dat nou ook weer niet, die zijn nog slechterquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit staat derde in de Eredivisie.
Belgie is ons gewoon op alle fronten voorbij.
Dat moet wel wat zeggenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:06 schreef Caland het volgende:
Dit is waarschijnlijk de meest treurige wedstrijd die ik dit seizoen gezien heb
Almere-Ajax was erger.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:06 schreef Caland het volgende:
Dit is waarschijnlijk de meest treurige wedstrijd die ik dit seizoen gezien heb
quote:
quote:
bij de KNVB academy worden soortgelijke situaties als voorbeeld gebruikt.quote:
quote:
Wat ben jij gemeen zegquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jaaaaaaaaaa doeidoei paultjeee
Ik verwacht in elk geval dat zie niet allebei gaan verliezen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:16 schreef KingRoland het volgende:
Twente en Feyenoord profiteren (moeten ze wel beide winnen)
Al zullen beide teams een gelijkspel in deze fase van de competitie wel als verlies beschouwen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik verwacht in elk geval dat zie niet allebei gaan verliezen.
Ze moeten wat meer positeve notes plaatsenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zolang ik geen note pak voor die post neem ik deze reactie van jou NIET serieus.
Als daar überhaupt al sprake van wasquote:
jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:22 schreef GGMM het volgende:
Zal ik morgen voor Twente of voor Feyenoord juichen?
twentequote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:22 schreef GGMM het volgende:
Zal ik morgen voor Twente of voor Feyenoord juichen?
Ben morgen voor Twente 😡quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oke ik hou al op.
Sorry Paul.
Dankuwel. Maar blijf vertrouwen houden op Champions Leaguequote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had het je gegund, volgend jaar beter
Hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Dankuwel. Maar blijf vertrouwen houden op Champions League
liefde is blindquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Dankuwel. Maar blijf vertrouwen houden op Champions League
ajax wordt gewoon eerste dit seizoen, psv is ingestortquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:35 schreef Shreyas het volgende:
Mooi resultaat, de kans dat Ajax tweede wordt is nu een flink stuk groter geworden, die CL miljoenen zijn dan ook broodnodig om de club weer financieel in goed vaarwater te krijgen
Ik hoop met je mee, maar Ajax wint niet van AZ, PSV, Utrecht en Twente. Dus dan zal PSV in ieder geval ook punten moeten verspelen tegen Feyenoord én Twente. Dat zie ik niet gebeuren, PSV heeft veel meer kwaliteit dan beide ploegen bij elkaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ajax wordt gewoon eerste dit seizoen, psv is ingestort
Maar PSV laat gewoon punten liggen tegen RKC.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, maar Ajax wint niet van AZ, PSV, Utrecht en Twente. Dus dan zal PSV in ieder geval ook punten moeten verspelen tegen Feyenoord én Twente. Dat zie ik niet gebeuren, PSV heeft veel meer kwaliteit dan beide ploegen bij elkaar.
Utrecht wint thuis van Ajax 😎quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, maar Ajax wint niet van AZ, PSV, Utrecht en Twente. Dus dan zal PSV in ieder geval ook punten moeten verspelen tegen Feyenoord én Twente. Dat zie ik niet gebeuren, PSV heeft veel meer kwaliteit dan beide ploegen bij elkaar.
staan acht punten voor dus kunnen er twee verliezenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
psv heeft echt niet meer kwaliteitquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tegen Ajax winnen wequote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
20 april tegen Ajax. Geef Hitler op zijn geboortedag maar een mooi cadeau.
Hahaha, nee man, RKC kan er niets van.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar PSV laat gewoon punten liggen tegen RKC.
Maak je niet zo druk.
Natuurlijk, Ajax in goede doen heeft het daar al lastig en nu de helft van de selectie Keukenkampioen divisie niveau is, wordt het een relatief makkelijke doch zakelijke overwinning voor Utrecht.quote:
Terechten klachtquote:
Ik verwacht niks andersquote:
Dan kijken we darten. @fetXquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En zeker zelf wel Kerst vieren.
Klopt, dat had de scheidsrechter zelf ook gewoon moeten zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:12 schreef Paul het volgende:
Ron Jans zei dat de VAR niet met de penalty had mogen bemoeien
😡quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt, dat had de scheidsrechter zelf ook gewoon moeten zien.
Zet autoplay maar aan dan, maar dat kan je wel meer energie en blessures kosten dan je lief is.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:23 schreef KingRoland het volgende:
RKC - PSV kan ook schriftelijk worden afgedaan, scheelt beide ploegen een hoop energie.
3-0 RKCquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:23 schreef KingRoland het volgende:
RKC - PSV kan ook schriftelijk worden afgedaan, scheelt beide ploegen een hoop energie.
Dat zou mooi zijn want op papier wint PSV dit.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:23 schreef KingRoland het volgende:
Maar ze spelen op grasquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn want op papier wint PSV dit.
Ja maar dus niet als ze het schriftelijk afdoen he. Dan is het op papier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |