Heeel raar haha. Zal dus wel een secret mission zijn dus zoals ik het hier lees, maar wel echt een hele rare als dit is wat ie moest doenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:33 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja zoiets. Echt.
Hij zat alleen op de slaapkamer luidop tegen zichzelf te praten. 'Ok, ik moet dus straks doen alsof ik op me bek ga".... 'hmm hoe dan, doen alsof ik uitglijd"....
Daarnaast heeft hij deze middag ook al zeker 100x het woord chocolaatje gezegd. Bij alles wat er gebeurde; dit verdient een chocolaatje, iemand een chocolaatje, jolien jij een chocolaatje, matti jij misschien een chocolaatje...quote:Op zondag 16 maart 2025 17:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Snap er nog steeds niks vanwaarom zou iemand zoiets doen?
En trein!!!!quote:Op zondag 16 maart 2025 17:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Daarnaast heeft hij deze middag ook al zeker 100x het woord chocolaatje gezegd. Bij alles wat er gebeurde; dit verdient een chocolaatje, iemand een chocolaatje, jolien jij een chocolaatje, matti jij misschien een chocolaatje...
En moest en zou hij in de sauna, terwijl hij dat anders zelden doet (hoewel de sauna het excuus kan geweest zijn om de uitglij partij in scene te zetten)
Nou gewoon anderhalf uur 600x het woord trein en andere bewoners ook dat laten zeggen in verhalenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
oh ja, ik las hier over trein, maar heb dat dus zelf niet gehoord!
Voorbeeldjes?
Aan de bewoners vragen of ze met de trein gaan , hele verhalenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
oh ja, ik las hier over trein, maar heb dat dus zelf niet gehoord!
Voorbeeldjes?
Jup gemistquote:Op zondag 16 maart 2025 17:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb jij de val in de douche act gemist???
topshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |