abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217163092
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 09:03 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Hij is nog even vergeten dat de Groenlandse nog geen American citizens zijn.
Die stuurt hij dan vast terug naar Denemarken.
  maandag 24 maart 2025 @ 09:14:26 #277
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217163141
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 20:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
NOS een artikeltje over trans in het leger. Blijkbaar heeft het Nederlandse leger er 36 op 42000.
https://nos.nl/artikel/25(...)-beter-ook-het-leger

Nogmaals voor de mensen traag van begrip over DEI.
[..]
Gelukkig dat ons land niet even achterhaald als Amerika is.
Niet? De zondebokken zijn anders maar verder is men even hard bezig te proberen de democratie om zeepte helpen. Moet ik je echt herinneren aan het circus rond de de verzonnen “asielcrisis” en de zogenaamd noodzakelijke noodwet buiten het parlement om-plannetjes?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 24 maart 2025 @ 09:15:07 #278
66444 Lord_Vetinari
pi_217163145
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 08:59 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou maar hopen dat ze het land nog weer in komt als ze terug naar huis wil.
Dat lijkt soms problematisch te zijn voor mensen met een niet-Amerikaanse achtergrond.
Valt wel mee als ze maar blank zijn, hoor.
  Moderator maandag 24 maart 2025 @ 09:16:14 #279
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_217163158
quote:

[..]
Het is ook niet te verwachten dat ze dat ooit echt zullen worden uiteraard. Net als bv de inwoners van Samoa, de Marshall eilanden, Puerto Rico en nog wat meer plekken dat ook nooit zijn geworden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 24 maart 2025 @ 09:35:55 #280
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217163302
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 07:14 schreef Beathoven het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Vrij recent

Vance heeft het gehad met Musk
Ik vrees het moment dat ik niet genoeg popcorn en bier in huis heb wanneer Musk en Trump het aan de stok krijgen :9~ . Iets dat onvermijdelijk gaat gebeuren.
Huilen dan.
pi_217163487
Een goed artikel over Elon Musk die de levenskeuze van zijn dochter niet kan accepteren:
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/elon-musk-en-het-onvermogen-om-de-controle-te-verliezen
pi_217163525
quote:
10s.gif Op maandag 24 maart 2025 09:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik vrees het moment dat ik niet genoeg popcorn en bier in huis heb wanneer Musk en Trump het aan de stok krijgen :9~ . Iets dat onvermijdelijk gaat gebeuren.
Ik weet eerlijk gezegd niet of het onvermijdelijk is. Musk is natuurlijk gewoon de grote financier achter Trump en van geld is Donnie niet zo vies. Daarbij is het feit dat de mensen die voor hem werken elkaar de tent uit vechten eerder bewust dan onbedoeld. Zo'n Vance zit natuurlijk ook op een heel andere lijn dan Musk. Musk is een sociaal-Darwinist die geen waarde ziet in Amerikaanse staatsburgers die niets opleveren en veel liever competentie en expertise importeert, waar Vance een eigen-volk-eerst type is en dat botst uiteraard. Veel ministers die een duidelijke agenda uit te voeren hebben zijn ook echt not amused dat hij met de sloophamer door hun departementen heen gaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 24 maart 2025 @ 11:00:35 #283
66444 Lord_Vetinari
pi_217163858
quote:

[..]
Het zijn Groenlanders (net als Nederlanders). En als het Groenlandse zou zijn, dan was het Groenlandsen (net als Engelsen), omdat het over mensen gaat.
  maandag 24 maart 2025 @ 11:11:01 #284
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217163936
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 11:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Het zijn Groenlanders (net als Nederlanders). En als het Groenlandse zou zijn, dan was het Groenlandsen (net als Engelsen), omdat het over mensen gaat.
Was een autocorrect-typo ;(
pi_217163961
quote:

[..]
Het is een beetje een kopie van de PVV. Maar dan in het groot. En helaas in een supermacht in verval.
pi_217164014
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 08:14 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen is het in Mar-a-Lago ook elk weekend een smakeloos circus.
[ x ]
Krijgen jullie hier ook Salò, or the 120 Days of Sodom-vibes bij? Of ligt het aan mij?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator maandag 24 maart 2025 @ 11:22:46 #287
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_217164059
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 11:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Krijgen jullie hier ook Salò, or the 120 Days of Sodom-vibes bij? Of ligt het aan mij?
We zijn nog niet helemaal op het punt aangekomen dat men daar mensen onder dwang gaat laten dansen e.d. ;)
Maar wat niet is kan nog komen; "Je gaat of (half)naakt dansen tijdens feesten in Mar-a-Smakeloos, of je gaat naar de kampen in El Salvador voor een fun video".
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 24 maart 2025 @ 11:28:16 #288
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217164108
quote:

[..]
Of 'The Great Gatsby', maar dan een stuk dommer.

Bekijk deze YouTube-video
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217164127
quote:
2s.gif Op maandag 24 maart 2025 11:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
We zijn nog niet helemaal op het punt aangekomen dat men daar mensen onder dwang gaat laten dansen e.d. ;)
Maar wat niet is kan nog komen; "Je gaat of (half)naakt dansen tijdens feesten in Mar-a-Smakeloos, of je gaat naar de kampen in El Salvador voor een fun video".
Volgens top comment onder de tweet is het dit gala:
https://furryfriendsadopt(...)annual-fashion-show/

Maar ik vind de site maar wazig en sluit geen hoax uit of iets.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 24 maart 2025 @ 12:07:35 #290
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217164443
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 08:14 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen is het in Mar-a-Lago ook elk weekend een smakeloos circus.
[ x ]
De deep state.

Ik zie dat er een plaats is in Groenland genaamd Nuuk. Het is de hoofdstad zelfs. Laten we hopen dat ze het niet overgaan tit 'Nuke Nuuk'.

[ Bericht 10% gewijzigd door Vis1980 op 24-03-2025 12:13:26 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 24 maart 2025 @ 12:08:57 #291
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217164451
quote:
10s.gif Op maandag 24 maart 2025 08:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Haha, wat is dit.
Het lijkt wel zo'n science fiction flick, zoals hunger games.
pi_217164695
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 09:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Niet? De zondebokken zijn anders maar verder is men even hard bezig te proberen de democratie om zeepte helpen. Moet ik je echt herinneren aan het circus rond de de verzonnen “asielcrisis” en de zogenaamd noodzakelijke noodwet buiten het parlement om-plannetjes?
Ik ben niet gelukkig met ons kabinet maar de legerleiding is voorlopig nog niet bezig met iedereen onder de bus gooien zoals je ziet. De hoge raad doet ook niet constant voorzetjes voor Geert om te slopen. Bij ons is het niet de quote top 100 die het kabinet vult. Wij lopen altijd teveel Amerika achterna maar misschien dat er juist in Europa ook wel mensen worden wakker geschud wat rechtse politiek nou altijd inhoudt. De VVD is niet zo verschillend van de Republikeinen.
pi_217164705
quote:

[..]
Het lijkt er vanaf het begin meer op dat Vance er problemen mee heeft. Vance is namelijk van de langzamere Project 25 transitie en vindt (ondanks dat ie de boodschap moet verkopen) die tarieven van Trump vermoedelijk niets. Dat Musk stond te siegheilen, een kettingzaag erbij, dat ie de economie in raketvaart naar de tering werkt en tesla mee naar beneden trekt staat het draaiboek vermoedelijk in de weg. Kan best zijn dat ze de boel langzamerhand wilden laten klappen. Maar niet met zo'n rotvaart en met een doordraaiende Musk erbij. Musk mocht ze naar de overwinning doneren, daarna mocht ie zich gedeist houden.

Qua verhoudingen. Nu is het zichtbaar Musk op 1, daarna Trump en Vance. Ik vermoed dat zowel Musk als Vance Trump een beetje als handig paard van troje zagen en beide zichzelf in de hoofdrol willen zien.

Trump lijkt het hoogbejaard allemaal wel best te vinden. Die heeft Putin tevreden gestemd en de Teslasale leek wel getrol naar Musk toe ook. Want Musk stond daar gewoon voor lul en Trump wist dat het alleen maar sneller de drek in zou gaan, en die vind dat wel best. Maar ruzie zal hij niet veroorzaken, misschien pas als het afgelopen is. Trump gooit medestanders altijd heel succesvol voor de bus.
  maandag 24 maart 2025 @ 12:39:41 #294
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217164720
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 12:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Het lijkt er vanaf het begin meer op dat Vance er problemen mee heeft. Vance is namelijk van de langzamere Project 25 transitie en vindt (ondanks dat ie de boodschap moet verkopen) die tarieven van Trump vermoedelijk niets. Dat Musk stond te siegheilen, een kettingzaag erbij, dat ie de economie in raketvaart naar de tering werkt en tesla mee naar beneden trekt staat het draaiboek vermoedelijk in de weg. Kan best zijn dat ze de boel langzamerhand wilden laten klappen. Maar niet met zo'n rotvaart en met een doordraaiende Musk erbij.

Qua verhoudingen. Nu is het zichtbaar Musk op 1, daarna Trump en Vance. Ik vermoed dat zowel Musk als Vance Trump een beetje als handig paard van troje zagen en beide zichzelf in de hoofdrol willen zien.

Trump lijkt het hoogbejaard allemaal wel best te vinden. Die heeft Putin tevreden gestemd en de Teslasale leek wel getrol naar Musk toe ook. Want Musk stond daar gewoon voor lul en Trump wist dat het alleen maar sneller de drek in zou gaan. Maar ruzie zal hij niet veroorzaken, misschien pas als het afgelopen is. Trump gooit medestanders altijd heel succesvol voor de bus.
Is er wel eens een VP ontslagen door de POTUS?
pi_217164738
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 12:39 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, want dat kan helemaal niet. Formeel is de VP ook verkozen en die kan enkel worden verwijderd middels impeachment.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_217164792
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 09:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Valt wel mee als ze maar blank zijn, hoor.
Die Duitsers en Fransen waren gezien de namen gewoon roomblank.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_217164796
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 12:39 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Kan alleen via impeachment of wanneer een president bij een tweede termijn een andere running mate kiest.

Trump zal de conflicten mooi tussen Vance en Musk houden. Of de verhoudingen zo laten dat Vance het gevoel heeft het 3e wiel aan de wagen te blijven zoals nu, terwijl Musk zichzelf verder de nesten in werkt.

Trump is niet slim maar qua gehaaidheid, staat ie wel op 1.
pi_217164807
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 12:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Het lijkt er vanaf het begin meer op dat Vance er problemen mee heeft. Vance is namelijk van de langzamere Project 25 transitie en vindt (ondanks dat ie de boodschap moet verkopen) die tarieven van Trump vermoedelijk niets. Dat Musk stond te siegheilen, een kettingzaag erbij, dat ie de economie in raketvaart naar de tering werkt en tesla mee naar beneden trekt staat het draaiboek vermoedelijk in de weg. Kan best zijn dat ze de boel langzamerhand wilden laten klappen. Maar niet met zo'n rotvaart en met een doordraaiende Musk erbij. Musk mocht ze naar de overwinning doneren, daarna mocht ie zich gedeist houden.

Trump lijkt het hoogbejaard allemaal wel best te vinden. Die heeft Putin tevreden gestemd en de Teslasale leek wel getrol naar Musk toe ook. Want Musk stond daar gewoon voor lul en Trump wist dat het alleen maar sneller de drek in zou gaan, en die vind dat wel best. Maar ruzie zal hij niet veroorzaken, misschien pas als het afgelopen is. Trump gooit medestanders altijd heel succesvol voor de bus.
Ja Tessler is een verloren zaak hoe hard het regime ook shilled. Trump met de show bij het Witte huis. Luttnick bij Fox die zegt koop de aandelen van deze oplichter. Of de al hun propaganda kanaaltjes waar Joe Roegan, Matt Walsh of Ben Shapiro enzovoort opeens zeggen ik ga een Tessla kopen :') gaan daar niks aan veranderen.

Vance is inderdaad veel enger dan de clownshow. Hij lijkt namelijk niet debiel in tegenstelling tot de mensen waarmee hij samen werkt. Die denkt waarschijnlijk chaos is a ladder net als Littlefinger in Game of Thrones.
  maandag 24 maart 2025 @ 12:49:31 #299
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217164808
Weer wat luipaard-‘slachtoffers’

twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217164816
quote:

[..]
Human Centiipede?
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')