Denk ergens een kritiek gat geslagen waarna de Oekraïners terug zijn gaan trekken om omsingeling te voorkomenquote:Op zondag 16 maart 2025 13:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom het nu ineens zo snel gaat.
Zou kunnen ja.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Denk ergens een kritiek gat geslagen waarna de Oekraïners terug zijn gaan trekken om omsingeling te voorkomen
Het is ook niet alsof ze het halve land bezet hielden oid
NAVO ansich houdt imo op te bestaan en Oekraïne is dan deel van de CEU-Defensie organisatie.quote:Op zondag 16 maart 2025 02:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Oekraïne komt niet bij de Navo. En als alles over is, wordt er gewoon weer gewerkt met Rusland.
Zo gaan die dingen. Jammer voor de mensen die hier heftig door gekwetst zijn , maar ik ken geen andere boodschap.
En men moet zeker geen andere verwachtingen scheppen.
Wat een negativiteit zit er altijd in bij jou.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:02 schreef Vallon het volgende:
[..]
NAVO ansich houdt imo op te bestaan en Oekraïne is dan deel van de CEU-Defensie organisatie.
Sws is de NAVO met haar uiterst vrijblijvende Art5 (vooral blaffen) met een USA dat eenzijdig bepaalt wie wel en niet wordt verdedigd, vooral een bureautijger dat haar functie heeft gehad.
Ik geeft het nog 5 jaar en het verbond is vooral een een samenwerking met wie het haar waar uitkomt.
Wat USA doet is de CEU-regio van zich vervreemden en opduwen tot militair machtsblok haar naar de loef zal gaan steken.
Hopla.quote:✈️💣 MiG-29 of the Ukrainian Air Force drops 4 GBU-39 bombs on Russian positions.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lkirqhlgfs2d
Zie je wel meer. Door de schok van een naderend verlies is men boos op USA en heeft MAVO geen functie meer wat hun betreft.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een negativiteit zit er altijd in bij jou.
Gerustellingsmacht?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:59 schreef Discombobulate het volgende:
Wat was het woord ook alweer voor het plan, niet afschrikkingsmacht, niet vredesmacht maar...?
Versterkingquote:Op zondag 16 maart 2025 14:59 schreef Discombobulate het volgende:
Wat was het woord ook alweer voor het plan, niet afschrikkingsmacht, niet vredesmacht maar...?
https://www.leparisien.fr(...)F67AWOV22CBLN4EA.phpquote:Macron: Europe is preparing for the "day after" in Ukraine. France & the UK are finalizing a plan to deploy "a few thousand troops per nation" in key areas like Kyiv, Odesa & Lviv for training & long-term support. No Russian approval needed—Ukraine is sovereign.
Lijkt me terecht. Oekraïne moet gewoon zelf weten welke buitenlandse troepen wel of niet op hun grondgebied aanwezig mogen zijn.quote:🧠 Macron does not consider Russia's opinion important on peacekeeping mission in Ukraine
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2025/03/16/7503127/
https://bsky.app/profile/pravda.ua/post/3lkire6fr4s2m
Prima begin. Uiteraard moeten ze wel worden voorzien van luchtverdediging en luchtsteun. Zwaar materieel moet ook maar mee, voor het geval de Russen gaan denken dat testen tot hoever ze kunnen gaan een goed plan zou kunnen zijn. .quote:🇬🇧🇺🇦 Sir Keir Starmer thrashed out plans for a western peacekeeping force of more than 10,000 troops for Ukraine yesterday at a virtual meeting of the “coalition of the willing”, - The Times
🛳️ Two minehunter ships, which were transferred from the Royal Navy, are also taking part in training exercises
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lkir4xupp22d
Ah, net zoals toen met het opgeven van de nukes in ruil voor garanties. Maar dit keer wel echt. Sure.quote:🤔❗️A settlement in Ukraine would involve Kyiv giving up territory in exchange for future security guarantees, - The White House
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lkit35zyfs2d
Wat een optimisme. 10k is lachwekkend. Die trekken gewoon terug als het noodlot slaat.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Prima begin. Uiteraard moeten ze wel worden voorzien van luchtverdediging en luchtsteun. Zwaar materieel moet ook maar mee, voor het geval de Russen gaan denken dat testen tot hoever ze kunnen gaan een goed plan zou kunnen zijn. .
Dan hoeft Rusland zich geen zorgen te maken.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat een optimisme. 10k is lachwekkend. Die trekken gewoon terug als het noodlot slaat.
Klopt. Denk dat ze dit ook wel accepteren.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan hoeft Rusland zich geen zorgen te maken.
Ze zullen wel moeten. Het zal ze niet worden gevraagd, want ze hebben er geen moer over te zeggen.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Denk dat ze dit ook wel accepteren.
Haha.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten. Het zal ze niet worden gevraagd, want ze hebben er geen moer over te zeggen.
Die trekken terug als de stront de ventilator raakt.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:52 schreef Discombobulate het volgende:
Geruststellingsmacht... Ik moet het nog maar allemaal zien.
Schrödingers NAVO-expansie.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die trekken terug als de stront de ventilator raakt.
Vlad neemt hier ruim zijn tijd en krijgt met Trump daarna de resterende cadeautjes. Trump wil $500B aan mineralen en Vlad wil de "veroverde" gebieden legitiem onderdeel maken van zijn keizerrijk.quote:Bron: cnn 16mar25
Trump is likely to speak this week with Russian President Vladimir Putin as discussions intensify on brokering a ceasefire in Ukraine, US foreign envoy Steve Witkoff said Sunday. The issue of land concessions is among the most sensitive issues in the ongoing peace talks, and American officials have said Ukraine will likely need to cede territory for the war to end as Putin has made it a condition of entering into a ceasefire.
Ja, dat is waarschijnlijker als je niet genoeg mensen hebt voor een afschrikkingsmacht.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die trekken terug als de stront de ventilator raakt.
Aan de tellie of in het echt?quote:Op zondag 16 maart 2025 16:08 schreef Vallon het volgende:
[..]
Vlad neemt hier ruim zijn tijd en krijgt met Trump daarna de resterende cadeautjes. Trump wil $500B aan mineralen en Vlad wil de "veroverde" gebieden legitiem onderdeel maken van zijn keizerrijk.
Who's is fucked, zonder happy-end, is Oekraïne die klem zit tussen met zich vooral dat te (laten af)nemen.
Ligt eraan waarmee ze bewapend zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, dat is waarschijnlijker als je niet genoeg mensen hebt voor een afschrikkingsmacht.
1400 kilometer grens, minimaal 100.000 soldaten voor nodig, en die moet je ook nog een rouleren. Ik zie het echt niet gebeuren. Geruststellingsmacht is gewoon even verzonnen omdat we niet genoeg kunnen zonder de VS. Ik ben er niet zo door gerustgesteld.quote:
Ik heb nergens gelezen dat ze in de loopgraven worden neergezet. Wel achter de linies. Dan is het een kwestie van staakt-het-vuren brekende Russen met de luchtmacht de hel in bombarderen en ondertussen troepen naar die plek brengen.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
1400 kilometer grens, minimaal 100.000 soldaten voor nodig, en die moet je ook nog een rouleren. Ik zie het echt niet gebeuren. Geruststellingsmacht is gewoon even verzonnen omdat we niet genoeg kunnen zonder de VS. Ik ben er niet zo door gerustgesteld.
Die trekken terug als de stront de ventilator raakt.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:52 schreef Discombobulate het volgende:
Geruststellingsmacht... Ik moet het nog maar allemaal zien.
16 oude leo’s en een dozijn phz2000’s als ze al werken als starlink uit staat.quote:
quote:🇺🇦 Major General Andrii Hnatov has been appointed as the new Chief of the General Staff of the Armed Forces of Ukraine. He previously served as Deputy Chief of the General Staff. Lieutenant General Anatolii Bargylevych will continue his service as the General Inspector of the Ministry of Defense.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lkixjodngk25
Je scheert nu iedereen over een kam. Terwijl er echt uitzonderingen zijn zoals ik bijvoorbeeld, of lospedrosa of achja.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:34 schreef Straatcommando. het volgende:
Zullen we gewoon een scriptje schrijven dat de laatste 2 pagina's van dit topic continu repost, want het is werkelijk elke keer hetzelfde. Lijkt wel een kapotte plaat.
ftfy.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoop dat die terugtrekken als de stront de ventilator raakt.
[..]
ik hoop dat ze 16 oude leo’s en een dozijn phz2000's sturen,t als ze al werken als starlink uit staat, waar ik ook op hoop
@AchJa yikes man, je wordt vergeleken met de chairforce.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je scheert nu iedereen over een kam. Terwijl er echt uitzonderingen zijn zoals ik bijvoorbeeld, of lospedrosa of achja.
Iets anders waar is linkseboomknifdelaar?
Dit is lachwekkend. Je doet nu net alsof ik een bias heb.quote:
quote:UK announced its plan to deploy 10,000 peacekeepers in Ukraine, The Times has reported.
A military source told The Times that about 35 countries have agreed to supply weapons, logistical and intelligence support to the mission, which is described as a "tripwire force".
https://en.wikipedia.org/wiki/Tripwire_forcequote:In the event of a ceasefire between Russia&Ukraine, it would deter Putin from launching a fresh invasion.
PM Starmer announced that military leaders from around the world will meet in London this week as plans for the multinational peacekeeping force move to an "operational phase".
https://thetimes.com/uk
Dat zegt hij niet eens. Geheid zijn die security guarantees die hij in gedachten heeft namens Rusland: we beloven Oekraine niet meer aan te vallen, guaranteeeed!quote:Op zondag 16 maart 2025 17:42 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Territorium opgeven voor zogenaamde veiligheidsgaranties van Trump. Klinkt als de volgende scam.
Komen de nukes terug naar Oekraïne? Het is namelijk duidelijk dat dit de echte garanties waren.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:42 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Territorium opgeven voor zogenaamde veiligheidsgaranties van Trump. Klinkt als de volgende scam.
Sluit überhaupt niet uit dat er in st Petersburg scriptjes draaien..quote:Op zondag 16 maart 2025 16:34 schreef Straatcommando. het volgende:
Zullen we gewoon een scriptje schrijven dat de laatste 2 pagina's van dit topic continu repost, want het is werkelijk elke keer hetzelfde. Lijkt wel een kapotte plaat.
Hopelijk zijn ze die zelf al aan het ontwikkelen.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Komen de nukes terug naar Oekraïne? Het is namelijk duidelijk dat dit de echte garanties waren.
Dit kan je alleen maar doen als je daadwerkelijk bereid bent all in te gaan, want Poetin gaat je testenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:03 schreef Ulx het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lkiyjzvre22d
[..]
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Tripwire_force
Dus genoeg soldaten om te garanderen dat Rusland er altijd wel een paar van zal moeten doden bij een nieuwe aanval waarna er een geldig excuus is voor meer troepen. Durft Poetin die gok te nemen? Want zowel het VK als Frankrijk zijn in het bezit van.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit kan je alleen maar doen als je daadwerkelijk bereid bent all in te gaan, want Poetin gaat je testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |