SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had prima controle over mijn bikes. De FXR wel het minst van allen vanwege dat half-ape stuur.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja doodeng. Had absoluut niet het gevoel dat ik controle had over dat ding.![]()
Nee nog lang niet. Komt waarschijnlijk pas dinsdag binnen. Maar elke week een avond pauze van de ellende lijkt me wel te doen. Totdat de therapie kan starten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar heb je het al binnen of zijn ze daar niet zo snel?
Beter ook dat ik het niet binnen een uurtje heb, dan gaat het mis.![]()
OlkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Daar zit wat in.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee nog lang niet. Komt waarschijnlijk pas dinsdag binnen. Maar elke week een avond pauze van de ellende lijkt me wel te doen.
Beter ook dat ik het niet binnen een uurtje heb, dan gaat het mis.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hee Wouterquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:46 schreef KoningWouter het volgende: [..] Usert! Hopelijk gaat alles goed daar?
![]()
Jawel, vandaag laatste ochtend kraamhulp gehad, de kleine meid is al een tijdje onrustig maar nu stil
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Fijn, hoop dat het nog goed vol te houden is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee Wouter
Jawel, vandaag laatste ochtend kraamhulp gehad, de kleine meid is al een tijdje onrustig maar nu stil![]()
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hier had ik al op gereageerd Henkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:05 schreef ToT het volgende:
@:grotetijd KLB / Wat rijden oude autos met hoge km stand kut zegWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Trump neukt ons allemaal de moederquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:19 schreef KoningWouter het volgende:
Even journaal kijken en daarna maar eens even koken.
Israël en de Palestijnen slaan elkaar nog steeds de hersens in.
Poetin is stout voor Oekraïne
Voor het weer: zie je mobiel.![]()
![]()
* Dotteke ploft hiet even neer, beentjes omhoog en een bak koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik drink 's avonds echt geen koffie.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:20 schreef Dotteke het volgende:
* Dotteke ploft hiet even neer, beentjes omhoog en een bak koffie![]()
![]()
Savonds is voor drankOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
Decaf drink ik hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe ik later ga ik aan de spa roodquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Cola drink ik alleen als ik last van mijn maag hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaha ik zit in de COS te posten, maar kijk de bondgenoten
Zat ik bij over de bondgenoten in de COS te posten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ojee, nooit twee dingen tegelijk doenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:36 schreef Dotteke het volgende:
Hahaha ik zit in de COS te posten, maar kijk de bondgenoten
Zat ik bij over de bondgenoten in de COS te posten
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik doe de hele dag niet anders dan tig dingen tegelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee, nooit twee dingen tegelijk doen
En nu gaat het niet goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe de hele dag niet anders dan tig dingen tegelijkWanneer is bondgenoten afgelopen?
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
En nu gaat het niet goed.Wanneer is bondgenoten afgelopen?
Weet wel dat BB over drie weken afgelopen is
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Weet wel dat BB over drie weken afgelopen is
PikkedonkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, het is daar Nog erger dan hierquote:
GecondoleerdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@kree gaat koffie drinken met zijn vriendinquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Heb ik nog wat juicy shit gemist?![]()
![]()
Hee man!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Heb ik nog wat juicy shit gemist?
Een uurtje of 18 aan ellende, geloof ik zo.![]()
Zou normaal zeggen GEIL! maar nu afwachten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
@:kree gaat koffie drinken met zijn vriendinLach met een schone bips![]()
Dit wordt reteGEIL lyltquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou normaal zeggen GEIL! maar nu afwachten.![]()
![]()
Nikkes nieuwes dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee man!
Een uurtje of 18 aan ellende, geloof ik zo.Lach met een schone bips![]()
Jip helaasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey LYLTquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Heb ik nog wat juicy shit gemist?![]()
quote:![]()
Zeg geilneef! Hou je perverse gedachten voor je. Dit is een net subforum!Lach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
Zeg geilneef! Hou je perverse gedachten voor je. Dit is een net subforum!![]()
![]()
![]()
Heeft hij een vriendinquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
@:kree gaat koffie drinken met zijn vriendin
Ja hoor, bij jou ook?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het met jou vriendinquote:
Weet je al wanneer ze komt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is Bert er nie?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kut ik heet Ernie, wist wel dat er iets speelde met Bert![]()
Ja gaat prima!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met jou vriendin
Weet je al wanneer ze komt?
We hopen dat ze over een maandje kan komen.![]()
![]()
Ik hoop vanavond voor tot. En dat hij erbij is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met jou vriendin
Weet je al wanneer ze komt?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik hoop vanavond voor tot. En dat hij erbij is.![]()
![]()
![]()
Zo lekker snelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat prima!
We hopen dat ze over een maandje kan komen.
:')![]()
Ja hoor, beetje ziekjes geweest. Iets met wat ze noemen buikgriep, maar weer helemaal op en top nu. Nadeel wel dat ik zo'n mooie baard had gegroeid maar door alle zooi die erin kwam bij het kotsen iedere keer die eraf gegaan is. Wassen hielp er niet tegenop.quote:
Tot zover dit smakelijke bericht.
Lach met een schone bips![]()
KKD schakelkanaal kijken tot 20:45 waarna ik mijn dochter mag gaan ophalen van scouting. Beentjes omhoog
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat hoop ik ook, maar dan komen ze ver van elkaar, wordt het seks via de camquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik hoop vanavond voor tot. En dat hij erbij is.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje ziekjes geweest. Iets met wat ze noemen buikgriep, maar weer helemaal op en top nu. Nadeel wel dat ik zo'n mooie baard had gegroeid maar door alle zooi die erin kwam bij het kotsen iedere keer die eraf gegaan is. Wassen hielp er niet tegenop.
Tot zover dit smakelijke bericht.!!!
![]()
Fijn nieuws maatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat prima!
O je je bent helemaal schoongespoeld van binnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje ziekjes geweest. Iets met wat ze noemen buikgriep, maar weer helemaal op en top nu. Nadeel wel dat ik zo'n mooie baard had gegroeid maar door alle zooi die erin kwam bij het kotsen iedere keer die eraf gegaan is. Wassen hielp er niet tegenop.
Tot zover dit smakelijke bericht.
Die baard groeit wel weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is sneller dan verwacht of niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat prima!
Wat fijn voor jullie
Neh, ga eind Mei weer naar Thailand en mijn vriendin daar heeft er serieus een hekel aanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je je bent helemaal schoongespoeld van binnen.
Die baard groeit wel weerNu heeft geen zin meer opnieuw te laten groeien. Maar hij was sinds December onder de kin al 6cm lang de baard
![]()
2 dagen niet scheren is bij haar geen kus meer
Herkenbaarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ja, ik zag de OP en moest gelijk aan je denken.
#stereoinstallatiesenluidsprekertopics![]()
![]()
Kom dagje hier naar kasteel met haar, hoewel geloof dat ze die ook gaan verbouwen (onderhoud) dus moderniseren tegen de Russen.quote:Lach met een schone bips![]()
Pooooh jongens, nu ben ik wel echt toe aan een kouwe rakker hoor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je vriendin woont in Thailand? Dat word dan een baardloos bestaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neh, ga eind Mei weer naar Thailand en mijn vriendin daar heeft er serieus een hekel aanNu heeft geen zin meer opnieuw te laten groeien. Maar hij was sinds December onder de kin al 6cm lang de baard
![]()
2 dagen niet scheren is bij haar geen kus meer
Heyquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pooooh jongens, nu ben ik wel echt toe aan een kouwe rakker hoor.Ouwe rakker, tijd voor een kouwe rakker
Correct ende juist.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je vriendin woont in Thailand? Dat word dan een baardloos bestaan
#goodbyevikingdaysLach met een schone bips![]()
Ha! Proost Grrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pooooh jongens, nu ben ik wel echt toe aan een kouwe rakker hoor.![]()
![]()
Dottert noemt me oud.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HeyOuwe rakker, tijd voor een kouwe rakker
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb nog, ge bent hier welkom. Kende hendig achterom lopen. Hoef ik niet naar de veurdeurquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pooooh jongens, nu ben ik wel echt toe aan een kouwe rakker hoor.
Ik las net iets van buikgriep dus om besmetting te voorkomen hef ik thuis wel het glas. Santé broeder!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb nog, ge bent hier welkom. Kende hendig achterom lopen. Hoef ik niet naar de veurdeur"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ook dat nog, en ik ben heul geen rakker. Ik ben de immer brave panter!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ben al weer beter... Nergens meer last vanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik las net iets van buikgriep dus om besmetting te voorkomen hef ik thuis wel het glas. Santé broeder!
Het was wel een goeie las ik!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben al weer beter... Nergens meer last van
Als Bolke () buikgriep heeft is ie net een chocoladefontein.
Omg ik heb beeldquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Bolke () buikgriep heeft is ie net een chocoladefontein.
![]()
![]()
Not my pridest moments in life, zeker niet na het kotsen de diarree erbij kwamquote:Maar heb braaf mondkapje opgedaan in bed en daarom zo snel weer beter denk ik.
quote:![]()
Als Bolke () buikgriep heeft is het net een softijsmachine die op hol is geslagen.
Lekker chick!quote:
Of "Shiick"
Het wordt alleen geen latertje vanavond
Heb ze deels ook op de grond en in de oven laten vallenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gelukkig dan niet op gaan zitten, dat is dubbel AUW.
Trust nobody![]()
Stofzuiger erop en klaar, jammer maar volgende keer beterquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb ze deels ook op de grond en in de oven laten vallen
Gewoon terug klotenquote:
Oh godquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nederlandstalige bagger muziek![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nederlandstalige bagger muziekDas wel serieus kut jaquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
![]()
Is dat de Famke Louise van 2025?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee, deze is wel leuk om te zien eigenlijk ook al erg jong. Maar nog steeds kutmuziek. Maar wat frisser wel om te zien.quote:Lach met een schone bips![]()
Nja, liggend kun je schijten,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gelukkig dan niet op gaan zitten, dat is dubbel AUW.
Maar t gaat beter als je zit
#HansTeeuwen![]()
Je deed ninja editquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
Nha, liggend kun je achijten,
#HansTeeuwen
Bloed uit mijn oren en ogen..... Komt nu zelfs uit de neus. Dit is YouTube Ebola.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Opdat wij nimmer vergeten.Lach met een schone bips![]()
Een maat van me heeft als bijnaam "witte", en vroeger zeiden we dan tot vervelens toe "Hee witte, als je moet schijten moet je gaan zitten....".quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
Nja, liggend kun je achijten,
#HansTeeuwen
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bloed uit mijn oren en ogen..... Komt nu zelfs uit de neus. Dit is YouTube Ebola.
Ja dusquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
![]()
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bloed uit mijn oren en ogen..... Komt nu zelfs uit de neus. Dit is YouTube Ebola.
Ook nog nooit iets van gehoord
#houdenzo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Ook nog nooit iets van gehoord
#houdenzo![]()
![]()
Man, ik was ook even vergeten hoe slecht het wel niet was
Jeetje Klodder op anoniem, spoel je gewoon 20 jaar pohi door de plee. Snap dat nooit.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Always on my mind maar dan een of andere dikke pauper met nederlandse tekstquote:
Zo even aanbellen en zeggen dst ze de tydus kunnen krijgen:')![]()
Geen zinquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Stofzuiger erop en klaar, jammer maar volgende keer beter
Laat t maarTrust nobodysinterklaaskapoentje
![]()
Nee ze gaat niet meer op anoniemquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:29 schreef Soury het volgende:
Jeetje Klodder op anoniem, spoel je gewoon 20 jaar pohi door de plee. Snap dat nooit.:')![]()
Ze heeft nog een ander accountquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:29 schreef Soury het volgende:
Jeetje Klodder op anoniem, spoel je gewoon 20 jaar pohi door de plee. Snap dat nooit.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:29 schreef Soury het volgende:
Jeetje Klodder op anoniem, spoel je gewoon 20 jaar pohi door de plee. Snap dat nooit.![]()
Nou moet ik zeggen dat mijn pohi me kan jeuken maar zo'n goede username als ik nu heb krijg ik nooit meer!
Dat is ze al.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ze gaat niet meer op anoniem![]()
Gratis huisdieren toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Klopt! Zo'n goeie username als jij hebt krijg ik ook nooit meer.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Nou moet ik zeggen dat mijn pohi me kan jeuken maar zo'n goede username als ik nu heb krijg ik nooit meer!Lach met een schone bips![]()
Ik zou dat zonde vinden als mijn posts onvindbaar worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Nou moet ik zeggen dat mijn pohi me kan jeuken maar zo'n goede username als ik nu heb krijg ik nooit meer!Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja en die heeft een banquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doensinterklaaskapoentje
![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:
Mainly
Bolkes!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Watis daaaaaaat?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik keek al vanaf het dak of je ff kwam meegluren![]()
[ afbeelding ]![]()
Trust nobody![]()
I don't know but I want it!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Boh boh boh!quote:
Nooit gegetenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Toastje dun bestrijken met paturain en dan port salut erop
Maar waar het naar smaakt klinkt het niet verkeerd
quote:Nou zeg dat valt best meequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb paar weken terug op een meeting voor de 2e keer in mijn leven een toastje met kaviaar gegeten. De echte... Ging voor de 2e keer er weer bijna van over mijn nek. Vreten die lui het alleen maar omdat het duur en exclusief is?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nooit gegeten
Maar waar het naar smaakt klinkt het niet verkeerd
Gatver.Lach met een schone bips![]()
MainbolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mwa dat lijkt mij ook niks, maar ook meer door de structuurquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb paar weken terug op een meeting voor de 2e keer in mijn leven een toastje met kaviaar gegeten. De echte... Ging voor de 2e keer er weer bijna van over mijn nek. Vreten die lui het alleen maar omdat het duur en exclusief is?
Gatver.
Het is gewoon zout snot in bubbel, of mijn smaak pallet is niet goed. Net als oesters, ook niet te vretenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa dat lijkt mij ook niks, maar ook meer door de structuurMosselen wel lekker trouwens.
Mossels zou ik ook wel eten ja..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is gewoon zout snot in bubbel, of mijn smaak pallet is niet goed. Net als oesters, ook niet te vretenMosselen wel lekker trouwens.
Maar wat istquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik keek al vanaf het dak of je ff kwam meegluren![]()
[ afbeelding ]
En waar is hetTrust nobody![]()
Foutje. Nieuwe bankkaart vernietigd.
Nieuwe kaart op komst dus.
Miserie want het ziekenhuis stuurt normaal gezien sms met afspraak.
Die kreeg ik dus niet want gsm gepikt.
Verpleegkundigen mri wreed pissed.
Direct gsmnummer laten aanpassen.Werewolf![]()
Wat een ellende en gedoe zeg. Maar het komt wel weer goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Foutje. Nieuwe bankkaart vernietigd.
Nieuwe kaart op komst dus.
Miserie want het ziekenhuis stuurt normaal gezien sms met afspraak.
Die kreeg ik dus niet want gsm gepikt.
Verpleegkundigen mri wreed pissed.
Direct gsmnummer laten aanpassen.![]()
![]()
quote:
Mosselenquote:
Ik heb laatst Rampage gekeken, hij was wel slecht.. Maar op de 1 of andere manier vond ik hem ook leuk die film.quote:Lach met een schone bips![]()
volle maanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar na hagel komt er meestal zonneschijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Iedere film heeft tenminste 1 hoogtepunt. En bij slechte films is dat het eindequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb laatst Rampage gekeken, hij was wel slecht.. Maar op de 1 of andere manier vond ik hem ook leuk die film.![]()
![]()
Dat was er, maar niet van hartequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar na hagel komt er meestal zonneschijn
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Pornhub zegt wel zelfde ja, dus je hebt een puntquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedere film heeft tenminste 1 hoogtepunt. En bij slechte films is dat het einde
vandaagquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Was dat niet gisteren? Toen ik gisteravond naar huis reed, zag de maan er erg vol uitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Beter een lul in de mond dan tien in de hand, mooi vrouwentegeltjequote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ouders hadden wat probleempjes met cardstop te bellen. Menu enzo. Nieuwe kaart was direct vernietig omdat die in aanmaak was.
Maar ik ga 😴Werewolf![]()
Nou t begon al lekker met dat ongelukquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb laatst Rampage gekeken, hij was wel slecht.. Maar op de 1 of andere manier vond ik hem ook leuk die film.Trust nobody![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb laatst Rampage gekeken, hij was wel slecht.. Maar op de 1 of andere manier vond ik hem ook leuk die film.
Ach, niks mis mee toch?![]()
Zonder ongeluk geen verhaalquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou t begon al lekker met dat ongelukMaar aapje doet wereld redden
En meer hagelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar na hagel komt er meestal zonneschijnTrust nobody![]()
Fijn dat ze je konden helpen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ouders hadden wat probleempjes met cardstop te bellen. Menu enzo. Nieuwe kaart was direct vernietig omdat die in aanmaak was.
Maar ik ga 😴
Trusten mutske![]()
![]()
i knowquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij zit andere kant van de maan daar in Murrica
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Volgens een NASA website is de volle maan in mijn tijdzone vandaag om 2:55. Dat was dus afgelopen nachtquote:![]()
![]()
Leisure suit larry beelden doemen op in mijn verneukte brein als ik deze pixel porn zie.quote:Lach met een schone bips![]()
gekke nasaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens een NASA website is de volle maan in mijn tijdzone vandaag om 2:55. Dat was dus afgelopen nacht
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Leisure suit larry beelden doemen op in mijn verneukte brein als ik deze pixel porn zie.Ken sent me!
![]()
![]()
Deodorant over de kleren spuiten = geen geneuk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Forgot to buy rubber. AIDS DOOD!![]()
![]()
In murica jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig is er vaker zonneschijn dan hagel.Trust nobody![]()
In Virgil's Aeneid stond het al geschreven: Sol etiam tecum lucet, Charlye. Vrij vertaald, ook bij jou gaat de zon schijnenquote:![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja was ff poepen. Sorry, zal nooit meer poepen meester.![]()
![]()
Hahaha jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Leisure suit larry beelden doemen op in mijn verneukte brein als ik deze pixel porn zie.Werewolf![]()
King's Quest was vroeger ook wel gaaf.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar die oude Sierra games waren wel echt goed.
Nieuwe pc gekocht, maar ik had alleen maar genoeg geld voor een geluidskaart, ÓF een CD-ROMspeler, niet beiden.
Dus zat ik het spel zonder geluid te spelen!![]()
![]()
Ik heb nog niet zo lang geleden een heleboel Lemmings levels weer gespeeld. Dat was toch wel een briljant spel met enorm lage pixelsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Leisure suit larry beelden doemen op in mijn verneukte brein als ik deze pixel porn zie.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Lol, ik kon die wel spelen met geluid tot en met Kings quest 5 geloof ik. Geen idee of dat 5 was eigenlijk, iig dat je als puppet in aderlaarsnest belandde.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
King's Quest was vroeger ook wel gaaf.
Nieuwe pc gekocht, maar ik had alleen maar genoeg geld voor een geluidskaart, ÓF een CD-ROMspeler, niet beiden.
Dus zat ik het spel zonder geluid te spelen!
Maar mooiste vond ik Hero's quest 1... Die later een andere naam kreeg als Quest for Glory. Die heb ik scheel gespeeld. Net als de 1e 2 police quests. Toen het naar point and go ging ipv typen ben ik afgehaakt.Lach met een schone bips![]()
Wormsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo lang geleden een heleboel Lemmings levels weer gespeeld. Dat was toch wel een briljant spel met enorm lage pixels![]()
![]()
Ach verrek, Hero's quest bedoelde ik idd eigenlijk!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lol, ik kon die wel spelen met geluid tot en met Kings quest 5 geloof ik. Geen idee of dat 5 was eigenlijk, iig dat je als puppet in aderlaarsnest belandde.
Maar mooiste vond ik Hero's quest 1... Die later een andere naam kreeg als Quest for Glory. Die heb ik scheel gespeeld. Net als de 1e 2 police quests. Toen het naar point and go ging ipv typen ben ik afgehaakt.
Ja je had er zo veel: King's quest, Hero's quest, Space quest, Police quest enz.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2285 / +132 / +74 / 5853 / 6430
2. KoningWouter / 568 / +32 / +9 / 1778 / 2069
3. KillemWieft / 517 / +73 / +4 / 437 / 619
4. Bally-b / 363 / +97 / +0 / 47 / 90
5. kree / 363 / +17 / +146 / 1300 / 1471
6. devzero / 320 / +3 / +1 / 261 / 339
7. hemarookworst / 278 / +7 / +0 / 1038 / 1221
8. Moeraskat / 277 / +43 / +2 / 2198 / 2372
9. _UserName_ / 265 / +3 / +12 / 534 / 679
10. Lovely / 250 / +38 / +22 / 1227 / 1409
11. mario390 / 248 / +6 / +40 / 196 / 296
12. Dr.Mikey / 228 / +67 / +11 / 555 / 683
13. gebrokenglas / 194 / +2 / +6 / 1349 / 1513
14. Pinnenmutske / 190 / +29 / +6 / 349 / 464
15. Grotetijd / 188 / +9 / +13 / 918 / 1049
16. Moonlight / 177 / +51 / +2 / 617 / 723
17. sp3c / 176 / +6 / +0 / 527 / 611
18. HappyCharly / 162 / +11 / +8 / 1182 / 1310
19. ToT / 150 / +54 / +5 / 1222 / 1311
20. maily / 137 / +0 / +12 / 1461 / 1602SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Space quest vond ik dan weer kut, de restquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach verrek, Hero's quest bedoelde ik idd eigenlijk!
Ja je had er zo veel: King's quest, Hero's quest, Space quest, Police quest enz.![]()
Hier kan je ze allemaal spelen in een dos box https://playclassic.games/quote:Iedereen is een kutlultrut
Wat echt tof was, ik had toen als tienertje een complete game kamer ergens in de jaren 90 En daar stonden 5 pc's die op intern netwerk zaten en speelde ik met mijn vriendjes spellen als Worms, of Micro machines tegen elkaar. Dat was pre internet gamen nog. Al was dat er wel, maar internet te traag vaak.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach verrek, Hero's quest bedoelde ik idd eigenlijk!
Ja je had er zo veel: King's quest, Hero's quest, Space quest, Police quest enz.Lach met een schone bips![]()
Die is opgeslagen 1e Prince of Persiaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier kan je ze allemaal spelen in een dos box https://playclassic.games/Die moet ik nog keer spelen ja
Ja ik verdwaalde daar een paar wekenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die is opgeslagen 1e Prince of PersiaDie moet ik nog keer spelen ja
Zag er al meer leuke golden oldies voorbij komen, dank je voor de tipquote:
HitsterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar ff om op ruim een week geleden terug te komen, jij om PSV lachen? We zaten toch een dag langer in de CL dan Feyenoordquote:
Even op escape drukken voor muis besturing.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zag er al meer leuke golden oldies voorbij komen, dank je voor de tipIedereen is een kutlultrut
Binnenkort ook maar eens proberenquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ook goeie tip, ik ga ff testen snel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Even op escape drukken voor muis besturing.Lach met een schone bips![]()
Prince of persia, herinnerde het me nog precies. Heb binnen 2 minuten het zwaard alweer te pakkenquote:
Die heb ik ook gespeeld. Het is echt een trip door memory lane. Ik heb denk ik verleden jaar bijna alle lemmings games gespeeld met de zelfde frustratiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Prince of persia, herinnerde het me nog precies. Heb binnen 2 minuten het zwaard alweer te pakken
@JustinKquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Prince of persia, herinnerde het me nog precies. Heb binnen 2 minuten het zwaard alweer te pakken![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:21 schreef devzero het volgende:
[..]
In Virgil's Aeneid stond het al geschreven: Sol etiam tecum lucet, Charlye. Vrij vertaald, ook bij jou gaat de zon schijnen
Trust nobody![]()
Wil je een doekje voor t bloeden?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik viel net nog in een web van messen, niet aanstellen nu.Trust nobody![]()
Ik heb poosje terug keer nou ja poosje terug ook Jagged Alliance weer gedownload en gespeeld. Dat was ook echt een top spel. Ik heb nu een NUC dus kan niet veel meer spelen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik ook gespeeld. Het is echt een trip door memory lane. Ik heb denk ik verleden jaar bijna alle lemmings games gespeeld met de zelfde frustratieLach met een schone bips![]()
Heb je wel wet wipes?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wil je een doekje voor t bloeden?
gehe. nah viel wel mee toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik viel net nog in een web van messen, niet aanstellen nu.Do what you love, love what you do!![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
dit spel? naja eigenlijk is het heel simpel?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:56 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ken al jullie spellen niet..
Weet iemand iets wat ik zou kennen?Do what you love, love what you do!![]()
is haar stijlquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sow wat een taalgebruik ineens.. die kennen we onderhand wel denk ik toch?
Do what you love, love what you do!![]()
Ik speel nu veel adventure games van 5-BN die zijn leuk en met veel mini games waar je je hoofd over kan breken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:56 schreef HappyCharly het volgende:
Weet iemand iets wat ik zou kennen?Iedereen is een kutlultrut
Weet ik niet, wat speelde je vroegah op een computah?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:56 schreef HappyCharly het volgende:
Weet iemand iets wat ik zou kennen?Lach met een schone bips![]()
Graag Voor DJMOquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sow wat een taalgebruik ineens.![]()
ik had dus weer eens dat x-box live ff aangemeld.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik speel nu veel adventure games van 5-BN die zijn leuk en met veel mini games waar je je hoofd over kan breken.
Vorige keer eigenlijk maar weer opgezegd omdat ik toch niet echt veel die spelletjes doe. en ben onhandig met xbox controller sowieso. Gehehe
eigenlijk is het weer verspilde geld wss maand. maarja ach?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: