SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🥄![]()
Welterusten, was gezelligquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
goed moment om maar bed te gaan![]()
![]()
![]()
Beloofd om 9.00 op kantoor te komen, wat doe ik me aanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Soh zit daar hoh in?quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:00 schreef KoningWouter het volgende:
Soh 2e bordje pasta zit in de maag.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
Beloofd om 9.00 op kantoor te komen, wat doe ik me aan![]()
![]()
Hey lieverdquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
En kut TT!!! Wilde ik even zeggen wel![]()
![]()
Snap ik hem gewoon weer niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had veel hah toen ik postbezorger was![]()
![]()
Huis-aan-huis oftewel een heel pakket folders naast de postquote:Uw ADH vitamine Worst
ik voel met je meequote:Op woensdag 19 maart 2025 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
Beloofd om 9.00 op kantoor te komen, wat doe ik me aan
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Huis-aan-huis oftewel een heel pakket folders naast de post
Hahaha![]()
Ha allesiequote:Op woensdag 19 maart 2025 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
En kut TT!!! Wilde ik even zeggen wel
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoi mijn liefde van mijn leven![]()
![]()
Liefquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent nummer anderhalf, na Amy kan ik langer door![]()
![]()
Stroomstoring?quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
laatste bolk want het licht gaat uitLach met een schone bips![]()
Mijn avond kan niet meer stuk!quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoi mijn liefde van mijn leven
Mwah, dan gewoon lekker naar bedquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja stroomstoring zou wel kut zijn.
Voor alles is een eerste keer.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:14 schreef Shii het volgende:
[..]
hoi!![]()
mammie Shii? Zo heb je mij nog nooit genoemd.Lach met een schone bips![]()
Dat zei je vannacht ookquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voor alles is een eerste keer.![]()
![]()
Wat kan jij nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, ben BHV'er ook nog eens en brandjes moeten geblust worden.![]()
![]()
Neen, is tegen wil en dank... Ik vond wel leuk ff weg van werk zo dagje, moest wel 3x over doen omdat ze me niet serieus vonden.quote:Lach met een schone bips![]()
Hoe goor is dat Surstromming eigenlijk? Wel filmpjes van gezien, maar schijnt in zweden toch normaal gegeten te worden toch? Ik heb het nog nooit gezien, geroken of geprobeerd.quote:Lach met een schone bips![]()
11/10quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe goor is dat Surstromming eigenlijk? Wel filmpjes van gezien, maar schijnt in zweden toch normaal gegeten te worden toch? Ik heb het nog nooit gezien, geroken of geprobeerd.![]()
Geen ervaring meequote:Op woensdag 19 maart 2025 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe goor is dat Surstromming eigenlijk? Wel filmpjes van gezien, maar schijnt in zweden toch normaal gegeten te worden toch? Ik heb het nog nooit gezien, geroken of geprobeerd.Uw ADH vitamine Worst
Probeer het eensquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus? Is toch gewoon gefermenteerde vis? Hoe erg kan het zijn?![]()
![]()
Daar zou ik dan bijna mijn vakantie voor afzeggenquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
Wil er iemand surstromming meenemen 31 mei?
Lach met een schone bips![]()
Ergquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus? Is toch gewoon gefermenteerde vis? Hoe erg kan het zijn?Trust nobody![]()
Gewoon meenemen in je handbagage en dan daar openmaken, kijken hoe snel de sfeer daar verandertquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar zou ik dan bijna mijn vakantie voor afzeggen
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal ff kijken of ik het kan bestellen hier binnenkort.![]()
![]()
Denk dat ze het daar met handen en voeten uit potje/blikje grijpen. Die eten wel gekkere dingen. Zeker waar ik heen ga in Thailand.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon meenemen in je handbagage en dan daar openmaken, kijken hoe snel de sfeer daar verandertLach met een schone bips![]()
Ik bedoel als je in vliegtuig zitquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk dat ze het daar met handen en voeten uit potje/blikje grijpen. Die eten wel gekkere dingen. Zeker waar ik heen ga in Thailand.
Uw ADH vitamine Worst
Ja ok, dan heb je een heel goed punt. Al ruikt einde vlucht op economy class na zoveel uur met al dat volk wat op gegeven moment de schoenen uit doet vast niet veel beterquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik bedoel als je in vliegtuig zit
Voeten die olijven stampen?quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Erger dan olijven kan niks zijn, nu ben ik benieuwd.Trust nobody![]()
Olijven zijn lekker.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Erger dan olijven kan niks zijn, nu ben ik benieuwd.![]()
![]()
Sow!!! Een snelle google search leert mij dat kotsen als ik jullie zo hoor best duur kan zijn
https://www.amazon.nl/Sur(...)0&psc=1&gad_source=1Lach met een schone bips![]()
Ik kan er niet tegen, verschrikkelijk die dingen. Maar harinkje gaat er prima inquote:
Insert grapjequote:Op woensdag 19 maart 2025 22:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Anders ga je naar een blijf van m'n olijf huisTrust nobody![]()
Smaken verschillen gelukkig.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen, verschrikkelijk die dingen. Maar harinkje gaat er prima in![]()
![]()
Absoluutquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als woordgrap best goed gevonden wel van JKTrust nobody![]()
Oh oh. Vanavond kwam een maat van mij lekker pittig broodje biefstuk bakken.
Wat doe ik met m'n uilengezicht *HAP* Madame Jeannette peper naar binnen in 1 hap. Ik heb 20 minuten lang gedacht dat m'n mond er af zou vallen, en ben bang voor morgenochtend
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
Wat doe ik met m'n uilengezicht *HAP* Madame Jeannette peper naar binnen in 1 hap. Ik heb 20 minuten lang gedacht dat m'n mond er af zou vallen, en ben bang voor morgenochtend
Trust nobody![]()
Ik vrat die dingen als snack, en toen gebeurde er iets en kan nou amper nog pittig eten verdragen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
Wat doe ik met m'n uilengezicht *HAP* Madame Jeannette peper naar binnen in 1 hap. Ik heb 20 minuten lang gedacht dat m'n mond er af zou vallen, en ben bang voor morgenochtendLach met een schone bips![]()
Wat gebeurde erquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vrat die dingen als snack, en toen gebeurde er iets en kan nou amper nog pittig eten verdragen.Trust nobody![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Als snack? Fuck.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vrat die dingen als snack, en toen gebeurde er iets en kan nou amper nog pittig eten verdragen.
Ik had het 9 jaar terug bij Elton John, ik had echt een ijzersterke maag, kon alles hebben. Ik at bij de Burger King op station een Big King XXL en letterlijk de dag erna begon mijn maag raar te doen, af en toe zwavelboeren, meer maagzuur dan normaal, en als ik nu veel pindakaas eet of iets met veel pittigheid dan heb ik soms echt moeite met normaal nadenken door de maagzuur en kramp
Well, life can be a riot
hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 19 maart 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
rennies bij de hand?![]()
Nou ja, iets met een pandemie en daardoor niet kunnen reizen en daarbij als mantelzorger moeten koken voor moeder bijna 4 jaar lang die niks pittigs lustte.... Ben het totaal verleerd te etenquote:Ben sinds alles voorbij is 3x die kant op gegaan, maar moet echt weer gaan leren eten die pepers en alles. Ik ga nu al kapot van Spaanse pepers, nou ja kapot is groot woord... Maar voelt nog niet echt lekker
Ja doe ik.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:52 schreef maily het volgende:
[..]
hou ons op de hoogte
rennies bij de hand?
Volgens mij heb ik geen rennies. Maar mijn maag gedraagt zich nu verrassend normaal.
Maar dat kan natuurlijk veranderen als ik wil gaan slapen straks
Well, life can be a riot
A jakkie. Kijk maar uit morgen als je naar de wc moet. Zalfje bij de hand houden om de brand te blissen 🤣quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
Wat doe ik met m'n uilengezicht *HAP* Madame Jeannette peper naar binnen in 1 hap. Ik heb 20 minuten lang gedacht dat m'n mond er af zou vallen, en ben bang voor morgenochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A jakkie. Kijk maar uit morgen als je naar de wc moet. Zalfje bij de hand houden om de brand te blissen 🤣
Well, life can be a riot
Ze zeggen altijd melk en suiker helpt. Dus misschien eerst een melk met suiker klysma erin stekenquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A jakkie. Kijk maar uit morgen als je naar de wc moet. Zalfje bij de hand houden om de brand te blissen 🤣
hoofdkussen hoog leggen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja doe ik.
Volgens mij heb ik geen rennies. Maar mijn maag gedraagt zich nu verrassend normaal.
Maar dat kan natuurlijk veranderen als ik wil gaan slapen straks![]()
Oh kun je dat verleren?quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, iets met een pandemie en daardoor niet kunnen reizen en daarbij als mantelzorger moeten koken voor moeder bijna 4 jaar lang die niks pittigs lustte.... Ben het totaal verleerd te etenBen sinds alles voorbij is 3x die kant op gegaan, maar moet echt weer gaan leren eten die pepers en alles. Ik ga nu al kapot van Spaanse pepers, nou ja kapot is groot woord... Maar voelt nog niet echt lekker
Trust nobody![]()
Ik heb nog 1 broodje van de Duitse bakker over, begin ook nog wel beetje trek te krijgen. Zal ik er nog wat op mikken en toch op eten? Heb nog brie (helaas geen zalm meer). Heb eieren, en ook port salut. Ow en ook nog Tonijn uit zakje van Johnnie West, met uitje en beetje knoflook saus met uitje ook wel lekker.Lach met een schone bips![]()
Ik trek het niet meer, daarvoor vrat ik peper bij de vleet. Nu echt lijkt wel of de tong opzwelt. Neus begint te lopen, tranen in de ogen. Geen idee.. Zeg jij het maar.quote:Lach met een schone bips![]()
Gek zegquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik trek het niet meer, daarvoor vrat ik peper bij de vleet. Nu echt lijkt wel of de tong opzwelt. Neus begint te lopen, tranen in de ogen. Geen idee.. Zeg jij het maar.Trust nobody![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik heb nog 1 broodje van de Duitse bakker over, begin ook nog wel beetje trek te krijgen. Zal ik er nog wat op mikken en toch op eten? Heb nog brie (helaas geen zalm meer). Heb eieren, en ook port salut. Ow en ook nog Tonijn uit zakje van Johnnie West, met uitje en beetje knoflook saus met uitje ook wel lekker.
Trust nobody![]()
Ik wel, gewoon echt goede desembrood en volkorenquote:Op woensdag 19 maart 2025 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Brood in DLD vinnik niet veel aan, broodjes
Uw ADH vitamine Worst
Het is wel ook echt brood, daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op woensdag 19 maart 2025 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wel, gewoon echt goede desembrood en volkorenMaar brood is voor mij vaak alleen de drager van wat erop zit. Maar je hebt echt gelijk.
Ik welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
wie zegt dat het een grap isquote:Op woensdag 19 maart 2025 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel
Is niet iets om grappen over te maken
Het was een vrijblijvend advies![]()
Iemand zegt gewoon dat ie geen zin in morgen heeft en jij linkt dat aan een hulplijn voor suïcidale gedachtenquote:Op woensdag 19 maart 2025 23:27 schreef Rob het volgende:
[..]
wie zegt dat het een grap is
Het was een vrijblijvend advies
NeeTrust nobody![]()
Even los van deze discussie, waarom bestellen mensen pijnstillers online ergens bij een louche webshop? En dan dood... Nou ja de pijn is wel weg, maar ik zou toch de huisarts ergens om vragen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Iemand zegt gewoon dat ie geen zin in morgen heeft en jij linkt dat aan een hulplijn voor suïcidale gedachten
NeeLach met een schone bips![]()
omdat die mensen verslaafd zijn aan de medicatie en niet meer voorschreven krijgen denk ikquote:Op woensdag 19 maart 2025 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Even los van deze discussie, waarom bestellen mensen pijnstillers online ergens bij een louche webshop? En dan dood... Nou ja de pijn is wel weg, maar ik zou toch de huisarts ergens om vragen.![]()
Geen ideequote:Op woensdag 19 maart 2025 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Even los van deze discussie, waarom bestellen mensen pijnstillers online ergens bij een louche webshop? En dan dood... Nou ja de pijn is wel weg, maar ik zou toch de huisarts ergens om vragen.
Omdat de huisarts t niet geeft?Trust nobody![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:33 schreef Rob het volgende:
[..]
omdat die mensen verslaafd zijn aan de medicatie en niet meer voorschreven krijgen denk ikAntwoord gekregen, ik zou dat nooit doen. Je weet dus niet wat erin zit lazen we afgelopen week in nieuws.quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen idee
Omdat de huisarts t niet geeft?Lach met een schone bips![]()
Gelukkig nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 23:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen idee
Omdat de huisarts t niet geeft?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ik zou het ook niet doen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Antwoord gekregen, ik zou dat nooit doen. Je weet dus niet wat erin zit lazen we afgelopen week in nieuws.
En ook niet als de oxi wel veel voorschreven wordt zou ik zo min mogelijk innemen.
(heb er 2 jaar aan gezeten door nekhernia)![]()
True.quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Antwoord gekregen, ik zou dat nooit doen. Je weet dus niet wat erin zit lazen we afgelopen week in nieuws.
Maar als de nood hoog is..Trust nobody![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik neem zo min mogelijk pijn medicatie, maar snap dat je er soms niet onderuit kan. Gelukkig heb ik nog nooit een situatie gehad dat ik sterke medicatie nodig had.quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:36 schreef Rob het volgende:
[..]
ik zou het ook niet doen.
En ook niet als de oxi wel veel voorschreven wordt zou ik zo min mogelijk innemen.
(heb er 2 jaar aan gezeten door nekhernia)Lach met een schone bips![]()
Ik ook nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je illegale medicatie koopt op internet verdien je een Darwin award.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Kan t nieuwsbericht niet meer vindenquote:Op woensdag 19 maart 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik neem zo min mogelijk pijn medicatie, maar snap dat je er soms niet onderuit kan. Gelukkig heb ik nog nooit een situatie gehad dat ik sterke medicatie nodig had.Trust nobody![]()
Als de nood hoog is krijg je dat via je huisarts.quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
True.
Maar als de nood hoog is..Iedereen is een kutlultrut
Als de rook om je hoofd is verdwenen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
op het moment was het een welkome pijnstiller.quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik neem zo min mogelijk pijn medicatie, maar snap dat je er soms niet onderuit kan. Gelukkig heb ik nog nooit een situatie gehad dat ik sterke medicatie nodig had.
maar heb zelden de max. voorgeschreven dosis ingenomen.
werd er suf van en dat kan ik niet gebruiken.
En cold turkey gestopt tegen advies in. Geen last van gehad.![]()
Nou ja, ik heb Diclofenac gehad voor de rug toen ik er een balk op kreeg. Telt dat als pijnstiller?quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:41 schreef Rob het volgende:
[..]
op het moment was het een welkome pijnstiller.
maar heb zelden de max. voorgeschreven dosis ingenomen.
werd er suf van en dat kan ik niet gebruiken.
En cold turkey gestopt tegen advies in. Geen last van gehad.Lach met een schone bips![]()
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2025 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb Diclofenac gehad voor de rug toen ik er een balk op kreeg. Telt dat als pijnstiller?Trust nobody![]()
Oehhhquote:Op woensdag 19 maart 2025 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wisten jullie al dat @:sp3c vanavond zwarte nagellak op zijn nagels heeft?
SjowenTrust nobody![]()
ieder zijn dingquote:Op woensdag 19 maart 2025 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wisten jullie al dat @:sp3c vanavond zwarte nagellak op zijn nagels heeft?![]()
Nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wisten jullie al dat @:sp3c vanavond zwarte nagellak op zijn nagels heeft?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
LiegbolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee mag nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wie danquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat was vanmiddagquote:Op donderdag 20 maart 2025 00:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar waar zijndan de zwarte nagels
Er zijn geen zwarte nagels verdorieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
PreciesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ey nou weet ik t ook niet meerquote:Op donderdag 20 maart 2025 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die handen zijn niet zwart, das mokka met brown sugar.Trust nobody![]()
Jij droomde van een @sp3c met grote zwarte handen die je even zou komen vasthouden?quote:Lach met een schone bips![]()
Het is meer bruin idd maar dan klopt de grap niet goed en das zonde van een goede grapOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja @loveyoulongtime is eigenlijk niet zo grappig vandaarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 00:11 schreef sp3c het volgende:
Ja @:loveyoulongtime is eigenlijk niet zo grappig vandaar
Trust nobody![]()
Is wel waar ja, ik "neem" iedereen veel te serieus.quote:Op donderdag 20 maart 2025 00:11 schreef sp3c het volgende:
Ja @:loveyoulongtime is eigenlijk niet zo grappig vandaarLach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel waar ja, ik "neem" iedereen veel te serieus.
Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij droomde van een @:sp3c met grote zwarte handen die je even zou komen vasthouden?
Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja deed je??? Jij deugnietje
Trust nobody![]()
Blok?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nah, dan was het Klob!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Sowieso, die lach op je gezicht brengt mij morgen de dag op kantoor weer door met als die zure gezichten om me heenquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sowieso, die lach op je gezicht brengt mij morgen de dag op kantoor weer door met als die zure gezichten om me heen
Trust nobody![]()
Check ✅!quote:Op donderdag 20 maart 2025 00:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb houten kop, dat klinkt anners.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je kan het nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, zal jou eens checken!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zijn de lava hotwings spicey zoals vroeger?quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
Weer eens kfc op sinds lange tijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is er over 3 weken?quote:Op donderdag 20 maart 2025 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wellewaar, geef me 3 weken
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Boem boem bailandoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Trusten allenMoet alweer op tijd op kantoor zijn. Kut sollicitanten. Tot ooit
Slaap lekkerquote:Op donderdag 20 maart 2025 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
Trusten allenMoet alweer op tijd op kantoor zijn. Kut sollicitanten. Tot ooit
Das een meevaller danOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Moe welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Killhelm
![]()
R.I.P DTS.![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
_bolk_Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2884 / +112 / +0 / 7728 / 8483
2. KoningWouter / 801 / +74 / +0 / 2880 / 3287
3. KillemWieft / 685 / +67 / +8 / 570 / 832
4. _UserName_ / 589 / +29 / +5 / 845 / 1100
5. Dr.Mikey / 509 / +51 / +29 / 857 / 1063
6. Bally-b / 452 / +59 / +0 / 60 / 124
7. kree / 420 / +0 / +0 / 1537 / 1759
8. devzero / 415 / +1 / +0 / 299 / 398
9. Moeraskat / 396 / +10 / +0 / 2910 / 3141
10. hemarookworst / 345 / +16 / +0 / 1358 / 1606
11. mario390 / 318 / +4 / +0 / 223 / 342
12. Lovely / 303 / +4 / +0 / 1613 / 1883
13. HappyCharly / 279 / +26 / +36 / 1500 / 1688
14. gebrokenglas / 257 / +10 / +0 / 1793 / 2007
15. sp3c / 254 / +40 / +16 / 584 / 698
16. Grotetijd / 227 / +1 / +0 / 1111 / 1272
17. Moonlight / 219 / +5 / +0 / 795 / 927
18. Pinnenmutske / 218 / +14 / +0 / 450 / 590
19. ToT / 210 / +10 / +0 / 1716 / 1836
20. maily / 179 / +0 / +0 / 1815 / 1984SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Bedankt monitorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SticksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is een kutnacht. Van 23 tot 1 geslapen en da is het waarschijnlijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja nu heb ik honger jongens
HONGER!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaapblokje....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb bami opgewarmdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
GebrokenbolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
KoffiebolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bijna naar huisOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bijna de auto inWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekker met de plakroller aan de gang want meneer de dikke kat had op m’n broek geslapen vannachtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De deugnietquote:Op donderdag 20 maart 2025 06:06 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker met de plakroller aan de gang want meneer de dikke kat had op m’n broek geslapen vannacht
How can I make this topic about me?![]()
Ja en nu nog laat ben ookquote:Op donderdag 20 maart 2025 06:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl je al op tijd staat 's ochtends....Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Net had ik vet rare harde steken in m’n darm. Alsof je op een bbqspice gaat zitten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog nooit op een bbqspies gezetenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Morguh
Wel, geef maar toequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Oké ik geef je een
Hey Mutskequote:
Hey Jussie
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: