Niet ? Drie spelers die hogerop zijn gegaan ter ontwikkeling van de carrière die gewisseld worden tegen de oude club. Jammer dat twente supporters dan zo onrespectvol zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zeer vergelijkbaar inderdaad je bent iets op het spoor.
Het is een verwijzing naar het Twente topic.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is dit een vuurwerkramp Enschede verwijzing? Apart
Dus dat vuurwerk is toeval?quote:Op zondag 16 maart 2025 16:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is een verwijzing naar het Twente topic.
Insane vuurpijltjequote:
Die "nou, nou" die ik je af en toe zie posten als moderator neem ik bij dezen met een korrel zout.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is een verwijzing naar het Twente topic.
Dat mag.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:25 schreef Caland het volgende:
Van Persie die met 6-2 wint doet mij ergens aan denken
Nee dat was daar opgeslagen.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus dat vuurwerk is toeval?
Niet liegen coco
Welkom terug op fok.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Die "nou, nou" die ik je af en toe zie posten als moderator neem ik bij dezen met een korrel zout.
Als je FC Twente - Feyenoord op DVD koopt komt deze tweet bij de inlay allen.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:29 schreef GGMM het volgende:
[ x ]
Rik doet een @:mexicanobakker
@:maxi-mus
Doe even niet zo ordinair zegquote:Op zondag 16 maart 2025 16:31 schreef KingRoland het volgende:
Hahahahah twente is door feyenoord in de kont geneukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |