Ja dat vind ik dan weer over the topquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
Geweldig dit![]()
Jordy is ook DM en hij slaapt samen met Jane in de suite
Script ligt al vast van te voren he. Het valt nu wel zijn kant opquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:36 schreef danaqui het volgende:
Ja hoor Jordy weer DM DIT GAAT NERGENS MEER OVER
Dit inderdaad, Jordy hoeft toch niet meer te strijden?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:37 schreef Cupfighter het volgende:
Theoretische kan Jordy Jane nú saboteren want hij heeft die ticket al
Zeker wetenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:38 schreef Verity het volgende:
Vind de reactie van Jane op S2 wel een beetje overdreven.
Mwahhh ik snap het welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:38 schreef Verity het volgende:
Vind de reactie van Jane op S2 wel een beetje overdreven.
Had ook geen DM meer bedachtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan weer over the top
Had geen DM meer gedaan
En de suite dicht
Knappe meid zonder make-up , niet zo lelijk doenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:39 schreef Roxiebb het volgende:
Jane zegt Als ik wakker word is hij het eerste wat ik zie. Nou ik vind het erger voor Jordy, haar gezicht is ‘s morgens al helemaal niet om aan te zien.
Toch knap hoe Jordy reageert, veel beter dan aanstellerig gedrag van dramaqueenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:39 schreef Droopie het volgende:
Jane heeft een hekel aan Jordy en vice versa.
Jordy blij, Jane baalt als een stekker.
Mensen, het blijven rare wezens
Beide denk ik.....Ik hoor haar al zuchten....de een overdreven sago en de ander overdreven vrolijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:37 schreef chufi het volgende:
Belooft een spannende saaie week te worden met veel overdreven gedrag van Jordy ..
Heb je haar ochtendhumeur nog niet gezien dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Knappe meid zonder make-up , niet zo lelijk doen
Ga jij lekker een weekje met Jordy op de kamer liggen dan, de horror.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:41 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Toch knap hoe Jordy reageert, veel beter dan aanstellerig gedrag van dramaqueen
Ja heel goed opgemerktquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:43 schreef spapaars het volgende:
En zo hebben ze een Nederland vs België gecreëerd.
Zal ook geen toeval zijn.
Jij hebt het nu over haar humeur net had je het over haar gezicht zonder mak-up. Jane is een mooie meidquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:41 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Heb je haar ochtendhumeur nog niet gezien dan?
Denk dat het draaiboek zo geschreven is en hij nu zoveel krijgt. Al denk ik dat hij nog wel eens tijdens de silent disco het geld mag gaan zoeken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:42 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind wel dat Jordy erg veel voordeel heeft nu
net gemist ahahaquote:
Die pinnen van Jordy kletsen steeds tegen elkaar aanquote:
Denk wel dat hij echt speelt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:43 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat Jordy zo sportief is om ook daadwerkelijk te strijden voor zijn team. Hij heeft de vrijstelling al dus kan nu saboteren. Of zou BB daar een idee bij hebben?
Ow dat is hetquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:44 schreef chufi het volgende:
Dat gerammel van die pins ben ik nu al beu
Zouden ze die taartjes gemanipuleerd kunnen hebben, lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:43 schreef spapaars het volgende:
En zo hebben ze een Nederland vs België gecreëerd.
Zal ook geen toeval zijn.
vlak gedrag en acteren van Jane niet uit hequote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:37 schreef chufi het volgende:
Belooft een spannende saaie week te worden met veel overdreven gedrag van Jordy ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |