SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Scheelt de moderators hier toch weer werk. Of juist niet.quote:Ukraine and the EU are taking steps to deepen cooperation in cybersecurity as Russian hybrid attacks aiming to undermine support for Kyiv and flame tensions across the continent continue to rise.
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3lkj2iej6vc2b
quote:Op zondag 16 maart 2025 16:38 schreef Straatcommando. het volgende:
@:achja yikes man, je wordt vergeleken met de chairforce.
Ik denk dat Nederland ook wat troepen moet sturen. We hebben nog een appeltje met de Russen te schillen.quote:⚡️UK proposes Western peacekeeping mission of 10,000 troops in Ukraine.
The proposed contingent would include around 10,000 troops, mostly provided by the U.K. and France, U.K. military sources told the Sunday Times. Thirty-five countries would offer weapons, logistics, and intelligence support.
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3lkj77x6kus2r
Ware het niet dat de PVV nogal pro-Russisch is…quote:Op zondag 16 maart 2025 18:59 schreef Ulx het volgende:
Iets uitgebreider artikel over het tripwire force voorstel. Boots on the ground and planes in the sky.
[..]
Ik denk dat Nederland ook wat troepen moet sturen. We hebben nog een appeltje met de Russen te schillen.
Hun probleem. Mogen ze het kabinet laten klappen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:00 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ware het niet dat de PVV nogal pro-Russisch is…
Inhoudelijk mee eens hoor. Maar aangezien Schoof daar in de praktijk gewoon namens de PVV zit, is dat toch wat ingewikkeld.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hun probleem. Mogen ze het kabinet laten klappen.
Namens het kabinet, en die is opgebouwd uit een coalitie van meerdere partijen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:09 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Inhoudelijk mee eens hoor. Maar aangezien Schoof daar in de praktijk gewoon namens de PVV zit, is dat toch wat ingewikkeld.
Kut Russen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:22 schreef Ulx het volgende:
Die Alkmaarders schopten zelf constant elke speler van Ajax omver en dan gaan zeiken over een tweede gele kaart.
Is er nog iemand die die wandelende wodkafles serieus neemt?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:23 schreef Ulx het volgende:
Medvedev jengelt alweer over oorlog met NAVO.
Men neemt het ter kennisgeving aan. Doet hij het te veel of te vaak of is men zijn gezwets zat gaan Frankrijk en Polen heel opzichtig met elkaar praten. Als subtiele hint.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Is er nog iemand die die wandelende wodkafles serieus neemt?
Ja, ongelooflijk. Zeker omdat de bijenstand al jaren achter elkaar terugloopt.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:22 schreef Ulx het volgende:
Die Alkmaarders schopten zelf constant elke speler van Ajax omver en dan gaan zeiken over een tweede gele kaart.
Russen werden steevast geweigerd in alle guilds waar ik ooit in heb gezeten als er 1 zich aanmelden, dat volk zorgde alleen maar voor problemen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Russen zijn echt een apart volk. Ik heb jarenlang, meer dan tien jaar World of Warcraft gespeeld en daar zaten ook Russen bij. Die waren altijd uit op oorlog. Compleet meedogenloos slachtten ze ons af omdat zij het spel bloedserieus nemen en dat doen ze trouwens nog steeds en dat 24/7.
Kijk maar eens op de officiële forums: Europeanen zeuren daar constant dat de Russen eruit moeten worden gegooid. Die Europeanen hebben totaal geen zin om te vechten. Het enige wat ze willen is zo snel mogelijk hun honor punten binnenharken, of ze nu winnen of verliezen. Alles draait om efficiëntie. Maar de Russen? Die genieten er echt van om de Europeanen volledig in de pan te hakken.
Telefoongesprek binnen een week.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:02 schreef Discombobulate het volgende:
Deze week dus weer gesprek tussen Putter en Tromp, maar ik kan nergens vinden of dit in het echt is of gewoon via de telefoon.
Wat voor appeltje bedoel je.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:59 schreef Ulx het volgende:
Iets uitgebreider artikel over het tripwire force voorstel. Boots on the ground and planes in the sky.
[..]
Ik denk dat Nederland ook wat troepen moet sturen. We hebben nog een appeltje met de Russen te schillen.
Goed zo.quote:Drone attack on Russia 🦅🦅🦅
Map from DroneBomber 👀
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lkjgqcoqgs24
Het zou prettig zijn als de Neptune ook in de anti-startbaanrol gebruikt zou kunnen gaan worden.quote:✈️🆙 Russian planes are fleeing from their airfields, drones attack, according to Russian media.
▪️"Diagilevo" - Russian aviation squadron was evacuated.
▪️"Savasleyka" - MIG-31K were evacuated.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lkjhu4yfw224
MH-17.quote:
Van die partijen kan je op dit onderwerp hooguit nog een beetje op de VVD rekenen. Verder interesseert het ze niks of zijn ze pro-Rusland.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Namens het kabinet, en die is opgebouwd uit een coalitie van meerdere partijen.
Hmmm, benieuwd hoe de regering Trump deze lui zal gaan behandelen als ze terugkeren.quote:Americans' reaction to Trump's embrace of Russia and global fascism?
Join the Ukrainian army.
Seems many in the West aren't ready to go quietly into the night.
https://kyivindependent.c(...)s-sharp-policy-turn/
https://bsky.app/profile/jayinkyiv.bsky.social/post/3lkjk36s5vc2z
Weer eens wat anders dan een turret-toss.quote:😳🔥 FPV drone with an enlarged warhead destroys a house Russian infantry in Bohuslavka, Kharkiv region.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lkjjvliy2c24
800.000 troepen nodig daar? En dat heeft Macron ook genoemd?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:41 schreef theunderdog het volgende:
https://x.com/WNLOpZondag/status/1901222933420187765
Ik hoor 0 argumenten. Deze twee kunnen echt enkel roepen: 'het kan niet, het kan niet, het kan niet!'....
Moeten we natuurlijk wel eerlijk zijn: 10.000 is heel erg weinig. Je kan dan 'weinig' echt doen.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik 0 argumenten, hoor.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:45 schreef capricia het volgende:
[..]
800.000 troepen nodig daar? En dat heeft Macron ook genoemd?
Wat een boel.![]()
Dat gaat nooit lukken.
Hoeveel troepen zijn er nu eigenlijk genoemd?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik 0 argumenten, hoor.
Ze lullen maar wat raak.
Oh, die krijgen gewoon versterking als Rusland leuk denkt te zijn en ze een paar soldaten gaan beschieten. Ze zitten er gewoon als lokaas.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Moeten we natuurlijk wel eerlijk zijn: 10.000 is heel erg weinig. Je kan dan 'weinig' echt doen.
Geen idee. Maar het idee dat er niet nu al een sterke militaire coalitie van welwillende te vormen is die Oekraine kan beschermen, terwijl Oekraine zelf ook al het goed doet tegen de Russen is op zichzelf al niet logisch.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoeveel troepen zijn er nu eigenlijk genoemd?
Wat is nodig daar?
Maar tussen 10.000 en 800.000 is nog wel een klein verschil.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het idee dat er niet nu al een sterke militaire coalitie van welwillende te vormen is die Oekraine kan beschermen, terwijl Oekraine zelf ook al het goed doet tegen de Russen is op zichzelf al niet logisch.
De Russen voeren transport met Ezels.
We zullen het zien. Denk dat jij erg teleurgesteld gaat zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Oh, die krijgen gewoon versterking als Rusland leuk denkt te zijn en ze een paar soldaten gaan beschieten. Ze zitten er gewoon als lokaas.
Zeker. Maar exact getal kan ik niet noemen.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar tussen 10.000 en 800.000 is nog wel een klein verschil.
'm h 1 7quote:
Denk je dat Oekraïne het leger terughaalt naar de kazerne als er peacekeepers komen of zo?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het idee dat er niet nu al een sterke militaire coalitie van welwillende te vormen is die Oekraine kan beschermen, terwijl Oekraine zelf ook al het goed doet tegen de Russen is op zichzelf al niet logisch.
De Russen voeren transport met Ezels.
Soms vraag ik mij af waar jij in hemelsnaam op reageert. Dat zeg ik toch nergens?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Denk je dat Oekraïne het leger terughaalt naar de kazerne als er peacekeepers komen of zo?
Ik ga er ook vanuit dat het de beste electronisch bewaakte grens ter wereld wordt. Ieder eekhoorntje die oversteekt wordt kapot gedroned, bij wijze van spreken.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeker. Maar exact getal kan ik niet noemen.
Waarom zouden er dan 800K soldaten nodig zijn? Waar wil je die laten?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij af waar jij in hemelsnaam op reageert. Dat zeg ik toch nergens?
quote:https://bsky.app/profile/kevinrothrock.me/post/3lkjkyx7lac2s
Ukrainian sources tell The Independent the "areas where Kyiv does not want to negotiate," indicating that Zelensky isn't offering any concessions beyond what Russia already has. There is no chance that Putin would accept a ceasefire under these terms. https://www.independent.c(...)lensky-b2716018.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |