abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 maart 2025 @ 10:00:39 #151
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217057039
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 09:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Een miljoen dode Oekraïners?
De beste schattingen gaan over ong 300K dacht ik.

Anyways, een lachende Rutte wordt altijd weer tegen hem gebruikt. :P
Het zou mij niks verbazen
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_217057073
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 09:33 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat je geen idealen kan hebben. Het is gewoon dom om er op acteren zonder gegrond te zijn in wat het geval is. Ik zou bijvoorbeeld liever een volledig soeverein Nederland zien, dus onafhankelijk van de EU en VS, maar een poging dat te realiseren zal er waarschijnlijk juist in resulteren dat de effectieve soevereiniteit afneemt.
We zijn een soeverein land.
En dat is Oekraïne ook.

We hebben zelf gekozen voor EU lidmaatschap, en kunnen die ook weer opzeggen.
Er gaat geen EU leger ons land annexeren als we dat zouden doen.
Ook de VS gaat niet militair ingrijpen in Nederland als we niet doen wat de VS wil.

Verder zijn landen afhankelijk van elkaar.
Nederland kan nooit 100% zelfvoorzienend worden.
Maar de VS ook niet.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_217057116
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 09:47 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja dat durven we dus niet. En terecht.
Buigen voor de imperialistische agressor is wat jou betreft een goed idee?
  zaterdag 15 maart 2025 @ 10:07:04 #154
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_217057132
quote:

[..]
Alleen vanwege de nukes.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_217057185
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:07 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Alleen vanwege de nukes.
Ach, daar zou elk geleverd wapensysteem zomaar toe kunnen leiden volgens de Roebelhoeren hier. Viel best mee.
pi_217057193
https://www.msn.com/nl-nl(...)uigen-vs/ar-AA1AXVOC

En dan krijg je dus dit. 0 rationaliteit. We moeten het kind niet met badwater weggooien. Waarom zou je deze aankoop heroverwegen, terwijl het volledig losstaat van de fratsen van Trump?
pi_217057216
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:07 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Alleen vanwege de nukes.
Waarom? Rusland gaat geen Nukes gebruiken, want wij hebben die zelf ook. Dus dat zorgt voor mad.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 10:13:33 #158
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_217057219
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:11 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ach, daar zou elk geleverd wapensysteem zomaar toe kunnen leiden volgens de Roebelhoeren hier. Viel best mee.
Klopt maar zonder die nukes zou het allemaal een stuk eenvoudiger zijn.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_217057231
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 09:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Een miljoen dode Oekraïners?
De beste schattingen gaan over ong 300K dacht ik.

Anyways, een lachende Rutte wordt altijd weer tegen hem gebruikt. :P
De echte aantallen worden pas na de oorlog bekend, maar als ik de opnamen zie van de militaire begraafplaatsen in Charkiv, Kiev en Lviv dan vrees ik een heel hoog aantal dode Oekraïense militairen.

Bekijk deze YouTube-video
Duur afspeeltijd: 3:20 minuut
pi_217057271
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:12 schreef theunderdog het volgende:

En dan krijg je dus dit. 0 rationaliteit. We moeten het kind niet met badwater weggooien. Waarom zou je deze aankoop heroverwegen, terwijl het volledig losstaat van de fratsen van Trump?
Als je zelfstandiger wil worden dan zal je daar ooit mee moeten beginnen en de beste dag om dat te doen na gisteren is vandaag.

Dat staat los van wel of geen Trump.

Overigens ben ik van mening dat dit langer gaat duren dan de komende 4 jaar met Trump, hij is niet de enige die anders over Europa (en canada) denkt dan de afgelopen 80 jaar.
pi_217057275
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:13 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Klopt maar zonder die nukes zou het allemaal een stuk eenvoudiger zijn.
Het 'grappige' met Nukes is dat het volstrekt logisch is om er bang voor te zijn, maar ook volstrekt onnodig.
pi_217057293
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:18 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Als je zelfstandiger wil worden dan zal je daar ooit mee moeten beginnen en de beste dag om dat te doen na gisteren is vandaag.

Dat staat los van wel of geen Trump.

Overigens ben ik van mening dat dit langer gaat duren dan de komende 4 jaar met Trump, hij is niet de enige die anders over Europa (en canada) denkt dan de afgelopen 80 jaar.
Oneens. Je kan perfect meer zelfstandigheid nastreven en je tegelijkertijd realiseren dat er geen reden is om nu al het kind met badwater weg te gooien.

Dit komt echt over als: 'nou! we hebben nog liever niets dan handel te verrichten met jullie!!!'. Dat is geen strategie he. Dat is irrationele rancune. Helemaal omdat de Amerikaanse wapenindustrie dus los staat van Trump.
pi_217057302
quote:

Omdat het juist niet volledig losstaat van de fratsen van Trump. Waarom zou je één van je belangrijkste wapensystemen aanschaffen in een instabiel land waarvan de leider zich ronduit agressief heeft gedragen tegen je?

Daarnaast verhoogt dit de binnenlandse druk op Trump.
pi_217057314
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:14 schreef Idisrom het volgende:

[..]
De echte aantallen worden pas na de oorlog bekend, maar als ik de opnamen zie van de militaire begraafplaatsen in Charkiv, Kiev en Lviv dan vrees ik een heel hoog aantal dode Oekraïense militairen.

Het aantal slachtoffers van Poetins terreur is sowieso veel en veel te groot. Maar het staat natuurlijk wel vast dat Oekraïne veel meer waarde hecht aan het leven van haar soldaten.
pi_217057319
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Oneens. Je kan perfect meer zelfstandigheid nastreven en je tegelijkertijd realiseren dat er geen reden is om nu al het kind met badwater weg te gooien.

Dit komt echt over als: 'nou! we hebben nog liever niets dan handel te verrichten met jullie!!!'. Dat is geen strategie he. Dat is irrationele rancune. Helemaal omdat de Amerikaanse wapenindustrie dus los staat van Trump.
Hoe precies word je zelfstandiger als je door blijft gaan met het kopen van Amerikaanse wapens?

En het gaat nu alleen nog om het 'kijken of het anders kan' ipv dat ze al zeggen dat ze het niet gaan kopen.
pi_217057338
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:21 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Omdat het juist niet volledig losstaat van de fratsen van Trump. Waarom zou je één van je belangrijkste wapensystemen aanschaffen in een instabiel land waarvan de leider zich ronduit agressief heeft gedragen tegen je?

Daarnaast verhoogt dit de binnenlandse druk op Trump.
Het staat er wel los van. Deze wapensystemen zijn allang in omloop. Die hele zogenaamde 'killer-switch' is iets uit films, dat bestaat niet. Het enige wat kan is dat Trump zijn best gaat doen dat bepaalde landen niet meer van Amerika wapens mogen kopen. Ja, dan moet je wel elders kijken.

Maar zolang ook Trump niet zijn eigen wapenindustrie naar de knoppen wil helpen, waarom zou Canada dan het kind met badwater weggooien?
pi_217057349
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:20 schreef theunderdog het volgende:

[..] Helemaal omdat de Amerikaanse wapenindustrie dus los staat van Trump.
Maar dat is dus niet zo. Het militair-industriële complex heeft altijd een forse vinger in de Republikeinse pap gehad. Als zijn beleid hen pijn doet, dan komen er nieuwe krachten los die wat meer ratio zullen eisen in Washington.
pi_217057358
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:23 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Hoe precies word je zelfstandiger als je door blijft gaan met het kopen van Amerikaanse wapens?

En het gaat nu alleen nog om het 'kijken of het anders kan' ipv dat ze al zeggen dat ze het niet gaan kopen.
1: Hoe niet? alsof je niet kan focussen op het creeeren van eigen wapensystemen, maar zolang daar nog geen sprake van is wel blijven kopen van de Amerikanen.

2: Ik zou er zorgvuldiger mee omgaan. Canada, Europa is op dit moment nog onwijs afhankelijk van Amerika.
pi_217057364
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het staat er wel los van. Deze wapensystemen zijn allang in omloop. Die hele zogenaamde 'killer-switch' is iets uit films, dat bestaat niet. Het enige wat kan is dat Trump zijn best gaat doen dat bepaalde landen niet meer van Amerika wapens mogen kopen. Ja, dan moet je wel elders kijken.

Maar zolang ook Trump niet zijn eigen wapenindustrie naar de knoppen wil helpen, waarom zou Canada dan het kind met badwater weggooien?
Als Trump niet zijn eigen wapenindustrie naar de knoppen wil helpen, dan is ruzie zoeken met belangrijke afnemers geen briljant plan.
pi_217057376
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:25 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Maar dat is dus niet zo. Het militair-industriële complex heeft altijd een forse vinger in de Republikeinse pap gehad. Als zijn beleid hen pijn doet, dan komen er nieuwe krachten los die wat meer ratio zullen eisen in Washington.
Ja oke. Trump staat grotendeels los van de wapenindustrie, andersom niet inderdaad.

Maar dat is juist een signaal dat wij van Trump niet zoveel moeten aantrekken.
pi_217057391
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:27 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Als Trump niet zijn eigen wapenindustrie naar de knoppen wil helpen, dan is ruzie zoeken met belangrijke afnemers geen briljant plan.
Uh. Dat ontken ik toch niet?

Maar we (en dus ook Canada) kan de komende tijd lastig zonder de Amerikanen .
pi_217057479
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja oke. Trump staat grotendeels los van de wapenindustrie, andersom niet inderdaad.

Maar dat is juist een signaal dat wij van Trump niet zoveel moeten aantrekken.
De pestkop op het schoolplein ongestoord zijn gang laten gaan of indirect steunen is meestal geen briljant idee ;).
pi_217057497
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Uh. Dat ontken ik toch niet?

Maar we (en dus ook Canada) kan de komende tijd lastig zonder de Amerikanen .
Trump is nogal van de shocktherapie en rare fratsen. Rustig doorgaan op de oude weg gaat dan ook niet werken.
pi_217057576
quote:

Het is gewoon een onderhandelingsstrategie a la Trump? Dreigen met enorme kosten voor de andere kant om zo een betere deal te krijgen.
pi_217057586
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:36 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
De pestkop op het schoolplein ongestoord zijn gang laten gaan of indirect steunen is meestal geen briljant idee ;).
Als je al jaren goede banden hebt met diegene die ineens een brullende pestkop wordt, terwijl je zelf niet zo snel een alternatief hebt is het een uitstekend idee om niet teveel te ageren tegen de pestkop.
pi_217057601
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:37 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Trump is nogal van de shocktherapie en rare fratsen. Rustig doorgaan op de oude weg gaat dan ook niet werken.
Dat laatste zeg ik nergens. We moeten evident niet verder op de oude voet, anders zou ik tegen investeringen in defensie zijn.
pi_217057627
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:41 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het is gewoon een onderhandelingsstrategie a la Trump? Dreigen met enorme kosten voor de andere kant om zo een betere deal te krijgen.
Trump zou toch wel weten dat Canada afhankelijk is van de Amerikaanse wapenindustrie?
pi_217057749
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Trump zou toch wel weten dat Canada afhankelijk is van de Amerikaanse wapenindustrie?
En de wapenindustrie dus ook van Canada als klant. Canada heeft 88 F-35's in bestelling. Dat is toch een miljardje of 8-10 dat de VS misloopt. En de prijs per toestel zal wel stijgen met minder klanten, dus dat maakt het toestel in dat opzicht minder competitief. En Portugal twijfelt ook al.
pi_217057832
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Als je al jaren goede banden hebt met diegene die ineens een brullende pestkop wordt, terwijl je zelf niet zo snel een alternatief hebt is het een uitstekend idee om niet teveel te ageren tegen de pestkop.
Of juist wel opdat ie niet nog meer gaat pesten. Pestkoppen moet je zo snel mogelijk laten voelen dat hun gedrag niet OK is. Bij de VS is dat alleen mogelijk door het ze in hun portemonnee te laten voelen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_217057844
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:53 schreef Ulx het volgende:

[..]
En de wapenindustrie dus ook van Canada als klant. Canada heeft 88 F-35's in bestelling. Dat is toch een miljardje of 8-10 dat de VS misloopt. En de prijs per toestel zal wel stijgen met minder klanten, dus dat maakt het toestel in dat opzicht minder competitief. En Portugal twijfelt ook al.
In een tijd als dit lijkt mij de strategie: 'we gaan gewoon doen alsof wij hun wapensystemen niet meer willen (terwijl we er zo afhankelijk van zijn) in de hoop dat het hen (Amerika) onder druk zet) nogal risicovol.
pi_217057855
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 11:00 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Of juist wel opdat ie niet nog meer gaat pesten. Pestkoppen moet je zo snel mogelijk laten voelen dat hun gedrag niet OK is. Bij de VS is dat alleen mogelijk door het ze in hun portemonnee te laten voelen.
Neuh. Een pestkop moet je aanpakken, als je bij macht bent dat te doen. Zo niet moet je lekker achterover leunen, of zelfs zaken met de pestkop blijven doen tot je echt andere mogelijkheden hebt.

Geopolitiek is geen Robin Hood.
pi_217057878
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 11:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Neuh. Een pestkop moet je aanpakken, als je bij macht bent dat te doen. Zo niet moet je lekker achterover leunen, of zelfs zaken met de pestkop blijven doen tot je echt andere mogelijkheden hebt.

Geopolitiek is geen Robin Hood.
En we zijn bij machte. Niet militair, wel economisch. Door geen spullen van ze te kopen. Er zijn ook Europese vliegtuigen. Flink goedkoper ook.
pi_217057895
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 11:04 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
En we zijn bij machte. Niet militair, wel economisch. Door geen spullen van ze te kopen. Er zijn ook Europese vliegtuigen. Flink goedkoper ook.
1: Ah, je wil een volledige economische oorlog met Amerika? beetje de 'oohh je dacht dat jij gek was Trump? wij zijn nog gekker!' strategie?

Nee top. Heb er nu al zin in.

2: Allereerst hebben wij niet voor alles vervanging. Dat is gewoon niet zo. En de Amerikaanse zijn op dit moment vaak beter.
pi_217057935
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 09:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat is de draai die jij er nu aan geeft.
Ja precies. Het zal wel goed zijn met je.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 11:12:42 #185
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217057959
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 11:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]
1: Ah, je wil een volledige economische oorlog met Amerika? beetje de 'oohh je dacht dat jij gek was Trump? wij zijn nog gekker!' strategie?

2: Allereerst hebben wij niet voor alles vervanging. Dat is gewoon niet zo. En de Amerikaanse zijn op dit moment vaak beter.
Het is een soort rancune? Amerika niet all-in in Oekraïne, wij hen mooi boycotten.
Het is emotie ofzo.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 15 maart 2025 @ 11:13:22 #186
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217057971
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:14 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Hier word je wel stil van.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217058057
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 11:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat is dit voor een stom zwart-wit argument :?
Trump heeft een economische oorlog met ons gestart, niet andersom. Wij reageren slechts. Doet Trump weer iets? Dan gaan wij ook een stapje verder. Stopt Trump? Doen we weer stapje terug.
De F35s zijn niet nodig. De onze zijn iets minder, maar ook goedkoper en kun je dus meer van afnemen.
Trump wilden we dat we onze eigen broek gaan ophouden? Prima, dan moeten we dat doen. Ohhhh, Trump wil dat we heel veel uitgeven, maar wel aan de VS? Tja, dan doen we wat anders, want dat type bully-gedrag moet dan weer juist niet beloond worden.
pi_217058082
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 11:20 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Trump heeft een economische oorlog met ons gestart, niet andersom. Wij reageren slechts. Doet Trump weer iets? Dan gaan wij ook een stapje verder. Stopt Trump? Doen we weer stapje terug.
De F35s zijn niet nodig. De onze zijn iets minder, maar ook goedkoper en kun je dus meer van afnemen.
Trump wilden we dat we onze eigen broek gaan ophouden? Prima, dan moeten we dat doen. Ohhhh, Trump wil dat we heel veel uitgeven, maar wel aan de VS? Tja, dan doen we wat anders, want dat type bully-gedrag moet dan weer juist niet beloond worden.
De Amerikaanse wapenindustrie heeft een onwijs groot aandeel van wat Europa, Canada koopt. Dat kan je niet 'zomaar' even vervangen. De gehele 'koop in Europa' is iets dat je op gang moet zetten, niet iets dat je morgen al kan realiseren.

Maar goed.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 11:30:58 #189
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217058139
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 11:20 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ik denk dat Poetin instemmend knikt als EU-liberalen of "slimmeriken" stoppen met wapens uit Amerika te kopen.
Een groter kado kun je Poetin niet doen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217058144
quote:

[..]
Wat ben jij aan het zwammen? Met jouw mentaliteit hadden we nu Duits gesproken.
pi_217058154
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 11:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]
De Amerikaanse wapenindustrie heeft een onwijs groot aandeel van wat Europa, Canada koopt. Dat kan je niet 'zomaar' even vervangen. De gehele 'koop in Europa' is iets dat je op gang moet zetten, niet iets dat je morgen al kan realiseren.

Maar goed.
Valt zo te zien behoorlijk tegen. Het leger heeft veel made-in-Canada in gebruik, en vrij veel Europees spul. https://en.wikipedia.org/(...)anadian_Armed_Forces
pi_217058192
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 11:32 schreef Ulx het volgende:

[..]
Valt zo te zien behoorlijk tegen. Het leger heeft veel made-in-Canada in gebruik, en vrij veel Europees spul. https://en.wikipedia.org/(...)anadian_Armed_Forces
Ik zie veel verenigde staten..
pi_217058228
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 11:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar goed.
Dat doe je dan ook niet. Waar je mee begint is orders plaatsen. Geen F35s meer bestellen maar Europese fighters.
  Moderator zaterdag 15 maart 2025 @ 11:41:46 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217058244
Zijn al bestelt

Komen nog meer bij ook gok ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217058249
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 11:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik zie veel verenigde staten..
Maar ik zie weinig big ticket items, waar geen europese tegenhangers van zijn.

Op een paar dingen links en rechts na, maakt europa vrijwel alles.

Het is een beetje een trope he, dat materiel altijd VS made is, maar realiteit is anders.

Eerder andersom.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_217058258
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 11:40 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Dat doe je dan ook niet. Waar je mee begint is orders plaatsen. Geen F35s meer bestellen maar Europese fighters.
Die zijn allang besteld.......
pi_217058275
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 11:41 schreef sp3c het volgende:
Zijn al bestelt

Komen nog meer bij ook gok ik
Die kunnen gewoon geannuleerd worden, anders is de discussie in Canada er niet. Kost ze misschien wat aan een schadeloosstelling, maar dat zal het minste issue zijn.
  Moderator zaterdag 15 maart 2025 @ 11:49:40 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217058310
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 11:45 schreef Ulx het volgende:

[..]
Die kunnen gewoon geannuleerd worden, anders is de discussie in Canada er niet. Kost ze misschien wat aan een schadeloosstelling, maar dat zal het minste issue zijn.
We kunnen ook prima een missie naar de maan organiseren maar ik zie het niet gebeuren

In Canada hebben ze er nog nul dus dat is appels en peren vergelijken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217058338
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 11:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
We kunnen ook prima een missie naar de maan organiseren maar ik zie het niet gebeuren

In Canada hebben ze er nog nul dus dat is appels en peren vergelijken
We merken het wel. Als twee landen zo openlijk gaan twijfelen aan dat toestel is dat nogal iets. Twijfel is besmettelijk.
pi_217058353
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 11:54 schreef Ulx het volgende:

[..]
We merken het wel. Als twee landen zo openlijk gaan twijfelen aan dat toestel is dat nogal iets. Twijfel is besmettelijk.
Vertel nou eens concreet wat wij ermee opschieten de komende jaren..

Je vindt Trump geen fijne vent, en daarom wil je een uitstekende handelsrelatie wat betreft wapensystemen met kind en badwater weggooien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')