quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattie : Ik heb gezegd dat ik moest kakken...
Te zieligquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is een triest stelletje bij elkaar ... liegen om een pannekoek te kunnen eten.
Dat ze er aan de schijterij van komen dat jatvolkquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:38 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien en Jordy gaan pannenkoeken eten.
Jordy en Jolien pakken chocolade van zichzelf.
Precies. Dit is gewoon belachelijk, ze zetten zichzelf voor lulquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Own het gewoon en zeg, we gaan een pannenkoek eten...
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat ze er aan de schijterij van komen dat jatvolk
Ze denken dat ze hier zieltjes mee winnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. Dit is gewoon belachelijk, ze zetten zichzelf voor lul
wow, goed gezien!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:48 schreef odie22 het volgende:
heeft jolien nog de nepwimpers op van gisteravond
Alles om Jane weg te werken , wat zielig figuur ookquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy gaat zorgen dat hij niet de rijkste is deze week
Dan wil hij er, denk ik,dus indirect voor zorgen dat Jane geen vrijstelling krijgt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
Begreep dat hij dat niet meer wilde zodat hij in de gewone slaapkamer kan liggen ipv de suite.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles om Jane weg te werken , wat zielig figuur ook
ja je kijkt streams of je kijkt nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wow, goed gezien! [ afbeelding ]
Ja uiteraard kartel geblaat , dit trekt hij al nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Begreep dat hij dat niet meer wilde zodat hij in de gewone slaapkamer kan liggen ipv de suite.
Dat verbaast me niets. Hij heeft nu de vrijstelling binnen dus gaat hij Jane laten verliezen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dan wil hij er, denk ik,dus indirect voor zorgen dat Jane geen vrijstelling krijgt.
Dat iddquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dan wil hij er, denk ik,dus indirect voor zorgen dat Jane geen vrijstelling krijgt.
+1quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het wat ver gezocht, maar het kan
Niet alles heeft met Jane te maken. Hij heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij de suite geen fijne plek vind.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zeg alleen : TO TO TOMATENPLUKKERSquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:53 schreef mazaru het volgende:
Fijn dat ze stil zijn voor de mensen die slapen
Joh hou op met mequote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:53 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Niet alles heeft met Jane te maken. Hij heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij de suite geen fijne plek vind.
Eerder andersomquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Joh hou op met me![]()
Jane zit heel diep bij Jordy![]()
Toen liep er 1 de pannen van het dak te schreeuwen dat ze hun kop moesten houden toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zeg alleen : TO TO TOMATENPLUKKERS![]()
valt toch wel mee dit dan
nee toen zat ik nog ergens anders te kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geen cap van die schattige knuffel van je Jolientje met Jordy?
Verkeerd begrepen dan. Decision maker moet in de suite slapen. Heeft niks meer met rijk of arm te makenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Begreep dat hij dat niet meer wilde zodat hij in de gewone slaapkamer kan liggen ipv de suite.
Geen verrassing dit, uitgerekend Jordy met ticket moet met Jane die hij eruit wil hebbenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets. Hij heeft nu de vrijstelling binnen dus gaat hij Jane laten verliezen.
Wat doet Jane er dan? Zij is geen DM, of het voordeeltje van BB dat zij maar 1 week op de slaapkamer heeft geslapen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:56 schreef Harrison het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen dan. Decision maker moet in de suite slapen. Heeft niks meer met rijk of arm te maken
Jane en Jordy zijn een duo.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat doet Jane er dan? Zij is geen DM, of het voordeeltje van BB dat zij maar 1 week op de slaapkamer heeft geslapen?
Wel lullig voor Jane dat zij haar suite nu moet delen met iemand van het klootjesvolk
Bummer voor zijn fans, die allemaal op hem gestemd hebben om geld te mogen zoeken in het huis morgenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
net geschreven hier wat hij letterlijk zei.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:56 schreef Harrison het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen dan. Decision maker moet in de suite slapen. Heeft niks meer met rijk of arm te maken
Hypocriet zijn is Jordy niet vies vanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen liep er 1 de pannen van het dak te schreeuwen dat ze hun kop moesten houden toch?
Zou hij het dan Mattie gaan influisteren? Of Jolien?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:59 schreef Harrison het volgende:
[..]
Bummer voor zijn fans, die allemaal op hem gestemd hebben om geld te mogen zoeken in het huis morgen
Denk niet dat hij iemand anders dat spotlight momentje guntquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou hij het dan Mattie gaan influisteren? Of Jolien?
True that. 1 van hun twee hoort te winnen eigenlijk. Allebei het spel gespeeld, waarbij Jordy het spel vaak in de schoot geworpen kreeg van BB, en Jane het spel zelf gecreëerd heeft door undercover te gaan.quote:
Het is een geheime opdracht toch? Dan mag dat niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou hij het dan Mattie gaan influisteren? Of Jolien?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik zorg deze week wel dat ik niet de rijkste ben. Ik wil dat helemaal niet.. Ik heb er helemaal geen zin in. Niet om Jane, maar ik vind het gewoon geen fijne plek. Nu hebben we eindelijk ons eigen kartelhoekje.
Ik lees iets andersquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Laten we dat dan maar hopen, zou anders ook een beetje flauw zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een geheime opdracht toch? Dan mag dat niet.
BB slaapt zelf ook denk ik. Dubbele 'SL'.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:04 schreef Snensie het volgende:
Iedereen maar weer eens super vroeg naar bed. Gooi er maar een spel in BB.
Slim , dat ga ik ook ff doenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ik doe vast mijn volume wat omlaag
Of slinger Peter nog een keer aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:21 schreef kater1 het volgende:
Nou BB, gooi er maar een schaterlach in...
ik denk eerder dat Jane moeite zal hebben met Jordy die aan staatquote:Op zondag 16 maart 2025 05:14 schreef Droopie het volgende:
Hey Jordy moest toch de suite in hahaha.
Ik zit al klaar om hem met dat humeur van Jane wakker te zien worden
bijna 8 uur Dotquote:Op zondag 16 maart 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
Het is nog stil in BB land, zo te zien ligt iedereen nog in diepe rust.
Volgens mij ligt ze er wel in. Maar twijfel welquote:Op zondag 16 maart 2025 07:53 schreef Rhosyn het volgende:
Stream 2
Is dat linkerbed nu leeg of is Jane zo klein ?
Ligt er richting de muurquote:Op zondag 16 maart 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ligt ze er wel in. Maar twijfel wel
Ja dacht ik ook, maar je moet echt wel heul goed kijken om te zien of er echt iemand in ligt.quote:
Nou je wordt op je wenken bediend...quote:Op zondag 16 maart 2025 08:08 schreef greysbones het volgende:
Nou BB
alarm erin
binnen 10 minuten klaar staan
GO
i wish
had ook om 5 uur gemogenquote:Op zondag 16 maart 2025 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou je wordt op je wenken bediend...
Van mij ook, hoe vroeger hoe beter...quote:Op zondag 16 maart 2025 08:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
had ook om 5 uur gemogen
was toch al wakker
Ik ook, F1 Melbourne gekekenquote:Op zondag 16 maart 2025 08:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
had ook om 5 uur gemogen
was toch al wakker
me 2quote:Op zondag 16 maart 2025 08:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook, F1 Melbourne gekeken. Mattie heeft nog geen zin in batterijwissel
Hier ook gekeken, maar zooitje is walker dus?quote:Op zondag 16 maart 2025 08:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook, F1 Melbourne gekeken. Mattie heeft nog geen zin in batterijwissel
quote:Op zondag 16 maart 2025 08:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sharice had het warm. Met de benen wijd voor de open koelkast
Ligt er aan voor wiequote:Op zondag 16 maart 2025 08:19 schreef Frummelie het volgende:
Jordy heeft er zin... zegt dat het een topdag wordt, ik ben benieuwd..
je stream loopt achterquote:Op zondag 16 maart 2025 08:23 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy; dit wordt een TOPDAG (x3) ik voel het ik voel. En we hebben meel voor pannenkoeken en voor brood.
Appeltje erdoor.
Jane gilt, het douchen doet pijn aan de wond.
Ik zie het netquote:
Ben je het met mij eens of ging de quote verkeerdquote:[ afbeelding ] Op zondag 16 maart 2025 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ligt er aan voor wie![]()
Ik hoop eigenlijk niet op een topdag voor Jordy
Maakt mij niks uit, als het maar een topdag wordt om naar te kijken...quote:Op zondag 16 maart 2025 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ligt er aan voor wie![]()
Ik hoop eigenlijk niet op een topdag voor Jordy
De goede instelling...quote:Op zondag 16 maart 2025 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit, als het maar een topdag wordt om naar te kijken...
1 ei en 2 strepenquote:Op zondag 16 maart 2025 08:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Rustig ja maar toch behoorlijke plekken
Ging mis...quote:Op zondag 16 maart 2025 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ben je het met mij eens of ging de quote verkeerd
quote:Op zondag 16 maart 2025 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit, als het maar een topdag wordt om naar te kijken...
En logisch dat pijn doetmet douchenquote:
je moet het ook schoonhoudenquote:Op zondag 16 maart 2025 08:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En logisch dat pijn doetmet douchen
Hopelijk geeft bb haar een tas en tape dat ze de plek kan afschermen met douchen
En of hopt er iemand van bb ff naar de apotheek voor zon douche hoes
Want dat gaat de komende dagen nog behoorlijk zeer doen
Is geen oppervlakkige brandwond
Kan ook met washandje en lauw waterquote:Op zondag 16 maart 2025 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet het ook schoonhouden
dus ook onder de douche
Sharice is daar gewoon bewonerquote:Op zondag 16 maart 2025 08:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Kan ook met washandje en lauw water
Hoort eigenlijk sharice ook te doen alvorens ze er nieuw verband om doet
Die douches daar zijn niet bepaald hygienisch
Ja dat hoop ik ook...ik heb alleen ervaring met brandwondje van spetters tijdens bakken en een keer frituur en dat voelde toch een paar dagen pijnlijk aan. Het gaat niet weg je blijft het voelen. Laat staan wat Jane nu op haar been heeft zitten. De wond is ook veel in beweging.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En logisch dat pijn doetmet douchen
Hopelijk geeft bb haar een tas en tape dat ze de plek kan afschermen met douchen
En of hopt er iemand van bb ff naar de apotheek voor zon douche hoes
Want dat gaat de komende dagen nog behoorlijk zeer doen
Is geen oppervlakkige brandwond
sharice en jane staan daar toch??quote:Op zondag 16 maart 2025 08:48 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien doet in het huis minder make up op dan thuis![]()
Ze heeft altijd valse wimpers aan als ze ergens heen gaat thuis.
jolien stond erbijquote:Op zondag 16 maart 2025 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
sharice en jane staan daar toch??
of is jolien snel weggegaan
Sharice heeft haar gisteren uitgelegd hoe ze moest douchen. Alleen water eroverheen laten lopen is beter dan met een washandje.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Kan ook met washandje en lauw water
Hoort eigenlijk sharice ook te doen alvorens ze er nieuw verband om doet
Die douches daar zijn niet bepaald hygienisch
tis echt Jolien die haar haren aan het fohnen isquote:Op zondag 16 maart 2025 08:50 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: mijn eerste extension is eruit![]()
Matthie: druk op de knop
nee jolienquote:Op zondag 16 maart 2025 08:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dacht dat jane het zei net? geluid stream 1 aan beeld op s2 hier
Heeft Jolien extensies?quote:Op zondag 16 maart 2025 08:50 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien mijn eerste extension is eruit![]()
Matthie: druk op de knop
quote:Op zondag 16 maart 2025 08:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jolien heeft toch geen extensions of wel ??
maar dat was ook jolien die stond ook nog een puistje uit te drukken bij de wcquote:Op zondag 16 maart 2025 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee jolien
daarom vond ik het net al zo raar dat je postte over Jolien
omdat die in het boudoir zit
quote:
Jup die heeft ze ook erinquote:Op zondag 16 maart 2025 08:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Milena zag het meteen.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nah ja dat had ik niet gedacht...waar zitten die dan?quote:
Op haar hoofdquote:Op zondag 16 maart 2025 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah ja dat had ik niet gedacht...waar zitten die dan?
Zijn vast hele dure
quote:Op zondag 16 maart 2025 08:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op haar hoofd![]()
![]()
Geen idee waar ze die heeft zitten op haar koppie.
quote:Op zondag 16 maart 2025 08:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel waar ze vast gemaakt zijn...
bij Jane zie je het heel goedquote:Op zondag 16 maart 2025 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja dat weet ik ook niet want ik heb echt geen verstand van nep haar
![]()
Ik zie het bij niemand zitten in het haar.
Bij Jane kan je het zien als ze met haar haar bezig is. Die zitten vast gemaakt in een rij boven haar oren rondom haar hoofd.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Nou soms is het wel heel erg opvallend zoals bij Ashley vorig jaar.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Ze kan er ook gewoon voor uitkomen dat ze lesbisch is.quote:Op zondag 16 maart 2025 09:01 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice maakt een grapje waarom ze geen vent in haar leven wil hebben
Zou me niet verbazen.quote:Op zondag 16 maart 2025 09:01 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze kan er ook gewoon voor uitkomen dat ze lesbisch is.
wond hoop ikquote:Op zondag 16 maart 2025 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
Jane is blij dat ze geen open vleesmond heeft.
quote:Op zondag 16 maart 2025 08:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Jaaaaa
TOPDAG met TOPSTREAMS en TOPUSERS met de TOPCOS![]()
![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 08:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Jaaaaa
TOPDAG met TOPSTREAMS en TOPUSERS met de TOPCOS![]()
![]()
Zou hij geheime missie hebben. Wat is hij aan het snoepen zeg echt van die vreetbuien.quote:Op zondag 16 maart 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
Jordy komt niet meer op de tekst van Kedeng Kedeng
das helemaal niet erg
Kan toeval zijn maar hij vraagt wat ik zo hoor iedereen naar daguitstapjes en de trein..quote:Op zondag 16 maart 2025 10:05 schreef Koos1958 het volgende:
Hij komt elke keer terug op het woord trein. Hij moet iedereen trein laten zeggen.
juist wilde het net zeggenquote:Op zondag 16 maart 2025 10:05 schreef Koos1958 het volgende:
Hij komt elke keer terug op het woord trein. Hij moet iedereen trein laten zeggen.
Ja het ligt er echt te dik boven opquote:Op zondag 16 maart 2025 10:05 schreef Koos1958 het volgende:
O heeft hij een geheime opdracht?quote:Op zondag 16 maart 2025 10:05 schreef Koos1958 het volgende:
Ja vind ik ook leuk en we moeten het zien want anders kunnen men niet stemmenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |