ik zie ze bij gordon ramsay ook niet de hele tijd handen wassen hoor, beetje onzin tochquote:Op zondag 16 maart 2025 17:58 schreef Droopie het volgende:
Nou heb het al gezien.
Dames altijd mond vol van handen wassen, Jolien wast haar handen als een kind van 13..
Pakt daarna de vuile was uit de gootsteen en gaat met die handen de rijst wassen.
En Sharice is aan het schillen zonder handen te wassen
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:58 schreef Droopie het volgende:
Nou heb het al gezien.
Dames altijd mond vol van handen wassen, Jolien wast haar handen als een kind van 13..
Pakt daarna de vuile was uit de gootsteen en gaat met die handen de rijst wassen.
En Sharice is aan het schillen zonder handen te wassen
ben zo benieuwd wat hij dan wint, ik vermoed echt zoiets lulligs als een bak kaasbitterballen ofzoquote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 18:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ben zo benieuwd wat hij dan wint, ik vermoed echt zoiets lulligs als een bak kaasbitterballen ofzo
Dat zou ook nog kunnenquote:Op zondag 16 maart 2025 18:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ben zo benieuwd wat hij dan wint, ik vermoed echt zoiets lulligs als een bak kaasbitterballen ofzo
Flamazine dusquote:Op zondag 16 maart 2025 18:03 schreef odie22 het volgende:
jolien zal de vlammenzalf wel onder haar bed hebben staan
Prijs had hij al gehad, en het zit in een potje.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Oehh lekkahhquote:Op zondag 16 maart 2025 18:13 schreef Folies het volgende:
Ik dacht wortels, maar zijn die vieze zoete aardappels.
Sharice heeft het vaker gedaan. Komt goedquote:Op zondag 16 maart 2025 18:15 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben ze wel rijstazijn er doorgegaan door die rijst. Die zoete aardappel is te dik gesneden
Ik heb geen airfryerquote:Op zondag 16 maart 2025 18:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja als patat uit de airfryer met kruiden
Sommige zijn cm dikquote:Op zondag 16 maart 2025 18:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sharice heeft het vaker gedaan. Komt goed
WBquote:Op zondag 16 maart 2025 18:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sharice heeft het vaker gedaan. Komt goed
Ben ook heel erg benieuwd naar wat ze te horen heeft gekregen. Ze zal daar wel niet voor niets met Mattheus zitten.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:21 schreef Puzzie het volgende:
Mattie en Jane in het boudoir aan het praten , DIE STREAM WIL IK
Niet zo negatief doen jij , anders heb je een probleemquote:Op zondag 16 maart 2025 18:21 schreef Schakeltopia het volgende:
nou jordy loopt alweer alsof er niks gebeurd is, matige act![]()
had er meer van verwacht jordy
quote:Op zondag 16 maart 2025 18:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet zo negatief doen jij , anders heb je een probleem![]()
![]()
Ik ben wel benieuwd waar ze het over hebbenquote:Op zondag 16 maart 2025 18:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Ben ook heel erg benieuwd naar wat ze te horen heeft gekregen. Ze zal daar wel niet voor niets met Mattheus zitten.
Ik eigenlijk ook maar toen ik je reactie likete bedacht ik, juist eigenlijk heel goed dat de regie hun ff buiten schot houdt nu. Er zijn online helaas alweer teveel mensen die er nare dingen over zeggen heb ik gezien en met zulke persoonlijke pijnlijke kwesties moet je daar dan niet op inzoomen imo. Al is dat jammer voor de mensen die er wel normaal mee omgaan. Ben ook benieuwd idd natuurlijkquote:Op zondag 16 maart 2025 18:21 schreef Puzzie het volgende:
Mattie en Jane in het boudoir aan het praten , DIE STREAM WIL IK
topshowquote:Op zondag 16 maart 2025 18:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet zo negatief doen jij , anders heb je een probleem![]()
![]()
Whuttt??? Dat wist ik nietquote:Op zondag 16 maart 2025 18:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook maar toen ik je reactie likete bedacht ik, juist eigenlijk heel goed dat de regie hun ff buiten schot houdt nu. Er zijn online helaas alweer teveel mensen die er nare dingen over zeggen heb ik gezien en met zulke persoonlijke pijnlijke kwesties moet je daar dan niet op inzoomen imo. Al is dat jammer voor de mensen die er wel normaal mee omgaan. Ben ook benieuwd idd natuurlijk
Das de vega versie 🍅🫒🍆🥔🥕🐟🐠🐡quote:Op zondag 16 maart 2025 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
Sushi met zoete wortelen radijsjes apart hoor.
quote:Op zondag 16 maart 2025 18:28 schreef Verity het volgende:
Jolien: Ik heb nog nooit in mijn leven een omelet gemaakt. Ik maak altijd een roerei.
Sharice: Dat is hetzelfde
Jepquote:Op zondag 16 maart 2025 18:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Whuttt??? Dat wist ik niet![]()
Hoe ziek ben je dan , ongelofelijk
knabbelende sharice, leukquote:Op zondag 16 maart 2025 18:33 schreef Folies het volgende:
Voor hen die geen vega blieven ligt er ook vast een stuk kip.
quote:Op zondag 16 maart 2025 18:36 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een vega croissant at daar.
druk leven hequote:Op zondag 16 maart 2025 18:37 schreef greysbones het volgende:
Jane koopt alleen kant en klaar gesneden mango
Van de appie
En bedoel trouwens naast de lelijke comments, ook gewoon alle bemoeienissen überhaupt en allerlei speculaties. Ook mensen die de behoefte voelen om online voor hun op te komen en juist te ver gaan tegen hun exen enz. Zijn veel te persoonlijke zaken dit. Dan doe je er als regie wel verstandig aan ethisch gezien om het wat buiten schot te houden.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Whuttt??? Dat wist ik niet![]()
Hoe ziek ben je dan , ongelofelijk
Ik koop van die zakken uit de diepvriesquote:Op zondag 16 maart 2025 18:37 schreef greysbones het volgende:
Jane koopt alleen kant en klaar gesneden mango
Van de appie
Ben ook zo bang dat er gekken zijn die info over de schutting gaan gillen. Dat moet ze echt niet op die manier horen,quote:Op zondag 16 maart 2025 18:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
En bedoel trouwens naast de lelijke comments, ook gewoon alle bemoeienissen überhaupt en allerlei speculaties. Ook mensen die de behoefte voelen om online voor hun op te komen en juist te ver gaan tegen hun exen enz. Zijn veel te persoonlijke zaken dit. Dan doe je er als regie wel verstandig aan ethisch gezien om het wat buiten schot te houden.
Ook nog. Daar is maar 1 gek voor nodig.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:41 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ben ook zo bang dat er gekken zijn die info over de schutting gaan gillen. Dat moet ze echt niet op die manier horen,
Ik vind de hele mango’s vaak veel smaakvollerquote:Op zondag 16 maart 2025 18:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik koop van die zakken uit de diepvriesAls ik zelf mango moet snijden blijft er niks van over
Als ik zo samen bezig zie naast elkaar kan ik ook niet geloven dat Jolien 1 jaar ouder is dan sharice.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:42 schreef Folies het volgende:
Ik word regelmatig moe van Jolien, ze weet zo weinig van o.a. koken. Heeft echt precieze timing nodig en het liefst aangepaste hoeveelheid rijst in zakjes.
Hele andere levensquote:Op zondag 16 maart 2025 18:43 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Als ik zo samen bezig zie naast elkaar kan ik ook niet geloven dat Jolien 1 jaar ouder is dan sharice.
Ja klopt ook wel, maar zoals ik zeg, dan blijft er bij mij niks van overquote:Op zondag 16 maart 2025 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind de hele mango’s vaak veel smaakvoller
Letterlijk en figuurlijkquote:Op zondag 16 maart 2025 18:54 schreef odie22 het volgende:
birthday sex, ja over 20 jaar matti, dan is dat je hoogtepunt
Jordy heeft 12,500 geboden voor die kist tijdens een veiling en daarmee de kist incl inhoud gewonnen? 28k?quote:Op zondag 16 maart 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben het ook over de kist
Met geld
Van de vrijstelling vorige week
Daar is ook wat mee
ja heb wel zoiets gelezen hier vanmiddag, iets met een veilingquote:Op zondag 16 maart 2025 18:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jordy heeft 12,500 geboden voor die kist tijdens een veiling en daarmee de kist incl inhoud gewonnen? 28k?
En dat heeft hij nu samen met Jane.
Alle losse bedragen opgeteld bij elkaar.
heb het niet gevolgd allemaal, maar dat begreep ik eruit. Is er een veiling geweest?
rinardo in BB / [Streamverslagen BB2025]#3quote:Op zondag 16 maart 2025 18:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jordy heeft 12,500 geboden voor die kist tijdens een veiling en daarmee de kist incl inhoud gewonnen? 28k?
heb het niet gevolgd allemaal, maar dat begreep ik eruit. Is er een veiling geweest?
Jaquote:Op zondag 16 maart 2025 18:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat zat allemaal dus in een kist en daar konden ze voor bieden en jordy drukte met 12000. Hij had opgeteld wat er in zat. Nu hebben jane en hij 28000 samen.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben het ook over de kist
Met geld
Van de vrijstelling vorige week
Daar is ook wat mee
nou, single en een gebroken enkelquote:Op zondag 16 maart 2025 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Met boodschappen van thuis
Maar dus ook de kist
Dus Jane en Jordy zijn poepie rijk nu
quote:Op zondag 16 maart 2025 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zat allemaal dus in een kist en daar konden ze voor bieden en jordy drukte met 12000. Hij had opgeteld wat er in zat. Nu hebben jane en hij 28000 samen.
Of je je hoofd uit kunt zetten.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:58 schreef humpty het volgende:
Ga lekker zitten zegt Jordy tegen Matti even rust in de kop
Ja klopt dacht nog huh wie is dat ?quote:Op zondag 16 maart 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:
Ik hoor plots een hele andere lach van Jane
Jup die zijn rijk nuquote:Op zondag 16 maart 2025 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zat allemaal dus in een kist en daar konden ze voor bieden en jordy drukte met 12000. Hij had opgeteld wat er in zat. Nu hebben jane en hij 28000 samen.
Jordy die I want it that way nadoetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Arianaquote:Op zondag 16 maart 2025 19:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel , je loopt in een bos en je ziet in de verte ..............
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Jordy die I want it that way nadoetheb ik denk ik net gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel , je loopt in een bos en je ziet in de verte ..............
Publiek?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat er nu geen publiek is bij het koken.
ah zoquote:Op zondag 16 maart 2025 19:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoals gister, die blikken van Jane en Sharice steeds
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:08 schreef odie22 het volgende:
als je alleen het geluid hoort nu dan klinkt het wel bizar
quote:
En sommige shots erbij dan incl geluidquote:Op zondag 16 maart 2025 19:08 schreef odie22 het volgende:
als je alleen het geluid hoort nu dan klinkt het wel bizar
je kunt het ook stampen ..quote:Op zondag 16 maart 2025 18:11 schreef Koos1958 het volgende:
Kleefrijst van sushi moet je toch niet steeds wassen. Gaat toch al dat spul eraf wat het plakt
1 keer fluisteren ging over de act van Jordy en Jane, waar ze blijkbaar buiten beeld mee bezig zijn, dat ze er ook nog bij gaan zingen denkt Sharice.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:09 schreef humpty het volgende:
Krijg het idee dat Sharice zich ergert aan Jane (die heel hard lacht)
je ziet het aan haar gezicht en ze zei ook iets tegen Jolien
Eerder knalde Jane ergens tegenaan en riep fuck au en toen
reageerde ze niet op Jane maar trok ook iets met haar gezicht
ik ben al blij dat me dit luktquote:Op zondag 16 maart 2025 19:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En sommige shots erbij dan incl geluid![]()
[ afbeelding ]
Oke ja dat kan ookquote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
1 keer fluisteren ging over de act van Jordy en Jane, waar ze blijkbaar buiten beeld mee bezig zijn, dat ze er ook nog bij gaan zingen denkt Sharice.
Geen idee of er nog meer gefluisterd is
De dames hebben geen idee wat BiggieB bedoelt.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:15 schreef Kissingbird het volgende:
BB het is niet toegestaan het boven het vuur te houden/ hangen?
Matti en Jane gingen direct naar buitenquote:Op zondag 16 maart 2025 19:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De dames hebben geen idee wat BiggieB bedoelt.
Nu al niet meer trouwens, werd te ingewikkeld geloof ik.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:15 schreef ledn81 het volgende:
Ze houden rekening met koken voor Jordy, want die eet niet alles..
ik zou die sushi lekker in een leeg snoeppotje stoppen en in zijn kast zetten, dan stopt ie het vast zo in zijn giecheltje
Ja, maar wat dat met boven het vuur houden te maken heeft...quote:Op zondag 16 maart 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matti en Jane gingen direct naar buiten
met miljuschka is dat heel geen strafquote:Op zondag 16 maart 2025 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel jammer dat we altijd 24Kitchen moeten hebben rond deze tijd.
Sauna misschien ?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar wat dat met boven het vuur houden te maken heeft...
nee maar wel negatief met andere zaken zei ze.. vaaagquote:Op zondag 16 maart 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
Er is iets wat Jane weet
Wat ze niet mag zeggen
Niets negatiefs over matti
Lekker duidelijk
Ja vind dat altijd zo misselijk. Zeggen dat je iets weet maar dan niet zeggen wat.quote:
Of je kan je duopartner redden door de pot te betalen ?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:26 schreef Willewa het volgende:
Zou degene wiens duopartner vertrekt trouwens misschien de gehele pot van het duo mogen houden? Ergens denk ik wel, gezien hun geld dus ook is samengevoegd. Dus als je duopartner vertrekt, dat je gelijk een heel stuk rijker bent.
Speculatie, maar lijkt me geen gek idee
Ja ik ook en hij is al onzeker ze maakt het zo nog ergerquote:Op zondag 16 maart 2025 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind dat altijd zo misselijk. Zeggen dat je iets weet maar dan niet zeggen wat.
Hoe reageerde hij er op.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:28 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja ik ook en hij is al onzeker ze maakt het zo nog erger
Ja dat zou ook kunnen maar dat gaat nog weer een stap verderquote:Op zondag 16 maart 2025 19:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of je kan je duopartner redden door de pot te betalen ?
Het dansjequote:Op zondag 16 maart 2025 19:30 schreef spapaars het volgende:
Lijkt of Jordy weer een opdracht mag doen.
Ik denk dat hij zijn dansje aan het voordoen is voor hun actquote:Op zondag 16 maart 2025 19:30 schreef spapaars het volgende:
Lijkt of Jordy weer een opdracht mag doen.
het is ontstaan toen jordy begon over het ontbijt op bed door pootje en mattie. toen bedacht jane het thema, magic mike! en toen zei jordy zo van, jane waarom verklap je nou onze act. en toen was dit gebbetje dus geborenquote:
Skitta is schijt héquote:Op zondag 16 maart 2025 19:33 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
jolien lekker nonchalant dat schort om, skitta
Ja zal wel aan mij liggen. Kom net weer binnenvallen. En lees het nu en Jordy zei het net vandaar dat ik ff blij was. 😜quote:Op zondag 16 maart 2025 19:30 schreef Kissingbird het volgende:
Was toch al bekend dat ze 28 k rijker zijn nu
Dat zagen wij al eerder op de dag. Het was weer de grote Jordyshow. Maar het mocht niet gezegd wordenquote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
@:Rinardo
Wil je iets bij je schoen ? Om het makkelijker weg te werken ?
omg NOOOOOOOO geen chocoladequote:Op zondag 16 maart 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
@:Rinardo
Wil je iets bij je schoen ? Om het makkelijker weg te werken ?
Dat dusquote:Op zondag 16 maart 2025 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Dan kunnen die anderen ernaar fluiten mochten ze ook SM's krijgen voor hun jackpot, elke vreemde gedraging is nu verdacht.
ojaaa dat werd ook nog geopperdquote:Op zondag 16 maart 2025 19:39 schreef Ireth het volgende:
Dus hij probeerde niet jane te naaien door onder het optreden uit te komen
Dat vond ik sowieso heel ver gezochtquote:Op zondag 16 maart 2025 19:39 schreef Ireth het volgende:
Dus hij probeerde niet jane te naaien door onder het optreden uit te komen
Mattie vroeg wat het laatste was wat zijn vriendin tegen Jane had gezegd voordat ze het huis in ging.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
Hmm negatief met andere zaken
waar heeft Jane het over
Iemand moest zijn sokken en schoenen bij hem aantrekken als hij op de paddenstoel zatquote:Op zondag 16 maart 2025 19:40 schreef Willewa het volgende:
Ik snap de link met een nepval niet en dat Sharice dus blijkbaar in Jordy z’n sokken en schoenen op een paddenstoel is gaan staan daardoor
nee jordy is gaan zitten op een paddestoel, en toen is hij geholpen door sharice, die deed zijn sokken aan en zijn schoenenquote:Op zondag 16 maart 2025 19:40 schreef Willewa het volgende:
Ik snap de link met een nepval niet en dat Sharice dus blijkbaar in Jordy z’n sokken en schoenen op een paddenstoel is gaan staan daardoor
Nee, iemand moest BIJ jordi sokken en schoenen aandoen terwijl HIJ op een paddestoel zat.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:40 schreef Willewa het volgende:
Neequote:Op zondag 16 maart 2025 19:42 schreef kater1 het volgende:
Was dit niet waar wij kijkers op mochten stemmen? Wie de SM mocht om geld te pakken?
Nope tijdens een silent disco krijgt 1 iemand te horen waar geld in het huis verstopt ligt.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:42 schreef kater1 het volgende:
Was dit niet waar wij kijkers op mochten stemmen? Wie de SM mocht om geld te pakken?
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand moest zijn sokken en schoenen bij hem aantrekken als hij op de paddenstoel zat
Ahhh makes way more sense, dan heb ik het even niet goed meegekregenquote:Op zondag 16 maart 2025 19:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee jordy is gaan zitten op een paddestoel, en toen is hij geholpen door sharice, die deed zijn sokken aan en zijn schoenen
Was heel leuk om naar te kijken je kan het wel altijd negatief maken.maar dit was lachen voor de meestequote:Op zondag 16 maart 2025 19:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zagen wij al eerder op de dag. Het was weer de grote Jordyshow. Maar het mocht niet gezegd worden
Heeft hij inderdaad goed bedachtquote:Op zondag 16 maart 2025 19:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
[..]
Ahhh makes way more sense, dan heb ik het even niet goed meegekregenthanks
Op zich wel slim bedacht dan, want was best wel een lastige.
Gok dat dat ook wel jordy zal wordenquote:Op zondag 16 maart 2025 19:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope tijdens een silent disco krijgt 1 iemand te horen waar geld in het huis verstopt ligt.
daar konden we op stemmen
Nee dit is hem gewoon gegund denk ik. Waarschijnlijk om te compenseren dat hem nog nooit iets is gegundquote:Op zondag 16 maart 2025 19:42 schreef kater1 het volgende:
Niet goed geluisterd?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:37 schreef Willewa het volgende:
Huh..? ‘Daarom ben je net gevallen’, zei Mattie. Heeft Jordy zelf dus verzonnen, om die derde opdracht die ie zei te voltooien, maar wat was dat nou? Dat iemand in zijn sokken en schoenen op zo’n paddestoeltje in de tuin moest gaan staan? Wat is de link met expres vallen?
Ja ik weet niet of het woordje BIJ werd genoemdquote:Op zondag 16 maart 2025 19:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee, iemand moest BIJ jordi sokken en schoenen aandoen terwijl HIJ op een paddestoel zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |