Jammer van MSNBC maar CNN mag hij rustig de mond snoeren...is dikke vette karma voor het bizarre "both-side-ism" tijdens campagnetijd.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Trump echt van mening is dat die samenwerkingsverbanden zijn opgezet om de VS te bestelen.
Hij wil die andere landen bestelen en dan verzint hij een smoes. Hij weet dat hij liegt. Nog triester is het als de rechtse stemmers dit voor waar aannemen of bagatelliseren of niet willen weten dat hun idool leutert en liegt, vijanden verzint of demoniseert
[ x ]
Leutert hij hier of werkt hij aan plan CNN en MSNBC de mond te snoeren?:
Trump on MSNBC and CNN: "I think they're gonna be turned off."
Gelukkig dat ons land niet even achterhaald als Amerika is.quote:Een andere reden die door het Pentagon wordt gebruikt om trans personen te weren is het argument dat personen die van geslacht zijn veranderd of dat overwegen, zulke "medische, operatieve of geestelijke gezondheidsproblemen" hebben dat ze niet goed kunnen dienen als militair.
Een rare redenering, vindt Finn. "Voorafgaand onderga je als aspirant-militair een uitvoerige selectiekeuring, waarbij je aan bepaalde eisen moet voldoen om bij de krijgsmacht te kunnen dienen. Het kan zijn dat geestelijke of gezondheidsproblemen een motivatie vormen voor afwijzing, maar dat zegt niet dat je transitie de reden is. Als ik een functioneringsgesprek heb, vragen ze niet naar mijn lichaam of mijn geslacht. Ik word beoordeeld op mijn vaardigheden, mijn prestaties. Daarnaast voldoe ik nog steeds aan de eisen die gesteld zijn. Ik durf wel te zeggen: als ik vijf directe collega's vraag 'heb jij last gehad van mijn transitie?' dan zullen ze allemaal zeggen: totaal niet."
zo schrijven commandant der strijdkrachten Onno Eichelsheim en staatssecretaris Gijs Tuinman (Defensie) in een reactie aan de NOS: "Defensie maakt gebruik van de combinatie van verschillen tussen mensen om de veiligheid en stabiliteit van ons land en de wereld te kunnen waarborgen. Het zorgt ervoor dat we vanuit verschillende invalshoeken naar oplossingen kijken. Daardoor word je als team creatiever en als organisatie effectiever en beter opgewassen tegen de dreigingen van vandaag en morgen.
In weerwil van het decreet van Trump, stelt onderzoeker Van der Toorn dat meer interne diversiteit een organisatie kan versterken. "Een brede variatie aan meningen, ervaringen en talenten kan bijdragen aan een efficiëntere en beter functionerende organisatie. Dat is voor de krijgsmacht niet anders.
https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/114212473050636851quote:I LOVE $TRUMP — SO COOL!!! The Greatest of them all!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je wel eens gehoord van democratie? Vrije meningsuiting enzo ?quote:Op zondag 23 maart 2025 20:51 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Jammer van MSNBC maar CNN mag hij rustig de mond snoeren.
Oh, ik sta aan de goede kant hoor. Dat zou je wellicht moeten weten na al die tijdquote:Op zondag 23 maart 2025 21:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van democratie? Vrije meningsuiting enzo ?
Meer woorden om hetzelfde te zeggen.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:21 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Oh, ik sta aan de goede kant hoor. Dat zou je wellicht moeten weten na al die tijd
Ik heb alleen wel een lichte rancune overgehouden jegens de CNN's, NYT's en WaPo's van deze wereld voor het uit de wind houden van Trump, terwijl Biden echt alle wind tegen kreeg tijdens de campagne...ik ben dat niet ineens vergeten en dus kan ik alleen maar gniffelen als de Megalomane Oranje Idioot, CNN een karma van eigen deeg geeft...want dat beloofde hij alleen maar dagelijks tijdens zijn campagne.
En alsnog behandelden ze hem met fluwelen handschoentjes...
Dit valt voor mij in de FaFo-categorie
Een bewuste poging om de Amerikanen rijp te maken voor een bezetting met geweld ?quote:Op zondag 23 maart 2025 23:13 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dat gewoon innemen Groenland zonder instemming verhaal blijft wel terugkomen he?
"I am the important one, not him"quote:Op maandag 24 maart 2025 07:14 schreef Beathoven het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vrij recent
Vance heeft het gehad met Musk
Alleen degenen die niet belangrijk zijn moeten schijnbaar zelf onderstrepen dat ze belangrijk zijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 07:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
"I am the important one, not him"
zielig hoopje mens is het toch
Haha, wat is dit.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:14 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen is het in Mar-a-Lago ook elk weekend een smakeloos circus.
[ x ]
Entertainment op Trump zijn niveau. Veel goud, glitter, lampjes en popmuziek, weinig artistieke inhoud.quote:
Las ook dat de vrouw van de oogschaduwman een bezoek aan Groenland gaat brengen en ze daar in Groenland absoluut niet blij mee zijn.quote:
Alvast even de nieuwe Amerikaanse provincie inspecteren? Waarom zouden ze haar binnenlaten?quote:Op maandag 24 maart 2025 08:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Las ook dat de vrouw van de oogschaduwman een bezoek aan Groenland gaat brengen en ze daar in Groenland absoluut niet blij mee zijn.
Nou maar hopen dat ze het land nog weer in komt als ze terug naar huis wil.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Las ook dat de vrouw van de oogschaduwman een bezoek aan Groenland gaat brengen en ze daar in Groenland absoluut niet blij mee zijn.
Ik verwacht niet dat het Trump-regime moeite heeft met het selectief toe passen van regels.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ze het land nog weer in komt als ze terug naar huis wil.
Dat lijkt soms problematisch te zijn voor mensen met een niet-Amerikaanse achtergrond.
Versie met ondertiteling voor de wat onduidelijke stukjes.quote:Op maandag 24 maart 2025 07:14 schreef Beathoven het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vrij recent
Vance heeft het gehad met Musk
Hij is nog even vergeten dat de Groenlandse nog geen American citizens zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:13 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dat gewoon innemen Groenland zonder instemming verhaal blijft wel terugkomen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |