Niet zo negatief doen jij , anders heb je een probleemquote:Op zondag 16 maart 2025 18:21 schreef Schakeltopia het volgende:
nou jordy loopt alweer alsof er niks gebeurd is, matige act![]()
had er meer van verwacht jordy
quote:Op zondag 16 maart 2025 18:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet zo negatief doen jij , anders heb je een probleem![]()
![]()
Ik ben wel benieuwd waar ze het over hebbenquote:Op zondag 16 maart 2025 18:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Ben ook heel erg benieuwd naar wat ze te horen heeft gekregen. Ze zal daar wel niet voor niets met Mattheus zitten.
Ik eigenlijk ook maar toen ik je reactie likete bedacht ik, juist eigenlijk heel goed dat de regie hun ff buiten schot houdt nu. Er zijn online helaas alweer teveel mensen die er nare dingen over zeggen heb ik gezien en met zulke persoonlijke pijnlijke kwesties moet je daar dan niet op inzoomen imo. Al is dat jammer voor de mensen die er wel normaal mee omgaan. Ben ook benieuwd idd natuurlijkquote:Op zondag 16 maart 2025 18:21 schreef Puzzie het volgende:
Mattie en Jane in het boudoir aan het praten , DIE STREAM WIL IK
topshowquote:Op zondag 16 maart 2025 18:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet zo negatief doen jij , anders heb je een probleem![]()
![]()
Whuttt??? Dat wist ik nietquote:Op zondag 16 maart 2025 18:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook maar toen ik je reactie likete bedacht ik, juist eigenlijk heel goed dat de regie hun ff buiten schot houdt nu. Er zijn online helaas alweer teveel mensen die er nare dingen over zeggen heb ik gezien en met zulke persoonlijke pijnlijke kwesties moet je daar dan niet op inzoomen imo. Al is dat jammer voor de mensen die er wel normaal mee omgaan. Ben ook benieuwd idd natuurlijk
Das de vega versie 🍅🫒🍆🥔🥕🐟🐠🐡quote:Op zondag 16 maart 2025 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
Sushi met zoete wortelen radijsjes apart hoor.
quote:Op zondag 16 maart 2025 18:28 schreef Verity het volgende:
Jolien: Ik heb nog nooit in mijn leven een omelet gemaakt. Ik maak altijd een roerei.
Sharice: Dat is hetzelfde
Jepquote:Op zondag 16 maart 2025 18:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Whuttt??? Dat wist ik niet![]()
Hoe ziek ben je dan , ongelofelijk
knabbelende sharice, leukquote:Op zondag 16 maart 2025 18:33 schreef Folies het volgende:
Voor hen die geen vega blieven ligt er ook vast een stuk kip.
quote:Op zondag 16 maart 2025 18:36 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een vega croissant at daar.
druk leven hequote:Op zondag 16 maart 2025 18:37 schreef greysbones het volgende:
Jane koopt alleen kant en klaar gesneden mango
Van de appie
En bedoel trouwens naast de lelijke comments, ook gewoon alle bemoeienissen überhaupt en allerlei speculaties. Ook mensen die de behoefte voelen om online voor hun op te komen en juist te ver gaan tegen hun exen enz. Zijn veel te persoonlijke zaken dit. Dan doe je er als regie wel verstandig aan ethisch gezien om het wat buiten schot te houden.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Whuttt??? Dat wist ik niet![]()
Hoe ziek ben je dan , ongelofelijk
Ik koop van die zakken uit de diepvriesquote:Op zondag 16 maart 2025 18:37 schreef greysbones het volgende:
Jane koopt alleen kant en klaar gesneden mango
Van de appie
Ben ook zo bang dat er gekken zijn die info over de schutting gaan gillen. Dat moet ze echt niet op die manier horen,quote:Op zondag 16 maart 2025 18:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
En bedoel trouwens naast de lelijke comments, ook gewoon alle bemoeienissen überhaupt en allerlei speculaties. Ook mensen die de behoefte voelen om online voor hun op te komen en juist te ver gaan tegen hun exen enz. Zijn veel te persoonlijke zaken dit. Dan doe je er als regie wel verstandig aan ethisch gezien om het wat buiten schot te houden.
Ook nog. Daar is maar 1 gek voor nodig.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:41 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ben ook zo bang dat er gekken zijn die info over de schutting gaan gillen. Dat moet ze echt niet op die manier horen,
Ik vind de hele mango’s vaak veel smaakvollerquote:Op zondag 16 maart 2025 18:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik koop van die zakken uit de diepvriesAls ik zelf mango moet snijden blijft er niks van over
Als ik zo samen bezig zie naast elkaar kan ik ook niet geloven dat Jolien 1 jaar ouder is dan sharice.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:42 schreef Folies het volgende:
Ik word regelmatig moe van Jolien, ze weet zo weinig van o.a. koken. Heeft echt precieze timing nodig en het liefst aangepaste hoeveelheid rijst in zakjes.
Hele andere levensquote:Op zondag 16 maart 2025 18:43 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Als ik zo samen bezig zie naast elkaar kan ik ook niet geloven dat Jolien 1 jaar ouder is dan sharice.
Ja klopt ook wel, maar zoals ik zeg, dan blijft er bij mij niks van overquote:Op zondag 16 maart 2025 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind de hele mango’s vaak veel smaakvoller
Letterlijk en figuurlijkquote:Op zondag 16 maart 2025 18:54 schreef odie22 het volgende:
birthday sex, ja over 20 jaar matti, dan is dat je hoogtepunt
Jordy heeft 12,500 geboden voor die kist tijdens een veiling en daarmee de kist incl inhoud gewonnen? 28k?quote:Op zondag 16 maart 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben het ook over de kist
Met geld
Van de vrijstelling vorige week
Daar is ook wat mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |