Denk niet dat hij iemand anders dat spotlight momentje guntquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou hij het dan Mattie gaan influisteren? Of Jolien?
True that. 1 van hun twee hoort te winnen eigenlijk. Allebei het spel gespeeld, waarbij Jordy het spel vaak in de schoot geworpen kreeg van BB, en Jane het spel zelf gecreëerd heeft door undercover te gaan.quote:
Het is een geheime opdracht toch? Dan mag dat niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou hij het dan Mattie gaan influisteren? Of Jolien?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik zorg deze week wel dat ik niet de rijkste ben. Ik wil dat helemaal niet.. Ik heb er helemaal geen zin in. Niet om Jane, maar ik vind het gewoon geen fijne plek. Nu hebben we eindelijk ons eigen kartelhoekje.
Ik lees iets andersquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles om Jane weg te werken , wat zielig figuur ook
Laten we dat dan maar hopen, zou anders ook een beetje flauw zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een geheime opdracht toch? Dan mag dat niet.
BB slaapt zelf ook denk ik. Dubbele 'SL'.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:04 schreef Snensie het volgende:
Iedereen maar weer eens super vroeg naar bed. Gooi er maar een spel in BB.
Slim , dat ga ik ook ff doenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ik doe vast mijn volume wat omlaag
Of slinger Peter nog een keer aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:21 schreef kater1 het volgende:
Nou BB, gooi er maar een schaterlach in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |