Dan is Pootje ook een debiel. Zelfs op een afstand zag je dat het een lelijke brandblaar was. Maar geloof jij lekker Pootje, dat wil je blijkbaar. Dan ga ik af op wat ik zag en op Sharice wiens werk het is en die zei dat het er niet best uit zag.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Las toch dat Pootje gisteravond zei valt reuze mee zit niet eens een blaar op.
Ik heb ook maar gestemd voor de maaltijdenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ook
En Matt/ Pootje Luxe BBQ en Jordy/ Jane lasagna met zalm
Toe maar BB praat Jordy ook nog eens naar de mond en overspoelt hem met complimentjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:16 schreef Verity het volgende:
Wat ik wel denk is dat BB Jordy extra in beeld brengt, omdat hij het spel speelt zoals BB het wilt zien. Jordy heeft dit gedeeld met Mattheus, dat had hij in de DBK te horen gekregen.
lbquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Als Amsterdamse ga je dat lied toch niet zingen Jane
Natuurlijk wil ze dat, dat wil iedereen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:17 schreef Joyce-43 het volgende:
nee Jane jij wilt niets horen van thuis
Weeral geen gunst?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:16 schreef Verity het volgende:
Wat ik wel denk is dat BB Jordy extra in beeld brengt, omdat hij het spel speelt zoals BB het wilt zien. Jordy heeft dit gedeeld met Mattheus, dat had hij in de DBK te horen gekregen.
denk je werkelijk dat ze wilt horen dat ze gedumpt is?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ze dat, dat wil iedereen.
Leuk toch ze heeft nu ook gedeeld met jordyquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ook mooi; iedereen die Jordy stemde om het verstopte geld te vinden, matst daarmee dus ook Jane
ze zijn erg zuur tegen over het Kartel ook bijna alles noemen ze het kartel, en dan doen de andere het persoonlijk maken hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Valt me nu op dat axel en jane allebei hetzelfde zitten in de podcast. Allebei 1 hand op de bovenbeen
Weet je meteen dat die lach niet nep is maar genetischquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:36 schreef Verity het volgende:
[..]
Hun lach lijkt inderdaad erg veel op elkaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |