SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:05 schreef RamboDirk het volgende:
Die debiele amazon reclame dat die alleenstaande moeder met haar 17 jarige zoon van de hood naar Ameland verhuisd en die zoon dan verdrietig is omdat hij niet kan skateboarden op het strand. De makers van die reclame verdienen een stevige griep.verhuisdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@onlogisch
Wat leuk. Ik was er om 6:45 uur uit, living the dream.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook. Vanochtend F1 gekeken en toen mijn bed weer ingedoken.
Dit boeit niemandquote:Op zondag 16 maart 2025 17:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat leuk. Ik was er om 6:45 uur uit, living the dream.
Vanmiddag wel een heerlijk dutje gedaan, 20 minuutjes. Genoten.
is er ergens een foto van deze debiel...quote:
Ik betwijfel of er überhaupt Feyenoorders zijn die een schouwburg ooit van binnen hebben gezien tijdens een buitengewone luisterrijke voorstelling.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:13 schreef WethouderHekking het volgende:
Na die galavoorstelling van Feyenoord net is dit allemaal wat teleurstellend.
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is er ergens een foto van deze debiel...
Alleen Lee Towers.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er überhaupt Feyenoorders zijn die een schouwburg ooit van binnen hebben gezien tijdens een buitengewone luisterrijke voorstelling.
Hier, in bloot bovenlichaam links…quote:Op zondag 16 maart 2025 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is er ergens een foto van deze debiel...
Dus toch die ene van Kale en Kokkie.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier, in bloot bovenlichaam links…
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |