Volgens php zijn die wantoestanden ook allemaal excessen en individuele gevallen en geen beleid van bovenaf. Als je weigert het verband te zien wordt het natuurlijk wel een lastig verhaal.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:57 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
“Haviken”. Boeiend hoe het helpen van slachtoffers van genocide, van structurele groepsverkrachtingen, van kinderroof blijkbaar “havik-gedrag” is. En dan vinden ze het erg wanneer we ze dom-rechts noemen
Een bevestiging dat Europa de goede kant op gaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:34 schreef Aether het volgende:
Kremlin Accuses Europe of Planning ‘Militarization’
https://www.themoscowtime(...)ilitarization-a88428
Wellicht is het hier wel een goed idee om het Russisch voorbeeld te volgen en een gevangenenbataljon op te richten.quote:
Bij de Russen is het een soort dirlewanger brigade, maar dan 10x zo groot. Laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wellicht is het hier wel een goed idee om het Russisch voorbeeld te volgen en een gevangenenbataljon op te richten.
Bij de NPO?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
wat vonden jullie van de Putin-docu van gister?
Slim. 1% is 23.000 rekruten. Dus als 5% ja zegt hebt je er snel tienduizenden bij (ze moeten wel geschikt zijn, dus er vallen er ook wel weer een aantal af)quote:
Is reeds vaker uitgelegd!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Volgens php zijn die wantoestanden ook allemaal excessen en individuele gevallen en geen beleid van bovenaf. Als je weigert het verband te zien wordt het natuurlijk wel een lastig verhaal.
Die kunnen ze nog kneden hé. Boven de 30 zijn ze een stuk moeilijker te indoctrineren.quote:
Inderdaad. Die zelf-denkende veertigers gaan met de luitenant die net van de opleiding komt in discussie of het wel echt de vijand is die op ze aan het schieten is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die kunnen ze nog kneden hé. Boven de 30 zijn ze een stuk moeilijker te indoctrineren.
Een gevangenenformatie hoeft niet op die manier ingezet te worden. Het lijkt me wel nuttig om juist daar te recruteren aangezien het mogelijkheden geeft om wat nuttigs te doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij de Russen is het een soort dirlewanger brigade, maar dan 10x zo groot. Laten we dat maar niet doen.
Goed plan. Geef mensen die zich niet aan regels kunnen of willen houden een geweer. Zou dat verkeerd kunnen aflopen? Neuh, vast niet. Nee.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een gevangenenformatie hoeft niet op die manier ingezet te worden. Het lijkt me wel nuttig om juist daar te recruteren aangezien het mogelijkheden geeft om wat nuttigs te doen.
Laat ze maar kogeltjes in elkaar peuteren of uniformen naaien.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een gevangenenformatie hoeft niet op die manier ingezet te worden. Het lijkt me wel nuttig om juist daar te recruteren aangezien het mogelijkheden geeft om wat nuttigs te doen.
Nu even goed doorpakken!quote:2 uur geleden in Buitenland
Het bevel van de Russische president Vladimir Poetin om de Oekraïense energiesector niet aan te vallen is nog steeds van kracht, verklaart het Kremlin. Oekraïne heeft Rusland ervan beschuldigd zich niet aan het staakt-het-vuren te houden.
Poetin ging dinsdag akkoord met het opschorten van aanvallen op de Oekraïense energie-infrastructuur voor dertig dagen. Dat deed hij in een telefoongesprek met de Amerikaanse president Donald Trump. Het Kremlin maakte kort na dat overleg bekend dat Poetin het bevel had gegeven om de aanvallen te stoppen.
De Oekraïense president Volodimir Zelenski sprak Trump een dag later en stemde in met het gedeeltelijke staakt-het-vuren. Hij maakte niet duidelijk vanaf wanneer zijn land de aanvallen op de Russische energiesector zou staken. Oekraïne ging eerder deze maand akkoord met een Amerikaans voorstel voor een volledige wapenstilstand in de oorlog.
© https://www.telegraaf.nl/(...)rgiesector-geldt-nog
Het antwoord is simpel: Nee.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:53 schreef Scjvb het volgende:
Het valt nog te bezien of de deal ook zal leiden tot vrede in Oekraïne.
Naïevelingquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:53 schreef Scjvb het volgende:
Poetin:
LIVE | Kremlin: bevel voor staakt-het-vuren energiesector geldt nog
De Oekraïense president Volodimir Zelenski is akkoord gegaan met een beperkte wapenstilstand met Rusland. Dat is de uitkomst van een telefoongesprek met zijn Amerikaanse ambtgenoot Donald Trump. Het valt nog te bezien of de deal ook zal leiden tot vrede in Oekraïne. Volg de laatste ontwikkelingen in ons liveblog.
[ afbeelding ]© ANP / HH
Het artikel:
[..]
Nu even goed doorpakken!![]()
Nou..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Naïeveling
Oekraïne en Rusland betichten elkaar van aanval op Russisch pompstation - https://nos.nl/l/2559935
Je bent woedend volgens mij.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:57 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
“Haviken”. Boeiend hoe het helpen van slachtoffers van genocide, van structurele groepsverkrachtingen, van kinderroof blijkbaar “havik-gedrag” is. En dan vinden ze het erg wanneer we ze dom-rechts noemen
Sommige mensen kunnen inderdaad niet tegen een bepaalde hoeveelheid domheid.quote:
Waar?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
wat vonden jullie van de Putin-docu van gister?
Vaak is de eigen domheid oorzaak van de agressie. Niet zelden door onmacht en onbegrip.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen inderdaad niet tegen een bepaalde hoeveelheid domheid.
Dat wekt agressie op
Hoezo is Spanje nu een afhaker ineens? Die geven al tijden weinig uit aan defensie.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:41 schreef phpmystyle het volgende:
De volgende afhaker meldt zich: Spanje
https://www.telegraaf.nl/(...)d-aan-moeten-voldoen
Dat staat er helemaal niet, niet de boel verdraaien.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:41 schreef phpmystyle het volgende:
De volgende afhaker meldt zich: Spanje
https://www.telegraaf.nl/(...)d-aan-moeten-voldoen
Tjah, met 1,2% wordt het lastig oorlog voeren natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo is Spanje nu een afhaker ineens? Die geven al tijden weinig uit aan defensie.
Wat vind je eigenlijk van deze ontwikkeling?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:16 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Nou..
Postte slechts wat de telegraaf (u) vandaag aan update(s) te melden heeft. Iets wat enig nieuw licht op de kwestie werpt.
En dat kan zijn in zowel positieve als negatieve zin. That's life!
Het is niet aan mij hoe of wat, en wat iemand ervan vindt is verder aan anderen en uiteraard altijd welkom hier.![]()
Dus dank!
1,2% zinnig uitgeven is beter dan 5 procent onzinnig uitgeven.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah, met 1,2% wordt het lastig oorlog voeren natuurlijk.
Maar ik ga niet meedoen aan woordspelletjes. Strekking is een heldere.
Onvermijdelijk. Opzich al vreemd dat die Oekraïners er nog zitten als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van deze ontwikkeling?
[ x ]
Ik begrijp je frustratie.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vaak is de eigen domheid oorzaak van de agressie. Niet zelden door onmacht en onbegrip.
Het gaat in deze toch ook om de bezette Oekraïnse gebieden (vanuit het Russische oogpunt)?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Onvermijdelijk. Opzich al vreemd dat die Oekraïners er nog zitten als je het mij vraagt.
Maar het is gebied waar die Oekraïners geboren en getogen zijn. Die verplicht op transport zetten ...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Onvermijdelijk. Opzich al vreemd dat die Oekraïners er nog zitten als je het mij vraagt.
Waarom zou Spanje oorlog gaan voeren?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah, met 1,2% wordt het lastig oorlog voeren natuurlijk.
Maar ik ga niet meedoen aan woordspelletjes. Strekking is een heldere.
Trolletjes moeten zich ergens aan vasthouden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat staat er helemaal niet, niet de boel verdraaien.
Vrij vermoeiend is het.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:53 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Trolletjes moeten zich ergens aan vasthouden.
Rusland is nooit vies geweest van etnisch zuiveren…quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar het is gebied waar die Oekraïners geboren en getogen zijn. Die verplicht op transport zetten ...
Dat lees ik zo niet of ik moet je verkeerd begrijpen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het gaat in deze toch ook om de bezette Oekraïnse gebieden (vanuit het Russische oogpunt)?
Klopt. Maar negeren blijft de beste oplossing. Van voederen worden ze alleen maar vervelender.quote:
Staat letterlijk in de tweet dat het om de "occupied territories" gaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat lees ik zo niet of ik moet je verkeerd begrijpen.
Precies.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Staat letterlijk in de tweet dat het om de "occupied territories" gaat.
Die hebben dus de keuze, of Russisch paspoort aanvragen en anders wegwezen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar het is gebied waar die Oekraïners geboren en getogen zijn. Die verplicht op transport zetten ...
Daarom gaat de oorlog ook niet stoppen, want Zelensky en achterban gaan dit niet accepteren, net als (denk ik) het overgrote deel van het Oekrainse volk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:57 schreef Vliegbaard het volgende:
Ja ik ben het er niet mee eens maar de realiteit zal toch zijn dat Rusland het ingenomen gebied niet terug gaat geven.
Ter verduidelijking dan, ik vind het vreemd dat je nog als Oekraïner in door Russisch bezet gebied zit na 3 jaar deze ellende.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Staat letterlijk in de tweet dat het om de "occupied territories" gaat.
Hebben ze een keuze? En met ze bedoel ik zowel de Oekraïners in het door Rusland bezette gebied als Zelensky.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daarom gaat de oorlog ook niet stoppen, want Zelensky en achterban gaan dit niet accepteren, net als (denk ik) het overgrote deel van het Oekrainse volk.
Het is niet alsof je vanuit bezet gebied zomaar naar Oekraïne kan wandelen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:59 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ter verduidelijking dan, ik vind het vreemd dat je nog als Oekraïner in door Russisch bezet gebied zit na 3 jaar deze ellende.
1: volgens de geleerden wilden die Oekraïeners worden bevrijd van de Oekraïense terreur.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:59 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ter verduidelijking dan, ik vind het vreemd dat je nog als Oekraïner in door Russisch bezet gebied zit na 3 jaar deze ellende.
Vrij vertaald:quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van deze ontwikkeling?
[ x ]
De update is er al iets langer dan vandaag, en het is inderdaad allesbehalve vriendelijk want laten we wel wezen!quote:Poetin heeft een decreet ondertekend waarin staat dat alle Oekraïners in Rusland zonder "wettelijke gronden voor verblijf" het grondgebied van de Russische Federatie tegen 10 september 2025 moeten verlaten.
Dit zou ook een voorbereiding kunnen zijn op de massale deportatie van Oekraïners uit de tijdelijk bezette gebieden, die Poetin al als 'de zijne' beschouwt.
Ben je nou echt zo verbaasd dat het vechten gewoon doorgaat? Dat Putin iedereen zou vragen de wapens neer zou leggen na met een gesprek met Trump?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:06 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Vrij vertaald:
[..]
De update geldt reeds langer dan vandaag, en het is inderdaad allesbehalve vriendelijk want laten we wel wezen!
Ze moeten deze contreien ASAP verlaten dus, en wel binnen een half jaar tijd, anders kan het gebeuren dat de Russische Federatie zelf daartoe een handje toesteekt.
Weet ook niet wat eventuele deportatie uit bezette gebieden behalve 'uitzetting' werkelijk zal gaan betekenen in deze. Helaas is dat hoe nu de zaken vooralsnog rollen in deze gebieden. Derhalve zou het welkom zijn wanneer eindelijk schot zou komen in vredesonderhandelingen en alle pogingen daartoe.
De nieuwe wind heeft zelfs mij ingehaald nu alle vijandigheden onverhoopt over en weer doorgaan, maar dit is voor niemand prettig!
Het gaat allemaal zeker niet in een vloek en een zucht. Was te vermoeden. Klopt!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo verbaasd dat het vechten gewoon doorgaat? Dat Putin iedereen zou vragen de wapens neer zou leggen na met een gesprek met Trump?
Een vriend van mij is historicus en ik verbaasde me altijd hoe veel land Duitsland kon bezetten. Vroeg hem hoe veel Duitsers er toentertijd in mijn dorp hadden gezeten en hij zei dat dat er maar iets van twee of drie zouden zijn geweest. Maar toen had je ook de NSB, en die was best groot. Steun van de lokale bevolking is heel belangrijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:09 schreef Momo het volgende:
Stel in een hypothetisch geval dat een ander land Rotterdam zou bezetten, denk ik ook niet dat de geboren en getogen Rotterdammers allemaal zo makkelijk zouden vertrekken. Zo dit is nu land X.
NSB had maar 4% van de stemmen bij de verkiezingen in 1939quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Een vriend van mij is historicus en ik verbaasde me altijd hoe veel land Duitsland kon bezetten. Vroeg hem hoe veel Duitsers er toentertijd in mijn dorp hadden gezeten en hij zei dat dat er maar iets van twee of drie zouden zijn geweest. Maar toen had je ook de NSB, en die was best groot. Steun van de lokale bevolking is heel belangrijk.
Waarom post jij zo ongelooflijk veel onzin? De NSB was intens gehaat en had nooit meer dan 5 procent van de stemmen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Een vriend van mij is historicus en ik verbaasde me altijd hoe veel land Duitsland kon bezetten. Vroeg hem hoe veel Duitsers er toentertijd in mijn dorp hadden gezeten en hij zei dat dat er maar iets van twee of drie zouden zijn geweest. Maar toen had je ook de NSB, en die was best groot. Steun van de lokale bevolking is heel belangrijk.
Dat schuurt al aardig met een donker verleden waar machthebbers zich verbaasden dat het volk dat moest verdwijnen dat niet zelf uit eigen beweging deed en een handje geholpen moest worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Sympathisanten dan. Ik blijf me verbazen hoe Duitsland zo vreselijk veel gebied kon bezetten tijdens WO2.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:33 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Waarom post jij zo ongelooflijk veel onzin? De NSB was intens gehaat en had nooit meer dan 5 procent van de stemmen.
Veel mensen die veelal gewoon braaf deden wat de bezetter wilde. Helden zijn zeldzaam. De meeste mensen zijn lafbekken die de weg van de minste weerstand kiezen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Sympathisanten dan. Ik blijf me verbazen hoe Duitsland zo vreselijk veel gebied kon bezetten tijdens WO2.
Er zijn er die al 11 jaar in door Russen bezet gebied wonen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:59 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je punt?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er zijn er die al 11 jaar in door Russen bezet gebied wonen.
Inderdaad, als je als eenvoudige burger ergens in een dorpje op de Krim woont, heb je niet bijster veel keuze…quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er zijn er die al 11 jaar in door Russen bezet gebied wonen.
Niet goed voor de co2-uitstoot.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:59 schreef oheng het volgende:
RIP Oliedepot Kavkazskaya
FIRMS linkje.
Reddit linkje.
Ja, dit idd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel mensen die veelal gewoon braaf deden wat de bezetter wilde. Helden zijn zeldzaam. De meeste mensen zijn lafbekken die de weg van de minste weerstand kiezen.
Nu even. Op langere termijn is het wel goed. Het is ook een pompstation dus transport via de leidingen gaat niet meer. En als je olie niet meer bij de opslagtanks kunt krijgen dan moet je de bronnen afsluiten.quote:
Met 15 miljoen soldaten kom je een heel eind en daarna hou je ze koest dmv terreur, het is vrij simpel.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Sympathisanten dan. Ik blijf me verbazen hoe Duitsland zo vreselijk veel gebied kon bezetten tijdens WO2.
Het feit dat ze burgers zonder al te veel bureaucratische rompslomp konden afschieten had er misschien wat mee te maken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
quote:https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lkvnp25glk2v
✈️💥 Photos of the aftermath of the strike on the Engels-2 airfield in Saratov region.
🔥Bunkers and warehouses for storing aviation ammunition were visibly destroyed.
Dat was een bijzonder goed georganiseerd leger inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het was de politie die de bevolking onder de duim hield.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat was een bijzonder goed georganiseerd leger inderdaad.
Piece of shit.quote:https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lkvqap2wgc26
Force Ukraine to the negotiating table by cutting aid and intel, leaving them extremely vulnerable: Yes
Allowing Russia to continue their missiles strikes on Ukraine without imposing sanctions or any form of consequences: Yes
Because they are fighting each other.
Nee, op VRT Canvas, uit 2018 maar in 2020 geupdate:quote:
VRT-Canvas: https://www.destentor.nl/(...)05-8667-3d1eccffd81bquote:
Daarvoor hoef je de komende jaren niet bang te zijn. Trouwens, we kopen er toch alleen maar wat we hier niet kunnen maken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:05 schreef Momo het volgende:
Wat als Donald Trump straks toch weer vriendjes wordt met Europa? Gaan we dan toch weer in de Verenigde Staten defensiematerieel kopen om hem te paaien?
Mee eens! Dienstplicht voor alle mensen tot 40 jaar lijkt me wel zo logisch!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:34 schreef quirina het volgende:
Heel goed. Nou weer de kruitfabrieken weer in ere herstellen en wat wapenfabrieken kunnen ook geen kwaad.
Hopelijk kunnen ze in Duitsland de volkswagenfabriek gebruiken om tanks te maken en heeft elk Europees land genoeg kernwapens die we uiteraard scherp richten op onze vijandige landen.
Ook heel fijn dat de regering de dienstplicht voor jongeren weer overweegt. Hopelijk is hier snel uitsluitsel over.
Hopelijk is het dan niet al te laat.
Putin 'has all the cards'. Dus hij is niet aan zet. Ga nou niet twijfelen aan de leider van een land dat de meeste schaak-wereldkampioenen ooit heeft gehad. Putin schaakt al zijn hele leven... Maar hij zal vast meelezen in dit topicquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:36 schreef Discombobulate het volgende:
Vind dat Poetin Trump nog weinig bespeeld. Je zou zeggen dat ie allang uitgenodigd was voor een gesprek, maar ze hebben twee keer gebeld en verder hoor je Poetin er ook niet over. Ik zou meer verwachten eigenlijk.
Tegen de tijd dat ze gaan mobiliseren komt dat wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mee eens! Dienstplicht voor alle mensen tot 40 jaar lijkt me wel zo logisch!
Voor wat? Als de Russen echt zouden komen, zijn wij als eerste die met witte vlaggetjes zullen zwaaien.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze gaan mobiliseren komt dat wel.
Tenzij ze over de zee komen lijkt dat me onmogelijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:59 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Voor wat? Als de Russen echt zouden komen, zijn wij als eerste die met witte vlaggetjes zullen zwaaien.
Denk je nou echt dat je enige kans maakt zonder de Amerikanen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tenzij ze over de zee komen lijkt dat me onmogelijk.
Maar jij zou je dus direct overgeven?
Met heel europa?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:08 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je enige kans maakt zonder de Amerikanen?
Nee natuurlijk niet. Dan is het al te laat. Hoe zie je dat voor je om dan nog mensen te opleiden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze gaan mobiliseren komt dat wel.
Dat is een "Ja, zodra ik één vijandelijke soldaat zie geef ik me gelijk over" neem ik aan? Helder.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:08 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je enige kans maakt zonder de Amerikanen?
Ja een tegen 1 kan Rusland ze wel hebben, dat lijkt me ook een behoorlijke no brainerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Frankrijk, VK snap ik. Maar Rusland walst toch over Denemarken, Ijsland heen?
Die is er al. De dienstplicht is voor iedereen van 17 tot 45. Maar je wil dus iedereen oproepen? Tegelijk?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Dan is het al te laat. Hoe zie je dat voor je om dan nog mensen te opleiden.
Er moet gewoon zo snel mogelijk een dienstplicht <40 jaar komen
Oekraïne schiet straks wel weer wat gas- en olietransport installaties in puin.quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lkvzvp2ibk26
Massive Russian drone attack on Zaporizhzhia.
At least one person killed, at least five more people injured. Rescue services at work.
Russian terror on Ukrainian civilians continues.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |