En zo krijg je de verhalenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Jolien vroeg
Ik wil je al die tijd al iets vragen
Dit inderdaad, vind het heel sneu.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:48 schreef kater1 het volgende:
Maar dat hele gedoe van Jane. Zijn jas aan, naar sterretje kijken want dat is hij. Zijn ketting vastklemmen. Al die keren dat ze zo moest huilen want geen bericht van hem. Wordt er af en toe een beetje niet goed van.
Denk dat het ook maatwerk is hoor.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat ze zelf van te voren moeten opgeven, over welke berichten ze wel of niet willen horen van thuis.
Als ze een verbroken relatie niet opgeven, zal ze er niets over te horen krijgen. Mar je gaat er ook niet van uit dat je partner je dumpt terwijl je in het BB huis zit
quote:Op zondag 16 maart 2025 16:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ze hebben het er schijnbaar ook al eerder over gehad, met die opdracht buiten tijdens de nacht (met die munten)
Daarna vertelde hij wat hij van Jane had gehoord toen die het huis in kwam, over zijn relatie. |quote:
jaaa pff goedbedoeld van Sharice dit.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:49 schreef Ireth het volgende:
Och ja, gaat ze nu denken/verwachten dat jorda komt kijken bij haar optreden...![]()
Kan iemand haar alsjeblieft verlossen van deze lijdensweg???
Dat Jane verteld toen tegen hemquote:Op zondag 16 maart 2025 16:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daarna vertelde hij wat hij van Jane had gehoord toen die het huis in kwam, over zijn relatie. |
Maar slecht verstaanbaar door het gefluister.
Dat zegt ze goedquote:Op zondag 16 maart 2025 16:51 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice : probeer je vast te houden aan de dingen die je weet.
Kan je beter een chocolaatje pakken 🤣quote:Op zondag 16 maart 2025 16:53 schreef rinardo het volgende:
Als dat woord chocolaatje geen secret missie is vreet ik mn schoen op
Ja zoiets denk ik ook, en dat goeie dag eem hoort er ook bijquote:Op zondag 16 maart 2025 16:53 schreef Ireth het volgende:
"Jordy moet met 2 anderen chocola eten en daarna de sauna in"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |