In Friesland is dat heel normaalquote:Op zondag 16 maart 2025 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
Straks even kip eten. Ik moet hem alleen nog wel zelf slachten.
Het is niet verbazingwekkend als stookgedrag in de media daadwerkelijk iets met mensen doet.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:07 schreef bbuddybb het volgende:
Ik kijk Goedemorgon Eredivisie even terug. Van Praag is altijd zo emotioneel wanneer Valentijn ter sprake komt.
Ja, ik heb daar familie wonenquote:Op zondag 16 maart 2025 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in Friesland geweest?
Goedzo.quote:
Erg jammer.quote:
Van Schaik heeft jaren bij Utreg gewerkt, al is het ook lang geleden, wellicht wat oud zeer? Of hebben ze hem niet zo netjes ontvangen?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
Wilco van Schaik. Ik heb me na afloop enorm gestoord aan hem. Hij stond bij de kleedkamers enorm te schreeuwen en te b
Mja wel twee nipt afgekeurde goals die je niet in zo’n statistiek zietquote:Op zondag 16 maart 2025 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Expected goals 1 - 0.2
Erik Schouten: het zit niet mee.
Alleen creëert Willem II over het hele seizoen structureel veel te weinig goede kansen.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Mja wel twee nipt afgekeurde goals die je niet in zo’n statistiek ziet
Kampers moet je nooit vertrouwenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Joseph "Filosofie fillosofie filosofie" Oosting wordt tactisch door het putje getrokken.
En ik maar denken dat Frans Bauer best wel een toffe peer was.quote:
@Paul is het daar volgens mij niet mee eensquote:Op zondag 16 maart 2025 14:42 schreef GGMM het volgende:
Dat Feyenoord voorstaat is heel gunstig in de strijd om de derde plaats
vanmiddag maar juichen voor ajax danquote:Op zondag 16 maart 2025 14:42 schreef GGMM het volgende:
Dat Feyenoord voorstaat is heel gunstig in de strijd om de derde plaats
Op naar de Coolsingel!!quote:Op zondag 16 maart 2025 14:45 schreef Caland het volgende:
Paixao maakt wederom de goal van het seizoen
mwoah misschien worden ze nog wakker bij twentequote:Op zondag 16 maart 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zit er mooi in.
Maar nu wel beslist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |