het niet anders omschrijven dan wetende dat als je niet er wat tegen doet je in een soort van depressieve onrustige stress bui terecht komt.Trotste mama van Ambar
Ik kom er NU aan!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:36 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga eens even kijken of ik lekkere dingen op tafel kan zettenkaaaaas en chips
![]()
Het was zo mooi hoe jij en Kibi erin meegingenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja ik heb ook hier echt geschaterlacht. Ik zag het helemaal voor me, zo'n oude bok met 20 usb verloopstekkertjes en bandjes.
Hehehe ja ik twijfelde wel hoor maar goed het had allemaal nog net gekund ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het was zo mooi hoe jij en Kibi erin meegingen
Technisch gezien dan.![]()
Niet nodigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh dat is wel heel veel! Ik schaam me al voor mijn schoenenberg
klinkt verslaving achtig al zeg ik het zelf?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb last van een gevoel en ik kan het niet anders omschrijven dan wetende dat als je niet er wat tegen doet je in een soort van depressieve onrustige stress bui terecht komt.Do what you love, love what you do!![]()
Oke is goed maar waar is mijn Justin?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Snap ik wel dat je twijfelde, maar dit was zo ongeloofwaardig dat zelfs twijfel al een winst wasquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hehehe ja ik twijfelde wel hoor maar goed het had allemaal nog net gekund ook.
Technisch gezien dan.
Die is even boodschappen doen en naar het toilet voor een grote boodschap. Komt er zo aan!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oke is goed maar waar is mijn Justin?![]()
Zo'n bui dat als iemand vraagt hoe het gaat je zegt: nou alles gaat goed, maar ik sta op het randje van breken, maar er is verder niets aan de hand.
Love it
Trotste mama van Ambar
Jajaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die is even boodschappen doen en naar het toilet voor een grote boodschap. Komt er zo aan!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zit hier naast me bier te drinken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oke is goed maar waar is mijn Justin?Lach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo'n bui dat als iemand vraagt hoe het gaat je zegt: nou alles gaat goed, maar ik sta op het randje van breken, maar er is verder niets aan de hand.
Love it
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zit hier naast me bier te drinken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die is even boodschappen doen en naar het toilet voor een grote boodschap. Komt er zo aan!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja klopt, maar in principe zou je dat kunnen doen. Youtube aanzetten, stekkertjeerin, stekker in walkman en dan record drukken als je op play bij YT drukt. Heel super omslachtig wel maar goed...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Snap ik wel dat je twijfelde, maar dit was zo ongeloofwaardig dat zelfs twijfel al een winst was![]()
Owja, vooral geen meeslepende serie gaan kijken dan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Love itBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mezelf even mooi maken voor jou natuurlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oke is goed maar waar is mijn Justin?![]()
Ow, dat gevoel ken ik wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Love it
Geen idee wat je er aan kan doen.
Knuffel voor jou!
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mezelf even mooi maken voor jou natuurlijk![]()
daar is hij hoor.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Not me.... Hij zegt *brrrrrp*
Ik ook op jouquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En tandjes gepoetst zie ik.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, dat gevoel ken ik wel.
Geen idee wat je er aan kan doen.
Knuffel voor jou!
Sta je met je goede gedrag. Volwassen vrouw van 37, goed stel hersens. En dan dit
Trotste mama van Ambar
Sorry dit is niet mijn fout. Paar weken terug een pubquiz en daar maakte de host schaamteloos deze uitgekauwde grap nog maar eens tijdens een vraag over justin timberlake.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
mid-life crisis. ik herken hetquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Love itDo what you love, love what you do!![]()
1990 belde zekerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:43 schreef StevenHyde het volgende:
Sorry dit is niet mijn fout. Paar weken terug een pubquiz en daar maakte de host schaamteloos deze uitgekauwde grap nog maar eens tijdens een vraag over justin timberlake.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tijd om mijn dochter van scouting op te halen. Nog te donker om zelf naar huis te laten lopen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:44 schreef StevenHyde het volgende:
Tijd om mijn dochter van scouting op te halen. Nog te donker om zelf naar huis te laten lopen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zo'n lul vind ik justin zeker niet hoor![]()
![]()
Dat heet dropping?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:44 schreef StevenHyde het volgende:
Tijd om mijn dochter van scouting op te halen. Nog te donker om zelf naar huis te laten lopen.Trotste mama van Ambar
Hoe kun je nou cockring lezen trouwens. Enfin, geen tijd om hierover te filosoferenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Denk bij mezelf dat het wel hormonen zijn soms. En wat andere dingen. Nu wil ik eigenlijk ook een knuffel om mee te knuffelenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet.
Sta je met je goede gedrag. Volwassen vrouw van 37, goed stel hersens. En dan dit
kan er nog wel een ring omquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zo'n lul vind ik justin zeker niet hoor
ik ook wel over het algemeen, maar eigenlijk gaat leven wel ok nu enzo (na de drama voorheen).quote:
Maar merk dat ik soort van idee krijg, "is dit het nu" ofzo en dat is wel beetje mid-life.
dat alles zeg maar wel oke gaat maar toch niet helemaal tevreden zijn?
Vraag me af hoor en ben ff serieus, is dat herkenbaar of niet?Do what you love, love what you do!![]()
Dat zijn vervelende buien ja... En zo ontzettend herkenbaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Love it
Je gedachten lopen dan echt over, en je breekt omdat er toch ergens iets je te veel is geworden over een bepaalde periode, maar je kan het niet pin pointen want het is gewoon een opstapeling van dingen.
Joh ik zat afgelopen December een gitaarvideo te kijken. En op de achtergrond speelden ze een hele rustige versie van "holy night" nou ik heb lopen janken als een klein kind. En wist echt niet waar het vandaan kwam. Tot ik een uur later bij mezelf naging hoe en wat. Overlijden van m'n oma, break-up. Vorig jaar rond diezelfde tijd zat ik met m'n ex + haar familieleden kerst te vieren, zij had een nieuwe partner na 2 dagen terwijl ik struggle om weer met iemand te daten/iemand te vinden, dat kwam allemaal in een klap binnen.
Sindsdien ook nergens last meer van gehad.
Tot ik een filmpje keek van een mentaal gehandicapte man in Amerika die een fiets aan 't kopen was in de Target en door een politieagent werd aangehouden omdat "het te lang duurde" en overduidelijk geen idee had wat er gebeurde en 911 probeerde te bellen, de paniek in zijn stem in combinatie met het moeilijk uit z'n woorden komen en niet begrijpen wat er gebeurde door z'n achterstand was zó fucking verdrietig.
Deze video:
Bekijk deze YouTube-video
Huilen kan ontzettend opluchten. Maar als het uit het niets gebeurd is dat toch echt wel ff heel raar.Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Denk bij mezelf dat het wel hormonen zijn soms. En wat andere dingen. Nu wil ik eigenlijk ook een knuffel om mee te knuffelen![]()
![]()
my mindquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:45 schreef StevenHyde het volgende:
Hoe kun je nou cockring lezen trouwens. Enfin, geen tijd om hierover te filosoferen![]()
Haha, nee wil der beschermen tegen de gekken in deze wereld. 30 jaar terug kon t wel. Bla bla vroeger was alles beter.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik denk dat ik mezelf even helemaal ga ondersmeren met brie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet herkenbaar bij mij. Maar ik heb dan ook het gevoel dat ik pas sinds een paar weken echt aan het leven benquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook wel over het algemeen, maar eigenlijk gaat leven wel ok nu enzo (na de drama voorheen).
Maar merk dat ik soort van idee krijg, "is dit het nu" ofzo en dat is wel beetje mid-life.
dat alles zeg maar wel oke gaat maar toch niet helemaal tevreden zijn?
Vraag me af hoor en ben ff serieus, is dat herkenbaar of niet?![]()
![]()
een cockringetje?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je bent zelf om door een ringetje te halenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er waren vroeger net zoveel gekkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha, nee wil der beschermen tegen de gekken in deze wereld. 30 jaar terug kon t wel. Bla bla vroeger was alles beter.Trotste mama van Ambar
what the brie?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat ik mezelf even helemaal ga ondersmeren met brie.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga maar een boek uitlezen en daarna zie ik het welTrotste mama van Ambar
Poeh! Mag ik dat aflikken?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat ik mezelf even helemaal ga ondersmeren met brie.![]()
jepquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er waren vroeger net zoveel gekkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En me dan onzedelijk betasten.quote:
Lijkt me echt verschrikkelijk om mee te moeten leven dingen anders lezen, blij dat ik dat nooit heb of gehad heb.quote:Lach met een schone bips![]()
Komt goed muisquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga maar een boek uitlezen en daarna zie ik het wel![]()
![]()
Ben jij brieseksueel?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
met een schimmel op je lichaamquote:
hmmm
vraag me af
is dat verstandigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
toch is dat idd herkenbaar (helaas trouwens) want sommige lijkt het allemaal makkelijk en voor de wind te gaan, maar snap je wel, echt waar.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat zijn vervelende buien ja... En zo ontzettend herkenbaar.
Je gedachten lopen dan echt over, en je breekt omdat er toch ergens iets je te veel is geworden over een bepaalde periode, maar je kan het niet pin pointen want het is gewoon een opstapeling van dingen.
Joh ik zat afgelopen December een gitaarvideo te kijken. En op de achtergrond speelden ze een hele rustige versie van "holy night" nou ik heb lopen janken als een klein kind. En wist echt niet waar het vandaan kwam. Tot ik een uur later bij mezelf naging hoe en wat. Overlijden van m'n oma, break-up. Vorig jaar rond diezelfde tijd zat ik met m'n ex + haar familieleden kerst te vieren, zij had een nieuwe partner na 2 dagen terwijl ik struggle om weer met iemand te daten/iemand te vinden, dat kwam allemaal in een klap binnen.
Sindsdien ook nergens last meer van gehad.
Tot ik een filmpje keek van een mentaal gehandicapte man in Amerika die een fiets aan 't kopen was in de Target en door een politieagent werd aangehouden omdat "het te lang duurde" en overduidelijk geen idee had wat er gebeurde en 911 probeerde te bellen, de paniek in zijn stem in combinatie met het moeilijk uit z'n woorden komen en niet begrijpen wat er gebeurde door z'n achterstand was zó fucking verdrietig.
Deze video:
Bekijk deze YouTube-video
Huilen kan ontzettend opluchten. Maar als het uit het niets gebeurd is dat toch echt wel ff heel raar.Do what you love, love what you do!![]()
uhuquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lijkt me echt verschrikkelijk om mee te moeten leven dingen anders lezen, blij dat ik dat nooit heb of gehad heb.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
KUUUUUUUUUUT!!!! Ik heb een hele watchlist op youporn van vrouwen die dat doenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat ik mezelf even helemaal ga ondersmeren met brie.
Jaaaajaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
KUUUUUUUUUUT!!!! Ik heb een hele watchlist op youporn van vrouwen die dat doenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
je kunt gewoon MK dm-en en een prive link vragenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
KUUUUUUUUUUT!!!! Ik heb een hele watchlist op youporn van vrouwen die dat doen
hmm ja, ik begon met denken echt aan het leven zijn, denk beetje laat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niet herkenbaar bij mij. Maar ik heb dan ook het gevoel dat ik pas sinds een paar weken echt aan het leven benDo what you love, love what you do!![]()
Nee mag eigenlijk al niet meer zo laat nog online zijn van mijn moeder.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt gewoon MK dm-en en een prive link vragenLach met een schone bips![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: