Je roept een paar suggestieve oneliners en ik moet maar raden wat je bedoelt. Lekkere manier van communiceren heb je.quote:
Je doet net alsof je niet weet wat Oekraïne is overkomen tussen 2014 en nu.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:07 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je roept een paar suggestieve oneliners en ik moet maar raden wat je bedoelt. Lekkere manier van communiceren heb je.
Alsof Oekraïne dat allemaal heeft gedaan in de aanloop naar NAVO lidmaatschap.quote:
Je doet net alsof het ooit een scenario is geweest dat Oekraïne in 2014 lid van de EU was geworden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je doet net alsof je niet weet wat Oekraïne is overkomen tussen 2014 en nu.
Omdat ze beide toch al ingekapseld waren door het westen (EU etc), en er is natuurlijk een goed moment uitgekozen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Uhu, waarom was het dan geen probleem dat Finland en Zweden NAVO-lid zijn geworden?
En wij zijn blijkbaar zo dom geweest om het weer te proberen op het moment dat Rusland daar wel de tijd en energie voor heeft of denkt te hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:54 schreef Wantie het volgende:
Kortom Oekraïne is dom geweest door het lidmaatschap zo lang te traineren dat ze geen lid waren op het moment dat Rusland de tijd en energie had om zich tegen voormalige Sovjetstaten te keren.
Dat is precies mijn punt.
Wat een gelul. Je gaat wederom compleet voorbij aan het feit dat Oekraïne een vrij en soeverein land is wat haar eigen richting mag kiezen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
En wij zijn blijkbaar zo dom geweest om het weer te proberen op het moment dat Rusland daar wel de tijd en energie voor heeft, denkt te hebben of er de allergrootste noodzaak inziet (wellicht mede door het verlies van eerdergenoemde landen) om het te proberen en daartoe alles op alles zet, ondanks dat ze het niet aan kan.
Blijkbaar is dat dus niet het geval. Hoe graag we dat ook willen. Evenzo kunnen we de Oeigoeren geen soevereiniteit beloven.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:52 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wat een gelul. Je gaat wederom compleet voorbij aan het feit dat Oekraïne een vrij en soeverein land is wat haar eigen richting mag kiezen.
Nee, dat is de draai die jij er nu aan geeft.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je doet net alsof het ooit een scenario is geweest dat Oekraïne in 2014 lid van de EU was geworden.
Belovenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:02 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat dus niet het geval. Hoe graag we dat ook willen. Evenzo kunnen we de Oeigoeren geen soevereiniteit beloven.
In 2014 heeft Oekraïne geen aanvraag lidmaatschap voor de EU gedaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
En wij zijn blijkbaar zo dom geweest om het weer te proberen op het moment dat Rusland daar wel de tijd en energie voor heeft of denkt te hebben.
Het probleem is dat je denkt vanuit hoe het moet zijn, in plaats van wat is.quote:
Met zo'n instellingen had Nederland niet meer bestaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:12 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het probleem is dat je denkt vanuit hoe het moet zijn, in plaats van wat is.
Ik zeg niet dat je geen idealen kan hebben. Het is gewoon dom om er op acteren zonder gegrond te zijn in wat het geval is. Ik zou bijvoorbeeld liever een volledig soeverein Nederland zien, dus onafhankelijk van de EU en VS, maar een poging dat te realiseren zal er waarschijnlijk juist in resulteren dat de effectieve soevereiniteit afneemt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met zo'n instellingen had Nederland niet meer bestaan.
Dan moeten we de agressor een rotschop verkopen. Dit soort geleuter, of een zwakzinnige vergelijking met de Oeigoeren, kan ik weinig mee.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:02 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat dus niet het geval. Hoe graag we dat ook willen. Evenzo kunnen we de Oeigoeren geen soevereiniteit beloven.
Er is dus geen plan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:30 schreef Idisrom het volgende:
De contouren van het vredesplan van Trump worden nu ook wat duidelijker.
Oekraïne moet afstand doen van de thans door Rusland bezette gebieden, en in ruil daarvoor mogen ze daarna zich laten volstoppen met zoveel Amerikaans wapentuig zoveel ze willen (kopen).
Voor de VS een win-win.
Ja, we zijn met name door het enorme ego en beperkte kennis van George W. Bush en zijn schoothondje Jaap de Hoop Scheffer in de huidige crisis gestort.quote:
Ja dat durven we dus niet. En terecht.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:36 schreef KareldeStoute het volgende:
Dan moeten we de agressor een rotschop verkopen. Dit soort geleuter, of een zwakzinnige vergelijking met de Oeigoeren, kan ik weinig mee.
Een miljoen dode Oekraïners?quote:
https://www.hln.be/buiten(...)ors-hoger~a64874768/quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een miljoen dode Oekraïners?
De beste schattingen gaan over ong 300K dacht ik.
Anyways, een lachende Rutte wordt altijd weer tegen hem gebruikt.![]()
Nog veel minder dus.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
https://www.hln.be/buiten(...)ors-hoger~a64874768/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |