op de site kan je stemmen voor koken ook samen had ik al hiervoor gedaanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
Jane - Jordy
Mattheus - Pootje
Jolien - Sharice
Rolt met haar ogen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:29 schreef Koos1958 het volgende:
Jane en jordy samen strijden, jordy lacht erom. Jane kijkt vuil
Ik ook, alles visquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
op de site kan je stemmen voor koken ook samen had ik al hiervoor gedaan
Jane keek verbaasd en niet vuilquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:29 schreef Koos1958 het volgende:
Jane en jordy samen strijden, jordy lacht erom. Jane kijkt vuil
pot delen ticket werd niets over gezegdquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:31 schreef KinKiJan het volgende:
Jane deelt de pot, Jordy heeft al een ticket, dus dit laat zich wel voorspellen
nou groot gelijk toch onverwacht toch geld en mooiste nog van Jane ookquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:30 schreef Droopie het volgende:
Jordy die niet van geld houdt slaat even een oerkreet van geluk
Gewoon dicht die suitequote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:31 schreef KinKiJan het volgende:
Ach ja, misschien dat samen in de suite ze wel goed doet
Ze strijden in duo's om een halve finale ticket, werd er gezegd.. Die Jordy dus al heeftquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
pot delen ticket werd niets over gezegd
denk niet dat Jordy in de suite gaatquote:
Had mij eerder voorgesteld dat Jordy liever met Matt of Jolien een koppel had willen zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou groot gelijk toch onverwacht toch geld en mooiste nog van Jane ook
dan hat hij matt of jolien aan een ticket kunnen helpenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Had mij eerder voorgesteld dat Jordy liever met Matt of Jolien een koppel had willen zijn.
Anyways, we zullen zien hoe dit uitpakt.
Dit is iig leuker dan de doorsnee koppels
Ja dat vind ik dan weer over the topquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
Geweldig dit![]()
Jordy is ook DM en hij slaapt samen met Jane in de suite
Script ligt al vast van te voren he. Het valt nu wel zijn kant opquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:36 schreef danaqui het volgende:
Ja hoor Jordy weer DM DIT GAAT NERGENS MEER OVER
Dit inderdaad, Jordy hoeft toch niet meer te strijden?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:37 schreef Cupfighter het volgende:
Theoretische kan Jordy Jane nú saboteren want hij heeft die ticket al
Zeker wetenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:38 schreef Verity het volgende:
Vind de reactie van Jane op S2 wel een beetje overdreven.
Mwahhh ik snap het welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:38 schreef Verity het volgende:
Vind de reactie van Jane op S2 wel een beetje overdreven.
Had ook geen DM meer bedachtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan weer over the top
Had geen DM meer gedaan
En de suite dicht
Knappe meid zonder make-up , niet zo lelijk doenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:39 schreef Roxiebb het volgende:
Jane zegt Als ik wakker word is hij het eerste wat ik zie. Nou ik vind het erger voor Jordy, haar gezicht is ‘s morgens al helemaal niet om aan te zien.
Toch knap hoe Jordy reageert, veel beter dan aanstellerig gedrag van dramaqueenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:39 schreef Droopie het volgende:
Jane heeft een hekel aan Jordy en vice versa.
Jordy blij, Jane baalt als een stekker.
Mensen, het blijven rare wezens
Beide denk ik.....Ik hoor haar al zuchten....de een overdreven sago en de ander overdreven vrolijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:37 schreef chufi het volgende:
Belooft een spannende saaie week te worden met veel overdreven gedrag van Jordy ..
Heb je haar ochtendhumeur nog niet gezien dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Knappe meid zonder make-up , niet zo lelijk doen
Ga jij lekker een weekje met Jordy op de kamer liggen dan, de horror.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:41 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Toch knap hoe Jordy reageert, veel beter dan aanstellerig gedrag van dramaqueen
Ja heel goed opgemerktquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:43 schreef spapaars het volgende:
En zo hebben ze een Nederland vs België gecreëerd.
Zal ook geen toeval zijn.
Jij hebt het nu over haar humeur net had je het over haar gezicht zonder mak-up. Jane is een mooie meidquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:41 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Heb je haar ochtendhumeur nog niet gezien dan?
Denk dat het draaiboek zo geschreven is en hij nu zoveel krijgt. Al denk ik dat hij nog wel eens tijdens de silent disco het geld mag gaan zoeken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:42 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind wel dat Jordy erg veel voordeel heeft nu
net gemist ahahaquote:
Die pinnen van Jordy kletsen steeds tegen elkaar aanquote:
Denk wel dat hij echt speelt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:43 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat Jordy zo sportief is om ook daadwerkelijk te strijden voor zijn team. Hij heeft de vrijstelling al dus kan nu saboteren. Of zou BB daar een idee bij hebben?
Ow dat is hetquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:44 schreef chufi het volgende:
Dat gerammel van die pins ben ik nu al beu
Zouden ze die taartjes gemanipuleerd kunnen hebben, lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:43 schreef spapaars het volgende:
vlak gedrag en acteren van Jane niet uit hequote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:37 schreef chufi het volgende:
Belooft een spannende saaie week te worden met veel overdreven gedrag van Jordy ..
Iedereen had een eigen taartje volgens mijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:45 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Zouden ze die taartjes gemanipuleerd kunnen hebben, lijkt me sterk.
Dat is wat ik denk, als hij tactisch slim speelt doet hij alsof hij strijd maar toch alles verliezen en dan staat Jane buitenspelquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:43 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat Jordy zo sportief is om ook daadwerkelijk te strijden voor zijn team. Hij heeft de vrijstelling al dus kan nu saboteren. Of zou BB daar een idee bij hebben?
Jordy zit er alleen maar om te lachen en zij probeert zuur te doenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:38 schreef Roxiebb het volgende:
Die zure smoel van Jane en steeds acteren en aandacht trekken en tegen zichzelf praten.
Gisteren nog heel hooghartig dat iedereen bang van haar is, nou daar merk ik totaal niks van.
Nee de Nederlanders gaan er niet uit deze week. Das een week te vroeg.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:43 schreef spapaars het volgende:
Jane dacht dat haar spel het deze week zou gaan worden, BB slaat al haar acteerwerk in de wind en gooit het in de prullenbak, ze kan met haar haat geen enkele kant meer op omdat BB dat alles blokkeert, haha, net goed!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:39 schreef Frummelie het volgende:
Geweldig deze wending... chapeau BB.. 👏👏👏👏
Durf nu al te voorspellen dat vrijdag geen Nederlander zal vertrekken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:46 schreef marky het volgende:
[..]
Nee de Nederlanders gaan er niet uit deze week. Das een week te vroeg.
Lief van hemquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy vraagt hoe het met haar been is. Zit nu een blaar op. Jordy heeft wondgel als ze nodig heeft
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
enige zure antwoord weer momenteel pfff
Ik denk dat er wel wat gaat veranderen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:49 schreef Puzzie het volgende:
Misschien is dit wel een keer goed een week met elkaar in de suite
Dit maakt eigenlijk van beide kanten wel zichtbaar dat ze wel door 1 deur kunnen alleen het spel anders spelen, mooi om te zienquote:
Jepquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:51 schreef Hznootje het volgende:
Hebben ze zelf al bedacht dat ze nu team NL zijn?
Jepquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:51 schreef Hznootje het volgende:
Hebben ze zelf al bedacht dat ze nu team NL zijn?
ja ik vind hem echt niet zo erg hoorquote:
Pootje mag idd wel een keer op de bankquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:52 schreef spapaars het volgende:
Het zal ook tijd worden dat Poot wordt getest met een nominatie.
Die rolt op slinkse (en onbetrouwbare) wijze overal doorheen.
Er staat ook een knopquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:52 schreef spapaars het volgende:
Dat weet ik Joycequote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik vind hem echt niet zo erg hoor
Niet persoonlijk wordenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
enige zure antwoord weer momenteel pfff
Ik denk wel dat Pootje en Mattheus op de bank komen komende week. Gewoon om dat ze er niet en zo weinig op hebben gestaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:52 schreef spapaars het volgende:
Super dit, die humor van Jordy, ik vind het prachtigquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:52 schreef Verity het volgende:
Jordy: Als je me nodig hebt voor een suite sessie, call me
Matti is degene die het minst heeft gekregenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:54 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Pootje en Mattheus op de bank komen komende week. Gewoon om dat ze er niet en zo weinig op hebben gestaan.
Dan vraag ik mij toch af wat voor zin het had om bewoners geld te laten pakken...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:45 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt jane bedankt voor de poen. Jane zegt waarom kwelt bb mij zo. Jordy zegt wie weet komen we wel tot elkaar.
Sensaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij toch af wat voor zin het had om bewoners geld te laten pakken...
Ik denk wel 2quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sensa
Ze kunnen wel een aflevering vullen met vannacht
En dan Jane gedesillusioneerd achterlaten en zeggen "Als je me nodig hebt voor een suite sessie, call me"quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:54 schreef greysbones het volgende:
BEdje is opgemaakt zegt Jordy
Alle zooi ligt nog op de grond
Mannen
Dit is zeker leuk jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:00 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Jorja
Jordy: Nee het is JaJor
Ze moeten Jane wel echt hebben, leuke streams.
Ja Jor... hahahaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:00 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Jorja
Jordy: Nee het is JaJor
Ze moeten Jane wel echt hebben, leuke streams.
Je zou haast beginnen geloven dat Jordy ingekocht is in BB 2025.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:04 schreef Harrison het volgende:
FFSAlles valt weer Jordy's kant op. De duivel schijt altijd op dezelfde hoop. En dan lees ik hier dat er nog mensen zijn die het ontzettend "knap" vinden hoe Jordy
reageert...
wat nu weer?quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:05 schreef spapaars het volgende:
De Belgische Raspoetin slaapt weer eens.
[ afbeelding ]
Raspootin ?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:05 schreef spapaars het volgende:
De Belgische Raspoetin slaapt weer eens.
[ afbeelding ]
wat dat betreft passen ze bij elkaar Jordy lekker overdreven lachenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:06 schreef Verity het volgende:
Jordy vindt het ook extra leuk dat Jane zo reageert. Moet eerlijk zijn, dat maakt het als kijker ook leuker.
ik reageer als eerste keer op jou en ik vraag gewoon wat moet je dan zo antwoorde?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoezo wat nou weer , ga gewoon kijken ipv zeuren op mij
Nou ik vind hem idd mooi bedachtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Koste even maar dan heb je ook wat
Ik lees altijd goestring bij dit woordquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:07 schreef Droopie het volgende:
Wat ziet Sharice er vandaag mooi uit, ze straalt helemaal.
Ze heeft goesting in vandaag
Ja die zijn in het zak gezetquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ook mooi; iedereen die Jordy stemde om het verstopte geld te vinden, matst daarmee dus ook Jane
Ik denk dat al wekenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:05 schreef czvt het volgende:
[..]
Je zou haast beginnen geloven dat Jordy ingekocht is in BB 2025.
heb voor Sharice gestemdquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ook mooi; iedereen die Jordy stemde om het verstopte geld te vinden, matst daarmee dus ook Jane
Geluk bij een ongelukquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Precies.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat al weken![]()
Want Jordy schijnt 2 jaar hard gewerkt te hebben om mee te doen aan BB ( afvallen en sporten etc) en dan is het zeker zijn geluk dat hij mee mocht doen?
Hoeveel mensen hebben zich opgegeven?
Is dit alles geluk? Toeval?
Ik twijfel er aan...al weken.
Jordy's droom is BB. 2 jaar hard gewerkt om af te vallen en zich zekerder te voelen is niet zo gek.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Want Jordy schijnt 2 jaar hard gewerkt te hebben om mee te doen aan BB ( afvallen en sporten etc) en dan is het zeker zijn geluk dat hij mee mocht doen?
Ja ik heb ook enigszins mijn bedenkingenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jordy lust geen visquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ook
En Matt/ Pootje Luxe BBQ en Jordy/ Jane lasagna met zalm
Dat is een eigenschap van sommige vrouwen, die kunnen die middelmatigheid van sommige mannen niet aanzienquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:14 schreef Rhosyn het volgende:
De vrouwen zijn nu de bedden van de mannen aan het verschonen?
Wat is dat voor achterlijkheid?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat is een eigenschap van sommige vrouwen, die kunnen die middelmatigheid van sommige mannen niet aanzien
Dan is Pootje ook een debiel. Zelfs op een afstand zag je dat het een lelijke brandblaar was. Maar geloof jij lekker Pootje, dat wil je blijkbaar. Dan ga ik af op wat ik zag en op Sharice wiens werk het is en die zei dat het er niet best uit zag.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Las toch dat Pootje gisteravond zei valt reuze mee zit niet eens een blaar op.
Ik heb ook maar gestemd voor de maaltijdenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ook
En Matt/ Pootje Luxe BBQ en Jordy/ Jane lasagna met zalm
Toe maar BB praat Jordy ook nog eens naar de mond en overspoelt hem met complimentjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:16 schreef Verity het volgende:
Wat ik wel denk is dat BB Jordy extra in beeld brengt, omdat hij het spel speelt zoals BB het wilt zien. Jordy heeft dit gedeeld met Mattheus, dat had hij in de DBK te horen gekregen.
lbquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Als Amsterdamse ga je dat lied toch niet zingen Jane
Natuurlijk wil ze dat, dat wil iedereen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:17 schreef Joyce-43 het volgende:
nee Jane jij wilt niets horen van thuis
Weeral geen gunst?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:16 schreef Verity het volgende:
Wat ik wel denk is dat BB Jordy extra in beeld brengt, omdat hij het spel speelt zoals BB het wilt zien. Jordy heeft dit gedeeld met Mattheus, dat had hij in de DBK te horen gekregen.
denk je werkelijk dat ze wilt horen dat ze gedumpt is?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ze dat, dat wil iedereen.
Leuk toch ze heeft nu ook gedeeld met jordyquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
ze zijn erg zuur tegen over het Kartel ook bijna alles noemen ze het kartel, en dan doen de andere het persoonlijk maken hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Valt me nu op dat axel en jane allebei hetzelfde zitten in de podcast. Allebei 1 hand op de bovenbeen
Weet je meteen dat die lach niet nep is maar genetischquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:36 schreef Verity het volgende:
[..]
Hun lach lijkt inderdaad erg veel op elkaar!
en laat ik dat nou niet helemaal geloven.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:16 schreef Verity het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat ze een contract hebben ondertekend!!!1!
Liever niet. Dan zitten we overdag weer naar slapende en energieloze mensen te kijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:41 schreef spapaars het volgende:
Lachen klinkt best hard, zou zeggen ook in de nacht doen.
Daar is wat aan te doen, en dat zal lachen worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Liever niet. Dan zitten we overdag weer naar slapende en energieloze mensen te kijken.
Wat een rare dingen lees ik hierquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat ze een contract hebben ondertekend!!!1!
Doet me erg denken aan een andere podcast, van de vorige week.. Kom, wie zaten er toen ook al weer in?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:
ze laten hun eigen wel als heilige over doen komen in die podcast zeg
Is gescriptquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:45 schreef Verida het volgende:
ik vind dat Jane het vertrek van Axel goed oppakt.
Hij zag het aankomen, zij uiteindelijk ook wel denk ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:45 schreef Verida het volgende:
ik vind dat Jane het vertrek van Axel goed oppakt.
tuurlijk zagen ze het aankomen, maar ik vind dat ze zichzelf goed herpaktquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zag het aankomen, zij uiteindelijk ook wel denk ik.
Natuurlijk, is al van te voren bekendquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zag het aankomen, zij uiteindelijk ook wel denk ik.
ok, dank voor deze waardevolle informatie.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:49 schreef Snensie het volgende:
[..]
Natuurlijk, is al van te voren bekend
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ok, dank voor deze waardevolle informatie.
You’re welcome, maarre ik had het ook van hier hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ok, dank voor deze waardevolle informatie.
Mogen die Belgen in BB wel een voorbeeld aan nemenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:48 schreef Puzzie het volgende:
Thuis praat Mattie Portugees met zijn moeder maar ergens anders praten ze NL .. uit respect
Ze waren gewoon heel arrogant. Benieuwd hoe Jane bij Jordy gaat worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:
ze laten hun eigen wel als heilige over doen komen in die podcast zeg
😆quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mogen die Belgen in BB wel een voorbeeld aan nemen
Ja hij is altijd bekaf. Van alles!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje : Als ik een uur beschaafd Nederlands probeer te spreken, dan ben ik echt bekaf.
Ze zijn wel op het matje geroepenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mogen die Belgen in BB wel een voorbeeld aan nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |