dankjewel! jammer dat @DombohetOlifantje1 mij geen gezondheid wenst, hij zal mij vast wel iets anders gunnenquote:
Zou ik lekker in het Spaanse zonnetje blijven.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent is 42, zou het hem nog wat kunnen schelen?
Dan moeten ze die kansen niet allemaal missenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:29 schreef Pablo84 het volgende:
Dit is weer zo een wedstrijd waar alle kansen gemist worden en rkc zometeen de 1-1 maakt
PSV is niet zo goed in de nul houden dit seizoen.quote:
Ik wens je veel gezondheid.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:24 schreef KingRoland het volgende:
ik moest niezen @:dombohetolifantje1
Maar RKC speelt niet in de ideale formatie om PSV tactisch pijn te doen (vooralsnog).quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV is niet zo goed in de nul houden dit seizoen.
Nee RKC bakt er niks van. Maar PSV geeft zelfs tegen matige tegenstanders vaak nog wel wat weg.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar RKC speelt niet in de ideale formatie om PSV tactisch pijn te doen (vooralsnog).
Dan zouden ze voortdurend in de 1v1 moeten komen op de flanken, maar ze spelen een soort 4-3-1-2.
Terwijl 4-2-3-1 wel voor de eckten is.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar RKC speelt niet in de ideale formatie om PSV tactisch pijn te doen (vooralsnog).
Dan zouden ze voortdurend in de 1v1 moeten komen op de flanken, maar ze spelen een soort 4-3-1-2.
Je schrijft 4-5-1 schieten van afstand verkeerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Terwijl 4-2-3-1 wel voor de eckten is.
Dan lijk je het hele middenveld over te slaan, dat zie ik toch anders.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je schrijft 4-5-1 schieten van afstand verkeerd.
Ik luister rustig een muziekje in plaats van het commentaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee RKC bakt er niks van. Maar PSV geeft zelfs tegen matige tegenstanders vaak nog wel wat weg.
OSMquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je schrijft 4-5-1 schieten van afstand verkeerd.
Tweede helft Driouch of zoiets er maar inquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk verkopen we Bv Lang deze zomer
Is goedquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk verkopen we Bv Lang deze zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |