Ja dan weet ze nog nietsquote:Op zondag 16 maart 2025 16:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee.. alleen dat er niks is gekomen van hem.
sharice weet toch ook gewoon niks, dus die kun je dat niet kwalijk nemenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:42 schreef Ireth het volgende:
Misschien komt jorda wel met een fysiek spel voor je...
Ja geef dat kind nog een sprankje hoop...
Sharice weet ook niet beterquote:Op zondag 16 maart 2025 16:42 schreef Ireth het volgende:
Sharice weet toch ook van niets. Ze probeert Jane op te vrolijken. Oh, Schakeltopia was me voorquote:Op zondag 16 maart 2025 16:42 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij beslist het thuisfront dat wanneer iets gedeeld wordt.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:41 schreef Kinga het volgende:
Ik snap echt niet dat BB deze info niet even deelt. Het is geen sterfgeval nee, maar Eva kreeg ook prive shit te horen waardoor ze vertrokken is. Ze zijn bang dat Jane ook vertrekt denk ik.
Wow das wel een hele invulling!quote:Op zondag 16 maart 2025 16:43 schreef Hznootje het volgende:
U kunt u zelf niet vergelijken met Mattie hé, dat is een totaal andere situatie (m.a.w. die heeft zich niet zo netjes gedragen met Milena)
quote:Op zondag 16 maart 2025 16:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sharice weet toch ook gewoon niks, dus die kun je dat niet kwalijk nemen
quote:
Neem het Sharice ook niet kwalijk, maar de Febo kan hier toch ook niet van genieten?? Die moeten dit toch ook aanhoren terwijl ze hun teennagels er uit trekken??quote:Op zondag 16 maart 2025 16:43 schreef kater1 het volgende:
[..]
Sharice weet toch ook van niets. Ze probeert Jane op te vrolijken.
Wij weten niet wat Mattie heeft gedaan en van wat ik heb gezien heeft hij niets raars gedaan ,quote:Op zondag 16 maart 2025 16:43 schreef Hznootje het volgende:
U kunt u zelf niet vergelijken met Mattie hé, dat is een totaal andere situatie (m.a.w. die heeft zich niet zo netjes gedragen met Milena)
Blijkbaar vinden ze het primaquote:Op zondag 16 maart 2025 16:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
[..]
Neem het Sharice ook niet kwalijk, maar de Febo kan hier toch ook niet van genieten?? Die moeten dit toch ook aanhoren terwijl ze hun teennagels er uit trekken??
febo heeft geen hart zou elsa zeggenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
[..]
Neem het Sharice ook niet kwalijk, maar de Febo kan hier toch ook niet van genieten?? Die moeten dit toch ook aanhoren terwijl ze hun teennagels er uit trekken??
Eerder omdat de relatie van Matti al niet zo heel erg stabiel was tijdens de start van BB denk ik...quote:Op zondag 16 maart 2025 16:43 schreef Hznootje het volgende:
ja dat vertelde hij net in de sauna maar is al eerder iets over op de stream geweest.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eerder omdat de relatie van Matti al niet zo heel erg stabiel was tijdens de start van BB denk ik...
Nee idd. Het is ook niet echt de nette manierquote:Op zondag 16 maart 2025 16:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat ze zelf van te voren moeten opgeven, over welke berichten ze wel of niet willen horen van thuis.
Als ze een verbroken relatie niet opgeven, zal ze er niets over te horen krijgen. Mar je gaat er ook niet van uit dat je partner je dumpt terwijl je in het BB huis zit
Als en dat is een dikke alsquote:Op zondag 16 maart 2025 16:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wij weten niet wat Mattie heeft gedaan en van wat ik heb gezien heeft hij niets raars gedaan ,
Ah ja dus er zijn ook veel invullingen van de bewoners zelf begrijp ik?quote:Op zondag 16 maart 2025 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als en dat is een dikke als
Ik het goed hoorde wat Jolien vroeg in de sauna
Ging dat over milena
En dat zei hem heeft gekust
En matti in shock
Dit inderdaad, ze hebben het er schijnbaar ook al eerder over gehad, met die opdracht buiten tijdens de nacht (met die munten)quote:Op zondag 16 maart 2025 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als en dat is een dikke als
Ik het goed hoorde wat Jolien vroeg in de sauna
Ging dat over milena
En dat zei hem heeft gekust
En matti in shock
Jepquote:Op zondag 16 maart 2025 16:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah ja dus er zijn ook veel invullingen van de bewoners zelf begrijp ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |