Op zondag 16 maart 2025 08:29 schreef Frummelie het volgende:Ben je het met mij eens of ging de quote verkeerdquote:[ afbeelding ] Op zondag 16 maart 2025 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ligt er aan voor wie![]()
Ik hoop eigenlijk niet op een topdag voor Jordy
Maakt mij niks uit, als het maar een topdag wordt om naar te kijken...quote:Op zondag 16 maart 2025 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ligt er aan voor wie![]()
Ik hoop eigenlijk niet op een topdag voor Jordy
De goede instelling...quote:Op zondag 16 maart 2025 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit, als het maar een topdag wordt om naar te kijken...
1 ei en 2 strepenquote:Op zondag 16 maart 2025 08:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Rustig ja maar toch behoorlijke plekken
Ging mis...quote:Op zondag 16 maart 2025 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ben je het met mij eens of ging de quote verkeerd
quote:Op zondag 16 maart 2025 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit, als het maar een topdag wordt om naar te kijken...
En logisch dat pijn doetmet douchenquote:
je moet het ook schoonhoudenquote:Op zondag 16 maart 2025 08:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En logisch dat pijn doetmet douchen
Hopelijk geeft bb haar een tas en tape dat ze de plek kan afschermen met douchen
En of hopt er iemand van bb ff naar de apotheek voor zon douche hoes
Want dat gaat de komende dagen nog behoorlijk zeer doen
Is geen oppervlakkige brandwond
Kan ook met washandje en lauw waterquote:Op zondag 16 maart 2025 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet het ook schoonhouden
dus ook onder de douche
Sharice is daar gewoon bewonerquote:Op zondag 16 maart 2025 08:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Kan ook met washandje en lauw water
Hoort eigenlijk sharice ook te doen alvorens ze er nieuw verband om doet
Die douches daar zijn niet bepaald hygienisch
Ja dat hoop ik ook...ik heb alleen ervaring met brandwondje van spetters tijdens bakken en een keer frituur en dat voelde toch een paar dagen pijnlijk aan. Het gaat niet weg je blijft het voelen. Laat staan wat Jane nu op haar been heeft zitten. De wond is ook veel in beweging.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En logisch dat pijn doetmet douchen
Hopelijk geeft bb haar een tas en tape dat ze de plek kan afschermen met douchen
En of hopt er iemand van bb ff naar de apotheek voor zon douche hoes
Want dat gaat de komende dagen nog behoorlijk zeer doen
Is geen oppervlakkige brandwond
sharice en jane staan daar toch??quote:Op zondag 16 maart 2025 08:48 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien doet in het huis minder make up op dan thuis![]()
Ze heeft altijd valse wimpers aan als ze ergens heen gaat thuis.
jolien stond erbijquote:Op zondag 16 maart 2025 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
sharice en jane staan daar toch??
of is jolien snel weggegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |