Je wordt er niet rijk van maar het is wel leuk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, das ook geen vetpot..(tenzij heel veel uitgeleende boeken....)
Geen nieuwe meerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leugens, de mijne is springlevend.
deden we niet een associatie spelletje?quote:
ja, schandalig dat je ze niet hebt opgegetenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een misdaad begaan. Ik was gisteravond zo moe dat ik de muffins vergeten ben terug in het plastic te doen
Alles wat binnenkomt waar je niets voor hoeft te doen is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wordt er niet rijk van maar het is wel leuk.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
deden we niet een associatie spelletje?
ow. ik welquote:
Focus dit jaarquote:
Beetje gamen, beetje sporten, beetje huishouden en ik denk m'n belastingaangifte ofzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:50 schreef mschol het volgende:
al weekend plannen hier?
ik ben niet echt wat van plan, wellicht even wat huishouden enzo
Oh.quote:
Ik vind 4 muffins in één keer naar binnen gooien wel wat extreem hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, schandalig dat je ze niet hebt opgegeten
oh als je ergens wilt liggen is dat wel handig ja..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje gamen, beetje sporten, beetje huishouden en ik denk m'n belastingaangifte ofzo.
Oh, en als ik er aan denk achter een begraafplaats aan. (Nee, geen kortetermijnplannen, maar kerel en ik weten wel waar we graag willen liggen).
Daarom. Vorig jaar was het een leuk bedrag omdat er blijkbaar iets verrekend was met de jaren ervoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles wat binnenkomt waar je niets voor hoeft te doen is mooi meegenomen.
Sterker nog, je kan de Focus al niet meer als nieuw bestellen. Ik heb geluk gehad met de mijne.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh.
Dat was eigenlijk m'n idee voor een opvolger. Nou ja. Dan niet. Kijk ik wel of ik m'n huidige kan overnemen ofzo.
Ik wil op zo'n natuurbegraafplaats tussen de plantjes.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
oh als je ergens wilt liggen is dat wel handig ja..
ik mag gewoon de oven in, het liefst zo goedkoop mogelijk en dat ze wat leuks doen met het geld..
Amateurquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind 4 muffins in één keer naar binnen gooien wel wat extreem hoor
Morgen komt een vriendin op bezoekquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:50 schreef mschol het volgende:
al weekend plannen hier?
ik ben niet echt wat van plan, wellicht even wat huishouden enzo
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ik snap waarom ze het zo brengen, maar het is wel wat ver gezocht hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
Bloedbad Columbine eist ruim 25 jaar later 14e slachtoffer - https://nos.nl/l/2559475
morgen toch?quote:
"Hier ligt CherryLips, tussen de plantjes."quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil op zo'n natuurbegraafplaats tussen de plantjes.
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap waarom ze het zo brengen, maar het is wel wat ver gezocht hoor
We hebben een aardig sterke binding met een plek bij ons in de buurt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
oh als je ergens wilt liggen is dat wel handig ja..
ik mag gewoon de oven in, het liefst zo goedkoop mogelijk en dat ze wat leuks doen met het geld..
Eenschquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dus ook, daarom plekje uitzoeken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil op zo'n natuurbegraafplaats tussen de plantjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |