Ik krijg ook een smak geld terugquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ICE komt me halen
[..]
Oh zal zo even kijken dan
Heb nu nog geen geld, gisteren belasting aangifte gedaan dus ik verwacht geld
[..]
Welkom welkom
Bij de 3 biggetjes
Ik 3, en gebruik er hoogstens eentje. Gergi is al sinds we hier wonen aan het zeuren dat ik die andere 2 eens weg moet doenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, ik heb twee fietsen. Trekt het gemiddelde weer wat recht.
Lijkt me niet heel praktisch om met dekens rond te lopenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is waarom ik altijd jurkjes aan heb eigenlijk
Ook al verstop ik die vervolgens onder dekens en snugglehoodies groter dan de jurk
Nee, dat nietquote:
Nee daar zijn de snugglehoodies voorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel praktisch om met dekens rond te lopen
Hehehe, snap hem helemaalquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is waarom ik altijd jurkjes aan heb eigenlijk
Ook al verstop ik die vervolgens onder dekens en snugglehoodies groter dan de jurk
maar voel je je wel mooi?quote:
Nouja het is 400 euro dus geen hele fiets maar toch lekker en keerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg ook een smak geld terug
Dacht eerst dat er ergens een foutje was maar heb het 3x gecontroleerd en kon niks vinden.
Net dat extraatje. Voel me ook altijd mooi met nagellak, of als ik iets meer tijd aan mn haar heb besteed of dat soort dingen inderdaadquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Maar ik voel me beter/mooier over mezelf als ik mooi ben aangekleed?
En dat werkt ook als ik de hele week niemand zie en alleen op de bank lig
Dus dan lig ik op de bank mezelf mooi te voelen in mijn jurkje
Jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe, snap hem helemaal. Heb hier ook een redelijk groot vest overheen, maar toch
![]()
is wel fijn gevoel
[..]
maar voel je je wel mooi?
Weet ik nog niet. Woning moet eerst leeg en worden opgeknapt eventueel. daar konden die dames van het gesprek ook geen antwoord op geven.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer hoor je meer over of het die plek wordt of niet?
Oh zo, maar met een broek voel je je niet mooi aangekleed dan? Of ook?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Maar ik voel me beter/mooier over mezelf als ik mooi ben aangekleed?
En dat werkt ook als ik de hele week niemand zie en alleen op de bank lig
Dus dan lig ik op de bank mezelf mooi te voelen in mijn jurkje
Ohnee met ¤400 heb je niet een nieuwe fietsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nouja het is 400 euro dus geen hele fiets maar toch lekker en keer
Zal volgend jaar wel weer moeten betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nagellak houdt het alleen geen 48 uur uit met mequote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Net dat extraatje. Voel me ook altijd mooi met nagellak, of als ik iets meer tijd aan mn haar heb besteed of dat soort dingen inderdaad
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee met ¤400 heb je niet een nieuwe fiets@dud0r deze krijgt jouw geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Oh dat is wel fijn, als ie in principe al toegewezen is en het alleen nog van jezelf afhangt. Maar je wil deze woning wel denk je?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Woning moet eerst leeg en worden opgeknapt eventueel. daar konden die dames van het gesprek ook geen antwoord op geven.
Sws voor 1 september. Ze pakken het hier wel zo aan dat er iedere maand 1 datum is waarop er een aantal van de 21 mensen vertrekken.
Wat ik begreep is die woning nu al aan mij toegewezen, alleen moet ik zelf nog definitief ja zeggen
Ja preciesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Net dat extraatje. Voel me ook altijd mooi met nagellak, of als ik iets meer tijd aan mn haar heb besteed of dat soort dingen inderdaad
[..]
Ohnee met ¤400 heb je niet een nieuwe fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
daarom gebruik ik tegenwoordig gellakquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nagellak houdt het alleen geen 48 uur uit met me
En dan vind ik het vreselijk om te zien waar het bladert
Maar doe ik er drie dagen niets aan
[..]
Ohnee met ¤400 heb je niet een nieuwe fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, toch wel minder dan met een jurkje? Ik weet niet precies waarom eigenlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zo, maar met een broek voel je je niet mooi aangekleed dan? Of ook?
Ik wil me vooral lekker voelen in m'n kleding, dus thuis altijd leggings (of beach short als het warm genoeg is)
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwitserland, it's a big plus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Ik moet m'n tweede fiets ook eens afvoeren, dat is m'n oude kroegfiets en ik denk niet dat ik daar iemand nog blij mee maak. Denk alleen dat als ik 'm laat ophalen door grofvuil de oud-ijzerboer me voor is en dat grofvuil voor niets komt. Misschien een keer op een mooie dag mee naar de stort fietsen ofzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik 3, en gebruik er hoogstens eentje. Gergi is al sinds we hier wonen aan het zeuren dat ik die andere 2 eens weg moet doen
Ja, ik denk ook niet dat ik deze kans of een betere nog een keer ga krijgen, zeker niet voor 1 septemberquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn, als ie in principe al toegewezen is en het alleen nog van jezelf afhangt. Maar je wil deze woning wel denk je?
En ga je dat doen? Of moet je het nog even laten bezinken?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Woning moet eerst leeg en worden opgeknapt eventueel. daar konden die dames van het gesprek ook geen antwoord op geven.
Sws voor 1 september. Ze pakken het hier wel zo aan dat er iedere maand 1 datum is waarop er een aantal van de 21 mensen vertrekken.
Wat ik begreep is die woning nu al aan mij toegewezen, alleen moet ik zelf nog definitief ja zeggen
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r deze krijgt jouw geld
Goede sneldrogende topcoat helpt daarbij, ik heb alleen geen drogisterijtips momenteel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarom gebruik ik tegenwoordig gellakscheelt ook ongeveer 3 uur met het drogen van de lak, dat was de voornaamste reden om over te stappen. Dan gaat het twee uur goed, tik je iets aan in het derde uur en is alles verpest
FUUUU
[..]
ZoveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hoe lang heb je om te beslissen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook niet dat ik deze kans of een betere nog een keer ga krijgen, zeker niet voor 1 september
Toch wel hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zwitserland, it's a big plus?
Nou spannend Bosquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook niet dat ik deze kans of een betere nog een keer ga krijgen, zeker niet voor 1 september
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag gister in de buurt een Zwitserse vlag hangenquote:
Als ik kijk wat andere bewoners krijgen aangeboden, kan ik bijna geen nee zeggen. Moet er wel bij zeggen dat ik minder hulpbehoevend ben dan de meesten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ga je dat doen? Of moet je het nog even laten bezinken?
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goede sneldrogende topcoat helpt daarbij, ik heb alleen geen drogisterijtips momenteel.
Maar je blijft wel ambulante begeleiding houden toch? Iemand die zorgt dat het beetje netjes blijft etc.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ik kijk wat andere bewoners krijgen aangeboden, kan ik bijna geen nee zeggen. Moet er wel bij zeggen dat ik minder hulpbehoevend ben dan de meesten.
Maar ik moet niet vergeten dat ik wel hulpbehoevend ben. De begeleiding zal flink afnemen op die andere plek.
Daarom hebben we nu al de ondersteuningen die ik dagelijks kreeg al teruggebracht naar 3 dagen per week.
Ahjaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ik kijk wat andere bewoners krijgen aangeboden, kan ik bijna geen nee zeggen. Moet er wel bij zeggen dat ik minder hulpbehoevend ben dan de meesten.
Maar ik moet niet vergeten dat ik wel hulpbehoevend ben. De begeleiding zal flink afnemen op die andere plek.
Daarom hebben we nu al de ondersteuningen die ik dagelijks kreeg al teruggebracht naar 3 dagen per week.
Oh dat is wel goed, zo'n omschakeling zonder daar naar toe te werken lijkt me best heftig.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh, met glitters mķet ik echt een topcoat, anders erger ik me veel te veel aan de structuur.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ik gebruik soms nog gewone als ik één kleurtje doe. Maar wil meestal 1 laagje kleur en 1 laagje glitters![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je blijft wel ambulante begeleiding houden toch? Iemand die zorgt dat het beetje netjes blijft etc.
Ja er zal een aantal keer per week iemand langskomen. De Ggz blijft de huurder van de woning, dus hoef ik me financieel ook niet veel zorgen te makenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
Heb je al doorgesproken met ze hoe dat straks dan gaat? En of je dan kan aangeven als je even wat meer hulp nodig hebt oid?
Dat is wel prettig en iets meer ruimte lijkt me ook wel fijn denk ik? Kan je tenminste een beetje fatsoenlijk je spullen neerzetten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ja er zal een aantal keer per week iemand langskomen. De Ggz blijft de huurder van de woning, dus hoef ik me financieel ook niet veel zorgen te maken
Dat is wel een fijne achtervangquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ja er zal een aantal keer per week iemand langskomen. De Ggz blijft de huurder van de woning, dus hoef ik me financieel ook niet veel zorgen te maken
Hahaha, same. Ik doe altijd wel topcoat eigenlijk.. En base coat ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, met glitters mķet ik echt een topcoat, anders erger ik me veel te veel aan de structuur.
Ik ben het hier niet mee eensquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r deze krijgt jouw geld
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
Sinds ik iets las over een k3 concert met de eerste drie leden heb ik al die kut liedjes in mijn hoofd.Vriendin toen die tijd luisterde het wel veel.
Je moet het ook horen.quote:
Dan voel je je zeker niet zo Oya Lele nu?quote:
Eyoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
Sinds ik iets las over een k3 concert met de eerste drie leden heb ik al die kut liedjes in mijn hoofd.Vriendin toen die tijd luisterde het wel veel.
Captain Jack?quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan voel je je zeker niet zo Oya Lele nu?
Er zit een geweven sokje om het snoer van 10 cent dus dan wordt hij 10 euro duurder.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/vrije(...)rde-5m-81010021.html
Is dit ding van goud ofzo?
Poes wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind een half witte kat en zwart zand niet zo'n succes.
Ik moet er wel zo eentje hebben. Dacht dat die een paar euro kosttenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zit een geweven sokje om het snoer van 10 cent dus dan wordt hij 10 euro duurder.
https://www.hornbach.nl/p(...)er-wit-5-m/12071563/quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet er wel zo eentje hebben. Dacht dat die een paar euro kostten
Maar dan moet ik eerst een half uur rijden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.hornbach.nl/p(...)er-wit-5-m/12071563/
Oh, dacht dat het je om de platte stekker ging. Die zijn ook altijd iets duurder omdat thin privilege oid.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Action to the rescue
https://www.action.com/nl-nl/p/2520398/pro-max-verlengsnoer/
Deze ligt toch achter het tv-meubelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het je om de platte stekker ging. Die zijn ook altijd iets duurder omdat thin privilege oid.
Plastic verlengdozen zijn goedkoop. Koperen kabel is duur.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Apart dat zo'n verlengsnoer duurder is dan de stekkerdoos.
https://www.action.com/nl-nl/p/2520460/pro-max-stekkerdoos/
had je vermoedens dat je er niet in zou mogen?quote:
Die vragen over terrorisme zijn altijd spannend.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
had je vermoedens dat je er niet in zou mogen?
Nou ja tellie's hebben wel steeds grotere batterijenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
Ik vind mijn telefoon zo traag opladen nu maar eigenlijk slaat het nergens op want dit was ooit gewoon normaal.
"Weet ik wel zéker dat ik niet stiekem een terrorist ben?"quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vragen over terrorisme zijn altijd spannend.
En steeds krachtigere laders.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja tellie's hebben wel steeds grotere batterijen
Wat is je estimated time of arrival?quote:
mijn telefoon heeft last van "sprongen" qua accuduurquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
Ik vind mijn telefoon zo traag opladen nu maar eigenlijk slaat het nergens op want dit was ooit gewoon normaal.
ik heb dagen dat hij bij de lunch op 44% zit en soms is het nog 75%quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn telefoon heeft last van "sprongen" qua accuduur
van 100 naar 20% doettie 9+ uur
20 naar 1% meestal binnen een half uur of zelfs kwartier..
bloed irritant en de truucks om het beter te calibreren slaan niet echt aan
Oh dat is wel irritant ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn telefoon heeft last van "sprongen" qua accuduur
van 100 naar 20% doettie 9+ uur
20 naar 1% meestal binnen een half uur of zelfs kwartier..
bloed irritant en de truucks om het beter te calibreren slaan niet echt aan
"Weet u hoe een AK47 werkt?"quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet hem wel elke dag even een keer opladen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:19 schreef Karzai het volgende:
Ik doe heel lang met mijn accuduur, soms wel drie dagen en hij laadt heel snel op
Ik doe hem 's avonds onder de lader. Kan ie de hele dag mee.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet hem wel elke dag even een keer opladen.
Daar zit ik 's ochtends vroeg al aanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:22 schreef Karzai het volgende:
Ik zit ook maar op gemiddeld 1 uur schermtijd per dag
ETA is natuurlijk wel een terroristische organisatiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat ze komen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ETA is natuurlijk wel een terroristische organisatie
Ja niet meer zo te zien, schijnbaar is die in 2018 opgehevenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat ze komen.
Same.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doe hem 's avonds onder de lader. Kan ie de hele dag mee.
Gebruik jij je telefoon alleen om de foto's mee te maken die je hier post?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:22 schreef Karzai het volgende:
Ik iets langerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:22 schreef Karzai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |