Hoezo is Spanje nu een afhaker ineens? Die geven al tijden weinig uit aan defensie.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:41 schreef phpmystyle het volgende:
De volgende afhaker meldt zich: Spanje
https://www.telegraaf.nl/(...)d-aan-moeten-voldoen
Dat staat er helemaal niet, niet de boel verdraaien.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:41 schreef phpmystyle het volgende:
De volgende afhaker meldt zich: Spanje
https://www.telegraaf.nl/(...)d-aan-moeten-voldoen
Tjah, met 1,2% wordt het lastig oorlog voeren natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo is Spanje nu een afhaker ineens? Die geven al tijden weinig uit aan defensie.
Wat vind je eigenlijk van deze ontwikkeling?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:16 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Nou..
Postte slechts wat de telegraaf (u) vandaag aan update(s) te melden heeft. Iets wat enig nieuw licht op de kwestie werpt.
En dat kan zijn in zowel positieve als negatieve zin. That's life!
Het is niet aan mij hoe of wat, en wat iemand ervan vindt is verder aan anderen en uiteraard altijd welkom hier.![]()
Dus dank!
1,2% zinnig uitgeven is beter dan 5 procent onzinnig uitgeven.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah, met 1,2% wordt het lastig oorlog voeren natuurlijk.
Maar ik ga niet meedoen aan woordspelletjes. Strekking is een heldere.
Onvermijdelijk. Opzich al vreemd dat die Oekraïners er nog zitten als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van deze ontwikkeling?
[ x ]
Ik begrijp je frustratie.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vaak is de eigen domheid oorzaak van de agressie. Niet zelden door onmacht en onbegrip.
Het gaat in deze toch ook om de bezette Oekraïnse gebieden (vanuit het Russische oogpunt)?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Onvermijdelijk. Opzich al vreemd dat die Oekraïners er nog zitten als je het mij vraagt.
Maar het is gebied waar die Oekraïners geboren en getogen zijn. Die verplicht op transport zetten ...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Onvermijdelijk. Opzich al vreemd dat die Oekraïners er nog zitten als je het mij vraagt.
Waarom zou Spanje oorlog gaan voeren?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah, met 1,2% wordt het lastig oorlog voeren natuurlijk.
Maar ik ga niet meedoen aan woordspelletjes. Strekking is een heldere.
Trolletjes moeten zich ergens aan vasthouden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat staat er helemaal niet, niet de boel verdraaien.
Vrij vermoeiend is het.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:53 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Trolletjes moeten zich ergens aan vasthouden.
Rusland is nooit vies geweest van etnisch zuiveren…quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar het is gebied waar die Oekraïners geboren en getogen zijn. Die verplicht op transport zetten ...
Dat lees ik zo niet of ik moet je verkeerd begrijpen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het gaat in deze toch ook om de bezette Oekraïnse gebieden (vanuit het Russische oogpunt)?
Klopt. Maar negeren blijft de beste oplossing. Van voederen worden ze alleen maar vervelender.quote:
Staat letterlijk in de tweet dat het om de "occupied territories" gaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat lees ik zo niet of ik moet je verkeerd begrijpen.
Precies.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Staat letterlijk in de tweet dat het om de "occupied territories" gaat.
Die hebben dus de keuze, of Russisch paspoort aanvragen en anders wegwezen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar het is gebied waar die Oekraïners geboren en getogen zijn. Die verplicht op transport zetten ...
Daarom gaat de oorlog ook niet stoppen, want Zelensky en achterban gaan dit niet accepteren, net als (denk ik) het overgrote deel van het Oekrainse volk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:57 schreef Vliegbaard het volgende:
Ja ik ben het er niet mee eens maar de realiteit zal toch zijn dat Rusland het ingenomen gebied niet terug gaat geven.
Ter verduidelijking dan, ik vind het vreemd dat je nog als Oekraïner in door Russisch bezet gebied zit na 3 jaar deze ellende.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Staat letterlijk in de tweet dat het om de "occupied territories" gaat.
Hebben ze een keuze? En met ze bedoel ik zowel de Oekraïners in het door Rusland bezette gebied als Zelensky.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daarom gaat de oorlog ook niet stoppen, want Zelensky en achterban gaan dit niet accepteren, net als (denk ik) het overgrote deel van het Oekrainse volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |