ojaaa dat werd ook nog geopperdquote:Op zondag 16 maart 2025 19:39 schreef Ireth het volgende:
Dus hij probeerde niet jane te naaien door onder het optreden uit te komen
Dat vond ik sowieso heel ver gezochtquote:Op zondag 16 maart 2025 19:39 schreef Ireth het volgende:
Dus hij probeerde niet jane te naaien door onder het optreden uit te komen
Mattie vroeg wat het laatste was wat zijn vriendin tegen Jane had gezegd voordat ze het huis in ging.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
Hmm negatief met andere zaken
waar heeft Jane het over
Iemand moest zijn sokken en schoenen bij hem aantrekken als hij op de paddenstoel zatquote:Op zondag 16 maart 2025 19:40 schreef Willewa het volgende:
Ik snap de link met een nepval niet en dat Sharice dus blijkbaar in Jordy z’n sokken en schoenen op een paddenstoel is gaan staan daardoor
nee jordy is gaan zitten op een paddestoel, en toen is hij geholpen door sharice, die deed zijn sokken aan en zijn schoenenquote:Op zondag 16 maart 2025 19:40 schreef Willewa het volgende:
Ik snap de link met een nepval niet en dat Sharice dus blijkbaar in Jordy z’n sokken en schoenen op een paddenstoel is gaan staan daardoor
Nee, iemand moest BIJ jordi sokken en schoenen aandoen terwijl HIJ op een paddestoel zat.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:40 schreef Willewa het volgende:
Neequote:Op zondag 16 maart 2025 19:42 schreef kater1 het volgende:
Was dit niet waar wij kijkers op mochten stemmen? Wie de SM mocht om geld te pakken?
Nope tijdens een silent disco krijgt 1 iemand te horen waar geld in het huis verstopt ligt.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:42 schreef kater1 het volgende:
Was dit niet waar wij kijkers op mochten stemmen? Wie de SM mocht om geld te pakken?
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand moest zijn sokken en schoenen bij hem aantrekken als hij op de paddenstoel zat
Ahhh makes way more sense, dan heb ik het even niet goed meegekregenquote:Op zondag 16 maart 2025 19:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee jordy is gaan zitten op een paddestoel, en toen is hij geholpen door sharice, die deed zijn sokken aan en zijn schoenen
Was heel leuk om naar te kijken je kan het wel altijd negatief maken.maar dit was lachen voor de meestequote:Op zondag 16 maart 2025 19:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zagen wij al eerder op de dag. Het was weer de grote Jordyshow. Maar het mocht niet gezegd worden
Heeft hij inderdaad goed bedachtquote:Op zondag 16 maart 2025 19:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
[..]
Ahhh makes way more sense, dan heb ik het even niet goed meegekregenthanks
Op zich wel slim bedacht dan, want was best wel een lastige.
Gok dat dat ook wel jordy zal wordenquote:Op zondag 16 maart 2025 19:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope tijdens een silent disco krijgt 1 iemand te horen waar geld in het huis verstopt ligt.
daar konden we op stemmen
Nee dit is hem gewoon gegund denk ik. Waarschijnlijk om te compenseren dat hem nog nooit iets is gegundquote:Op zondag 16 maart 2025 19:42 schreef kater1 het volgende:
Niet goed geluisterd?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:37 schreef Willewa het volgende:
Huh..? ‘Daarom ben je net gevallen’, zei Mattie. Heeft Jordy zelf dus verzonnen, om die derde opdracht die ie zei te voltooien, maar wat was dat nou? Dat iemand in zijn sokken en schoenen op zo’n paddestoeltje in de tuin moest gaan staan? Wat is de link met expres vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |