abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2025 @ 13:22:50 #251
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217094320
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 13:10 schreef Gunner het volgende:

[..]
Of dat Oekraïne toch echt zelf met schieten is begonnen.
Wie zegt dat dan? Heb je hier citaten van?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_217094372
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 13:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Franse senator zegt onverbloemd de waarheid over Trump, Ukraine, extreem rechts en links en waar we in Europa voor staan
Bekijk deze YouTube-video
Mja, enerzijds zijn de Fransen wel altijd consequent geweest in hun pleidooi voor strategische autonomie en hebben ze daarnaar gehandeld (in tegenstelling tot de Britten, die heel erg verwoven zijn de met de VS op militair vlak), maar anderzijds lopen de Fransen ook weer niet voorop als het gaat om militaire uitgaven en hebben ze bovendien een dusdanige staatsschuld (net als de VS overigens) dat die even opkrikken ook niet zo makkelijk gaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 18 maart 2025 @ 13:42:53 #253
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217094452
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 13:29 schreef Monolith het volgende:

[..]
Mja, enerzijds zijn de Fransen wel altijd consequent geweest in hun pleidooi voor strategische autonomie en hebben ze daarnaar gehandeld (in tegenstelling tot de Britten, die heel erg verwoven zijn de met de VS op militair vlak), maar anderzijds lopen de Fransen ook weer niet voorop als het gaat om militaire uitgaven en hebben ze bovendien een dusdanige staatsschuld (net als de VS overigens) dat die even opkrikken ook niet zo makkelijk gaat.
Deze toespraak zou ook lang niet zo genottelijk zijn zonder die heerlijke ondertoon van sluimerende minachting en betweterigheid waar de Fransen in excelleren.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217094723
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 13:29 schreef Monolith het volgende:

[..]
De Fransen willen hun uitgaven met net zoiets verhogen als wij. 3 miljard lijkt me vrij beperkt voor zo'n groot land.
Ze willen blijkbaar de aller rijksten een mini beetje extra belasten dat zouden wij ook moeten doen.
pi_217094811
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 14:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
De Fransen willen hun uitgaven met net zoiets verhogen als wij. 3 miljard lijkt me vrij beperkt voor zo'n groot land.
Ze willen blijkbaar de aller rijksten een mini beetje extra belasten dat zouden wij ook moeten doen.
Dat klinkt allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar de praktijk is vaak weerbarstiger. Ze zitten voorlopig op pakweg 2,1% van hun BBP aan defensieuitgaven. Niet te vergelijken met b.v. de Polen en de Baltische staten, waar de dreiging veel acuter wordt gevoeld. En dat niveau aantikken gaat voor een land met een schuld van 110% BBP en een tekort van 6% best lastig worden. Als dat lichtjes belasten van de allerrijksten zo eenvoudig was, dan hadden ze aan dat soort zaken al lang en breed wat kunnen doen en veel meer 'bestedingsruimte' kunnen hebben. De Duitsers zijn wat mij betreft onnodig zuinig geweest met niet in de laatste plaats een recessie tot gevolg. Daar is het verhogen van de uitgaven aan defensie niet alleen verstandig vanuit het perspectief van defensie zelf, maar ook vanuit economisch perspectief.
Het is leuk hoor dat de Fransen van alles willen, maar ik vind dat ze ook wel wat makkelijk een grote broek aantrekken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 18 maart 2025 @ 14:41:51 #256
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_217094919
Aandeel tesla gaat weer flink naar beneden. Benieuwd naar de volgende commercial met salesman Trump.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 18 maart 2025 @ 15:55:15 #257
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217095766
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 13:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wie zegt dat dan? Heb je hier citaten van?
yep

Chivaz in POL / [AMV] VS #1170 De overheid slopen is juist goed!
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 18 maart 2025 @ 16:08:43 #258
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217095835
quote:
Ik lees niet dat Chivaz zegt dat Oekraine is begonnen met vechten. Wel over onderdrukte etnische Russen. Of dat laatste waar is weet ik niet, ik hoor die verhalen wel vaker. Maar ik weet niet of dat echt op zo'n grote schaal gebeurde. Ik ben daar voorzichtig in. Hetzelfde over dat er veel nazi's zouden zijn in de oblasten. Het zou kunnen, maar ik houd mij daar verre van.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 18 maart 2025 @ 16:09:40 #259
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217095844
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik lees niet dat Chivaz zegt dat Oekraine is begonnen met vechten.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 15:17 schreef Chivaz het volgende:
feit is ieder geval dat het schieten toch echt is begonnen door de Oekraïners.
Antifa
  dinsdag 18 maart 2025 @ 16:19:22 #260
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217095917
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:09 schreef VoMy het volgende:

[..]
[..]

Dat kun je ook lezen als 'De Oekrainers hebben de Russen reden gegeven om met schieten te beginnen.'
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_217096058
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:09 schreef VoMy het volgende:

[..]
[..]

Het duidelijkste bewijs dat het sommige mensen gewoon echt geen fluit interesseert

Bekijk deze YouTube-video
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_217096100
Volgens DOJ toont het gebrek aan informatie over de "TERRORISTEN!' die Trump & Co naar El Salvador gevlogen hebben aan hoe 'GEVAARLIJK!' ze zijn 8)7

En gisteren liep Homan nog te verkondigen dat ze allerlei informatie over de gedeporteerden hadden?

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lklivx6szk25

8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_217096184
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_217096228
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 14:33 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dat klinkt allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar de praktijk is vaak weerbarstiger. Ze zitten voorlopig op pakweg 2,1% van hun BBP aan defensieuitgaven. Niet te vergelijken met b.v. de Polen en de Baltische staten, waar de dreiging veel acuter wordt gevoeld. En dat niveau aantikken gaat voor een land met een schuld van 110% BBP en een tekort van 6% best lastig worden. Als dat lichtjes belasten van de allerrijksten zo eenvoudig was, dan hadden ze aan dat soort zaken al lang en breed wat kunnen doen en veel meer 'bestedingsruimte' kunnen hebben. De Duitsers zijn wat mij betreft onnodig zuinig geweest met niet in de laatste plaats een recessie tot gevolg. Daar is het verhogen van de uitgaven aan defensie niet alleen verstandig vanuit het perspectief van defensie zelf, maar ook vanuit economisch perspectief.
Het is leuk hoor dat de Fransen van alles willen, maar ik vind dat ze ook wel wat makkelijk een grote broek aantrekken.
Dat is natuurlijk geen argument, dat iets al gedaan zou zijn als het makkelijk is Overal ter wereld is hetzelfde fenomeen gaande dat de aller rijksten niets van wat ze zich toe-eigenen willen afstaan. Dus wordt er flink gelobbyed en worden er allemaal beren op de weg gegooid als men het van plan is van het type als dat jij hier maakt. Uiteindelijk hebben miljardairs miljarden, miljarden die prima gebruikt kunnen worden om in defensie te stoppen of te gebruiken voor andere publieke zaken.
Het lastige is de politieke strijd daarbij ook de ideologische strijd om deze dingen. De belangen van het grote geld staan haaks op die van de maatschappij. Maar onze systemen behartigen overduidelijk de belangen van het grote geld beter. Daarom trekken ze meer en meer van de economie naar zich toe. In Amerika trekken ze zelfs de hele overheid naar zich toe. We moeten ook niet vergeten dat zaken als de 40 urige werkweek ingevoerd zijn door politiek niet door types als Musk. Tegelijk is het in het westen toch ook politiek geweest die niets heeft gedaan om te voorkomen dat de economie meer en meer geconsolideerd raakt in de handen van super rijken en daardoor minder goed werkt voor iedereen. Bijvoorbeeld in Amerika hebben de Democraten zo weinig werk gemaakt van dat probleem en het zo'n taboe gemaakt om te bespreken dat ze historisch impopulair zijn.
pi_217096242
Fun videos waar blijft het ai filmpje dat de blauwe ogen blonde woordvoerster door Trump Musk en Vance van alle kanten genomen wordt of is dat dan opeens geen fun meer?

Dat ze allen in de regering trump weinig empathie hebben demonstreren ze met zulke uitspraken in ieder geval wel. :')
  dinsdag 18 maart 2025 @ 16:53:16 #266
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217096278
quote:
86s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:45 schreef Kijkertje het volgende:
'Fun videos'. Walgelijk mens :r
Brain washed.... :X
  dinsdag 18 maart 2025 @ 16:54:24 #267
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217096287
Trump gaat weer even helemaal los op z'n eigen truth social

quote:
This Radical Left Lunatic of a Judge, a troublemaker and agitator who was sadly appointed by Barack Hussein Obama, was not elected President - He didn’t WIN the popular VOTE (by a lot!), he didn’t WIN ALL SEVEN SWING STATES, he didn’t WIN 2,750 to 525 Counties, HE DIDN’T WIN ANYTHING! I WON FOR MANY REASONS, IN AN OVERWHELMING MANDATE, BUT FIGHTING ILLEGAL IMMIGRATION MAY HAVE BEEN THE NUMBER ONE REASON FOR THIS HISTORIC VICTORY. I’m just doing what the VOTERS wanted me to do. This judge, like many of the Crooked Judges’ I am forced to appear before, should be IMPEACHED!!! WE DON’T WANT VICIOUS, VIOLENT, AND DEMENTED CRIMINALS, MANY OF THEM DERANGED MURDERERS, IN OUR COUNTRY. MAKE AMERICA GREAT AGAIN!!!
En dat is de leider van het machtigste land ter wereld. Je zou het niet geloven maar toch is het waar. Wat is dat voor conspiracy over Obama nu weer de tandjes.

Er waren i.i.g nog genoeg CAPS over

Grappig dat dat laatste stukje ook prima over de J6-veroordeelden zou kunnen gaan maar dat waren uiteraard patriotten.
  dinsdag 18 maart 2025 @ 16:54:34 #268
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217096289
quote:
Het is bepaald type mens dat zo kan genieten van dit soort filmpjes.
pi_217096322
quote:
Ze hebben daar mensen die volledig geïndoctrineerd zijn. Geen greintje respect voor de medemens, tenzij je bij hun cult hoort. Bah.
  dinsdag 18 maart 2025 @ 16:58:52 #270
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217096324
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:54 schreef Gunner het volgende:
Trump gaat weer even helemaal los op z'n eigen truth social
[..]
En dat is de leider van het machtigste land ter wereld. Je zou het niet geloven maar toch is het waar. Wat is dat voor conspiracy over Obama nu weer de tandjes.

Er waren i.i.g nog genoeg CAPS over
Heeft ie het niet over de judge? Die won inderdaad de verkiezingen niet.
Antifa
  dinsdag 18 maart 2025 @ 16:59:45 #271
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217096335
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:58 schreef VoMy het volgende:

[..]
Heeft ie het niet over de judge? Die won inderdaad de verkiezingen niet.
Het is idd vrij onsamenhangend.
  dinsdag 18 maart 2025 @ 17:01:03 #272
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217096353
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:58 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Ze hebben daar mensen die volledig geïndoctrineerd zijn. Geen greintje respect voor de medemens, tenzij je bij hun cult hoort. Bah.
Dat is niet uniek voor de kringen rond Trump hoor. Dat zie je op veel plekken, een variant van leedvermaak, trotse onverschilligheid of plezier over het lijden van anderen.

Botte domheid, het gevoel dat het gaat om de sterkste te zijn, zoiets zal er wel achter zitten.
Antifa
pi_217096431
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:01 schreef VoMy het volgende:

[..]
Dat is niet uniek voor de kringen rond Trump hoor. Dat zie je op veel plekken, een variant van leedvermaak, trotse onverschilligheid of plezier over het lijden van anderen.

Botte domheid, het gevoel dat het gaat om de sterkste te zijn, zoiets zal er wel achter zitten.
Hij wakkert dit gedrag ook al jaren aan. Empathie is slecht en een zwakte. Wreedheid wordt beloond en gezien als een sterkte.
pi_217096520
quote:
81s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:37 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens DOJ toont het gebrek aan informatie over de "TERRORISTEN!' die Trump & Co naar El Salvador gevlogen hebben aan hoe 'GEVAARLIJK!' ze zijn 8)7

[ afbeelding ]

En gisteren liep Homan nog te verkondigen dat ze allerlei informatie over de gedeporteerden hadden?

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lklivx6szk25

[ afbeelding ]

8)7
Niet serieus te nemen dit. Zo kan je alles in je voordeel uitleggen (of eigenlijk juist niet)
  dinsdag 18 maart 2025 @ 17:17:39 #275
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_217096552
Ze lullen zichzelf altijd compleet vast met hun gelieg. Niet dat het verder iets uitmaakt want als MAGA vandaag zegt dat rood groen is en morgen dat ze dat nooit gezegd hebben omdat het natuurlijk paars is, dan vind de cult dat geen enkel probleem. Hopeloos...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')