SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
juistquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet idd en altijd eens met elkaar zijn kan ook niet..Do what you love, love what you do!![]()
wtf is een fissa? ja ik weet het wel, maargoed hoor het hier niet vaak
Do what you love, love what you do!![]()
mij ook niet, maarja het is iets wat erin gekomen is natuurlijk over loop van tijd.quote:
ben niet eens zo controversieel als jullie denken.
Maargoed als je kinderen hebt he? (ik niet). voed je ze dan ook op met die woorden ofzo of leg je uit wat ze betekenen?
Of is het meer import taal?Do what you love, love what you do!![]()
niet zo zeer voorstander van dat straat taaltje enzo? Maar is mijn eigen mening?
Ik vind het maar verbastering van eigen taal.Do what you love, love what you do!![]()
Dat zou jij toch wel moeten wetenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:42 schreef kree het volgende:
wtf is een fissa? ja ik weet het wel, maargoed hoor het hier niet vaak
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ben en Jerry’s gegetenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik weet het ook wel. dacht betekend vriendje, maar wil niet zeggen dat ik het oke vind om dit hier tussen onze jeugd en kinderen als normaal woord te gaan vinden?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat zou jij toch wel moeten wetenDo what you love, love what you do!![]()
Tegen straattaal zijn maar wel oke gebruiken
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:46 schreef KoningWouter het volgende:
Zat weer vast in het vorige topic hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je nog een leuk/ goed boek gelezen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Tegen straattaal zijn maar wel oke gebruikenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gelukkig ben je nu in dit topicquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:46 schreef KoningWouter het volgende:
Zat weer vast in het vorige topic hoor
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vermoeiendquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Katy!
Hoe was jouw dag vandaag?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
neeeeeeeee haha nu overdrijf je het, ik ben oke met buitenlandse termen of dingen. niet met brabbel taaltje wat de straat taal tegenwoordig is wss.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Tegen straattaal zijn maar wel oke gebruikenDo what you love, love what you do!![]()
Dikke fissa betekent dacht ik fittie, ruzie, rumoerigheid, rellen.. iets in die trend.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet het ook wel. dacht betekend vriendje, maar wil niet zeggen dat ik het oke vind om dit hier tussen onze jeugd en kinderen als normaal woord te gaan vinden?
PS: straattaal moet opbokken, verloedering der Nederlandse taal zou strafbaar moeten zijn.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Roosjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Guess whos backkkk, back againnn. Shadysss back![]()
![]()
Nee. Fissa is feest.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dikke fissa betekent dacht ik fittie, ruzie, rumoerigheid, rellen.. iets in die trend.
PS: straattaal moet opbokken, verloedering der Nederlandse taal zou strafbaar moeten zijn.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik lees nu the authenticity project. Dat is best een leuk boek. En voor de rest ben ik bezig met de invisibile library seriesquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je nog een leuk/ goed boek gelezen?Trotste mama van Ambar
Ja?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:44 schreef kree het volgende:
niet zo zeer voorstander van dat straat taaltje enzo? Maar is mijn eigen mening?
Ik vind het maar verbastering van eigen taal.![]()
Gewoon slecht geslapen. Dus was moe.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jo broer dat vind ik niet coolquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeeeeee haha nu overdrijf je het, ik ben oke met buitenlandse termen of dingen. niet met brabbel taaltje wat de straat taal tegenwoordig is wss.Trotste mama van Ambar
Nicequote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees nu the authenticity project. Dat is best een leuk boek. En voor de rest ben ik bezig met de invisibile library series
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
juist. ik vind het totaal niet passen ook? hier in ons NLquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dikke fissa betekent dacht ik fittie, ruzie, rumoerigheid, rellen.. iets in die trend.
PS: straattaal moet opbokken, verloedering der Nederlandse taal zou strafbaar moeten zijn.
of zijn anderen het daar niet mee eens?Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat is ruk. Nu lekker weekend. Voetjes omhoog en uitrusten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gewoon slecht geslapen. Dus was moe.![]()
![]()
Hij is niet helemaal barkiequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mooi weer en 's ochtend een paar uur in de zon kunnen zitten, is goed voor het aantal blz dat gelezen wordTrotste mama van Ambar
Oh, fissa is feestje lees ik net.. ik neem mijn woorden terug. Op het feit dat straattaal een verloedering is der Nederlandse taal na dan
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Waarom denk je dat ik weekend hebquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is ruk. Nu lekker weekend. Voetjes omhoog en uitrusten.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vind t ook niet passen maar toch wordt het gezegd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
juist. ik vind het totaal niet passen ook? hier in ons NL
of zijn anderen het daar niet mee eens?
En zo worden er nog veel meer dingen gedaan en gezegd waar ik het niet mee eens ben.
Jammer voor mij.![]()
Zo rolt @roos94quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
@:roos94 klapt zo af en toe een post hier binnen en is dan ook gelijk weer weg![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: