Ja. Want anders staan de russen hier.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:22 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik heb liever een goed voorbereid leger dan een paar extra bomen.
Dus het hoeft niet in NL?quote:Op zondag 16 maart 2025 23:58 schreef kladderadatsch het volgende:
Oefenterreinen buiten Nederland ten behoeve van het leger bestaan al lang, ga eens op Sardinië kijken zou ik zeggen.
Dat lijkt me een prima consensus.quote:Op maandag 17 maart 2025 00:12 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, nee. Zijn immers andere opties.
Ik wel, toen in coronatijd opeens Jan-en-alleman de natuur introk.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:35 schreef luxerobots het volgende:
Overigens heb ik die natuurclubs de afgelopen jaren niet gehoord toen het over de import van talloze groepen mensen ging (en AZC's extra woningen en voorzieningen). Het is makkelijk schieten op defensie.
Nederland heeft al een zeer sterk leger, we staan op plek 8 wereldwijd zelfs boven Italiëquote:Op zondag 16 maart 2025 21:29 schreef dudewhereismycar het volgende:
Nood breekt wet
En daar is alles mee gezegd. Defensie optuigen nu.
Lolquote:Op maandag 17 maart 2025 00:33 schreef ditiswatikvind het volgende:
[..]
Nederland heeft al een zeer sterk leger, we staan op plek 8 wereldwijd zelfs boven Italië
de "natuur" (die gemaakt is als wat in nederland) past zich maar lekker aan,defensie is een stuk belangrijkerquote:Op zondag 16 maart 2025 21:33 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De natuur in Nederland is ook in nood dus wat nu
Die hebben echt een probleem ja.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:26 schreef Akkerdjie het volgende:
Ik denk dat pvda/groenlinks het lastig gaat krijgen op dit gebied, die kwamen in 2022 nog met een jaarlijkse bezuiniging op defensie van 2,1 miljard in hun tegenbegroting. De helft van die club profileert zich nu als rabiaat oorlogsfanaticus, terwijl de andere helft defensie nog steeds het liefst wegbezuinigt ten faveure van het milieu. Geen wonder dat zij waarschijnlijk gaan opsplitsen.
https://groenlinks.nl/sit(...)vda%20groenlinks.pdf
(Laatste regel)
Da, tovaritsj.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Er is helemaal geen nood, het is weer een manier om nog meer geld af te pakken bij de brave burgers.
Haha ja precies, boeit mij dat zuurstofquote:Op maandag 17 maart 2025 07:30 schreef mschol het volgende:
[..]
de "natuur" (die gemaakt is als wat in nederland) past zich maar lekker aan,defensie is een stuk belangrijker
natuurlijk kunnen ze dat maar dan hebben ze aan het einde van de dag geen stem meer overquote:Op maandag 17 maart 2025 08:00 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen de soldaten geen pief, paf, poef roepen tijdens het oefenen
Die oefenen hier altijd al in het bos, ik woon vlakbij een vliegbasis.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:40 schreef Mikeytt het volgende:
Overigens wel tekenend. Defensie wil al jaren natuurgebieden vernietigen door er te oefenen, elk jaar weer hetzelfde nieuwbericht. De huidige situatie wordt nu misbruikt om druk uit te oefenen
Lijkt me ook sterk dat de milieudoelen niet in gevaar komen. Hoop dat er snel een kort geding tegen de staat is als hier groen licht voor wordt gegeven.
vanaf de Harskamp ben je eerder in Dortmund dan in Scheveningenquote:Op maandag 17 maart 2025 08:05 schreef BEFEM het volgende:
Succes met je personeelstekort als je voor elke training naar het buitenland moet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |