Neequote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:46 schreef mschol het volgende:
[..]
die mag best nog een maandje of 2 wachten als we daar sneeuw voor terug krijgen
hmm, das ook geen vetpot..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Even de specificatie erbij gepakt. Het is voor uitgeleende e-books. 30 cent per boek.
ik houd niet van ebooks lenenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Even de specificatie erbij gepakt. Het is voor uitgeleende e-books. 30 cent per boek.
fiets bquote:
Die is doodquote:
Leugens, de mijne is springlevend.quote:
Je wordt er niet rijk van maar het is wel leuk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, das ook geen vetpot..(tenzij heel veel uitgeleende boeken....)
Geen nieuwe meerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leugens, de mijne is springlevend.
deden we niet een associatie spelletje?quote:
ja, schandalig dat je ze niet hebt opgegetenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een misdaad begaan. Ik was gisteravond zo moe dat ik de muffins vergeten ben terug in het plastic te doen
Alles wat binnenkomt waar je niets voor hoeft te doen is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wordt er niet rijk van maar het is wel leuk.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
deden we niet een associatie spelletje?
ow. ik welquote:
Focus dit jaarquote:
Beetje gamen, beetje sporten, beetje huishouden en ik denk m'n belastingaangifte ofzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:50 schreef mschol het volgende:
al weekend plannen hier?
ik ben niet echt wat van plan, wellicht even wat huishouden enzo
Oh.quote:
Ik vind 4 muffins in één keer naar binnen gooien wel wat extreem hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, schandalig dat je ze niet hebt opgegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |