Ja die zijn in het zak gezetquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ook mooi; iedereen die Jordy stemde om het verstopte geld te vinden, matst daarmee dus ook Jane
Ik denk dat al wekenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:05 schreef czvt het volgende:
[..]
Je zou haast beginnen geloven dat Jordy ingekocht is in BB 2025.
heb voor Sharice gestemdquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ook mooi; iedereen die Jordy stemde om het verstopte geld te vinden, matst daarmee dus ook Jane
Geluk bij een ongelukquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Precies.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat al weken![]()
Want Jordy schijnt 2 jaar hard gewerkt te hebben om mee te doen aan BB ( afvallen en sporten etc) en dan is het zeker zijn geluk dat hij mee mocht doen?
Hoeveel mensen hebben zich opgegeven?
Is dit alles geluk? Toeval?
Ik twijfel er aan...al weken.
Jordy's droom is BB. 2 jaar hard gewerkt om af te vallen en zich zekerder te voelen is niet zo gek.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Want Jordy schijnt 2 jaar hard gewerkt te hebben om mee te doen aan BB ( afvallen en sporten etc) en dan is het zeker zijn geluk dat hij mee mocht doen?
Ja ik heb ook enigszins mijn bedenkingenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jordy lust geen visquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ook
En Matt/ Pootje Luxe BBQ en Jordy/ Jane lasagna met zalm
Dat is een eigenschap van sommige vrouwen, die kunnen die middelmatigheid van sommige mannen niet aanzienquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:14 schreef Rhosyn het volgende:
De vrouwen zijn nu de bedden van de mannen aan het verschonen?
Wat is dat voor achterlijkheid?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat is een eigenschap van sommige vrouwen, die kunnen die middelmatigheid van sommige mannen niet aanzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |