Ik krijg ook een smak geld terugquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ICE komt me halen
[..]
Oh zal zo even kijken dan
Heb nu nog geen geld, gisteren belasting aangifte gedaan dus ik verwacht geld
[..]
Welkom welkom
Bij de 3 biggetjes
Ik 3, en gebruik er hoogstens eentje. Gergi is al sinds we hier wonen aan het zeuren dat ik die andere 2 eens weg moet doenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, ik heb twee fietsen. Trekt het gemiddelde weer wat recht.
Lijkt me niet heel praktisch om met dekens rond te lopenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is waarom ik altijd jurkjes aan heb eigenlijk
Ook al verstop ik die vervolgens onder dekens en snugglehoodies groter dan de jurk
Nee, dat nietquote:
Nee daar zijn de snugglehoodies voorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel praktisch om met dekens rond te lopen
Hehehe, snap hem helemaalquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is waarom ik altijd jurkjes aan heb eigenlijk
Ook al verstop ik die vervolgens onder dekens en snugglehoodies groter dan de jurk
maar voel je je wel mooi?quote:
Nouja het is 400 euro dus geen hele fiets maar toch lekker en keerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg ook een smak geld terug
Dacht eerst dat er ergens een foutje was maar heb het 3x gecontroleerd en kon niks vinden.
Net dat extraatje. Voel me ook altijd mooi met nagellak, of als ik iets meer tijd aan mn haar heb besteed of dat soort dingen inderdaadquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Maar ik voel me beter/mooier over mezelf als ik mooi ben aangekleed?
En dat werkt ook als ik de hele week niemand zie en alleen op de bank lig
Dus dan lig ik op de bank mezelf mooi te voelen in mijn jurkje
Jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe, snap hem helemaal. Heb hier ook een redelijk groot vest overheen, maar toch
![]()
is wel fijn gevoel
[..]
maar voel je je wel mooi?
Weet ik nog niet. Woning moet eerst leeg en worden opgeknapt eventueel. daar konden die dames van het gesprek ook geen antwoord op geven.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer hoor je meer over of het die plek wordt of niet?
Oh zo, maar met een broek voel je je niet mooi aangekleed dan? Of ook?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Maar ik voel me beter/mooier over mezelf als ik mooi ben aangekleed?
En dat werkt ook als ik de hele week niemand zie en alleen op de bank lig
Dus dan lig ik op de bank mezelf mooi te voelen in mijn jurkje
Ohnee met ¤400 heb je niet een nieuwe fietsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nouja het is 400 euro dus geen hele fiets maar toch lekker en keer
Zal volgend jaar wel weer moeten betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nagellak houdt het alleen geen 48 uur uit met mequote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Net dat extraatje. Voel me ook altijd mooi met nagellak, of als ik iets meer tijd aan mn haar heb besteed of dat soort dingen inderdaad
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee met ¤400 heb je niet een nieuwe fiets@dud0r deze krijgt jouw geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Oh dat is wel fijn, als ie in principe al toegewezen is en het alleen nog van jezelf afhangt. Maar je wil deze woning wel denk je?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Woning moet eerst leeg en worden opgeknapt eventueel. daar konden die dames van het gesprek ook geen antwoord op geven.
Sws voor 1 september. Ze pakken het hier wel zo aan dat er iedere maand 1 datum is waarop er een aantal van de 21 mensen vertrekken.
Wat ik begreep is die woning nu al aan mij toegewezen, alleen moet ik zelf nog definitief ja zeggen
Ja preciesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Net dat extraatje. Voel me ook altijd mooi met nagellak, of als ik iets meer tijd aan mn haar heb besteed of dat soort dingen inderdaad
[..]
Ohnee met ¤400 heb je niet een nieuwe fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
daarom gebruik ik tegenwoordig gellakquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nagellak houdt het alleen geen 48 uur uit met me
En dan vind ik het vreselijk om te zien waar het bladert
Maar doe ik er drie dagen niets aan
[..]
Ohnee met ¤400 heb je niet een nieuwe fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, toch wel minder dan met een jurkje? Ik weet niet precies waarom eigenlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zo, maar met een broek voel je je niet mooi aangekleed dan? Of ook?
Ik wil me vooral lekker voelen in m'n kleding, dus thuis altijd leggings (of beach short als het warm genoeg is)
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwitserland, it's a big plus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Ik moet m'n tweede fiets ook eens afvoeren, dat is m'n oude kroegfiets en ik denk niet dat ik daar iemand nog blij mee maak. Denk alleen dat als ik 'm laat ophalen door grofvuil de oud-ijzerboer me voor is en dat grofvuil voor niets komt. Misschien een keer op een mooie dag mee naar de stort fietsen ofzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik 3, en gebruik er hoogstens eentje. Gergi is al sinds we hier wonen aan het zeuren dat ik die andere 2 eens weg moet doen
Ja, ik denk ook niet dat ik deze kans of een betere nog een keer ga krijgen, zeker niet voor 1 septemberquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn, als ie in principe al toegewezen is en het alleen nog van jezelf afhangt. Maar je wil deze woning wel denk je?
En ga je dat doen? Of moet je het nog even laten bezinken?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Woning moet eerst leeg en worden opgeknapt eventueel. daar konden die dames van het gesprek ook geen antwoord op geven.
Sws voor 1 september. Ze pakken het hier wel zo aan dat er iedere maand 1 datum is waarop er een aantal van de 21 mensen vertrekken.
Wat ik begreep is die woning nu al aan mij toegewezen, alleen moet ik zelf nog definitief ja zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |