SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had prima controle over mijn bikes. De FXR wel het minst van allen vanwege dat half-ape stuur.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja doodeng. Had absoluut niet het gevoel dat ik controle had over dat ding.![]()
Nee nog lang niet. Komt waarschijnlijk pas dinsdag binnen. Maar elke week een avond pauze van de ellende lijkt me wel te doen. Totdat de therapie kan starten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar heb je het al binnen of zijn ze daar niet zo snel?
Beter ook dat ik het niet binnen een uurtje heb, dan gaat het mis.![]()
OlkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Daar zit wat in.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee nog lang niet. Komt waarschijnlijk pas dinsdag binnen. Maar elke week een avond pauze van de ellende lijkt me wel te doen.
Beter ook dat ik het niet binnen een uurtje heb, dan gaat het mis.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hee Wouterquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:46 schreef KoningWouter het volgende: [..] Usert! Hopelijk gaat alles goed daar?
![]()
Jawel, vandaag laatste ochtend kraamhulp gehad, de kleine meid is al een tijdje onrustig maar nu stil
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Fijn, hoop dat het nog goed vol te houden is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee Wouter
Jawel, vandaag laatste ochtend kraamhulp gehad, de kleine meid is al een tijdje onrustig maar nu stil![]()
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hier had ik al op gereageerd Henkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:05 schreef ToT het volgende:
@:grotetijd KLB / Wat rijden oude autos met hoge km stand kut zegWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: