quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder zegt ook dat ze de oven in wil, maar dan laat ik haar in een tatoeage verwerken en dat wil ze ook niet.
Ehm...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:21 schreef essnhills het volgende:
De buren krijgen een nieuwe keuken
Er staat een megagrote vrachtwagen voor mijn huis
De andere kant wekt overigens ook irritatie op, m'n schoonmoeder blijft bezig met d'r draaiboek updaten. En dat updaten is één ding, maar ik hoef niet van iedere wijziging een berichtje.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is ook irritant. Het is veel fijner als mensen in ieder geval de basiszaken alvast regelen, opschrijven etc.
Dit heeft toch vrij weinig met een mening te maken als een patholoog zoiets verklaart.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ohja, andere mening over iets hebben mag niet, noted.
M'n opa had van alles opgeschreven in zo'n klein notitieboekje, achterin gekrabbeld. Niet te lezen. Zijn vijf dagen bezig geweest om een titel van een liedje te ontcijferen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De andere kant wekt overigens ook irritatie op, m'n schoonmoeder blijft bezig met d'r draaiboek updaten. En dat updaten is één ding, maar ik hoef niet van iedere wijziging een berichtje.
Oh nee, dit is een map in de cloud. En de grondigheid is echt top, alles qua verzekeringen staat er ook bij.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n opa had van alles opgeschreven in zo'n klein notitieboekje, achterin gekrabbeld. Niet te lezen. Zijn vijf dagen bezig geweest om een titel van een liedje te ontcijferen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef Koen66 het volgende:
Bye bye, vertrek bijna richting Dubai met de EK146, dus als die crasht dan is het RIP Koen66
#SafeFlightquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef Koen66 het volgende:
Bye bye, vertrek bijna richting Dubai met de EK146, dus als die crasht dan is het RIP Koen66
Je moet eigenlijk voor jezelf ook ergens iets van een plan op papier zettenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
Nou ja mn pa heeft dus alles al geregeld schijnbaar. Komt ook omdat mijn moeder echt niks had geregeld en ook geen verzekering had dus hij wil mij steeds duidelijk maken dat ik mij bij hem er niet druk over hoef te maken.
Ik wil er alleen niet over praten.Maar zal toch keer moeten, hij gaat straks ook richting de 70.
Via de Oekraīne?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef Koen66 het volgende:
Gratiesj vuurwerkshow?quote:
Veilige vluchtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef Koen66 het volgende:
Goede vlucht!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef Koen66 het volgende:
O ja nee dat is niet nodig. Zet het gewoon ergens waar mensen bij kunnen en dan lezen ze het vanzelf wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De andere kant wekt overigens ook irritatie op, m'n schoonmoeder blijft bezig met d'r draaiboek updaten. En dat updaten is één ding, maar ik hoef niet van iedere wijziging een berichtje.
Ligt eraan wie er vliegt of rijdt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:47 schreef Karzai het volgende:
Vliegen is volgens mij een stuk veiliger dan in een auto rijden
Heb meer vertrouwen in een piloot dan een half blinde bejaarde achter het stuurquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er vliegt of rijdt.
Toch onhandig als ik van Utrecht naar Tilburg wil, is geen vlucht te krijgenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:47 schreef Karzai het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toch onhandig als ik van Utrecht naar Tilburg wil, is geen vlucht te krijgen
Kans is groter dat er iets onderweg naar het vliegveld iets gebeurt dan zodra je in het vliegtuig zit.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:47 schreef Karzai het volgende:
Goede vlucht Koensquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef Koen66 het volgende:
Snap ik wel, wie wil er nou naar Tilburgquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toch onhandig als ik van Utrecht naar Tilburg wil, is geen vlucht te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |