Pelé ligt al twee jaar onder de grond. What's up?quote:Op zondag 16 maart 2025 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Snap sowieso niet dat Gözübüyük deze weer mag fluiten na het Pelé incident toen.
Zonder jas aan?quote:Op zondag 16 maart 2025 15:35 schreef Caland het volgende:
De trainer van Ajax loopt al klappend een ererondje voor de wedstrijd
Zelfs Dirk Kuyt maakte het nooit zo bont.
De 0-1 was net zo op maat en hoogquote:Op zondag 16 maart 2025 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je hebt ongeveer 10 jaar om te anticiperen op de aanstaande lage voorzet, en nog schiet hij vrij binnen (lol).
Oh, zeker fraai gevoetbald. Maar in overtal nog spelers zo vrij laten, vind ik vrij bijzonderderder.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De 0-1 was net zo op maat en hoog
ReadGod
Heel erg mooi.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
GAE gaat zo nog boven Twente eindigen.
Van Persie heeft het op de rit, Feyenoord gaat nu alles met minstens 5 goals verschil winnen.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:55 schreef 3rr0r het volgende:
Nu denkt Feyenoord weer dat ze ontzettend goed zijn
begon allemaal bij het Bosschaart schokeffectquote:Op zondag 16 maart 2025 15:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van Persie heeft het op de rit, Feyenoord gaat nu alles met minstens 5 goals verschil winnen.
Ze mogen wel nog winnen van PSV dit seizoen.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:55 schreef 3rr0r het volgende:
Let Priske cook.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:55 schreef 3rr0r het volgende:
Dat is wel een erg snelle conclusie.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:59 schreef Caland het volgende:
Van PersieBall
Bleek het uiteindelijk toch aan die domme Friezen te liggen @:maxi-mus
Joh.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel een erg snelle conclusie.
Friesland is al langer totaal achterlijk hoor.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel een feit dat Heerenveen een gigantisch inwisselbaar team heeft. Als De Pers er niet had gecoacht, hadden ze een gooi naar meest grijze club van het seizoen kunnen doen.quote:
sowquote:Op zondag 16 maart 2025 16:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Friesland is al langer totaal achterlijk hoor.
tegengoalsquote:Op zondag 16 maart 2025 16:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jammer van die tegengoal anders had ik 20 euro gewonnen.
Daar gebeurt nooit iets spannends, net als bij Grunn. Zal er wel mee te maken hebben dat het in het hoge noorden ligtquote:Op zondag 16 maart 2025 16:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is wel een feit dat Heerenveen een gigantisch inwisselbaar team heeft. Als De Pers er niet had gecoacht, hadden ze een gooi naar meest grijze club van het seizoen kunnen doen.
Dat is wel een erg snelle conclusie.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:59 schreef Caland het volgende:
Van PersieBall
Bleek het uiteindelijk toch aan die domme Friezen te liggen @:maxi-mus
Ik vind Friesland als provincie nog best te doen.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Friesland is al langer totaal achterlijk hoor.
Laat vandaag eigenlijk ook precies zien waarom de top 3 er nooit moet intrappen imo.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:03 schreef Adames het volgende:
Sem Steijn zet zichzelf weer in de etalage
Objectief gezien best indrukwekkende statistieken als middenvelder al heel zijn carrièrequote:Op zondag 16 maart 2025 16:03 schreef Adames het volgende:
Sem Steijn zet zichzelf weer in de etalage
In de jaren 2000 speelde Heerenveen nog geregeld Europees en hadden ze vaak wat leuke pielers.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar gebeurt nooit iets spannends, net als bij Grunn. Zal er wel mee te maken hebben dat het in het hoge noorden ligt
FC Groningen is thuis een onneembare vesting, hebben een herkenbaar elftal en hebben ook daadwerkelijk een connectie met hun publiek.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar gebeurt nooit iets spannends, net als bij Grunn. Zal er wel mee te maken hebben dat het in het hoge noorden ligt
Eigenzinnig en een eigen cultuur is best leuk maar het kan ook te ver doorslaan. Zijn eigenlijk net voetbalsupporters van een club maar dan voor een provinciequote:Op zondag 16 maart 2025 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Friesland als provincie nog best te doen.
Er zijn ergere provincies (zoals Brabant)
Gast, je staat 2-5 voor en je loopt je alleen maar over rare dingen druk te maken.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Helaas voor Read en Steijn zit Koeman niet bij deze wedstrijd.
Kut Koeman heeft Pelé weer opgeroepen terwijl die allang dood is.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gast, je staat 2-5 voor en je loopt je alleen maar over rare dingen druk te maken.
Slaap je wel goed? Constante hartslag?
Laten we het gezellig houden.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gast, je staat 2-5 voor en je loopt je alleen maar over rare dingen druk te maken.
Slaap je wel goed? Constante hartslag?
Hoe durven zequote:Op zondag 16 maart 2025 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stom dat een groot deel van het boeren publiek Smal uitfluit.
Je staat 5-2 voor en toch maak je je druk om onbelangrijke dingen.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
In het Engels zouden ze zeggen: narrow minded.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ter vergelijking toen de Vrij en Giménez werden gewisseld in de kuip recentelijk zongen de Feyenoord supporters ze hartstochtelijk toe.quote:
Zeer vergelijkbaar inderdaad je bent iets op het spoor.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ter vergelijking toen de Vrij en Giménez werden gewisseld in de kuip recentelijk zongen de Feyenoord supporters ze hartstochtelijk toe.
Dat zie je nergens anders natuurlijk.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ter vergelijking toen de Vrij en Giménez werden gewisseld in de kuip recentelijk zongen de Feyenoord supporters ze hartstochtelijk toe.
Jullie floten zelfs Seedorf uit.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zie je nergens anders natuurlijk.
Geeneens tien doelpunten zoals Utrecht - Ajax 6-4. Matig.quote:
Niet ? Drie spelers die hogerop zijn gegaan ter ontwikkeling van de carrière die gewisseld worden tegen de oude club. Jammer dat twente supporters dan zo onrespectvol zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zeer vergelijkbaar inderdaad je bent iets op het spoor.
Het is een verwijzing naar het Twente topic.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is dit een vuurwerkramp Enschede verwijzing? Apart
Dus dat vuurwerk is toeval?quote:Op zondag 16 maart 2025 16:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is een verwijzing naar het Twente topic.
Insane vuurpijltjequote:
Die "nou, nou" die ik je af en toe zie posten als moderator neem ik bij dezen met een korrel zout.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is een verwijzing naar het Twente topic.
Dat mag.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:25 schreef Caland het volgende:
Van Persie die met 6-2 wint doet mij ergens aan denken
Nee dat was daar opgeslagen.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus dat vuurwerk is toeval?
Niet liegen coco
Welkom terug op fok.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Die "nou, nou" die ik je af en toe zie posten als moderator neem ik bij dezen met een korrel zout.
Als je FC Twente - Feyenoord op DVD koopt komt deze tweet bij de inlay allen.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:29 schreef GGMM het volgende:
[ x ]
Rik doet een @:mexicanobakker
@:maxi-mus
Doe even niet zo ordinair zegquote:Op zondag 16 maart 2025 16:31 schreef KingRoland het volgende:
Hahahahah twente is door feyenoord in de kont geneukt
Erg leuk.quote:
Bij mij ziet het er zo uitquote:Op zondag 16 maart 2025 16:33 schreef 3rr0r het volgende:
Nog steeds geen titels bij Youtube video's.
Was een lekker nummertje hoor.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:33 schreef 3rr0r het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 16 maart 2025 16:33 schreef 3rr0r het volgende:
Het is een liedje waarmee Grunn meedeed aan het regio songfestivalquote:Op zondag 16 maart 2025 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij mij ziet het er zo uit
[ afbeelding ]
Blijven doneren
In het hoofd van de mensen in Vak P is het de hele dag Sesamstraatquote:Op zondag 16 maart 2025 16:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is Feyenoord zeggen vloeken, dat ze de e vervangen door een sterretje net als bij f*ck?
Wtafquote:
Control F proof in de hoop het anoniem te houden of zo?quote:Op zondag 16 maart 2025 16:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is Feyenoord zeggen vloeken, dat ze de e vervangen door een sterretje net als bij f*ck?
Jij haat AZ echt hèquote:Op zondag 16 maart 2025 16:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk wordt het afschuwelijk irritante AZ door het putje getrokken.
quote:Op zondag 16 maart 2025 16:43 schreef 3rr0r het volgende:
Die folie heeft de brandweer en ambulance ook bij ongevallen
quote:Op zondag 16 maart 2025 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:
020 blijft in de oudheid hangen met hun logo en xxx (sex) op hun shirt
Wat is ditquote:Op zondag 16 maart 2025 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Hij zei sexquote:Op zondag 16 maart 2025 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Sponsoren WEG!quote:Op zondag 16 maart 2025 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Al die gassen inademen is echt niet goed......quote:
Hopelijk geen Zyklon.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Al die gassen inademen is echt niet goed......
quote:
quote:Zyklon B is een pesticide dat in de Tweede Wereldoorlog door nazi-Duitsland werd gebruikt om in gaskamers massaal mensen te vermoorden die in het .
Dat je dat moest opzoeken, geeft meteen aan hoe mokerdom je dus bentquote:
Doe niet zo zuur johquote:Op zondag 16 maart 2025 16:53 schreef TheVulture het volgende:
Je bewijst je club hier ook totaal geen dienst mee... qua spelfocus en boetes
Okquote:
Niet elke dag nadenken over gaskamers en wat de meest effectieve manier is. Nee dan ben je echt dom.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:53 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dat je dat moest opzoeken, geeft meteen aan hoe mokerdom je dus bent
Net zo triest om ze aandacht te geven voor een lontje en een propjequote:Op zondag 16 maart 2025 16:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Zit je dan met je maskerUltras zijn zo intens triest
Iedereen uit dat vak een boete.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:53 schreef Caland het volgende:
Voetbalshirt over je jas een en bivakmuts op
Veel treuriger krijg je het niet
Had us in the first half, not gonna liequote:Op zondag 16 maart 2025 16:55 schreef GGMM het volgende:
Wel een verschil met het publiek van Twente, die zeiden ook dat ze heel aanwezig zouden zijn maar die heb je niet gehoord.
Het is gvd basiskennis die je al sinds de basisschool moet weten.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet elke dag nadenken over gaskamers en wat de meest effectieve manier is. Nee dan ben je echt dom.
Die lieten bij een 0-3 achterstand in ieder geval niet de wedstrijd staken, bang voor een anale vernederingquote:Op zondag 16 maart 2025 16:55 schreef GGMM het volgende:
Wel een verschil met het publiek van Twente, die zeiden ook dat ze heel aanwezig zouden zijn maar die heb je niet gehoord.
Want dat zou je 10 minuten geleden niet doen?quote:Op zondag 16 maart 2025 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit duurt zo lang dat ik vanaf nu ga juichen voor AZ.
Jij trekt hier de geloofwaardigheid van Dombo in twijfel.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Want dat zou je 10 minuten geleden niet doen?
Alles voor die derde plaats makker.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Want dat zou je 10 minuten geleden niet doen?
Begrijpelijkquote:Op zondag 16 maart 2025 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
De var moet goed kunnen zien wanneer ze 020 een pingel kunnen geven
Sorry, dat was niet de bedoelingquote:Op zondag 16 maart 2025 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij trekt hier de geloofwaardigheid van Dombo in twijfel.
Sinds wanneer hebben ze daar duidelijke beelden voor nodig?quote:Op zondag 16 maart 2025 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Dan wens ik je succes met je innerlijke tweestrijdquote:Op zondag 16 maart 2025 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alles voor die derde plaats makker.
Wellicht moet je marchanderen eens opzoeken in de dikke Van Dalequote:Op zondag 16 maart 2025 16:57 schreef Red_85 het volgende:
Hij kan gewoon beginnen. Niks mis met het zicht. Dit is marchanderen, niks anders.
Hoe pleeg je het meest efficiënt een genocide door middel van een gaskamer sloeg ik kennelijk over als 12 jarigequote:Op zondag 16 maart 2025 16:56 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Het is gvd basiskennis die je al sinds de basisschool moet weten.
Je bent een goed mensquote:Op zondag 16 maart 2025 16:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoe pleeg je het meest efficiënt een genocide door middel van een gaskamer sloeg ik kennelijk over als 12 jarige
Mijn vader wil eerst deze wedstrijd kijken.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan niet eten tijdens de wedstrijd?
Ja, 125 miljoen gulden.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
ze gaan hier toch wel een fikse boete voor krijgen ....
Laatste 10 wedstrijden 5 strafschoppen bij gelijke stand, 4x bij 0-0 en 1x bij 1-1 (tegen Feyenoord die gemist werd maar ze krgen hem toch maar weer) dus je hebt er kijk op.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Rolvast.quote:
17:30 zet ik LIverpool aan.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga trouwens in de tweede helft sporten
Dat weet je dat alvast
Hier schrikt iedereen van.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet je dat alvast
Klaasweetveelquote:Op zondag 16 maart 2025 17:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Laatste 10 wedstrijden 5 strafschoppen bij gelijke stand, 4x bij 0-0 en 1x bij 1-1 (tegen Feyenoord die gemist werd maar ze krgen hem toch maar weer) dus je hebt er kijk op.
Boefje.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
Toen iemand vanmiddag Arsenal - Chelsea ging kijken wilde ik nog zeggen: "Dat is gespeeld". En dat was ook zo.
Dat had je ook tijdens Twente kunnen doenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet je dat alvast
Of vanochtend.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat had je ook tijdens Twente kunnen doen
Jammer zegquote:Op zondag 16 maart 2025 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet je dat alvast
Van Alkmaar de victorie.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:02 schreef Wotte het volgende:
Alkmaar .. stad in de oorlog lag, oh wacht, Alkmaar was toen ook al niet relevant.
Je moet wel echt aan de mollige kant zijn als je nu overslaat.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet je dat alvast
Ik ook. Vanochtend F1 gekeken en toen mijn bed weer ingedoken.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Klopt, net als ik
Ik weet mijn dag nog wel een beetje te plannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:05 schreef RamboDirk het volgende:
Die debiele amazon reclame dat die alleenstaande moeder met haar 17 jarige zoon van de hood naar Ameland verhuisd en die zoon dan verdrietig is omdat hij niet kan skateboarden op het strand. De makers van die reclame verdienen een stevige griep.verhuisdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@onlogisch
Wat leuk. Ik was er om 6:45 uur uit, living the dream.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook. Vanochtend F1 gekeken en toen mijn bed weer ingedoken.
Dit boeit niemandquote:Op zondag 16 maart 2025 17:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat leuk. Ik was er om 6:45 uur uit, living the dream.
Vanmiddag wel een heerlijk dutje gedaan, 20 minuutjes. Genoten.
is er ergens een foto van deze debiel...quote:
Ik betwijfel of er überhaupt Feyenoorders zijn die een schouwburg ooit van binnen hebben gezien tijdens een buitengewone luisterrijke voorstelling.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:13 schreef WethouderHekking het volgende:
Na die galavoorstelling van Feyenoord net is dit allemaal wat teleurstellend.
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is er ergens een foto van deze debiel...
Alleen Lee Towers.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er überhaupt Feyenoorders zijn die een schouwburg ooit van binnen hebben gezien tijdens een buitengewone luisterrijke voorstelling.
Hier, in bloot bovenlichaam links…quote:Op zondag 16 maart 2025 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is er ergens een foto van deze debiel...
Dus toch die ene van Kale en Kokkie.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier, in bloot bovenlichaam links…
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |