Niet over een tijdje voor jou.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eindelijk verstandige geluiden.
Zo fijn om te zien dat ook de liberalen weer bij zinnen komen.
En ik heb het een ieder hier voorspeld: Over een tijdje is het ja meneer Poetin, Nee meneer Poetin, ik heb het begrepen meneer Poetin.
?quote:
Niemand gaat happen op je onzin hoor kneusquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eindelijk verstandige geluiden.
Zo fijn om te zien dat ook de liberalen weer bij zinnen komen.
En ik heb het een ieder hier voorspeld: Over een tijdje is het ja meneer Poetin, Nee meneer Poetin, ik heb het begrepen meneer Poetin.
In elk geval jij hapt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:04 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Niemand gaat happen op je onzin hoor kneus
Ik ben een man van manieren.quote:
Knap van je, die veelzijdigheid.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben een man van manieren.
Ik spreek zelden neerbuigend over leiders van andere landen. Ook Zelensky heb ik vrijwel altijd geroemd om zijn prestatie dat Oekraïne het volhoudt tegen Rusland.
Dankjewel voor je bevestiging.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik spreek zelden neerbuigend over leiders van andere landen. Ook Zelensky heb ik vrijwel altijd geroemd om zijn prestatie dat Oekraïne het volhoudt tegen Rusland.
Het uitspreken van een Veto tegen het lidmaatschap.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Welke fout denk je dat er toen gemaakt is dan?
Meh, geloof niet dat we er echt iets aan missen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het uitspreken van een Veto tegen het lidmaatschap.
Het gaat om wat we juist hadden gemist door het lidmaatschap.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:17 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Meh, geloof niet dat we er echt iets aan missen.
A daarom heb je zijn naam maanden lang verkeert geschreven.... Met Zalensky...... Met de hoeveelheid boter op jouw hoofd, daar kunnen we inmiddels een nieuw gebergte naar noemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja man. Het hangt ook af hoe je een naam spelt of je de persoon al dan wel of niet waardeert.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:26 schreef ipa84 het volgende:
[..]
A daarom heb je zijn naam maanden lang verkeert geschreven.... Met Zalensky...... Met de hoeveelheid boter op jouw hoofd, daar kunnen we inmiddels een nieuw gebergte naar noemen.
Dus je deed het bewust.... Mooi om te zien dat je gewoon toegeeft dat je een trol bent en al maanden lang dit topic aan het verzieken bent. Het voordeel voor jouw is dat de mods hier niks aan doen dus je kan rustig je gang gaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja man. Het hangt ook af hoe je een naam spelt of je de persoon al dan wel of niet waardeert.
Verklaar je naderquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat om wat we juist hadden gemist door het lidmaatschap.
Kijk naar wat met en rond Oekraïne is gebeurd en welke impact dat heeft gehad op Nederland, de EU, etcquote:
Heb verscheidene bans gehad hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:52 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dus je deed het bewust.... Mooi om te zien dat je gewoon toegeeft dat je een trol bent en al maanden lang dit topic aan het verzieken bent. Het voordeel voor jouw is dat de mods hier niks aan doen dus je kan rustig je gang gaan.
Ik begrijp niets van wat je nu werkelijk wil zeggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kijk naar wat met en rond Oekraïne is gebeurd en welke impact dat heeft gehad op Nederland, de EU, etc
Maar wij doen net zo hard mee door elke keer op deze idioot in te gaanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:52 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dus je deed het bewust.... Mooi om te zien dat je gewoon toegeeft dat je een trol bent en al maanden lang dit topic aan het verzieken bent. Het voordeel voor jouw is dat de mods hier niks aan doen dus je kan rustig je gang gaan.
Voeder het trolletje dan ook gewoon niet, als het zo overduidelijk is. Laat hem lekker op zijn knietjes voor Poetin zitten en negeer het verder.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:52 schreef ipa84 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
maar Putin geeft zijn andere 11 ex-Sovjetstaten niet zomaar aan het Westen cadeau.
Niet onverwacht.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik begrijp niets van wat je nu werkelijk wil zeggen.
Binnen de kortste keren heeft Rutte geen actieve herinnering aan de gruweldaden van Ruslandquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:31 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Laten we vooral niet opnieuw de russische oorlogskas gaan spekken.
Hij is gewoon een echte top diplomaatquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Binnen de kortste keren heeft Rutte geen actieve herinnering aan de gruweldaden van Rusland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |