SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
mmm dan ga ik mn eigen zon wel bouwenquote:
En mijn zonquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben ook al vroeg begonnen met typen vandaag.
Ben er het type voorquote:
Eieren met spek graagquote:
geen spek in huisquote:
een hele tonijn?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:26 schreef essnhills het volgende:
Ik heb voor de lunch straks lekker brood met tonijn
en zorgen dat er geen katten bij je zijn als je die tonijn gaat etenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, een hele tonijn
Even wat ruimte maken in de koelkast
BLASPHEMY.quote:
ik heb wel salami met brie, olijfjes en pesto... voor op mn italiaanse bolletjesquote:
Waar?quote:
Wanneer?quote:
hoe en waaromquote:
quote:
(moest ik ook googlenquote:Lira is de auteursrechtenorganisatie voor en door schrijvers, vertalers en freelance journalisten. Lira zet zich in voor een betere positie van tekstmakers.
quote:
Relevante vragen dit.quote:
google is a friend. not an enemyquote:
Van vertaalde boeken die worden uitgeleend in de bieb en als e-books worden verkocht enzo.quote:
als ik dat zeg stoppen mn telefoon en chromecast en google home er meteen meequote:
Fordquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, ik moest m'n browser hebben omdat ik wat moet opzoeken.
Focus IJs, focus.
Goeie wagenquote:
IJsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, ik moest m'n browser hebben omdat ik wat moet opzoeken.
Focus IJs, focus.
Straks weer.quote:
Krijg je dan een millicent per uitgeleend boek?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van vertaalde boeken die worden uitgeleend in de bieb en als e-books worden verkocht enzo.
sneeuw en vrieskouquote:
Geen idee. Het is niet veel per boek neequote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijg je dan een millicent per uitgeleend boek?
gooi alle titels neer dan gaan we elke keer die boeken lenen en dag later weer inleveren en de dag er op weer lenenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Het is niet veel per boek neeOf niemand wil ze lezen.
Lente moet komen!quote:
sjow... ga zelf wegquote:
quote:
binnenkort dan maar weer eens langsgaan als ze open zijnquote:Het lekkerste ijs wordt gemaakt door Angelina Zuliani van Zuliani’s Gelato in Zoetermeer en de mooiste ijscoupe kunt u eten bij IJssalon Bastani in Eindhoven. Dat werd afgelopen maandag bekend gemaakt tijdens de IJsVak-Wedstrijden in Gorinchem.
Sneeuwquote:
Neequote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:46 schreef mschol het volgende:
[..]
die mag best nog een maandje of 2 wachten als we daar sneeuw voor terug krijgen
hmm, das ook geen vetpot..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Even de specificatie erbij gepakt. Het is voor uitgeleende e-books. 30 cent per boek.
ik houd niet van ebooks lenenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Even de specificatie erbij gepakt. Het is voor uitgeleende e-books. 30 cent per boek.
fiets bquote:
Die is doodquote:
Leugens, de mijne is springlevend.quote:
Je wordt er niet rijk van maar het is wel leuk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, das ook geen vetpot..(tenzij heel veel uitgeleende boeken....)
Geen nieuwe meerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leugens, de mijne is springlevend.
deden we niet een associatie spelletje?quote:
ja, schandalig dat je ze niet hebt opgegetenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een misdaad begaan. Ik was gisteravond zo moe dat ik de muffins vergeten ben terug in het plastic te doen
Alles wat binnenkomt waar je niets voor hoeft te doen is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wordt er niet rijk van maar het is wel leuk.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
deden we niet een associatie spelletje?
ow. ik welquote:
Focus dit jaarquote:
Beetje gamen, beetje sporten, beetje huishouden en ik denk m'n belastingaangifte ofzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:50 schreef mschol het volgende:
al weekend plannen hier?
ik ben niet echt wat van plan, wellicht even wat huishouden enzo
Oh.quote:
Ik vind 4 muffins in één keer naar binnen gooien wel wat extreem hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, schandalig dat je ze niet hebt opgegeten
oh als je ergens wilt liggen is dat wel handig ja..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje gamen, beetje sporten, beetje huishouden en ik denk m'n belastingaangifte ofzo.
Oh, en als ik er aan denk achter een begraafplaats aan. (Nee, geen kortetermijnplannen, maar kerel en ik weten wel waar we graag willen liggen).
Daarom. Vorig jaar was het een leuk bedrag omdat er blijkbaar iets verrekend was met de jaren ervoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles wat binnenkomt waar je niets voor hoeft te doen is mooi meegenomen.
Sterker nog, je kan de Focus al niet meer als nieuw bestellen. Ik heb geluk gehad met de mijne.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh.
Dat was eigenlijk m'n idee voor een opvolger. Nou ja. Dan niet. Kijk ik wel of ik m'n huidige kan overnemen ofzo.
Ik wil op zo'n natuurbegraafplaats tussen de plantjes.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
oh als je ergens wilt liggen is dat wel handig ja..
ik mag gewoon de oven in, het liefst zo goedkoop mogelijk en dat ze wat leuks doen met het geld..
Amateurquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind 4 muffins in één keer naar binnen gooien wel wat extreem hoor
Morgen komt een vriendin op bezoekquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:50 schreef mschol het volgende:
al weekend plannen hier?
ik ben niet echt wat van plan, wellicht even wat huishouden enzo
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ik snap waarom ze het zo brengen, maar het is wel wat ver gezocht hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
Bloedbad Columbine eist ruim 25 jaar later 14e slachtoffer - https://nos.nl/l/2559475
morgen toch?quote:
"Hier ligt CherryLips, tussen de plantjes."quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil op zo'n natuurbegraafplaats tussen de plantjes.
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap waarom ze het zo brengen, maar het is wel wat ver gezocht hoor
We hebben een aardig sterke binding met een plek bij ons in de buurt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
oh als je ergens wilt liggen is dat wel handig ja..
ik mag gewoon de oven in, het liefst zo goedkoop mogelijk en dat ze wat leuks doen met het geld..
Eenschquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dus ook, daarom plekje uitzoeken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil op zo'n natuurbegraafplaats tussen de plantjes.
Ik weet het nietquote:
Als ze niet was neergeknald, was ze niet op deze manier overleden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap waarom ze het zo brengen, maar het is wel wat ver gezocht hoor
Okequote:Bosje - vriend - morgen jarig
Bordjes mogen niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hier ligt CherryLips, tussen de plantjes."
Houten plankje met je naam erin gegraveerd. Hier in ieder geval.quote:
Staat dan ook gekerfd in de boom ernaast.quote:
O ja zo'n houten schijf. Maar die vergaat na een paar jaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Houten plankje met je naam erin gegraveerd. Hier in ieder geval.
Hier las ik laatst ook een topic over. 🤔quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week wat van die gele stickers bij de planten gestoken en heb al bijna geen vliegjes meer
Alleen maar mooi imo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja zo'n houten schijf. Maar die vergaat na een paar jaar.
hij is afquote:
quote:
Het heeft meteen effect.quote:
Zie mezelf al lopen met een soort gps tracker.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen maar mooi imo.Je krijgt toch de coördinaten van het graf, dus mensen die op bezoek willen komen, kunnen je alsnog terugvinden.
M'n oom heeft zo'n graf, ik vind het wel een mooi idee.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen maar mooi imo.Je krijgt toch de coördinaten van het graf, dus mensen die op bezoek willen komen, kunnen je alsnog terugvinden.
gezelligquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Morgen komt een vriendin op bezoek
omdat ze na 25 jaar nog steeds leefde, weliswaar gehandicapt, maar ze leefde nog steeds.quote:
Cursed geocaching.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
mooi voor mensen zonder richting gevoel..quote:
dat kan je niet met zekerheid zeggenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze niet was neergeknald, was ze niet op deze manier overleden.
M'n hardloop- en wandelrondjes gaan vaak over zo'n begraafplaats, vandaar dat ik weet dat 'ie er is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n oom heeft zo'n graf, ik vind het wel een mooi idee.
Okquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan je niet met zekerheid zeggen
ik vind het onzinnig het zo te melden, pure clickbait
de Ducky van die staat zegt dat blijkbaar wel. en het schijnt dat die lijkschouwers daar wel voor geleerd hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
Die hier in Ede ligt al volquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n hardloop- en wandelrondjes gaan vaak over zo'n begraafplaats, vandaar dat ik weet dat 'ie er is.
Nou ja niet mee eens.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
Meh.quote:
quote:
quote:Hochhalter overleed vorige maand aan sepsis, een heftige ontsteking in reactie op doorligklachten die ze door haar letsel had opgelopen.
Bijgedragen, dus niet veroorzaakt, maar het zal niet hebben geholpen. Die doorligklachten had ze niet gehad als ze die dag niet was neergeschoten.quote:de patholoog concludeert nu dat de verwondingen die ze destijds opliep hebben bijgedragen aan haar dood.
M'n ouders hebben ook niks geregeld. Vind ik eigenlijk wel een beetje klote, dan ben je al over de zeik en moet je die mensen ook nog ergens neerleggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh.
Ook waarom ik dit liever gewoon geregeld heb, deze is nu denk ik 4 jaar oud en nu hébben ze nog plek. Zou jammer zijn als 'ie vol blijkt wanneer we er eens aan denken.
Snel nog ff naar de sportschool zodat ik kan flexen met mijn spierballen volgende week.quote:
De mijne willen sowieso de oven in, dus dat maakt het al íets makkelijker. Kunnen ze in ieder geval nog in opslag tot er een definitief plan komt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hebben ook niks geregeld. Vind ik eigenlijk wel een beetje klote, dan ben je al over de zeik en moet je die mensen ook nog ergens neerleggen.
ohja, andere mening over iets hebben mag niet, noted.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bijgedragen, dus niet veroorzaakt, maar het zal niet hebben geholpen. Die doorligklachten had ze niet gehad als ze die dag niet was neergeschoten.
Gelukkig weet mschol het beter.
M'n moeder zegt ook dat ze de oven in wil, maar dan laat ik haar in een tatoeage verwerken en dat wil ze ook niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne willen sowieso de oven in, dus dat maakt het al íets makkelijker. Kunnen ze in ieder geval nog in opslag tot er een definitief plan komt.
Dat is ook irritant. Het is veel fijner als mensen in ieder geval de basiszaken alvast regelen, opschrijven etc.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hebben ook niks geregeld. Vind ik eigenlijk wel een beetje klote, dan ben je al over de zeik en moet je die mensen ook nog ergens neerleggen.
Merkt ze toch niet, als je dat doetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder zegt ook dat ze de oven in wil, maar dan laat ik haar in een tatoeage verwerken en dat wil ze ook niet.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder zegt ook dat ze de oven in wil, maar dan laat ik haar in een tatoeage verwerken en dat wil ze ook niet.
Ehm...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:21 schreef essnhills het volgende:
De buren krijgen een nieuwe keuken
Er staat een megagrote vrachtwagen voor mijn huis
De andere kant wekt overigens ook irritatie op, m'n schoonmoeder blijft bezig met d'r draaiboek updaten. En dat updaten is één ding, maar ik hoef niet van iedere wijziging een berichtje.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is ook irritant. Het is veel fijner als mensen in ieder geval de basiszaken alvast regelen, opschrijven etc.
Dit heeft toch vrij weinig met een mening te maken als een patholoog zoiets verklaart.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ohja, andere mening over iets hebben mag niet, noted.
M'n opa had van alles opgeschreven in zo'n klein notitieboekje, achterin gekrabbeld. Niet te lezen. Zijn vijf dagen bezig geweest om een titel van een liedje te ontcijferen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De andere kant wekt overigens ook irritatie op, m'n schoonmoeder blijft bezig met d'r draaiboek updaten. En dat updaten is één ding, maar ik hoef niet van iedere wijziging een berichtje.
Oh nee, dit is een map in de cloud. En de grondigheid is echt top, alles qua verzekeringen staat er ook bij.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n opa had van alles opgeschreven in zo'n klein notitieboekje, achterin gekrabbeld. Niet te lezen. Zijn vijf dagen bezig geweest om een titel van een liedje te ontcijferen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef Koen66 het volgende:
Bye bye, vertrek bijna richting Dubai met de EK146, dus als die crasht dan is het RIP Koen66
#SafeFlightquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef Koen66 het volgende:
Bye bye, vertrek bijna richting Dubai met de EK146, dus als die crasht dan is het RIP Koen66
Je moet eigenlijk voor jezelf ook ergens iets van een plan op papier zettenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
Nou ja mn pa heeft dus alles al geregeld schijnbaar. Komt ook omdat mijn moeder echt niks had geregeld en ook geen verzekering had dus hij wil mij steeds duidelijk maken dat ik mij bij hem er niet druk over hoef te maken.
Ik wil er alleen niet over praten.Maar zal toch keer moeten, hij gaat straks ook richting de 70.
Via de Oekraīne?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef Koen66 het volgende:
Rondje Gaza erbijquote:
Gratiesj vuurwerkshow?quote:
Veilige vluchtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef Koen66 het volgende:
Goede vlucht!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef Koen66 het volgende:
O ja nee dat is niet nodig. Zet het gewoon ergens waar mensen bij kunnen en dan lezen ze het vanzelf wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De andere kant wekt overigens ook irritatie op, m'n schoonmoeder blijft bezig met d'r draaiboek updaten. En dat updaten is één ding, maar ik hoef niet van iedere wijziging een berichtje.
Ligt eraan wie er vliegt of rijdt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:47 schreef Karzai het volgende:
Vliegen is volgens mij een stuk veiliger dan in een auto rijden
Heb meer vertrouwen in een piloot dan een half blinde bejaarde achter het stuurquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er vliegt of rijdt.
Toch onhandig als ik van Utrecht naar Tilburg wil, is geen vlucht te krijgenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:47 schreef Karzai het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toch onhandig als ik van Utrecht naar Tilburg wil, is geen vlucht te krijgen
Kans is groter dat er iets onderweg naar het vliegveld iets gebeurt dan zodra je in het vliegtuig zit.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:47 schreef Karzai het volgende:
Goede vlucht Koensquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef Koen66 het volgende:
Snap ik wel, wie wil er nou naar Tilburgquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daarom ben ik er weg.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap ik wel, wie wil er nou naar Tilburg
Waarom wil je naar Tilburgquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ik loop weer eens achterquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap ik wel, wie wil er nou naar Tilburg
quote:De 11-jarige jongen die vorige maand zwaargewond raakte bij een schietincident in Rotterdam is overleden, meldt de politie.
Op 16 februari werd de jongen gevonden in een woning na een melding van een harde knal. Hij had een schotwond en werd ter plekke gereanimeerd. Hij lag de afgelopen weken in kritieke toestand in het ziekenhuis.
Volgens de politie is het schietincident vermoedelijk een ongeluk. Waarschijnlijk was een groep vrienden aan het spelen met een vuurwapen, dat afging. Opzettelijk geweld is daarom uitgesloten.
Ga je op vakantie koensquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef Koen66 het volgende:
ja hebben we wel weer als windquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je even die mangosmoothie drinken.
Geitjes melk gevenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom wil je naar Tilburg
@:ltvdk
Hmmmquote:
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef Koen66 het volgende:
Neequote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iemand ooit gehoord van het fiets merk fiido?
Ze hebben wel een Keke elektrische vouwfiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeBen een Nederlander zonder fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een schandeHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben een Nederlander zonder fiets
Het is een schande
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is een schande
Echt nog nooit van gehoord. Zou wel kijken of je ergens kan testen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
Idemquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is een schande
Je bent zelf een schande!quote:
Is bijna allemaal opgestuurd krijgen en zelf in elkaar zettenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt nog nooit van gehoord. Zou wel kijken of je ergens kan testen.
Ik ga het uitzettingsproces op startenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is een schande
Het was ook wel wat radicaal geweest om hem meteen de deur uit te flikkeren.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:16 schreef essnhills het volgende:
Zelfs ik heb een fiets, en ik kan nu nauwelijks fietsen
Ik zag wel een verkooppunt in Utrecht?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is bijna allemaal opgestuurd krijgen en zelf in elkaar zetten
Zit al even te kijken maar bijna nergens hebben ze een fysieke winkel, andere merken ook niet
Krijg nu wel genoeg reclame voor elektrisch vouwfietsen
Truequote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Het was ook wel wat radicaal geweest om hem meteen de deur uit te flikkeren.
Wanneer hoor je meer over of het die plek wordt of niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Terug uit de wijk(en). Omdat ik er toch langs kwam even gekeken hoe lang ik er over doe om van die beoogd nieuwe woonplek naar werk te fietsen. Ik deed er nog geen 5 minuten over
Ja maar dat is algemeen bekendquote:
Het hoort bij jequote:
Tenzij je altijd al een pleuris hekel had aan fietsen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
True
Teveel moeite
Hij staat in de berging
Neuhquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Tenzij je altijd al een pleuris hekel had aan fietsen.
ICE komt me halenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga het uitzettingsproces op starten
Oh zal zo even kijken danquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag wel een verkooppunt in Utrecht?
Welkom welkomquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
Sinds ik iets las over een k3 concert met de eerste drie leden heb ik al die kut liedjes in mijn hoofd.Vriendin toen die tijd luisterde het wel veel.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een jurkje aan en nu voel ik me mooi
Ik heb geen jurkje aanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een jurkje aan en nu voel ik me mooi
Voel je je alleen mooi in jurkjes?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is waarom ik altijd jurkjes aan heb eigenlijk
Ook al verstop ik die vervolgens onder dekens en snugglehoodies groter dan de jurk
Ik krijg ook een smak geld terugquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ICE komt me halen
[..]
Oh zal zo even kijken dan
Heb nu nog geen geld, gisteren belasting aangifte gedaan dus ik verwacht geld
[..]
Welkom welkom
Bij de 3 biggetjes
Ik 3, en gebruik er hoogstens eentje. Gergi is al sinds we hier wonen aan het zeuren dat ik die andere 2 eens weg moet doenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, ik heb twee fietsen. Trekt het gemiddelde weer wat recht.
Lijkt me niet heel praktisch om met dekens rond te lopenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook al verstop ik die vervolgens onder dekens en snugglehoodies groter dan de jurk
Nee, dat nietquote:
Nee daar zijn de snugglehoodies voorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel praktisch om met dekens rond te lopen
Hehehe, snap hem helemaalquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar voel je je wel mooi?quote:
Nouja het is 400 euro dus geen hele fiets maar toch lekker en keerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg ook een smak geld terug
Dacht eerst dat er ergens een foutje was maar heb het 3x gecontroleerd en kon niks vinden.
Net dat extraatje. Voel me ook altijd mooi met nagellak, of als ik iets meer tijd aan mn haar heb besteed of dat soort dingen inderdaadquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Maar ik voel me beter/mooier over mezelf als ik mooi ben aangekleed?
En dat werkt ook als ik de hele week niemand zie en alleen op de bank lig
Dus dan lig ik op de bank mezelf mooi te voelen in mijn jurkje
Jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe, snap hem helemaal. Heb hier ook een redelijk groot vest overheen, maar toch
![]()
is wel fijn gevoel
[..]
maar voel je je wel mooi?
Weet ik nog niet. Woning moet eerst leeg en worden opgeknapt eventueel. daar konden die dames van het gesprek ook geen antwoord op geven.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer hoor je meer over of het die plek wordt of niet?
Oh zo, maar met een broek voel je je niet mooi aangekleed dan? Of ook?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Maar ik voel me beter/mooier over mezelf als ik mooi ben aangekleed?
En dat werkt ook als ik de hele week niemand zie en alleen op de bank lig
Dus dan lig ik op de bank mezelf mooi te voelen in mijn jurkje
Ohnee met ¤400 heb je niet een nieuwe fietsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nouja het is 400 euro dus geen hele fiets maar toch lekker en keer
Zal volgend jaar wel weer moeten betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nagellak houdt het alleen geen 48 uur uit met mequote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Net dat extraatje. Voel me ook altijd mooi met nagellak, of als ik iets meer tijd aan mn haar heb besteed of dat soort dingen inderdaad
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee met ¤400 heb je niet een nieuwe fiets@dud0r deze krijgt jouw geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
Oh dat is wel fijn, als ie in principe al toegewezen is en het alleen nog van jezelf afhangt. Maar je wil deze woning wel denk je?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Woning moet eerst leeg en worden opgeknapt eventueel. daar konden die dames van het gesprek ook geen antwoord op geven.
Sws voor 1 september. Ze pakken het hier wel zo aan dat er iedere maand 1 datum is waarop er een aantal van de 21 mensen vertrekken.
Wat ik begreep is die woning nu al aan mij toegewezen, alleen moet ik zelf nog definitief ja zeggen
Ja preciesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Net dat extraatje. Voel me ook altijd mooi met nagellak, of als ik iets meer tijd aan mn haar heb besteed of dat soort dingen inderdaad
[..]
Ohnee met ¤400 heb je niet een nieuwe fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
daarom gebruik ik tegenwoordig gellakquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nagellak houdt het alleen geen 48 uur uit met me
En dan vind ik het vreselijk om te zien waar het bladert
Maar doe ik er drie dagen niets aan
[..]
Ohnee met ¤400 heb je niet een nieuwe fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, toch wel minder dan met een jurkje? Ik weet niet precies waarom eigenlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zo, maar met een broek voel je je niet mooi aangekleed dan? Of ook?
Ik wil me vooral lekker voelen in m'n kleding, dus thuis altijd leggings (of beach short als het warm genoeg is)
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwitserland, it's a big plus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
Ik moet m'n tweede fiets ook eens afvoeren, dat is m'n oude kroegfiets en ik denk niet dat ik daar iemand nog blij mee maak. Denk alleen dat als ik 'm laat ophalen door grofvuil de oud-ijzerboer me voor is en dat grofvuil voor niets komt. Misschien een keer op een mooie dag mee naar de stort fietsen ofzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik 3, en gebruik er hoogstens eentje. Gergi is al sinds we hier wonen aan het zeuren dat ik die andere 2 eens weg moet doen
Ja, ik denk ook niet dat ik deze kans of een betere nog een keer ga krijgen, zeker niet voor 1 septemberquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn, als ie in principe al toegewezen is en het alleen nog van jezelf afhangt. Maar je wil deze woning wel denk je?
En ga je dat doen? Of moet je het nog even laten bezinken?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Woning moet eerst leeg en worden opgeknapt eventueel. daar konden die dames van het gesprek ook geen antwoord op geven.
Sws voor 1 september. Ze pakken het hier wel zo aan dat er iedere maand 1 datum is waarop er een aantal van de 21 mensen vertrekken.
Wat ik begreep is die woning nu al aan mij toegewezen, alleen moet ik zelf nog definitief ja zeggen
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r deze krijgt jouw geld
Goede sneldrogende topcoat helpt daarbij, ik heb alleen geen drogisterijtips momenteel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarom gebruik ik tegenwoordig gellakscheelt ook ongeveer 3 uur met het drogen van de lak, dat was de voornaamste reden om over te stappen. Dan gaat het twee uur goed, tik je iets aan in het derde uur en is alles verpest
FUUUU
[..]
ZoveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Hoe lang heb je om te beslissen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook niet dat ik deze kans of een betere nog een keer ga krijgen, zeker niet voor 1 september
Toch wel hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zwitserland, it's a big plus?
Nou spannend Bosquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook niet dat ik deze kans of een betere nog een keer ga krijgen, zeker niet voor 1 september
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag gister in de buurt een Zwitserse vlag hangenquote:
Als ik kijk wat andere bewoners krijgen aangeboden, kan ik bijna geen nee zeggen. Moet er wel bij zeggen dat ik minder hulpbehoevend ben dan de meesten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ga je dat doen? Of moet je het nog even laten bezinken?
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goede sneldrogende topcoat helpt daarbij, ik heb alleen geen drogisterijtips momenteel.
Maar je blijft wel ambulante begeleiding houden toch? Iemand die zorgt dat het beetje netjes blijft etc.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ik kijk wat andere bewoners krijgen aangeboden, kan ik bijna geen nee zeggen. Moet er wel bij zeggen dat ik minder hulpbehoevend ben dan de meesten.
Maar ik moet niet vergeten dat ik wel hulpbehoevend ben. De begeleiding zal flink afnemen op die andere plek.
Daarom hebben we nu al de ondersteuningen die ik dagelijks kreeg al teruggebracht naar 3 dagen per week.
Ahjaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ik kijk wat andere bewoners krijgen aangeboden, kan ik bijna geen nee zeggen. Moet er wel bij zeggen dat ik minder hulpbehoevend ben dan de meesten.
Maar ik moet niet vergeten dat ik wel hulpbehoevend ben. De begeleiding zal flink afnemen op die andere plek.
Daarom hebben we nu al de ondersteuningen die ik dagelijks kreeg al teruggebracht naar 3 dagen per week.
Oh dat is wel goed, zo'n omschakeling zonder daar naar toe te werken lijkt me best heftig.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh, met glitters mķet ik echt een topcoat, anders erger ik me veel te veel aan de structuur.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ik gebruik soms nog gewone als ik één kleurtje doe. Maar wil meestal 1 laagje kleur en 1 laagje glitters![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je blijft wel ambulante begeleiding houden toch? Iemand die zorgt dat het beetje netjes blijft etc.
Ja er zal een aantal keer per week iemand langskomen. De Ggz blijft de huurder van de woning, dus hoef ik me financieel ook niet veel zorgen te makenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
Heb je al doorgesproken met ze hoe dat straks dan gaat? En of je dan kan aangeven als je even wat meer hulp nodig hebt oid?
Dat is wel prettig en iets meer ruimte lijkt me ook wel fijn denk ik? Kan je tenminste een beetje fatsoenlijk je spullen neerzetten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ja er zal een aantal keer per week iemand langskomen. De Ggz blijft de huurder van de woning, dus hoef ik me financieel ook niet veel zorgen te maken
Dat is wel een fijne achtervangquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ja er zal een aantal keer per week iemand langskomen. De Ggz blijft de huurder van de woning, dus hoef ik me financieel ook niet veel zorgen te maken
Hahaha, same. Ik doe altijd wel topcoat eigenlijk.. En base coat ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, met glitters mķet ik echt een topcoat, anders erger ik me veel te veel aan de structuur.
Ik ben het hier niet mee eensquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r deze krijgt jouw geld
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
Sinds ik iets las over een k3 concert met de eerste drie leden heb ik al die kut liedjes in mijn hoofd.Vriendin toen die tijd luisterde het wel veel.
Je moet het ook horen.quote:
Dan voel je je zeker niet zo Oya Lele nu?quote:
Eyoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
Captain Jack?quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan voel je je zeker niet zo Oya Lele nu?
Er zit een geweven sokje om het snoer van 10 cent dus dan wordt hij 10 euro duurder.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/vrije(...)rde-5m-81010021.html
Is dit ding van goud ofzo?
Poes wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind een half witte kat en zwart zand niet zo'n succes.
Ik moet er wel zo eentje hebben. Dacht dat die een paar euro kosttenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zit een geweven sokje om het snoer van 10 cent dus dan wordt hij 10 euro duurder.
https://www.hornbach.nl/p(...)er-wit-5-m/12071563/quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet er wel zo eentje hebben. Dacht dat die een paar euro kostten
Maar dan moet ik eerst een half uur rijden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.hornbach.nl/p(...)er-wit-5-m/12071563/
Oh, dacht dat het je om de platte stekker ging. Die zijn ook altijd iets duurder omdat thin privilege oid.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Action to the rescue
https://www.action.com/nl-nl/p/2520398/pro-max-verlengsnoer/
Deze ligt toch achter het tv-meubelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het je om de platte stekker ging. Die zijn ook altijd iets duurder omdat thin privilege oid.
Plastic verlengdozen zijn goedkoop. Koperen kabel is duur.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Apart dat zo'n verlengsnoer duurder is dan de stekkerdoos.
https://www.action.com/nl-nl/p/2520460/pro-max-stekkerdoos/
had je vermoedens dat je er niet in zou mogen?quote:
Die vragen over terrorisme zijn altijd spannend.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
had je vermoedens dat je er niet in zou mogen?
Nou ja tellie's hebben wel steeds grotere batterijenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
Ik vind mijn telefoon zo traag opladen nu maar eigenlijk slaat het nergens op want dit was ooit gewoon normaal.
"Weet ik wel zéker dat ik niet stiekem een terrorist ben?"quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vragen over terrorisme zijn altijd spannend.
En steeds krachtigere laders.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja tellie's hebben wel steeds grotere batterijen
Wat is je estimated time of arrival?quote:
mijn telefoon heeft last van "sprongen" qua accuduurquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
Ik vind mijn telefoon zo traag opladen nu maar eigenlijk slaat het nergens op want dit was ooit gewoon normaal.
ik heb dagen dat hij bij de lunch op 44% zit en soms is het nog 75%quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn telefoon heeft last van "sprongen" qua accuduur
van 100 naar 20% doettie 9+ uur
20 naar 1% meestal binnen een half uur of zelfs kwartier..
bloed irritant en de truucks om het beter te calibreren slaan niet echt aan
Oh dat is wel irritant ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn telefoon heeft last van "sprongen" qua accuduur
van 100 naar 20% doettie 9+ uur
20 naar 1% meestal binnen een half uur of zelfs kwartier..
bloed irritant en de truucks om het beter te calibreren slaan niet echt aan
"Weet u hoe een AK47 werkt?"quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet hem wel elke dag even een keer opladen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:19 schreef Karzai het volgende:
Ik doe heel lang met mijn accuduur, soms wel drie dagen en hij laadt heel snel op
Ik doe hem 's avonds onder de lader. Kan ie de hele dag mee.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet hem wel elke dag even een keer opladen.
Daar zit ik 's ochtends vroeg al aanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:22 schreef Karzai het volgende:
Ik zit ook maar op gemiddeld 1 uur schermtijd per dag
ETA is natuurlijk wel een terroristische organisatiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat ze komen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ETA is natuurlijk wel een terroristische organisatie
Ja niet meer zo te zien, schijnbaar is die in 2018 opgehevenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat ze komen.
Same.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doe hem 's avonds onder de lader. Kan ie de hele dag mee.
Gebruik jij je telefoon alleen om de foto's mee te maken die je hier post?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:22 schreef Karzai het volgende:
Ik iets langerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:22 schreef Karzai het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |