Niet persoonlijk nemen please , anders krijg ik weer gezeikquote:Op zondag 16 maart 2025 16:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
?
JAAA is wat Jordy letterlijk zei.
Ben benieuwd hoe ze hier achteraf op terug kijkt.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:39 schreef Ireth het volgende:
Jane snapt het nog steeds niet, dus niet veel wijzer geworden in de dbk...
ho ho is emosie dag vandaag jaquote:Op zondag 16 maart 2025 16:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met dat gejank van Jane
nee.. alleen dat er niks is gekomen van hem.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:40 schreef Puzzie het volgende:
Jane weet dus nog steeds helemaal niets over haar situatie met Jorda?
Dit is wel heftig
Zal lastig zijn, maar een figuur die het online uitmaakt en niet in haar gezicht ben je beter kwijt dan rijk.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze hier achteraf op terug kijkt.
Ja dan weet ze nog nietsquote:Op zondag 16 maart 2025 16:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee.. alleen dat er niks is gekomen van hem.
sharice weet toch ook gewoon niks, dus die kun je dat niet kwalijk nemenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:42 schreef Ireth het volgende:
Misschien komt jorda wel met een fysiek spel voor je...
Ja geef dat kind nog een sprankje hoop...
Sharice weet ook niet beterquote:Op zondag 16 maart 2025 16:42 schreef Ireth het volgende:
Sharice weet toch ook van niets. Ze probeert Jane op te vrolijken. Oh, Schakeltopia was me voorquote:Op zondag 16 maart 2025 16:42 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij beslist het thuisfront dat wanneer iets gedeeld wordt.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:41 schreef Kinga het volgende:
Ik snap echt niet dat BB deze info niet even deelt. Het is geen sterfgeval nee, maar Eva kreeg ook prive shit te horen waardoor ze vertrokken is. Ze zijn bang dat Jane ook vertrekt denk ik.
Wow das wel een hele invulling!quote:Op zondag 16 maart 2025 16:43 schreef Hznootje het volgende:
U kunt u zelf niet vergelijken met Mattie hé, dat is een totaal andere situatie (m.a.w. die heeft zich niet zo netjes gedragen met Milena)
quote:Op zondag 16 maart 2025 16:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sharice weet toch ook gewoon niks, dus die kun je dat niet kwalijk nemen
quote:
Neem het Sharice ook niet kwalijk, maar de Febo kan hier toch ook niet van genieten?? Die moeten dit toch ook aanhoren terwijl ze hun teennagels er uit trekken??quote:Op zondag 16 maart 2025 16:43 schreef kater1 het volgende:
[..]
Sharice weet toch ook van niets. Ze probeert Jane op te vrolijken.
Wij weten niet wat Mattie heeft gedaan en van wat ik heb gezien heeft hij niets raars gedaan ,quote:Op zondag 16 maart 2025 16:43 schreef Hznootje het volgende:
U kunt u zelf niet vergelijken met Mattie hé, dat is een totaal andere situatie (m.a.w. die heeft zich niet zo netjes gedragen met Milena)
Blijkbaar vinden ze het primaquote:Op zondag 16 maart 2025 16:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
[..]
Neem het Sharice ook niet kwalijk, maar de Febo kan hier toch ook niet van genieten?? Die moeten dit toch ook aanhoren terwijl ze hun teennagels er uit trekken??
febo heeft geen hart zou elsa zeggenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
[..]
Neem het Sharice ook niet kwalijk, maar de Febo kan hier toch ook niet van genieten?? Die moeten dit toch ook aanhoren terwijl ze hun teennagels er uit trekken??
Eerder omdat de relatie van Matti al niet zo heel erg stabiel was tijdens de start van BB denk ik...quote:Op zondag 16 maart 2025 16:43 schreef Hznootje het volgende:
ja dat vertelde hij net in de sauna maar is al eerder iets over op de stream geweest.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eerder omdat de relatie van Matti al niet zo heel erg stabiel was tijdens de start van BB denk ik...
Nee idd. Het is ook niet echt de nette manierquote:Op zondag 16 maart 2025 16:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat ze zelf van te voren moeten opgeven, over welke berichten ze wel of niet willen horen van thuis.
Als ze een verbroken relatie niet opgeven, zal ze er niets over te horen krijgen. Mar je gaat er ook niet van uit dat je partner je dumpt terwijl je in het BB huis zit
Als en dat is een dikke alsquote:Op zondag 16 maart 2025 16:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wij weten niet wat Mattie heeft gedaan en van wat ik heb gezien heeft hij niets raars gedaan ,
Ah ja dus er zijn ook veel invullingen van de bewoners zelf begrijp ik?quote:Op zondag 16 maart 2025 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als en dat is een dikke als
Ik het goed hoorde wat Jolien vroeg in de sauna
Ging dat over milena
En dat zei hem heeft gekust
En matti in shock
Dit inderdaad, ze hebben het er schijnbaar ook al eerder over gehad, met die opdracht buiten tijdens de nacht (met die munten)quote:Op zondag 16 maart 2025 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als en dat is een dikke als
Ik het goed hoorde wat Jolien vroeg in de sauna
Ging dat over milena
En dat zei hem heeft gekust
En matti in shock
Jepquote:Op zondag 16 maart 2025 16:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah ja dus er zijn ook veel invullingen van de bewoners zelf begrijp ik?
En zo krijg je de verhalenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Jolien vroeg
Ik wil je al die tijd al iets vragen
Dit inderdaad, vind het heel sneu.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:48 schreef kater1 het volgende:
Maar dat hele gedoe van Jane. Zijn jas aan, naar sterretje kijken want dat is hij. Zijn ketting vastklemmen. Al die keren dat ze zo moest huilen want geen bericht van hem. Wordt er af en toe een beetje niet goed van.
Denk dat het ook maatwerk is hoor.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat ze zelf van te voren moeten opgeven, over welke berichten ze wel of niet willen horen van thuis.
Als ze een verbroken relatie niet opgeven, zal ze er niets over te horen krijgen. Mar je gaat er ook niet van uit dat je partner je dumpt terwijl je in het BB huis zit
quote:Op zondag 16 maart 2025 16:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ze hebben het er schijnbaar ook al eerder over gehad, met die opdracht buiten tijdens de nacht (met die munten)
Daarna vertelde hij wat hij van Jane had gehoord toen die het huis in kwam, over zijn relatie. |quote:
jaaa pff goedbedoeld van Sharice dit.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:49 schreef Ireth het volgende:
Och ja, gaat ze nu denken/verwachten dat jorda komt kijken bij haar optreden...![]()
Kan iemand haar alsjeblieft verlossen van deze lijdensweg???
Dat Jane verteld toen tegen hemquote:Op zondag 16 maart 2025 16:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daarna vertelde hij wat hij van Jane had gehoord toen die het huis in kwam, over zijn relatie. |
Maar slecht verstaanbaar door het gefluister.
Dat zegt ze goedquote:Op zondag 16 maart 2025 16:51 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice : probeer je vast te houden aan de dingen die je weet.
Kan je beter een chocolaatje pakken 🤣quote:Op zondag 16 maart 2025 16:53 schreef rinardo het volgende:
Als dat woord chocolaatje geen secret missie is vreet ik mn schoen op
Ja zoiets denk ik ook, en dat goeie dag eem hoort er ook bijquote:Op zondag 16 maart 2025 16:53 schreef Ireth het volgende:
"Jordy moet met 2 anderen chocola eten en daarna de sauna in"
* greysbones geeft alvast de peper en zoutquote:Op zondag 16 maart 2025 16:53 schreef rinardo het volgende:
Als dat woord chocolaatje geen secret missie is vreet ik mn schoen op
Toen Jane het huis in kwam, was "het" (wat dat ook moge zijn) toen al gebeurd?quote:Op zondag 16 maart 2025 16:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daarna vertelde hij wat hij van Jane had gehoord toen die het huis in kwam, over zijn relatie. |
Maar slecht verstaanbaar door het gefluister.
quote:Op zondag 16 maart 2025 16:56 schreef Droopie het volgende:
Denk dat ze straks in de tuin nogal een penetrante vuurwerklucht ruiken.
Dat hele stadion staat blauw van het vuurwerk en er kan na 10 minuten nog niet gevoetbald worden.
Dit even terzijde.
Ik vind haar ook niet echt mooie billen hiervoor hebben....quote:Op zondag 16 maart 2025 16:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja vind ik vreselijk lelijk tegenwoordig
Nee ook datquote:Op zondag 16 maart 2025 16:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet echt mooie billen hiervoor hebben....
Het is Jasmijn van de kunst beoordeling (Matties vaasquote:Op zondag 16 maart 2025 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou dat een tweet van @:mijntjexx zijn?
Niet naar gekeken , en ik heb mijntjexx op mijn instaquote:Op zondag 16 maart 2025 17:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is Jasmijn van de kunst beoordeling (Matties vaas).
Dus denk dat de leeftijd niet overeenkomt.
lolquote:Op zondag 16 maart 2025 16:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft alvast de peper en zout
Ja.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:58 schreef Ynti het volgende:
[..]
Toen Jane het huis in kwam, was "het" (wat dat ook moge zijn) toen al gebeurd?
Vertelde Jane daarom om Matti te waarschuwen?
Zij waren soms toch wel redelijk intiem met elkaar.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:06 schreef Luna68 het volgende:
Is er ook daadwerkelijk iets gebeurd tussen Matti en milena, of is het iets wat door milena de wereld in is gebracht
Bij mijn weten niet. Maar sowieso vind ik het een vreemd verhaal wat blijkbaar toch ook onder een groepje bewoners een eigen leven is gaan leiden.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:06 schreef Luna68 het volgende:
Is er ook daadwerkelijk iets gebeurd tussen Matti en milena, of is het iets wat door milena de wereld in is gebracht
Ik heb niets gezien waar je het voor zou uitmaken op afstand zonder dat de ander dat weet.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:07 schreef jooba het volgende:
[..]
Zij waren soms toch wel redelijk intiem met elkaar.
Ik ook niet, vond dat ze elkaar veel opzochten en mss op een wat flirterige manier, maar heb niets echt geks gezienquote:Op zondag 16 maart 2025 17:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien waar je het voor zou uitmaken op afstand zonder dat de ander dat weet.
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:06 schreef Luna68 het volgende:
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij mijn weten niet. Maar sowieso vind ik het een vreemd verhaal wat blijkbaar toch ook onder een groepje bewoners een eigen leven is gaan leiden.
Het is zijn eigen Instagram waar het op staatquote:Op zondag 16 maart 2025 17:12 schreef Ynti het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af.
Is het echt gebeurd, of leek het er op en is een verhaal van gemaakt, door insinuaties van de bewoners zelf.
Net als het Jorda verhaal.
Hij heeft het op zijn instagram gezet, maar moeten we alles geloven wat op social media geschreven wordt?
Aannames van de bewonersquote:Op zondag 16 maart 2025 17:12 schreef Ynti het volgende:
[..]
[..]
Is het echt gebeurd, of leek het er op en is een verhaal van gemaakt, door insinuaties van de bewoners zelf.
Hij heeft het op zijn instagram gezet, maar moeten we alles geloven wat op social media geschreven wordt?
Dat dusquote:Op zondag 16 maart 2025 17:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat ik begrepen heb, is dat Mattie Milena teveel verteld heeft over zijn thuissituatie dat het allemaal niet zo lekker liep. Heeft haar in vertrouwen genomen, maar of er verder meer is gebeurd, geen idee, niet wat op stream te zien is geweest
Dat van dat jorda verhaal dacht ik ook, maar het wordt wel geloofwaardiger naarmate ze niets krijgt van hemquote:Op zondag 16 maart 2025 17:12 schreef Ynti het volgende:
[..]
[..]
Er is heel veel gefoezelegekondeld door de bewoners. Niet alleen Jeff over Jane, t ging op een gegeven moment nergens meer over, maar met zoveel bewoners konden we toch niet alles zien op de streamsquote:
hij zegt dat het om de ontdekking van "bedrog en onwaarheden gaat" en maakt het uit met haar online, dan moet dat wat hij heeft ontdekt toch om haar gaan of ben ik nou gekquote:Op zondag 16 maart 2025 16:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal lastig zijn, maar een figuur die het online uitmaakt en niet in haar gezicht ben je beter kwijt dan rijk.
Juist niet want volgens mij is er niets gebeurdquote:Op zondag 16 maart 2025 17:17 schreef Folies het volgende:
Omdat Jolien vraagt of Mattheus iets heeft gedaan met Milene gaan er hier nu mensen denken dat er echt wat is gebeurd?
Nee ik vroeg het omdat ik hier las dat ze gezoend zouden hebben. Ik heb dat niet gezien maar kijk ook niet 24/7. Dus vroeg mij af of iemand dat wel had gezienquote:Op zondag 16 maart 2025 17:17 schreef Folies het volgende:
Omdat Jolien vraagt of Mattheus iets heeft gedaan met Milene gaan er hier nu mensen denken dat er echt wat is gebeurd?
Niet vanuit Mattiquote:Op zondag 16 maart 2025 17:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Juist niet want volgens mij is er niets gebeurd
Ja, dat weet ik.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is zijn eigen Instagram waar het op staat
Okay, dan is het goed. Dacht een aanname te lezen bij iemand.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Juist niet want volgens mij is er niets gebeurd
Er waren idd berichten geplaatst met iets van klerenkast leeghalen en iets over geld maar of dat waar is geen idee ,maar waar rook is is meestal vuurquote:Op zondag 16 maart 2025 17:16 schreef riri het volgende:
[..]
hij zegt dat het om de ontdekking van "bedrog en onwaarheden gaat" en maakt het uit met haar online, dan moet dat wat hij heeft ontdekt toch om haar gaan of ben ik nou gek
Lijkt me sterk want hij wordt afgefikt op smquote:Op zondag 16 maart 2025 17:19 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Maar dan nog. Wat ook al eerder geschreven is, het kan ook een publiciteitsstunt zijn, wel een hele lelijke natuurlijk.
Die kans is best aanwezig, maar de meeste relaties gaan uit en dan begint het moddergooien.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:16 schreef riri het volgende:
[..]
hij zegt dat het om de ontdekking van "bedrog en onwaarheden gaat" en maakt het uit met haar online, dan moet dat wat hij heeft ontdekt toch om haar gaan of ben ik nou gek
Nee Jolien vroeg dat aan Mattiequote:Op zondag 16 maart 2025 17:19 schreef Folies het volgende:
[..]
Okay, dan is het goed. Dacht een aanname te lezen bij iemand.
Mwahquote:Op zondag 16 maart 2025 17:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die kans is best aanwezig, maar de meeste relaties gaan uit en dan begint het moddergooien.
En misschien zijn er wel fanatieke lastercampagnes in zijn DM gekomen en heeft die daar zijn conclusies uit getrokken.
Hij heeft het in ieder geval niet het fatsoen gehad om het op een volwassen manier te beeindigen.
Ja dat snap ik dus ook niet. Vraag dat tijdens een feest.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Al die tijd mee gelopen en dan nu pas vragen
Vraag het iig zo snel mogelijk als je roddels hebt gehoord en je weet niet of het kloptquote:Op zondag 16 maart 2025 17:22 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet. Vraag dat tijdens een feest.
Daarom, we hebben het niet kunnen zien, dus is er echt iets gebeurd?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er is heel veel gefoezelegekondeld door de bewoners. Niet alleen Jeff over Jane, t ging op een gegeven moment nergens meer over, maar met zoveel bewoners konden we toch niet alles zien op de streams
Ja, maar dan zou het Jane niet zo rauw op haar dak vallen. Dan wist zij al dat er scheurtjes konden zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:16 schreef riri het volgende:
[..]
Germquote:Op zondag 16 maart 2025 17:25 schreef ledn81 het volgende:
Bijna anderhalve week zonder streams en Jane is er nog![]()
Maar ik mis Kiki
Daar ben ik ook benieuwd naar , na al die keuzes die je als kijker mocht invullenquote:
Mocht je het nog niet door hebben, Axel is ook naar huisquote:Op zondag 16 maart 2025 17:25 schreef ledn81 het volgende:
Bijna anderhalve week zonder streams en Jane is er nog![]()
Maar ik mis Kiki
Dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want hij wordt afgefikt op sm
En daar draait nu net zijn leven ook om
Ja , het komt bijna respectloos overquote:Op zondag 16 maart 2025 17:27 schreef Was-beer het volgende:
Wat een verschil met vorige seizoenen. Daar stoven ze naar de voorraadkamer als er wat was
Die kwam ik gister al tegen op de pistequote:Op zondag 16 maart 2025 17:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mocht je het nog niet door hebben, Axel is ook naar huis
Hij heeft er al de hele ochtend over lopen mompelen...quote:
Hij had het er de hele dag over en deed duimpje op naar cameraquote:Op zondag 16 maart 2025 17:30 schreef Was-beer het volgende:
Hoe weten jullie dat dit nep is? Ik heb dat gemist
Hij heeft het daar de halve dag al overquote:Op zondag 16 maart 2025 17:30 schreef Was-beer het volgende:
Hoe weten jullie dat dit nep is? Ik heb dat gemist
Dat weten we 100% zeker , hij ging zelfs hardop erover praten in zijn eentje.quote:
Hoe bedoel je? ‘Mompel, is ga straks nepvallen in de douche, mompel’?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij heeft er al de hele ochtend over lopen mompelen...
Er van uit gaande dat het iets is wat van BB moet, hartstikke kansloos.quote:
Precies dat ja, zo ging hetquote:Op zondag 16 maart 2025 17:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? ‘Mompel, is ga straks nepvallen in de douche, mompel’?
Ik snap het ff niet
Had gekund maar nee schatquote:Op zondag 16 maart 2025 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou dat een tweet van @:mijntjexx zijn?
Nou ja, eigenlijk wel zo'n beetje als jij het schetst. "Ow hoe miet ik dat doen, fuck dan moet ik acteren, fuck fuck, ergens uitglijden ofzo.."quote:Op zondag 16 maart 2025 17:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik snap het ff niet
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij had het er de hele dag over en deed duimpje op naar camera
Ohh oke, niet gehoordquote:Op zondag 16 maart 2025 17:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft het daar de halve dag al over
Ervan uitgaan dat medische dingen nooit grapjes zijn is het kansloos wie dit verzint.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er van uit gaande dat het iets is wat van BB moet, hartstikke kansloos.
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:32 schreef Puzzie het volgende:
Wie durft er nu nog te beweren dat het geen Jordy dag is![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja zoiets. Echt.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik snap het ff niet
Dat begrijpen wij ook niet. De FEBO vindt dit kennelijk ontzettend leuk TOP TVquote:Op zondag 16 maart 2025 17:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Snap er nog steeds niks vanwaarom zou iemand zoiets doen?
Heeel raar haha. Zal dus wel een secret mission zijn dus zoals ik het hier lees, maar wel echt een hele rare als dit is wat ie moest doenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:33 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja zoiets. Echt.
Hij zat alleen op de slaapkamer luidop tegen zichzelf te praten. 'Ok, ik moet dus straks doen alsof ik op me bek ga".... 'hmm hoe dan, doen alsof ik uitglijd"....
Daarnaast heeft hij deze middag ook al zeker 100x het woord chocolaatje gezegd. Bij alles wat er gebeurde; dit verdient een chocolaatje, iemand een chocolaatje, jolien jij een chocolaatje, matti jij misschien een chocolaatje...quote:Op zondag 16 maart 2025 17:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Snap er nog steeds niks vanwaarom zou iemand zoiets doen?
En trein!!!!quote:Op zondag 16 maart 2025 17:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Daarnaast heeft hij deze middag ook al zeker 100x het woord chocolaatje gezegd. Bij alles wat er gebeurde; dit verdient een chocolaatje, iemand een chocolaatje, jolien jij een chocolaatje, matti jij misschien een chocolaatje...
En moest en zou hij in de sauna, terwijl hij dat anders zelden doet (hoewel de sauna het excuus kan geweest zijn om de uitglij partij in scene te zetten)
Nou gewoon anderhalf uur 600x het woord trein en andere bewoners ook dat laten zeggen in verhalenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
oh ja, ik las hier over trein, maar heb dat dus zelf niet gehoord!
Voorbeeldjes?
Aan de bewoners vragen of ze met de trein gaan , hele verhalenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
oh ja, ik las hier over trein, maar heb dat dus zelf niet gehoord!
Voorbeeldjes?
Jup gemistquote:Op zondag 16 maart 2025 17:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb jij de val in de douche act gemist???
topshow
ik vind dit dus diep triest.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:40 schreef Puzzie het volgende:
Pootje over foto;s maken , het moet niet gekker worden ,Dat van Jane wordt weg weg gebagatelliseerd![]()
![]()
Ja schijnbaar, tenminste, er van uitgaande dat het idd in opdracht is. Niemand heeft dat mee gekregen.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Jordy is de enige die dit soort opdrachten krijgt?
Gelukkig zijn de wonden plat. Met wat geluk krijgt ze geen lichte of donkere littekens.quote:
helaas geen geluidquote:Op zondag 16 maart 2025 17:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup gemist
had hij een TOPSHOW ervan gemaakt![]()
Het gaat TOP met hem hoor ik
Beste plekken, logisch dat ze behoorlijk pijn had/heeftquote:
Kneuzen Teamquote:
Ow ja hoor. Ik zie het hartstikke blauw hoor.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
helaas geen geluid
[ afbeelding ]
Als ie dik wordt maken ze waarschijnlijk toch geen foto's, moet eerst de zwelling vaak weg zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:43 schreef humpty het volgende:
Ze hebben het over zijn voet dat het niet dik moet worden want dan moet hij voor fotos zegt Pootje
valt mee hoor zegt Jordy
ja Hahaha lachen manquote:Op zondag 16 maart 2025 17:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is humor toch. Maat kan dat jij het tever vind gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |