Maar dus eens dat het Kremlin propaganda is, helder.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je er psychologisch vatbaar voor bent dan snap ik dat je het liever mijdt.
Ik heb geen illusie dat nieuws gevrijwaard blijft van enige mate van propaganda.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Maar dus eens dat het Kremlin propaganda is, helder.
Heeft een wensenlijstje gekregen en wat over hockey gebrabbeldquote:
Dit is gewoon respectloos en een dikke vinger naar Oekraine dus. Er vallen aan beiden kanten tig doden per week, maar dat boeit blijkbaar niet, dus daar hebben we geen haast mee.quote:
Heb het gevoel dat zelfs Trump doorheeft: 'ja kut, dan kom ik wel erg bipolair over'.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:44 schreef Discombobulate het volgende:
Poetin wil dus dat VS alle steun stopzet voordat hij toekomt. Zou Trump alsnog alle steun gaan stoppen?
Kom je daar nu pas achter?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:09 schreef theunderdog het volgende:
Trump is by far de zwakste leider die Amerika ooit heeft gehad. Wat een loser.
Donbas is Russisch grondgebied en telt dus niet mee met deze "cease fire" (tenzij Oekrane het doet).quote:
Politici uit andere landen moeten er ook op die manier naar kijken. Trump is een loser, die je moet uitlachen. Niet een waar je 'bang' voor hoeft te zijn.quote:
Dat zou nog hoopvol zijn. Maar denk dat Putin hem in zijn zak heeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]die gaat straks mega boos worden op Putin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |