ik ben al blij dat me dit luktquote:Op zondag 16 maart 2025 19:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En sommige shots erbij dan incl geluid![]()
[ afbeelding ]
Oke ja dat kan ookquote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
1 keer fluisteren ging over de act van Jordy en Jane, waar ze blijkbaar buiten beeld mee bezig zijn, dat ze er ook nog bij gaan zingen denkt Sharice.
Geen idee of er nog meer gefluisterd is
Hoor je op de achtergrondquote:
De dames hebben geen idee wat BiggieB bedoelt.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:15 schreef Kissingbird het volgende:
BB het is niet toegestaan het boven het vuur te houden/ hangen?
Matti en Jane gingen direct naar buitenquote:Op zondag 16 maart 2025 19:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De dames hebben geen idee wat BiggieB bedoelt.
Nu al niet meer trouwens, werd te ingewikkeld geloof ik.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:15 schreef ledn81 het volgende:
Ze houden rekening met koken voor Jordy, want die eet niet alles..
ik zou die sushi lekker in een leeg snoeppotje stoppen en in zijn kast zetten, dan stopt ie het vast zo in zijn giecheltje
Ja, maar wat dat met boven het vuur houden te maken heeft...quote:Op zondag 16 maart 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matti en Jane gingen direct naar buiten
met miljuschka is dat heel geen strafquote:Op zondag 16 maart 2025 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel jammer dat we altijd 24Kitchen moeten hebben rond deze tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |