dat nou ook weer niet, die zijn nog slechterquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit staat derde in de Eredivisie.
Belgie is ons gewoon op alle fronten voorbij.
Dat moet wel wat zeggenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:06 schreef Caland het volgende:
Dit is waarschijnlijk de meest treurige wedstrijd die ik dit seizoen gezien heb
Almere-Ajax was erger.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:06 schreef Caland het volgende:
Dit is waarschijnlijk de meest treurige wedstrijd die ik dit seizoen gezien heb
quote:
quote:
bij de KNVB academy worden soortgelijke situaties als voorbeeld gebruikt.quote:
quote:
Wat ben jij gemeen zegquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jaaaaaaaaaa doeidoei paultjeee
Dankuwelquote:
Ik verwacht in elk geval dat zie niet allebei gaan verliezen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:16 schreef KingRoland het volgende:
Twente en Feyenoord profiteren (moeten ze wel beide winnen)
Al zullen beide teams een gelijkspel in deze fase van de competitie wel als verlies beschouwen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik verwacht in elk geval dat zie niet allebei gaan verliezen.
Ze moeten wat meer positeve notes plaatsenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zolang ik geen note pak voor die post neem ik deze reactie van jou NIET serieus.
Als daar überhaupt al sprake van wasquote:
jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:22 schreef GGMM het volgende:
Zal ik morgen voor Twente of voor Feyenoord juichen?
twentequote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:22 schreef GGMM het volgende:
Zal ik morgen voor Twente of voor Feyenoord juichen?
Kutlul😓quote:
Ben morgen voor Twente 😡quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oke ik hou al op.
Sorry Paul.
Dankuwel. Maar blijf vertrouwen houden op Champions Leaguequote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had het je gegund, volgend jaar beter
Hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Dankuwel. Maar blijf vertrouwen houden op Champions League
liefde is blindquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Dankuwel. Maar blijf vertrouwen houden op Champions League
HOU OPquote:
ajax wordt gewoon eerste dit seizoen, psv is ingestortquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:35 schreef Shreyas het volgende:
Mooi resultaat, de kans dat Ajax tweede wordt is nu een flink stuk groter geworden, die CL miljoenen zijn dan ook broodnodig om de club weer financieel in goed vaarwater te krijgen
Ik hoop met je mee, maar Ajax wint niet van AZ, PSV, Utrecht en Twente. Dus dan zal PSV in ieder geval ook punten moeten verspelen tegen Feyenoord én Twente. Dat zie ik niet gebeuren, PSV heeft veel meer kwaliteit dan beide ploegen bij elkaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ajax wordt gewoon eerste dit seizoen, psv is ingestort
Maar PSV laat gewoon punten liggen tegen RKC.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, maar Ajax wint niet van AZ, PSV, Utrecht en Twente. Dus dan zal PSV in ieder geval ook punten moeten verspelen tegen Feyenoord én Twente. Dat zie ik niet gebeuren, PSV heeft veel meer kwaliteit dan beide ploegen bij elkaar.
Utrecht wint thuis van Ajax 😎quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, maar Ajax wint niet van AZ, PSV, Utrecht en Twente. Dus dan zal PSV in ieder geval ook punten moeten verspelen tegen Feyenoord én Twente. Dat zie ik niet gebeuren, PSV heeft veel meer kwaliteit dan beide ploegen bij elkaar.
staan acht punten voor dus kunnen er twee verliezenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
psv heeft echt niet meer kwaliteitquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tegen Ajax winnen wequote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
20 april tegen Ajax. Geef Hitler op zijn geboortedag maar een mooi cadeau.
Hahaha, nee man, RKC kan er niets van.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar PSV laat gewoon punten liggen tegen RKC.
Maak je niet zo druk.
Natuurlijk, Ajax in goede doen heeft het daar al lastig en nu de helft van de selectie Keukenkampioen divisie niveau is, wordt het een relatief makkelijke doch zakelijke overwinning voor Utrecht.quote:
Terechten klachtquote:
Ik verwacht niks andersquote:
Dan kijken we darten. @fetXquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En zeker zelf wel Kerst vieren.
Klopt, dat had de scheidsrechter zelf ook gewoon moeten zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:12 schreef Paul het volgende:
Ron Jans zei dat de VAR niet met de penalty had mogen bemoeien
😡quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt, dat had de scheidsrechter zelf ook gewoon moeten zien.
Zet autoplay maar aan dan, maar dat kan je wel meer energie en blessures kosten dan je lief is.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:23 schreef KingRoland het volgende:
RKC - PSV kan ook schriftelijk worden afgedaan, scheelt beide ploegen een hoop energie.
3-0 RKCquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:23 schreef KingRoland het volgende:
RKC - PSV kan ook schriftelijk worden afgedaan, scheelt beide ploegen een hoop energie.
Dat zou mooi zijn want op papier wint PSV dit.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:23 schreef KingRoland het volgende:
Maar ze spelen op grasquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn want op papier wint PSV dit.
Ja maar dus niet als ze het schriftelijk afdoen he. Dan is het op papier.quote:
HOU OPquote:
Boeiequote:
Het bankje.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:19 schreef Makamba_ het volgende:
Wat is er eigenlijk van die Spaanse paniek aankoop in de spits geworden bij Psv? Zie nergens dat hij geblesseerd is geraakt.
Dan is hij het antwoord op allesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent is 42, zou het hem nog wat kunnen schelen?
Gezondheid!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:24 schreef KingRoland het volgende:
ik moest niezen @:dombohetolifantje1
Dan zou RKC wel een kans moeten gaan krijgenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:29 schreef Pablo84 het volgende:
Dit is weer zo een wedstrijd waar alle kansen gemist worden en rkc zometeen de 1-1 maakt
Het is een wedstrijd tegen PSV.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou RKC wel een kans moeten gaan krijgen
dankjewel! jammer dat @DombohetOlifantje1 mij geen gezondheid wenst, hij zal mij vast wel iets anders gunnenquote:
Zou ik lekker in het Spaanse zonnetje blijven.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent is 42, zou het hem nog wat kunnen schelen?
Dan moeten ze die kansen niet allemaal missenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:29 schreef Pablo84 het volgende:
Dit is weer zo een wedstrijd waar alle kansen gemist worden en rkc zometeen de 1-1 maakt
PSV is niet zo goed in de nul houden dit seizoen.quote:
Ik wens je veel gezondheid.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:24 schreef KingRoland het volgende:
ik moest niezen @:dombohetolifantje1
Maar RKC speelt niet in de ideale formatie om PSV tactisch pijn te doen (vooralsnog).quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV is niet zo goed in de nul houden dit seizoen.
Nee RKC bakt er niks van. Maar PSV geeft zelfs tegen matige tegenstanders vaak nog wel wat weg.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar RKC speelt niet in de ideale formatie om PSV tactisch pijn te doen (vooralsnog).
Dan zouden ze voortdurend in de 1v1 moeten komen op de flanken, maar ze spelen een soort 4-3-1-2.
Terwijl 4-2-3-1 wel voor de eckten is.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar RKC speelt niet in de ideale formatie om PSV tactisch pijn te doen (vooralsnog).
Dan zouden ze voortdurend in de 1v1 moeten komen op de flanken, maar ze spelen een soort 4-3-1-2.
Je schrijft 4-5-1 schieten van afstand verkeerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Terwijl 4-2-3-1 wel voor de eckten is.
Dan lijk je het hele middenveld over te slaan, dat zie ik toch anders.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je schrijft 4-5-1 schieten van afstand verkeerd.
Ik luister rustig een muziekje in plaats van het commentaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee RKC bakt er niks van. Maar PSV geeft zelfs tegen matige tegenstanders vaak nog wel wat weg.
OSMquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je schrijft 4-5-1 schieten van afstand verkeerd.
Tweede helft Driouch of zoiets er maar inquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk verkopen we Bv Lang deze zomer
Is goedquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk verkopen we Bv Lang deze zomer
PSV ook niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:42 schreef Zorro het volgende:
Ik durf te stellen dat RKC niet de beste keeper van de eredivisie onder de lat heeft.
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:
Zo, laat die maar stoppen!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:42 schreef Zorro het volgende:
Ik durf te stellen dat RKC niet de beste keeper van de eredivisie onder de lat heeft.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
0-3, we kunnen eindelijk rustig zitten
KNBB gaat dan een Ramadan pauze inlassen om dat momentum stuk te slaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:17 schreef Zorro het volgende:
Als RKC nu snel 4x scoort wordt het nog lastig voor PSV
Ja, ik zei nog "laat hem spelen dan heeft ie niet het idee dat ie daar voor Jan Lul zit"quote:
Net tijdens het sportjournaal zag ik een 5 minuten item over religie, het samen eten van moslimsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
KNBB gaat dan een Ramadan pauze inlassen om dat momentum stuk te slaan.
Ik wist niet dat kannibalisme een religie was.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Net tijdens het sportjournaal zag ik een 5 minuten item over religie, het samen eten van moslims
Oh dan ga ik wat anders doen.quote:Op zondag 16 maart 2025 09:26 schreef Paul het volgende:
hier alvast de uitslagen hoeft u niet meer te kijken
Zondag 16 maart 2025:
12.15 Go Ahead Eagles - Willem II: 2-0 (1)
14.30 FC Twente - Feyenoord: 2-2 (3)
14.30 FC Groningen - Fortuna Sittard: 1-2 (2)
16.45 Ajax - AZ Alkmaar: 2-0 (1)
Ik vergeet nog steeds de uitslagen van FC Utrecht te checken.quote:Op zondag 16 maart 2025 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
En tevens een welverdiende: Ach, Utrecht toch.
Juich jij vandaag voor Ajax of AZ?quote:Op zondag 16 maart 2025 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vergeet nog steeds de uitslagen van FC Utrecht te checken.
Stukje ontkenningsfase.
Helemaal in paniek om wat ander zegt. Zal wel komen omdat Ron gisteren verloren heeft.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:39 schreef RipCity het volgende:
De grote valentijn-bash show bij goedemorgen eredivisie
Valentijn wordt door iedereen wel heel groot gemaakt.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:39 schreef RipCity het volgende:
De grote valentijn-bash show bij goedemorgen eredivisie
In Friesland is dat heel normaalquote:Op zondag 16 maart 2025 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
Straks even kip eten. Ik moet hem alleen nog wel zelf slachten.
Het is niet verbazingwekkend als stookgedrag in de media daadwerkelijk iets met mensen doet.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:07 schreef bbuddybb het volgende:
Ik kijk Goedemorgon Eredivisie even terug. Van Praag is altijd zo emotioneel wanneer Valentijn ter sprake komt.
Ja, ik heb daar familie wonenquote:Op zondag 16 maart 2025 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in Friesland geweest?
Goedzo.quote:
Erg jammer.quote:
Van Schaik heeft jaren bij Utreg gewerkt, al is het ook lang geleden, wellicht wat oud zeer? Of hebben ze hem niet zo netjes ontvangen?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
Wilco van Schaik. Ik heb me na afloop enorm gestoord aan hem. Hij stond bij de kleedkamers enorm te schreeuwen en te b
Mja wel twee nipt afgekeurde goals die je niet in zo’n statistiek zietquote:Op zondag 16 maart 2025 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Expected goals 1 - 0.2
Erik Schouten: het zit niet mee.
Alleen creëert Willem II over het hele seizoen structureel veel te weinig goede kansen.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Mja wel twee nipt afgekeurde goals die je niet in zo’n statistiek ziet
Kampers moet je nooit vertrouwenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Joseph "Filosofie fillosofie filosofie" Oosting wordt tactisch door het putje getrokken.
En ik maar denken dat Frans Bauer best wel een toffe peer was.quote:
@Paul is het daar volgens mij niet mee eensquote:Op zondag 16 maart 2025 14:42 schreef GGMM het volgende:
Dat Feyenoord voorstaat is heel gunstig in de strijd om de derde plaats
vanmiddag maar juichen voor ajax danquote:Op zondag 16 maart 2025 14:42 schreef GGMM het volgende:
Dat Feyenoord voorstaat is heel gunstig in de strijd om de derde plaats
Op naar de Coolsingel!!quote:Op zondag 16 maart 2025 14:45 schreef Caland het volgende:
Paixao maakt wederom de goal van het seizoen
Kutlul echt niet 😡quote:
mwoah misschien worden ze nog wakker bij twentequote:Op zondag 16 maart 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zit er mooi in.
Maar nu wel beslist.
HOU OP WIJ WORDEN 3Equote:Op zondag 16 maart 2025 14:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou maar van de domtoren afspringen utrecht wordt gewoon 6e
had 2-2 ingevuld bij @Oliver23quote:Op zondag 16 maart 2025 14:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
mwoah misschien worden ze nog wakker bij twente
Kan gebeuren maat.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje dom.
We kunnen stellen dat @Elan gelijk hadquote:Op zondag 16 maart 2025 14:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het boerenkoolelftal van FC Twente is niet bestand tegen de druk van Van Persieball.
Heeft Sem een broer die goed kan voetballen dan?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:53 schreef Karzai het volgende:
ik hoop dat ajax sam stijn koopt volgend seizoen
Eigen schuld dikke bult, letterlijkquote:Op zondag 16 maart 2025 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
Die waren vroeger wel groter inderdaad, die scheenbeschermers.
Doet verschrikkelijk pijn om te zeggen.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.
sem steijnquote:Op zondag 16 maart 2025 14:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft Sem een broer die goed kan voetballen dan?
Aangepast, dat is bij ajax niet zo relevant als ik die selectie zie.
Expected goals 0.1 - 2.1quote:Op zondag 16 maart 2025 15:04 schreef Slobeend het volgende:
Ach het Twente publiek kiest de verkeerde vijand.
Ik zie Maurice er niet in in elk geval.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:12 schreef Slobeend het volgende:
Zien jullie ook altijd Hans Klok in Sem Steijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |