Mwahquote:Op zondag 16 maart 2025 17:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die kans is best aanwezig, maar de meeste relaties gaan uit en dan begint het moddergooien.
En misschien zijn er wel fanatieke lastercampagnes in zijn DM gekomen en heeft die daar zijn conclusies uit getrokken.
Hij heeft het in ieder geval niet het fatsoen gehad om het op een volwassen manier te beeindigen.
Ja dat snap ik dus ook niet. Vraag dat tijdens een feest.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Al die tijd mee gelopen en dan nu pas vragen
Vraag het iig zo snel mogelijk als je roddels hebt gehoord en je weet niet of het kloptquote:Op zondag 16 maart 2025 17:22 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet. Vraag dat tijdens een feest.
Daarom, we hebben het niet kunnen zien, dus is er echt iets gebeurd?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er is heel veel gefoezelegekondeld door de bewoners. Niet alleen Jeff over Jane, t ging op een gegeven moment nergens meer over, maar met zoveel bewoners konden we toch niet alles zien op de streams
Ja, maar dan zou het Jane niet zo rauw op haar dak vallen. Dan wist zij al dat er scheurtjes konden zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:16 schreef riri het volgende:
[..]
hij zegt dat het om de ontdekking van "bedrog en onwaarheden gaat" en maakt het uit met haar online, dan moet dat wat hij heeft ontdekt toch om haar gaan of ben ik nou gek
Germquote:Op zondag 16 maart 2025 17:25 schreef ledn81 het volgende:
Bijna anderhalve week zonder streams en Jane is er nog![]()
Maar ik mis Kiki
Daar ben ik ook benieuwd naar , na al die keuzes die je als kijker mocht invullenquote:
Mocht je het nog niet door hebben, Axel is ook naar huisquote:Op zondag 16 maart 2025 17:25 schreef ledn81 het volgende:
Bijna anderhalve week zonder streams en Jane is er nog![]()
Maar ik mis Kiki
Dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want hij wordt afgefikt op sm
En daar draait nu net zijn leven ook om
Ja , het komt bijna respectloos overquote:Op zondag 16 maart 2025 17:27 schreef Was-beer het volgende:
Wat een verschil met vorige seizoenen. Daar stoven ze naar de voorraadkamer als er wat was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |