Die stuurt hij dan vast terug naar Denemarken.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij is nog even vergeten dat de Groenlandse nog geen American citizens zijn.
Niet? De zondebokken zijn anders maar verder is men even hard bezig te proberen de democratie om zeepte helpen. Moet ik je echt herinneren aan het circus rond de de verzonnen “asielcrisis” en de zogenaamd noodzakelijke noodwet buiten het parlement om-plannetjes?quote:Op zondag 23 maart 2025 20:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
NOS een artikeltje over trans in het leger. Blijkbaar heeft het Nederlandse leger er 36 op 42000.
https://nos.nl/artikel/25(...)-beter-ook-het-leger
Nogmaals voor de mensen traag van begrip over DEI.
[..]
Gelukkig dat ons land niet even achterhaald als Amerika is.
Valt wel mee als ze maar blank zijn, hoor.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ze het land nog weer in komt als ze terug naar huis wil.
Dat lijkt soms problematisch te zijn voor mensen met een niet-Amerikaanse achtergrond.
Het is ook niet te verwachten dat ze dat ooit echt zullen worden uiteraard. Net als bv de inwoners van Samoa, de Marshall eilanden, Puerto Rico en nog wat meer plekken dat ook nooit zijn geworden.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vrees het moment dat ik niet genoeg popcorn en bier in huis heb wanneer Musk en Trump het aan de stok krijgenquote:Op maandag 24 maart 2025 07:14 schreef Beathoven het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vrij recent
Vance heeft het gehad met Musk
Ik weet eerlijk gezegd niet of het onvermijdelijk is. Musk is natuurlijk gewoon de grote financier achter Trump en van geld is Donnie niet zo vies. Daarbij is het feit dat de mensen die voor hem werken elkaar de tent uit vechten eerder bewust dan onbedoeld. Zo'n Vance zit natuurlijk ook op een heel andere lijn dan Musk. Musk is een sociaal-Darwinist die geen waarde ziet in Amerikaanse staatsburgers die niets opleveren en veel liever competentie en expertise importeert, waar Vance een eigen-volk-eerst type is en dat botst uiteraard. Veel ministers die een duidelijke agenda uit te voeren hebben zijn ook echt not amused dat hij met de sloophamer door hun departementen heen gaat.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vrees het moment dat ik niet genoeg popcorn en bier in huis heb wanneer Musk en Trump het aan de stok krijgen. Iets dat onvermijdelijk gaat gebeuren.
Het zijn Groenlanders (net als Nederlanders). En als het Groenlandse zou zijn, dan was het Groenlandsen (net als Engelsen), omdat het over mensen gaat.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was een autocorrect-typoquote:Op maandag 24 maart 2025 11:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het zijn Groenlanders (net als Nederlanders). En als het Groenlandse zou zijn, dan was het Groenlandsen (net als Engelsen), omdat het over mensen gaat.
Het is een beetje een kopie van de PVV. Maar dan in het groot. En helaas in een supermacht in verval.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vrees het moment dat ik niet genoeg popcorn en bier in huis heb wanneer Musk en Trump het aan de stok krijgen. Iets dat onvermijdelijk gaat gebeuren.
Krijgen jullie hier ook Salò, or the 120 Days of Sodom-vibes bij? Of ligt het aan mij?quote:Op maandag 24 maart 2025 08:14 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen is het in Mar-a-Lago ook elk weekend een smakeloos circus.
[ x ]
We zijn nog niet helemaal op het punt aangekomen dat men daar mensen onder dwang gaat laten dansen e.d.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Krijgen jullie hier ook Salò, or the 120 Days of Sodom-vibes bij? Of ligt het aan mij?
Of 'The Great Gatsby', maar dan een stuk dommer.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Krijgen jullie hier ook Salò, or the 120 Days of Sodom-vibes bij? Of ligt het aan mij?
Volgens top comment onder de tweet is het dit gala:quote:Op maandag 24 maart 2025 11:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We zijn nog niet helemaal op het punt aangekomen dat men daar mensen onder dwang gaat laten dansen e.d.![]()
Maar wat niet is kan nog komen; "Je gaat of (half)naakt dansen tijdens feesten in Mar-a-Smakeloos, of je gaat naar de kampen in El Salvador voor een fun video".
De deep state.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:14 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen is het in Mar-a-Lago ook elk weekend een smakeloos circus.
[ x ]
Het lijkt wel zo'n science fiction flick, zoals hunger games.quote:
Ik ben niet gelukkig met ons kabinet maar de legerleiding is voorlopig nog niet bezig met iedereen onder de bus gooien zoals je ziet. De hoge raad doet ook niet constant voorzetjes voor Geert om te slopen. Bij ons is het niet de quote top 100 die het kabinet vult. Wij lopen altijd teveel Amerika achterna maar misschien dat er juist in Europa ook wel mensen worden wakker geschud wat rechtse politiek nou altijd inhoudt. De VVD is niet zo verschillend van de Republikeinen.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Niet? De zondebokken zijn anders maar verder is men even hard bezig te proberen de democratie om zeepte helpen. Moet ik je echt herinneren aan het circus rond de de verzonnen “asielcrisis” en de zogenaamd noodzakelijke noodwet buiten het parlement om-plannetjes?
Het lijkt er vanaf het begin meer op dat Vance er problemen mee heeft. Vance is namelijk van de langzamere Project 25 transitie en vindt (ondanks dat ie de boodschap moet verkopen) die tarieven van Trump vermoedelijk niets. Dat Musk stond te siegheilen, een kettingzaag erbij, dat ie de economie in raketvaart naar de tering werkt en tesla mee naar beneden trekt staat het draaiboek vermoedelijk in de weg. Kan best zijn dat ze de boel langzamerhand wilden laten klappen. Maar niet met zo'n rotvaart en met een doordraaiende Musk erbij. Musk mocht ze naar de overwinning doneren, daarna mocht ie zich gedeist houden.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is er wel eens een VP ontslagen door de POTUS?quote:Op maandag 24 maart 2025 12:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het lijkt er vanaf het begin meer op dat Vance er problemen mee heeft. Vance is namelijk van de langzamere Project 25 transitie en vindt (ondanks dat ie de boodschap moet verkopen) die tarieven van Trump vermoedelijk niets. Dat Musk stond te siegheilen, een kettingzaag erbij, dat ie de economie in raketvaart naar de tering werkt en tesla mee naar beneden trekt staat het draaiboek vermoedelijk in de weg. Kan best zijn dat ze de boel langzamerhand wilden laten klappen. Maar niet met zo'n rotvaart en met een doordraaiende Musk erbij.
Qua verhoudingen. Nu is het zichtbaar Musk op 1, daarna Trump en Vance. Ik vermoed dat zowel Musk als Vance Trump een beetje als handig paard van troje zagen en beide zichzelf in de hoofdrol willen zien.
Trump lijkt het hoogbejaard allemaal wel best te vinden. Die heeft Putin tevreden gestemd en de Teslasale leek wel getrol naar Musk toe ook. Want Musk stond daar gewoon voor lul en Trump wist dat het alleen maar sneller de drek in zou gaan. Maar ruzie zal hij niet veroorzaken, misschien pas als het afgelopen is. Trump gooit medestanders altijd heel succesvol voor de bus.
Nee, want dat kan helemaal niet. Formeel is de VP ook verkozen en die kan enkel worden verwijderd middels impeachment.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is er wel eens een VP ontslagen door de POTUS?
Die Duitsers en Fransen waren gezien de namen gewoon roomblank.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Valt wel mee als ze maar blank zijn, hoor.
Kan alleen via impeachment of wanneer een president bij een tweede termijn een andere running mate kiest.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is er wel eens een VP ontslagen door de POTUS?
Ja Tessler is een verloren zaak hoe hard het regime ook shilled. Trump met de show bij het Witte huis. Luttnick bij Fox die zegt koop de aandelen van deze oplichter. Of de al hun propaganda kanaaltjes waar Joe Roegan, Matt Walsh of Ben Shapiro enzovoort opeens zeggen ik ga een Tessla kopenquote:Op maandag 24 maart 2025 12:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het lijkt er vanaf het begin meer op dat Vance er problemen mee heeft. Vance is namelijk van de langzamere Project 25 transitie en vindt (ondanks dat ie de boodschap moet verkopen) die tarieven van Trump vermoedelijk niets. Dat Musk stond te siegheilen, een kettingzaag erbij, dat ie de economie in raketvaart naar de tering werkt en tesla mee naar beneden trekt staat het draaiboek vermoedelijk in de weg. Kan best zijn dat ze de boel langzamerhand wilden laten klappen. Maar niet met zo'n rotvaart en met een doordraaiende Musk erbij. Musk mocht ze naar de overwinning doneren, daarna mocht ie zich gedeist houden.
Qua verhoudingen. Nu is het zichtbaar Musk op 1, daarna Trump en Vance. Ik vermoed dat zowel Musk als Vance Trump een beetje als handig paard van troje zagen en beide zichzelf in de hoofdrol willen zien.
Trump lijkt het hoogbejaard allemaal wel best te vinden. Die heeft Putin tevreden gestemd en de Teslasale leek wel getrol naar Musk toe ook. Want Musk stond daar gewoon voor lul en Trump wist dat het alleen maar sneller de drek in zou gaan, en die vind dat wel best. Maar ruzie zal hij niet veroorzaken, misschien pas als het afgelopen is. Trump gooit medestanders altijd heel succesvol voor de bus.
Human Centiipede?quote:Op maandag 24 maart 2025 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |