Begreep dat hij dat niet meer wilde zodat hij in de gewone slaapkamer kan liggen ipv de suite.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles om Jane weg te werken , wat zielig figuur ook
ja je kijkt streams of je kijkt nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wow, goed gezien! [ afbeelding ]
Ja uiteraard kartel geblaat , dit trekt hij al nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Begreep dat hij dat niet meer wilde zodat hij in de gewone slaapkamer kan liggen ipv de suite.
Dat verbaast me niets. Hij heeft nu de vrijstelling binnen dus gaat hij Jane laten verliezen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dan wil hij er, denk ik,dus indirect voor zorgen dat Jane geen vrijstelling krijgt.
Dat iddquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dan wil hij er, denk ik,dus indirect voor zorgen dat Jane geen vrijstelling krijgt.
+1quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het wat ver gezocht, maar het kan
Niet alles heeft met Jane te maken. Hij heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij de suite geen fijne plek vind.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles om Jane weg te werken , wat zielig figuur ook
Ik zeg alleen : TO TO TOMATENPLUKKERSquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:53 schreef mazaru het volgende:
Fijn dat ze stil zijn voor de mensen die slapen
Joh hou op met mequote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:53 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Niet alles heeft met Jane te maken. Hij heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij de suite geen fijne plek vind.
Eerder andersomquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Joh hou op met me![]()
Jane zit heel diep bij Jordy![]()
Toen liep er 1 de pannen van het dak te schreeuwen dat ze hun kop moesten houden toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zeg alleen : TO TO TOMATENPLUKKERS![]()
valt toch wel mee dit dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |